Wolves - Liverpool

Svar
TerryMcDermott

Re: Wolves - Liverpool

Legg inn av TerryMcDermott »

--- og poeng trenger vi virkelig om dagen,så takk for det!

taknina

Legg inn av taknina »

Jeg kan iallefall ikke helt skjønne at å gå til krig mot pressen er noe sjakktrekk og vinneroppskrift. En må heller spille på lag med disse i dagens mediasamfunn tror nå jeg.

Mange mener jo at dette var SAFs store styrke b l a å skape fiendebilder og det var det vel kanskje også i ei anna tid.

Tviler veldig på om å sette opp ett furtetryne å prøve å ekskludere å drite ut journalister er noen vinneroppskrift i dagens samfunn som toppmanager.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

taknina skrev: søn feb 05, 2023 9:07 am Jeg kan iallefall ikke helt skjønne at å gå til krig mot pressen er noe sjakktrekk og vinneroppskrift. En må heller spille på lag med disse i dagens mediasamfunn tror nå jeg.

Mange mener jo at dette var SAFs store styrke b l a å skape fiendebilder og det var det vel kanskje også i ei anna tid.

Tviler veldig på om å sette opp ett furtetryne å prøve å ekskludere å drite ut journalister er noen vinneroppskrift i dagens samfunn som toppmanager.
Det minste man kan forlange er vel at man har litt peiling på det man debatterer? Ønsker man å delta i en debatt om pressekonfen til Klopp kan man se den. Det var ingen krig mot journalistene, spørsmålet til Pearce ble besvart på skikkelig måte da en annen journalist stilte det. Pearce fikk en forsiktig kald skulder.

«Drite» ut journalister gjør Klopp på både gode og dårlige dager. På gode ler alle fletta av seg, på dårlige blir supportere av klubber med eiere som dreper eller fengsler de inn når de er ubehagelige. Foreslår at City-supportere holder klokelig kjeft når det gjelder journalisters arbeidsvilkår.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Problemet er jo at man blir tvunget til å snakke med pressen mens man er rasende og vel mest har lyst til å knuse noe. De er bare mennesker disse her også selv om de er medietrent til fingerspissene. Det var jo ikke få ganger Ferguson bet hodet av reportere og nektet å snakke med disse


Saliph

Legg inn av Saliph »


Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Så høydepunktene fra denne kampen nå, på VGLive.

Hva i all verden skjer med kommentatoren?? :lol: :lol:

Er som å høre Alsaker kommentere kamper som United taper :lol:

taknina

Legg inn av taknina »

markantovertak skrev: søn feb 05, 2023 9:39 am
taknina skrev: søn feb 05, 2023 9:07 am Jeg kan iallefall ikke helt skjønne at å gå til krig mot pressen er noe sjakktrekk og vinneroppskrift. En må heller spille på lag med disse i dagens mediasamfunn tror nå jeg.

Mange mener jo at dette var SAFs store styrke b l a å skape fiendebilder og det var det vel kanskje også i ei anna tid.

Tviler veldig på om å sette opp ett furtetryne å prøve å ekskludere å drite ut journalister er noen vinneroppskrift i dagens samfunn som toppmanager.
Det minste man kan forlange er vel at man har litt peiling på det man debatterer? Ønsker man å delta i en debatt om pressekonfen til Klopp kan man se den. Det var ingen krig mot journalistene, spørsmålet til Pearce ble besvart på skikkelig måte da en annen journalist stilte det. Pearce fikk en forsiktig kald skulder.

«Drite» ut journalister gjør Klopp på både gode og dårlige dager. På gode ler alle fletta av seg, på dårlige blir supportere av klubber med eiere som dreper eller fengsler de inn når de er ubehagelige. Foreslår at City-supportere holder klokelig kjeft når det gjelder journalisters arbeidsvilkår.
Det minste man kan forlange er vel at at man kan å lese og har litt peiling på det man debatterer om man gjør dette til en debatt om journalisters arbeidsvilkår ute i den store verden og leser dette ut av det du svarte på her.

Ikke det at det er spessielt overaskende dog.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

taknina skrev: søn feb 05, 2023 12:15 pm
markantovertak skrev: søn feb 05, 2023 9:39 am
taknina skrev: søn feb 05, 2023 9:07 am Jeg kan iallefall ikke helt skjønne at å gå til krig mot pressen er noe sjakktrekk og vinneroppskrift. En må heller spille på lag med disse i dagens mediasamfunn tror nå jeg.

Mange mener jo at dette var SAFs store styrke b l a å skape fiendebilder og det var det vel kanskje også i ei anna tid.

Tviler veldig på om å sette opp ett furtetryne å prøve å ekskludere å drite ut journalister er noen vinneroppskrift i dagens samfunn som toppmanager.
Det minste man kan forlange er vel at man har litt peiling på det man debatterer? Ønsker man å delta i en debatt om pressekonfen til Klopp kan man se den. Det var ingen krig mot journalistene, spørsmålet til Pearce ble besvart på skikkelig måte da en annen journalist stilte det. Pearce fikk en forsiktig kald skulder.

«Drite» ut journalister gjør Klopp på både gode og dårlige dager. På gode ler alle fletta av seg, på dårlige blir supportere av klubber med eiere som dreper eller fengsler de inn når de er ubehagelige. Foreslår at City-supportere holder klokelig kjeft når det gjelder journalisters arbeidsvilkår.
Det minste man kan forlange er vel at at man kan å lese og har litt peiling på det man debatterer om man gjør dette til en debatt om journalisters arbeidsvilkår ute i den store verden og leser dette ut av det du svarte på her.

Ikke det at det er spessielt overaskende dog.
Hæ?

milanB

Legg inn av milanB »

Mehell skrev: søn feb 05, 2023 5:00 am
milanB skrev: lør feb 04, 2023 8:54 pm
TerryMcDermott skrev: lør feb 04, 2023 8:51 pm

--- Særlig når vi i dag stiller med 3 spillere i førsteelleveren som ikke var på laget i fjor,to av dem spillerkjøp.
Skulle vi fått inn nye for de som har sviktet i år så trenger vi ganske mye mere enn ordinære midtbanespillere,vi trenger nye backer,nye midtstoppere og angripere.
Vi trenger ihvertfall ikke en ny manager, det er klink. At noen fantaserer om Tuchel eller Poch inn… Gud hjelpe oss alle!
Gå fra Klopp til Poch.....

Fysj. Slik smerte unner jeg ikke dere engang :)

Men om Klopp kan evne å snu dette og skape et nytt topplag av Liverpool, eller om den 7-årsbarrieren er reell er jo et spørsmål som kan stilles.
Bør han gi seg etter sesongen, eller bør han fortsette?
Fortsette.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

The Liverpool team visited an orphanage in Wolverhampton today. "It's heartbreaking to see their sad little faces with no hope," said Ben, age six.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»