Wolves - Liverpool

Svar
FabrizioMiccoli

Re: Wolves - Liverpool

Legg inn av FabrizioMiccoli »

Klopp må ta på seg brillene igjen. Han så mye kulere ut med dem også.

taknina

Legg inn av taknina »

Selv om en har verdens beste spillere så må det ligge innsats og comitment i bunn skal lag på dette nivået ha muligheter til faktisk å spille hverandre gode slik som Everton eksempelvis klarte idag og som Liverpool har klart før under Klopp.

Hvorfor klarer ikke Klopp å lokke frem dette nå er det supporterne burde spurt seg om og ikke stilkarakterer til enkeltspillere.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Deila skrev: lør feb 04, 2023 6:20 pm
TerryMcDermott skrev: lør feb 04, 2023 6:11 pm
Deila skrev: lør feb 04, 2023 6:00 pm

Du har selvsagt rett i at kollektivet må være bra for at laget skal fungere, men midtbanen vår er en stor del av at kollektivet ikke fungerer også. Da burde man kanskje prøve på noe for å løse det da..
--- Nå tror jeg man må gjøre noe helt nytt med det taktiske. Hva har vi å tape på å sette linja lavere og satse på kontringer med farten til Nunez og Salah? Ikke spille en fotball vi ikke lenger klarer å utrette?
Hjelper jo ikke å benke Thiago framover når alternativene ikke er bedre..
Har ikke sagt at noe om at Thiago må benkes. Vi spiller med Bajcetic fra start. Jeg digger fyren, men at han skal starte sentralt på midtbanen nå blir for mye ansvar for en 19-åring i et lag som ikke fungerer. Derfor var mitt poeng at det er rart å hevde at det ikke hadde hjulpet med en mann inn på midten. Hvor mye av problemet vårt ligger i dag. Selv om det svikter på alle mulige plan, så ikke uenig med deg i at vi ikke taper på å prøve å legge om til en enklere fotball nå. Back to basic og få orden på det defensive først.
--- Nei,mente ikke deg ift Thiago ut - mere det at jeg ser ingen løsning på å erstatte han med noen andre på laget heller.
Jeg hadde jo ikke sagt nei til Caicedo og Neves inn i januar men det var jo ganske tydelig at det var stopp etter Gakpo. Og vi kan jo diskutere oss blå om vi hadde blitt bedre eller ikke med nye folk inn,problemet er fortsatt at det blir ikke brukt penger på dette før eventuelt til sommeren.

Deila

Legg inn av Deila »

TerryMcDermott skrev: lør feb 04, 2023 6:35 pm
Deila skrev: lør feb 04, 2023 6:20 pm
TerryMcDermott skrev: lør feb 04, 2023 6:11 pm

--- Nå tror jeg man må gjøre noe helt nytt med det taktiske. Hva har vi å tape på å sette linja lavere og satse på kontringer med farten til Nunez og Salah? Ikke spille en fotball vi ikke lenger klarer å utrette?
Hjelper jo ikke å benke Thiago framover når alternativene ikke er bedre..
Har ikke sagt at noe om at Thiago må benkes. Vi spiller med Bajcetic fra start. Jeg digger fyren, men at han skal starte sentralt på midtbanen nå blir for mye ansvar for en 19-åring i et lag som ikke fungerer. Derfor var mitt poeng at det er rart å hevde at det ikke hadde hjulpet med en mann inn på midten. Hvor mye av problemet vårt ligger i dag. Selv om det svikter på alle mulige plan, så ikke uenig med deg i at vi ikke taper på å prøve å legge om til en enklere fotball nå. Back to basic og få orden på det defensive først.
--- Nei,mente ikke deg ift Thiago ut - mere det at jeg ser ingen løsning på å erstatte han med noen andre på laget heller.
Jeg hadde jo ikke sagt nei til Caicedo og Neves inn i januar men det var jo ganske tydelig at det var stopp etter Gakpo. Og vi kan jo diskutere oss blå om vi hadde blitt bedre eller ikke med nye folk inn,problemet er fortsatt at det blir ikke brukt penger på dette før eventuelt til sommeren.
Det var du som startet med å svare på innlegget mitt om midtbanen og Neves, også er det plutselig ikke vits å diskutere. Hvorfor svarte du på innlegget i utgangspunktet?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Deila skrev: lør feb 04, 2023 5:56 pm
TerryMcDermott skrev: lør feb 04, 2023 5:55 pm
Deila skrev: lør feb 04, 2023 5:52 pm Var visst ingen midtbanespillere som kunne forsterke oss sa dem. Se på Neves..
--- Hjelper lite med en Neves i et kollektiv som ikke funker....han spiller så bra fordi han møter oss.
Dummeste jeg har lest. Neves har holdt på sånn i flere sesonger mot alle mulige lag.
Dette er nivået😂 Ingen av disse Liverpoolspillerne som har prestert noe som helst de siste sesongene.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Deila skrev: lør feb 04, 2023 6:40 pm
TerryMcDermott skrev: lør feb 04, 2023 6:35 pm
Deila skrev: lør feb 04, 2023 6:20 pm

Har ikke sagt at noe om at Thiago må benkes. Vi spiller med Bajcetic fra start. Jeg digger fyren, men at han skal starte sentralt på midtbanen nå blir for mye ansvar for en 19-åring i et lag som ikke fungerer. Derfor var mitt poeng at det er rart å hevde at det ikke hadde hjulpet med en mann inn på midten. Hvor mye av problemet vårt ligger i dag. Selv om det svikter på alle mulige plan, så ikke uenig med deg i at vi ikke taper på å prøve å legge om til en enklere fotball nå. Back to basic og få orden på det defensive først.
--- Nei,mente ikke deg ift Thiago ut - mere det at jeg ser ingen løsning på å erstatte han med noen andre på laget heller.
Jeg hadde jo ikke sagt nei til Caicedo og Neves inn i januar men det var jo ganske tydelig at det var stopp etter Gakpo. Og vi kan jo diskutere oss blå om vi hadde blitt bedre eller ikke med nye folk inn,problemet er fortsatt at det blir ikke brukt penger på dette før eventuelt til sommeren.
Det var du som startet med å svare på innlegget mitt om midtbanen og Neves, også er det plutselig ikke vits å diskutere. Hvorfor svarte du på innlegget i utgangspunktet?
--- Fordi jeg ikke tror Neves hadde utgjort noen forskjell for oss i dag (bortsett fra at han da ikke kunne hjulpet Wolves på samme måte) og så er det jo litt trøttende med diskusjonen om at "ingen kunne forbedret midtbanen/jo,flere kunne forbedret midtbanen" som holder på etter hvert tap.
Alle bør jo være enige om at laget ikke funker pr.idag og løsningen er ikke å hente noen for det kan uansett ikke gjøres noe med.
Er det ikke da bedre å diskutere hva man konkret må forandre på med de som er der?

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

TerryMcDermott skrev: lør feb 04, 2023 6:07 pm
tbb skrev: lør feb 04, 2023 6:06 pm
TerryMcDermott skrev: lør feb 04, 2023 6:04 pm

--- Han fikk jo ikke den førsteelleveren....
Nei, men 10 av 11 er vel å treffe bra?
--- 9 av 11. Phillips og Hendo fra start.
Og Matip var jo helt grusom
Slutt og dum deg ned. Herregud.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

WaltonBR skrev: lør feb 04, 2023 7:25 pm
TerryMcDermott skrev: lør feb 04, 2023 6:07 pm
tbb skrev: lør feb 04, 2023 6:06 pm

Nei, men 10 av 11 er vel å treffe bra?
--- 9 av 11. Phillips og Hendo fra start.
Og Matip var jo helt grusom
Slutt og dum deg ned. Herregud.
Hadde nok utgjort forskjellen med de to spillerne. Neves, eller andre spillerkjøp derimot..

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

WaltonBR skrev: lør feb 04, 2023 7:25 pm
TerryMcDermott skrev: lør feb 04, 2023 6:07 pm
tbb skrev: lør feb 04, 2023 6:06 pm

Nei, men 10 av 11 er vel å treffe bra?
--- 9 av 11. Phillips og Hendo fra start.
Og Matip var jo helt grusom
Slutt og dum deg ned. Herregud.
--- Jeg bare påpeker at om man skal gi et stikk (som BelfastBoy her hadde ventet hele kampen på å få gjøre) så er det jo greit at elleveren stemmer. Og særlig når den ene i tillegg scorer selvmål...

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

tbb skrev: lør feb 04, 2023 7:33 pm
WaltonBR skrev: lør feb 04, 2023 7:25 pm
TerryMcDermott skrev: lør feb 04, 2023 6:07 pm

--- 9 av 11. Phillips og Hendo fra start.
Og Matip var jo helt grusom
Slutt og dum deg ned. Herregud.
Hadde nok utgjort forskjellen med de to spillerne. Neves, eller andre spillerkjøp derimot..
--- Spiller jo ingen rolle,vi har uansett ikke råd til å hente noen. Det er en diskusjon som bare lever fordi du og andre elsker å krangle med minuspol.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

TerryMcDermott skrev: lør feb 04, 2023 7:36 pm
WaltonBR skrev: lør feb 04, 2023 7:25 pm
TerryMcDermott skrev: lør feb 04, 2023 6:07 pm

--- 9 av 11. Phillips og Hendo fra start.
Og Matip var jo helt grusom
Slutt og dum deg ned. Herregud.
--- Jeg bare påpeker at om man skal gi et stikk (som BelfastBoy her hadde ventet hele kampen på å få gjøre) så er det jo greit at elleveren stemmer. Og særlig når den ene i tillegg scorer selvmål...
Det opplevdes ikke særlig relevant for poenget.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

tbb skrev: lør feb 04, 2023 7:42 pm
TerryMcDermott skrev: lør feb 04, 2023 7:36 pm
WaltonBR skrev: lør feb 04, 2023 7:25 pm

Slutt og dum deg ned. Herregud.
--- Jeg bare påpeker at om man skal gi et stikk (som BelfastBoy her hadde ventet hele kampen på å få gjøre) så er det jo greit at elleveren stemmer. Og særlig når den ene i tillegg scorer selvmål...
Det opplevdes ikke særlig relevant for poenget.
--- Og hva var poenget? At du skulle få fram at minuspol driter seg ut i innlegget? At du igjen skulle ta han for hans skråsikkerhet? Da føler du deg bedre enn ham?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Noen som vet om et sted, kanskje på internett, hvor man kan finne ut av hvem som startet for Liverpool i dag?

Spør for flere av vennene mine her inne.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

markantovertak skrev: lør feb 04, 2023 8:20 pm Noen som vet om et sted, kanskje på internett, hvor man kan finne ut av hvem som startet for Liverpool i dag?

Spør for flere av vennene mine her inne.
Matip og Thiago endrer alt! :lol:

(Men nåde den supporteren som nevner spillerkjøp som løsning. Det kunne ikke påvirket noe som helst!)

milanB

Legg inn av milanB »

tbb skrev: lør feb 04, 2023 8:39 pm
markantovertak skrev: lør feb 04, 2023 8:20 pm Noen som vet om et sted, kanskje på internett, hvor man kan finne ut av hvem som startet for Liverpool i dag?

Spør for flere av vennene mine her inne.
Matip og Thiago endrer alt! :lol:

(Men nåde den supporteren som nevner spillerkjøp som løsning. Det kunne ikke påvirket noe som helst!)
Her er du god….

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

milanB skrev: lør feb 04, 2023 8:43 pm
tbb skrev: lør feb 04, 2023 8:39 pm
markantovertak skrev: lør feb 04, 2023 8:20 pm Noen som vet om et sted, kanskje på internett, hvor man kan finne ut av hvem som startet for Liverpool i dag?

Spør for flere av vennene mine her inne.
Matip og Thiago endrer alt! :lol:

(Men nåde den supporteren som nevner spillerkjøp som løsning. Det kunne ikke påvirket noe som helst!)
Her er du god….
Om vi er så fucked at det ikke betyr noe hvem i stallen som spiller mot Wolves, vi taper uansett, så betyr nok ikke kjøp noe som helst. Om vi ikke snakker store volum.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

milanB skrev: lør feb 04, 2023 8:43 pm
tbb skrev: lør feb 04, 2023 8:39 pm
markantovertak skrev: lør feb 04, 2023 8:20 pm Noen som vet om et sted, kanskje på internett, hvor man kan finne ut av hvem som startet for Liverpool i dag?

Spør for flere av vennene mine her inne.
Matip og Thiago endrer alt! :lol:

(Men nåde den supporteren som nevner spillerkjøp som løsning. Det kunne ikke påvirket noe som helst!)
Her er du god….
--- Særlig når vi i dag stiller med 3 spillere i førsteelleveren som ikke var på laget i fjor,to av dem spillerkjøp.
Skulle vi fått inn nye for de som har sviktet i år så trenger vi ganske mye mere enn ordinære midtbanespillere,vi trenger nye backer,nye midtstoppere og angripere.

milanB

Legg inn av milanB »

markantovertak skrev: lør feb 04, 2023 8:49 pm
milanB skrev: lør feb 04, 2023 8:43 pm
tbb skrev: lør feb 04, 2023 8:39 pm

Matip og Thiago endrer alt! :lol:

(Men nåde den supporteren som nevner spillerkjøp som løsning. Det kunne ikke påvirket noe som helst!)
Her er du god….
Om vi er så fucked at det ikke betyr noe hvem i stallen som spiller mot Wolves, vi taper uansett, så betyr nok ikke kjøp noe som helst. Om vi ikke snakker store volum.
tbb har nok fasiten, orakelet……

milanB

Legg inn av milanB »

TerryMcDermott skrev: lør feb 04, 2023 8:51 pm
milanB skrev: lør feb 04, 2023 8:43 pm
tbb skrev: lør feb 04, 2023 8:39 pm

Matip og Thiago endrer alt! :lol:

(Men nåde den supporteren som nevner spillerkjøp som løsning. Det kunne ikke påvirket noe som helst!)
Her er du god….
--- Særlig når vi i dag stiller med 3 spillere i førsteelleveren som ikke var på laget i fjor,to av dem spillerkjøp.
Skulle vi fått inn nye for de som har sviktet i år så trenger vi ganske mye mere enn ordinære midtbanespillere,vi trenger nye backer,nye midtstoppere og angripere.
Vi trenger ihvertfall ikke en ny manager, det er klink. At noen fantaserer om Tuchel eller Poch inn… Gud hjelpe oss alle!

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

markantovertak skrev: lør feb 04, 2023 8:49 pm
milanB skrev: lør feb 04, 2023 8:43 pm
tbb skrev: lør feb 04, 2023 8:39 pm

Matip og Thiago endrer alt! :lol:

(Men nåde den supporteren som nevner spillerkjøp som løsning. Det kunne ikke påvirket noe som helst!)
Her er du god….
Om vi er så fucked at det ikke betyr noe hvem i stallen som spiller mot Wolves, vi taper uansett, så betyr nok ikke kjøp noe som helst. Om vi ikke snakker store volum.
Det var akkurat dette som var poenget mitt.

Jeg tror definitivt at det betyr noe hvem som spiller. Jeg tror ikke Henderson/Phillips ville vært bedre valg enn Thiago/Matip. Men det er ikke poenget; dersom man mener to slike spillere kunne utgjort en vesentlig forskjell er det et paradoks at du samtidig er så kritiske til alle som mener at et kjøp til midtbanen kunne utgjort en forskjell. Ikke bare et paradoks, men en logisk brist. Avslørende og passe dumt.
Sist redigert av tbb den lør feb 04, 2023 9:01 pm, redigert 1 gang totalt.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Sterk 3-0 seier av Liverpool. Ikke lett å komme til Molineux og få med seg noe.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Naboen min som er den råeste pool-supporteren har hengt ut ett svært pool-balkongflagg hver kampdag de siste årene..

Har verken sett ham eller flagget på flere måneder. Noe må være galt.

Så Remi-Johnny, hvis du er her inne, så vil jeg bare høre om det går fint med deg..

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

Så søtt...

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

tbb skrev: lør feb 04, 2023 8:57 pm
markantovertak skrev: lør feb 04, 2023 8:49 pm
milanB skrev: lør feb 04, 2023 8:43 pm

Her er du god….
Om vi er så fucked at det ikke betyr noe hvem i stallen som spiller mot Wolves, vi taper uansett, så betyr nok ikke kjøp noe som helst. Om vi ikke snakker store volum.
Det var akkurat dette som var poenget mitt.

Jeg tror definitivt at det betyr noe hvem som spiller. Jeg tror ikke Henderson/Phillips ville vært bedre valg enn Thiago/Matip. Men det er ikke poenget; dersom man mener to slike spillere kunne utgjort en vesentlig forskjell er det et paradoks at du samtidig er så kritiske til alle som mener at et kjøp til midtbanen kunne utgjort en forskjell. Ikke bare et paradoks, men en logisk brist. Avslørende og passe dumt.
--- Så om man mener at alternativene er dårligere spillere enn de man har,er det fortsatt et paradoks?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TerryMcDermott skrev: lør feb 04, 2023 9:18 pm
--- Så om man mener at alternativene er dårligere spillere enn de man har,er det fortsatt et paradoks?
Nok oppmerksomhet i den retningen nå?😉

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Her treffer Wolves godt.




Koskinen

Legg inn av Koskinen »

:D
Guarnere skrev: lør feb 04, 2023 5:35 pm
LeCoq skrev: lør feb 04, 2023 5:34 pm Blir spennende å se hvem Liverpool ansetter. Gerrard?
Mulig Klopp er ferdig. Men hjelper ikke med ny manager i dagens Liverpool. Hele organisasjonen er ødelagt. Så man må starte på toppen. Ut med FSG også jobber vi oss nedover.
Hva har egentlig eierne gjort galt. Før de kom inn var Liverpool et mess med Hogdson blant andre som trener og signeringer som Konchesky og Poulsen og en Joe Cole gått ut på dato. Under dagens eiere er det investert stort både på trener og spillersiden. Klopp inn + store signeringer som Salah, VVD, Diaz, Allison, Thiago, Keita, Nunez med flere.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

chelsea8 skrev: lør feb 04, 2023 11:28 pm Her treffer Wolves godt.



Var det mye vind også? Motlys?? Kalde føtter???

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

fugletitteren skrev: lør feb 04, 2023 11:47 pm
chelsea8 skrev: lør feb 04, 2023 11:28 pm Her treffer Wolves godt.



Var det mye vind også? Motlys?? Kalde føtter???
Nei, Klopp forklarer tapet med at Liverpool var uakseptabelt svake.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Klopp er så beundringsverdig sympatisk og ydmyk i motgang som i medgang.


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»