Manchester United - Leeds

Svar
Folk_flesk

Re: Manchester United - Leeds

Legg inn av Folk_flesk »

Lett seier. 3-0.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Ornitologen, Jack_Dingles, Hunter`n fra Krokstadelva m.fl. må gjerne fortsette på samme måte som da lagene møttes forrige gang.

Kommer over tapet fortere ved å lese taperinnlegg fra man u kidsa.
Takker så mye på forhånd!

Kind regards,
Leeds_ModernTalking

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Ale skrev: søn feb 05, 2023 4:58 pm Leeds tapte akkurat mot Forest. Her vil jeg se Rashford på topp, og Weghorst på benk. Garnacho ute til venstre, takk.
Ser gjerne Garnacho til venstre, Rashford på topp og Sancho til høyre. Antony kan føle litt på benk i denne.

startelver

Legg inn av startelver »

Blir en knusende seier 4-0 og Jesse får fyken.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Sancho inn for Antony. Sabitzer fra start vil jeg tro.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

At Leeds kommer fra tap er statistikk og en antydning om form, men beroliger ikke meg.
Begge lag har viktige spillere ute og det blir et tøft oppgjør uansett.
Det gikk fra komfortabelt til presset, hektisk og nervøst på et blunk mot CP, så tar ikke noe på forskudd.

Er optimist og tipper 2-1.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

InsVerderben skrev: søn feb 05, 2023 6:38 pm At Leeds kommer fra tap er statistikk og en antydning om form, men beroliger ikke meg.
Begge lag har viktige spillere ute og det blir et tøft oppgjør uansett.
Det gikk fra komfortabelt til presset, hektisk og nervøst på et blunk mot CP, så tar ikke noe på forskudd.

Er optimist og tipper 2-1.
Så lenge man får en dommer som ikke har en så clear cut agenda som Marriner hadde i helgen, så bør dette gå fint.
Nok å ta av, men avblåsningen mot Sabitzer var nesten det verste. Den kan bare ikke forklares med annet enn... Ja.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Ale skrev: søn feb 05, 2023 8:53 pmEr dere ladd
Rolig.

Kan ikke gå rundt ladd 3 døgn i strekk.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Leeds-manageren sparket. Vet ikke om det er en fordel for oss.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

missChance skrev: man feb 06, 2023 4:04 pm Leeds-manageren sparket. Vet ikke om det er en fordel for oss.
Det er definitivt ikke en fordel. Uansett. La oss håpe de bruker noen dager på ny ansettelse ;)

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Ale skrev: man feb 06, 2023 4:15 pm Gode nyheter. Nå har dem bare én plan; kontringer.
Jeg vil ikke se Leeds ligge bakpå og kontre. Jeg vel se dem stå høyt, uten å ta ut mellomrom. Foruten å løpe rundt som forskremte høns. Slik de pleier, mot oss ;)

Saliph

Legg inn av Saliph »


DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Saliph skrev: man feb 06, 2023 4:19 pm
Såpass. Ja, han burde vel ha en viss grad av forutsetning for å fucke det til for oss.

startelver

Legg inn av startelver »

Blir for kort tid til å tenke annerledes.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Hvilken møkkadommer er satt opp til denne??

startelver

Legg inn av startelver »

Det er Simon Hooper som er dommer denne gangen. Snitter under 3 kort denne sesongen. :shock:

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Saliph skrev: man feb 06, 2023 4:19 pm
Blir han å ringe en venn igjen?

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Antony ute med skade, mulig (presumably) etter Schlupps takling.

Jack

Legg inn av Jack »

missChance skrev: tir feb 07, 2023 1:52 pm Antony ute med skade, mulig (presumably) etter Schlupps takling.
Men Casemiro var den livsfarlige kriminelle i den situasjonen.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Ale skrev: tir feb 07, 2023 11:51 am På Elland Road til helgen:

Referee: Paul Tierney. Assistants: Constantine Hatzidakis, Neil Davies. Fourth official: Andy Madley. VAR: Michael Salisbury. Assistant VAR: Simon Long.
Herregud...

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

missChance skrev: tir feb 07, 2023 1:52 pm Antony ute med skade, mulig (presumably) etter Schlupps takling.
McT og Casemiro ute. Ingen «naturlig» DM da. Blir det Lindeløf?

Jack

Legg inn av Jack »

tbb skrev: tir feb 07, 2023 4:16 pm
missChance skrev: tir feb 07, 2023 1:52 pm Antony ute med skade, mulig (presumably) etter Schlupps takling.
McT og Casemiro ute. Ingen «naturlig» DM da. Blir det Lindeløf?
Hva var vitsen i å låne Sabitzer da? Tror han fint takler den rollen med Fred ved siden av seg og Bruno + Sancho som support. Sabitzer bekledde jo ofte rollen som DM, ballsentral, i Leipzigs 3142-formasjon.

Dalot bør være klar til denne, skal man dømme etter bildene United har lagt ut i SoMe.
Sist redigert av Jack den tir feb 07, 2023 4:24 pm, redigert 2 ganger totalt.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Ale skrev: tir feb 07, 2023 3:54 pm DDG
Dalot Varane Martinez Shaw
Fred Sabitzer
Bruno Sancho Rashford
Weghorst

Må grave dypt i morgen, tror jeg.
Jepp og har jo intet valg!
Dårlige avgjørelser fra PL fra høsten-22 sparker OSS i ræva og vi får knapt noen pauser...!

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Jack skrev: tir feb 07, 2023 4:19 pm
tbb skrev: tir feb 07, 2023 4:16 pm
missChance skrev: tir feb 07, 2023 1:52 pm Antony ute med skade, mulig (presumably) etter Schlupps takling.
McT og Casemiro ute. Ingen «naturlig» DM da. Blir det Lindeløf?
Hva var vitsen i å låne Sabitzer da? Tror han fint takler den rollen med Fred ved siden av seg og Bruno + Sancho som support. Sabitzer bekledde jo ofte rollen som DM, ballsentral, i Leipzigs 3142-formasjon.

Dalot bør være klar til denne, skal man dømme etter bildene United har lagt ut i SoMe.
Vitsen med Sabitzer var trolig å erstatte Eriksen, tror du ikke?

Jack

Legg inn av Jack »

tbb skrev: tir feb 07, 2023 4:38 pm
Jack skrev: tir feb 07, 2023 4:19 pm
tbb skrev: tir feb 07, 2023 4:16 pm

McT og Casemiro ute. Ingen «naturlig» DM da. Blir det Lindeløf?
Hva var vitsen i å låne Sabitzer da? Tror han fint takler den rollen med Fred ved siden av seg og Bruno + Sancho som support. Sabitzer bekledde jo ofte rollen som DM, ballsentral, i Leipzigs 3142-formasjon.

Dalot bør være klar til denne, skal man dømme etter bildene United har lagt ut i SoMe.
Vitsen med Sabitzer var trolig å erstatte Eriksen, tror du ikke?
Jeg mener Sabitzer fint kan bekle Casemiros rolle, med litt justeringer ellers. McTominay er forresten ingen "naturlig" DM.

De 10 minuttene med Lindelof som DM var f.ø. horribelt å se på. Det blir ofte slik når man skal forsøke midtstoppere som midtbanespillere. De vet ikke hvordan man skal bevege seg og de blir fort for defensive i hodet. De faller for dypt og det blir som å spille med en mann mindre sentralt på banen. Rio Ferdinand "burde" hatt alle forutsetninger til å kunne spille DM, men det var en brutal opplevelse å bevitne ham i den rollen mot Blackburn i sin tid. Det kan sikkert fungere med Lindelof da han faktisk har spilt DM for Benfica, men det er veldig lenge siden.

Hvorfor ikke bruke en "proven" midtbanespiller i rollen som... midtbanespiller?

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Jack skrev: tir feb 07, 2023 4:51 pm
tbb skrev: tir feb 07, 2023 4:38 pm
Jack skrev: tir feb 07, 2023 4:19 pm

Hva var vitsen i å låne Sabitzer da? Tror han fint takler den rollen med Fred ved siden av seg og Bruno + Sancho som support. Sabitzer bekledde jo ofte rollen som DM, ballsentral, i Leipzigs 3142-formasjon.

Dalot bør være klar til denne, skal man dømme etter bildene United har lagt ut i SoMe.
Vitsen med Sabitzer var trolig å erstatte Eriksen, tror du ikke?
Jeg mener Sabitzer fint kan bekle Casemiros rolle, med litt justeringer ellers. McTominay er forresten ingen "naturlig" DM.

De 10 minuttene med Lindelof som DM var f.ø. horribelt å se på. Det blir ofte slik når man skal forsøke midtstoppere som midtbanespillere. De vet ikke hvordan man skal bevege seg og de blir fort for defensive i hodet. De faller for dypt og det blir som å spille med en mann mindre sentralt på banen. Rio Ferdinand "burde" hatt alle forutsetninger til å kunne spille DM, men det var en brutal opplevelse å bevitne ham i den rollen mot Blackburn i sin tid. Det kan sikkert fungere med Lindelof da han faktisk har spilt DM for Benfica, men det er veldig lenge siden.

Hvorfor ikke bruke en "proven" midtbanespiller i rollen som... midtbanespiller?
Enig i det. Men han har i det minste trening i fra rollen under EtH (og det funket helt ok en periode). Under EtH har det ofte vær en som har vært dedikert som en mer defensiv midtbanespiller, og en som har hatt friere tøyler fremover.

Jeg kjenner ikke Sabitzer veldig godt, men mitt inntrykk er at han vil trives klart best mer offensivt. Jeg er heller ikke veldig begeistret for at en spiller skal gå rett inn fra Bundesliga og spille DM i PL. Det er et helt annet tempo. Basert på hvor forsiktig EtH var med innfasingen av Casemiro i den dype rollen blir jeg litt overrasket dersom en som i Bundesliga i større grad har vært mer utpreget offensivt går rett inn der.

Jeg er heller ikke veldig begeistret for tanken på Lindeløf på sentral midtbane. (Skal en gjøre noe slik tror jeg faktisk Shaw ville vært et bedre valg.)

Fred er kanskje det mest naturlige valget. I tilfelle er det bare å finne frem valium eller andre beroligende.
Sist redigert av tbb den tir feb 07, 2023 5:06 pm, redigert 1 gang totalt.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Ale skrev: tir feb 07, 2023 5:06 pm Sykt å mene at Lindelöf skal spille fremfor Sabitzer på midten. Får litt Goldbridge-vibber.
Det er enda mer sykt at du klarer skrive den setningen uten å kunne lese!

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

tbb skrev: tir feb 07, 2023 5:07 pm
Ale skrev: tir feb 07, 2023 5:06 pm Sykt å mene at Lindelöf skal spille fremfor Sabitzer på midten. Får litt Goldbridge-vibber.
Det er enda mer sykt at du klarer skrive den setningen uten å kunne lese!
Så, så, folkens.
EtH finner en løsning! ;)

Lezah

Legg inn av Lezah »

tbb skrev: tir feb 07, 2023 5:07 pm
Ale skrev: tir feb 07, 2023 5:06 pm Sykt å mene at Lindelöf skal spille fremfor Sabitzer på midten. Får litt Goldbridge-vibber.
Det er enda mer sykt at du klarer skrive den setningen uten å kunne lese!
Cut him some slack, han er bare litt ladd.

taknina

Legg inn av taknina »

Ale skrev: søn feb 05, 2023 8:53 pmEr dere ladd


Ja, jeg har nå gått over til United så jeg slipper å gå så langt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»