Manchester United - Leeds

Svar
qbah

Re: Manchester United - Leeds

Legg inn av qbah »

Få Rashford opp der fremme. Sancho holder bredden.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Er Sancho på vei til Dortmund-form?

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

KBY skrev: ons feb 08, 2023 11:03 pm Kjedelig kamp og tape, direkte urettferdig rett og slett - men sånn er dessverre fotball
Vi scorer 3 mål og gir vekk et gratis mål - ballen går leeds sin vei i alle dueller og dommeren leverer mye rart over hele banen og man lurer egentlig på hvorfor han dømmer fotball egentlig.

Flaut, elendig og man ødelegger muligheten for å ta innpå toppen.

Dallot må selges - totalt ubrukelig defensivt. Fred og Sabitzer funker dårlig sammen - blir litt som McFred sammen…
Herregud ...

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Forbanna tullete poengtap dette, midtbanen er en heeelt annen uten casemiro, Fred var forferdelig i kveld desverre, og ja awb hadde passet mye bedre enn Dalot i denne kampen

Jack

Legg inn av Jack »

Gud bedre så mange knalliser vi har i supportergrupperingen vår. Får aids av å lese innleggene til enkelte. Slutt å sutre! Skjerpings!

Everenga

Legg inn av Everenga »

Jack skrev: ons feb 08, 2023 11:07 pm
Canucks skrev: ons feb 08, 2023 11:02 pm
Fernandovonarb skrev: ons feb 08, 2023 11:01 pm Takk for kampen. Et lite ran, men det tar jeg gjerne når vi er i denne siguasjonen. Vi har blitt ranet selv flere ganger, så det jevner seg litt ut.
Håper dere får en boost nå før hjemmekampen, og kan stjele poeng der også.
Det er jo kommentarer som dette som gjør at man virkelig begynner å tvile på om man vil ha Arsenal som serievinner. Dere er jo blitt helt på trynet usmakelige i oppførselen etter litt "suksess".
Hæ? At en Arsenal supporter ønsker poengtap for en tittelrival er så langt innafor som det går an. Personlig har jeg motsatt ønske da det er ganske trangt om beinet i bunnen.

KBY

Legg inn av KBY »

missChance skrev: ons feb 08, 2023 11:20 pm
KBY skrev: ons feb 08, 2023 11:03 pm Kjedelig kamp og tape, direkte urettferdig rett og slett - men sånn er dessverre fotball
Vi scorer 3 mål og gir vekk et gratis mål - ballen går leeds sin vei i alle dueller og dommeren leverer mye rart over hele banen og man lurer egentlig på hvorfor han dømmer fotball egentlig.

Flaut, elendig og man ødelegger muligheten for å ta innpå toppen.

Dallot må selges - totalt ubrukelig defensivt. Fred og Sabitzer funker dårlig sammen - blir litt som McFred sammen…
Herregud ...
Fantastisk nyttig respons…
Foreslår du lar vær å kommentere hvis du ikke har argumenter…

Jack

Legg inn av Jack »

Everenga skrev: ons feb 08, 2023 11:25 pm
Jack skrev: ons feb 08, 2023 11:07 pm
Canucks skrev: ons feb 08, 2023 11:02 pm

Håper dere får en boost nå før hjemmekampen, og kan stjele poeng der også.
Det er jo kommentarer som dette som gjør at man virkelig begynner å tvile på om man vil ha Arsenal som serievinner. Dere er jo blitt helt på trynet usmakelige i oppførselen etter litt "suksess".
Hæ? At en Arsenal supporter ønsker poengtap for en tittelrival er så langt innafor som det går an. Personlig har jeg motsatt ønske da det er ganske trangt om beinet i bunnen.
Hva er det å være redd United for? Vi ligger et hav av poeng bak. Serien er i praksis avgjort, bare Arsenal klarer å ta poeng av city i ett av de to kampene. Selv med tap der er Arsenal i Pole Position.

Som Mancini sa i sin tid: "It's finish...:

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

KBY skrev: ons feb 08, 2023 11:31 pm
missChance skrev: ons feb 08, 2023 11:20 pm
KBY skrev: ons feb 08, 2023 11:03 pm Kjedelig kamp og tape, direkte urettferdig rett og slett - men sånn er dessverre fotball
Vi scorer 3 mål og gir vekk et gratis mål - ballen går leeds sin vei i alle dueller og dommeren leverer mye rart over hele banen og man lurer egentlig på hvorfor han dømmer fotball egentlig.

Flaut, elendig og man ødelegger muligheten for å ta innpå toppen.

Dallot må selges - totalt ubrukelig defensivt. Fred og Sabitzer funker dårlig sammen - blir litt som McFred sammen…
Herregud ...
Fantastisk nyttig respons…
Foreslår du lar vær å kommentere hvis du ikke har argumenter…
Ja, jeg var ganske fornøyd med den selv!

Ellers tror jeg ikke du skal prøve å styre hvem som svarer i tråden.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Jack skrev: ons feb 08, 2023 11:35 pm
Everenga skrev: ons feb 08, 2023 11:25 pm
Jack skrev: ons feb 08, 2023 11:07 pm

Det er jo kommentarer som dette som gjør at man virkelig begynner å tvile på om man vil ha Arsenal som serievinner. Dere er jo blitt helt på trynet usmakelige i oppførselen etter litt "suksess".
Hæ? At en Arsenal supporter ønsker poengtap for en tittelrival er så langt innafor som det går an. Personlig har jeg motsatt ønske da det er ganske trangt om beinet i bunnen.
Hva er det å være redd United for? Vi ligger et hav av poeng bak. Serien er i praksis avgjort, bare Arsenal klarer å ta poeng av city i ett av de to kampene. Selv med tap der er Arsenal i Pole Position.

Som Mancini sa i sin tid: "It's finish...:
Hadde dere vunnet i dag f.eks hadde dere kun vært 5 poeng bak. Sesongen er kun litt over halvspilt, så du får heller ta det som et kompliment at vi ser på dere som tittelutfordrere også ;)

Selv om jeg fortsatt tror City vinner serien, med mindre de blir kastet ut eller får poengtrekk.

taknina

Legg inn av taknina »

KBY skrev: ons feb 08, 2023 11:31 pm
missChance skrev: ons feb 08, 2023 11:20 pm
KBY skrev: ons feb 08, 2023 11:03 pm Kjedelig kamp og tape, direkte urettferdig rett og slett - men sånn er dessverre fotball
Vi scorer 3 mål og gir vekk et gratis mål - ballen går leeds sin vei i alle dueller og dommeren leverer mye rart over hele banen og man lurer egentlig på hvorfor han dømmer fotball egentlig.

Flaut, elendig og man ødelegger muligheten for å ta innpå toppen.

Dallot må selges - totalt ubrukelig defensivt. Fred og Sabitzer funker dårlig sammen - blir litt som McFred sammen…
Herregud ...
Fantastisk nyttig respons…
Foreslår du lar vær å kommentere hvis du ikke har argumenter…

Uasett så er jo fasit at DERE , LAGET spilte en god kamp mot ett oppfyrt lag men manglet marginene idag.

UK1902

Legg inn av UK1902 »

Dalot nettopp tilbake etter at han har vært ute lenge. Ikke rart at han er litt rusten. Snakk om overreaksjon fra enkelte.

Synes Pellistri også gjør et positivt innhopp. Gjør gode valg og gjorde en veldig god jobb på 1-2-scoringa. Håper vi får se mer til han fremover

startelver

Legg inn av startelver »

Bare 1 poeng istedenfor 3 og da er det igjen veldig jevnt i kampen om topp 4, 6 poeng skiller 2 og 5 plass. Men skrekk og gru, Arsenal har to kamper til gode.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

KBY skrev: ons feb 08, 2023 11:31 pm
missChance skrev: ons feb 08, 2023 11:20 pm
KBY skrev: ons feb 08, 2023 11:03 pm Kjedelig kamp og tape, direkte urettferdig rett og slett - men sånn er dessverre fotball
Vi scorer 3 mål og gir vekk et gratis mål - ballen går leeds sin vei i alle dueller og dommeren leverer mye rart over hele banen og man lurer egentlig på hvorfor han dømmer fotball egentlig.

Flaut, elendig og man ødelegger muligheten for å ta innpå toppen.

Dallot må selges - totalt ubrukelig defensivt. Fred og Sabitzer funker dårlig sammen - blir litt som McFred sammen…
Herregud ...
Fantastisk nyttig respons…
Foreslår du lar vær å kommentere hvis du ikke har argumenter…
Nei, da er det mye bedre å oppleve tankeløse sutrerier som det du leverer her. United er verdens mest populære klubb. Da må vi bare leve med at fans som deg (og meg) ikke poster gullkorn kontinuerlig. Men det er jo lov å dra et par innpust før man imploderer fullstendig. Forøvrig, vedr. Dalot, er dette den første kampen du ser av United denne sesongen?
Sist redigert av DuncanE den tor feb 09, 2023 12:36 am, redigert 1 gang totalt.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

UK1902 skrev: ons feb 08, 2023 11:58 pm Dalot nettopp tilbake etter at han har vært ute lenge. Ikke rart at han er litt rusten. Snakk om overreaksjon fra enkelte.

Synes Pellistri også gjør et positivt innhopp. Gjør gode valg og gjorde en veldig god jobb på 1-2-scoringa. Håper vi får se mer til han fremover
Dalot er langt bedre på ballen enn AWB, så den plassen tar han tilbake når han blir mer matchfit.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Saliph skrev: ons feb 08, 2023 11:03 pm Så tidlig hvor dette bar hen. Ræva kamp, men ålreit å få med seg ett poeng.
Vel slipper vi til farligheter. Men vi produsere da også tidvis mye selv, og er marginer unna å fikse dette. Selv på en svak dag.

KBY

Legg inn av KBY »

DuncanE skrev: tor feb 09, 2023 12:16 am Forøvrig, vedr. Dalot, er dette den første kampen du ser av United denne sesongen?
Nei det er nok ikke det

Alt av statistikk sier han ikke fungerer defensivt og bare offensivt SE HER

Etter VM har WBS gjort en fantastisk jobb for United og har vært med på å stenge igjen bak - med Dalot på banen skjer ikke det

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

KBY skrev: tor feb 09, 2023 8:00 am
DuncanE skrev: tor feb 09, 2023 12:16 am Forøvrig, vedr. Dalot, er dette den første kampen du ser av United denne sesongen?
Nei det er nok ikke det

Alt av statistikk sier han ikke fungerer defensivt og bare offensivt SE HER

Etter VM har WBS gjort en fantastisk jobb for United og har vært med på å stenge igjen bak - med Dalot på banen skjer ikke det
Da er spørsmålet om en leser statistikken riktig. Man Utd har vært bunnsolide med Dalot i laget fra og med etter City-kampen i september. Jeg har ikke tilgang til artikkelen du viser til, men jeg tipper den undervurderer Dalot fordi han var endel av den svake åpningsperioden.

Dalot er betydelig bedre fotballspiller enn AWB og jeg er nesten helt sikker på at EtH aldri kommer til å prioritere sistnevnte hvis begge er skadefri.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Har vi virkelig blitt så gode at det skal være nødvendig å gå fullstendig i krisemodus etter et bananskall i ett ekstremt tett kampprogram ?

Vi herjet med Leeds i går, selv om det bare ble ett poeng. De har griseflyt som får seg to mål. Resten av kampen så er det kun ett lag på banen.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Retnuh skrev: tor feb 09, 2023 8:22 am Har vi virkelig blitt så gode at det skal være nødvendig å gå fullstendig i krisemodus etter et bananskall i ett ekstremt tett kampprogram ?

Vi herjet med Leeds i går, selv om det bare ble ett poeng. De har griseflyt som får seg to mål. Resten av kampen så er det kun ett lag på banen.
Absolutt ikke. Vi vet vel alle hvor vanskelig kamper i PL kan være, og spesielt når man er midt i et så ekstremt kampprogram som vi har. Når vi legger skader og suspensjon inn i miksen, og topper det med et skikkelig hatoppgjør så sier det seg selv at man har en kamp hvor man ikke er garantert poeng.

bigwin

Legg inn av bigwin »

L1.PNG

Mjordan23

Legg inn av Mjordan23 »

GatlingGun skrev: ons feb 08, 2023 11:19 pm Er Sancho på vei til Dortmund-form?
Altfor tidlig å si, selv om han var positiv igår. Må bevise at kan være jevn i prestasjonene over lengre tid.....

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

UK1902 skrev: ons feb 08, 2023 11:58 pm Synes Pellistri også gjør et positivt innhopp. Gjør gode valg og gjorde en veldig god jobb på 1-2-scoringa. Håper vi får se mer til han fremover
Pellestri er også naturlig høyre-ving, så forhåpentligvis siste gang man så Rash-eksperimentet der igår.

Og til sommeren får man enda mer bredde der med Diallo i tilegg..

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

bigwin skrev: tor feb 09, 2023 9:30 amL1.PNG
gærninger ass

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Fernandovonarb skrev: ons feb 08, 2023 11:01 pm Takk for kampen. Et lite ran, men det tar jeg gjerne når vi er i denne siguasjonen. Vi har blitt ranet selv flere ganger, så det jevner seg litt ut.
Takk for kampen, ja!
See u soon...! :twisted:

Jack

Legg inn av Jack »

xG 2,29 v 0,68

Gjenspeiler hvor mye bedre vi var - og det uten 4 stk som kan omtales som nøkkelspillere i form av at de er automatiske startere i den antatt beste elleveren vår. I stedet er vi stuck med typer som fuckings Weghorst, Pellistri, Lindelof som midtbanespiller og Fred.

Jeg ser veldig lyst på fremtiden under ten Hag. Endelig har vi truffet blink!

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

KBY skrev: tor feb 09, 2023 8:00 am
DuncanE skrev: tor feb 09, 2023 12:16 am Forøvrig, vedr. Dalot, er dette den første kampen du ser av United denne sesongen?
Nei det er nok ikke det

Alt av statistikk sier han ikke fungerer defensivt og bare offensivt SE HER

Etter VM har WBS gjort en fantastisk jobb for United og har vært med på å stenge igjen bak - med Dalot på banen skjer ikke det
Stenge igjen der bak, ja. Hva med Dalots bidrag til at United stengte igjen i månedene før jul? Wan-Bissaka er en strålende takler. Men han er ofte feilplassert, leser situasjoner noe sent. Det innebærer at han for ofte må ty til mer eller mindre desperate utfall og taklinger for å redde situasjonen. Dalot er mye bedre offensivt, men er langt i fra håpløs defensivt. Han-Bissaka har lite å by på offensivt. Du må gjerne se deg blind på statistikker, jeg synes det er temmelig lett å registrere forskjellen når jeg ser kamper. Så fremstår selvsagt Dalot noe rusten i går, etter lengre skadeavbrekk. Jeg foretrekker en offensiv sideback som bidra begge veier fremfor en defensiv sideback som blokkerer den offensive kreativiteten på høyresiden. Det er jeg ganske sikker på at EtH gjør også. Så er det selvsagt mulig at det vil dukke opp en enda bedre sideback på høyre etterhvert.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Jack skrev: tor feb 09, 2023 1:26 pm xG 2,29 v 0,68

Gjenspeiler hvor mye bedre vi var - og det uten 4 stk som kan omtales som nøkkelspillere i form av at de er automatiske startere i den antatt beste elleveren vår. I stedet er vi stuck med typer som fuckings Weghorst, Pellistri, Lindelof som midtbanespiller og Fred.

Jeg ser veldig lyst på fremtiden under ten Hag. Endelig har vi truffet blink!
Ganske sterkt mtp. ingen Cas og Eriksen på midten, og Freds sinnsvake feilprosent.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»