Kamptråd: Tottenham Hotspur - Man City Søn 17:30

Svar
startelver

Kamptråd: Tottenham Hotspur - Man City Søn 17:30

Legg inn av startelver »

Det kunne ikke ble enklere nei, da får vi se hvor skapet står for Nuno og hva skjer med Harry Kane?

Skal han spille mot sin nye arbeidsgiver? Her er det bare å forberede seg på alt :D


Bilde

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Tar alltid forbehold om tap mot dette laget her. 0-7.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Liker oss ikke på Spurs nye storstue. 5-1 Kane(4), Aurier(1) , Ederson(1).

lsklars

Legg inn av lsklars »

Vanvittig åpningsinnlegg :!:

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Dette kommer til å bli stygt.

Rødt kort til Sanchez etter 37 minutter.

0-6 (Mahrez x2, Gundogan, Grealish, KdB og selvmål av Dier).

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Kdb er vel skadet? Foden vertfall ute. Walker, Stones og Sterling nettopp tilbake. Vi mangler mye krutt til denne kampen. Fullsatt stadion og borte mot Spurs er ikke enkelt. Ikke overraskende om vi får en slow start i år også.

startelver

Legg inn av startelver »

TrueBlue81 skrev: tor aug 12, 2021 7:39 pm Kdb er vel skadet? Foden vertfall ute. Walker, Stones og Sterling nettopp tilbake. Vi mangler mye krutt til denne kampen. Fullsatt stadion og borte mot Spurs er ikke enkelt. Ikke overraskende om vi får en slow start i år også.
Da lever håpet allikevel.

Raggen

Legg inn av Raggen »

Åpner med tap sa folk.

1-2 og god jul.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

TrueBlue81 skrev: tor aug 12, 2021 7:39 pm Kdb er vel skadet? Foden vertfall ute. Walker, Stones og Sterling nettopp tilbake. Vi mangler mye krutt til denne kampen. Fullsatt stadion og borte mot Spurs er ikke enkelt. Ikke overraskende om vi får en slow start i år også.
Vi er heldige som møter en svakere City-utgave. Riktig nok møter dere en svakere Spurs-utgave, så det blir en åpen kamp. Vi mangler Kane og Romero, mens vi ikke har fått på plass en ny høyreback og ny midtstopper enda. Med andre ord stiller vi svakt på begge sider av banen.

Håper hjemmepublikumet kan løfte laget!

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Gleder meg til match! Spurs har sett bra ut i pre season og alle vet kvalitetene til City. Begge lag svekket, men tror laget fra London vil merke det mest.

Raggen

Legg inn av Raggen »

Sanchez og Dier i midtforsvar. Spy.. grattis med seier i første runde oljesheikas.

startelver

Legg inn av startelver »

Ingen Harry Kane i dag.

Bilde

startelver

Legg inn av startelver »

Håper vi kan holde nullen til pause, så har vi kanskje en sjanse.

Forøvrig har Nuno slått City to ganger med Wolves .

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Ederson
Cancel-Ruben-Ake-Mendy
Grealish-Ferna-Gundo
Mahrez-Torres-Sterling

Iso

Legg inn av Iso »

Tottenham XI (4-3-3): Lloris - Tanganga, Sanchez, Dier, Reguilon - Skipp, Dele - Bergwijn, Lucas Moura, Son.

Manchester City XI (4-3-3): Ederson - Cancelo, Dias, Aké, Mendy - Fernandinho, Gündogan, Grealish - Mahrez, Torres, Sterling.

Harry Kane er ikke på benken for Spurs, mens Kevin De Bruyne er på benken for City.

startelver

Legg inn av startelver »

Velkommen etter.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Hehe, Harry Kane er den eneste engelske spilleren som deltok i EM som ikke er tilbake i troppen hos klubben han spiller for. Latterlig at han slipper så lett unna det hos media. Dette skal liksom være Englands landslagskaptein.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Nydelig med tilskuere på stadion igjen :lol:


Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Heia Spurs, og Semb sin slim fit-skjorte.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Det er altså helt perverst hvor mye reklame det er på TV2.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Er det liv her? Litt rart å la hvite og lyseblå drakter spille mot hverandre, blir forvirra her jeg sitter.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Machine_Head skrev: søn aug 15, 2021 5:14 pm Heia Spurs, og Semb sin slim fit-skjorte.
Du mener "Semb sin fitte slim-skjorte"?

arknath

Legg inn av arknath »

Machine_Head skrev: søn aug 15, 2021 5:31 pm Er det liv her? Litt rart å la hvite og lyseblå drakter spille mot hverandre, blir forvirra her jeg sitter.
Hjelper heller ikke med blinkende animerte reklamebannere. Smått irriterende. Men det er vel poenget med dem :twisted:

DennisB

Legg inn av DennisB »

Nå er ikke jeg veldig oppdatert på Tottenham, men her var det noen navn som ikke høres ut som en stor trussel for City.

Så da blir det vel 2-1.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

DennisB skrev: søn aug 15, 2021 5:36 pm
Machine_Head skrev: søn aug 15, 2021 5:14 pm Heia Spurs, og Semb sin slim fit-skjorte.
Du mener "Semb sin fitte slim-skjorte"?
Nils Johan drar inn mye fitte folk med den der!

DennisB

Legg inn av DennisB »

Machine_Head skrev: søn aug 15, 2021 5:47 pm
DennisB skrev: søn aug 15, 2021 5:36 pm
Machine_Head skrev: søn aug 15, 2021 5:14 pm Heia Spurs, og Semb sin slim fit-skjorte.
Du mener "Semb sin fitte slim-skjorte"?
Nils Johan drar inn mye fitte folk med den der!
Ja, blir`n fittere nå, så får jeg helt st...

Nei nå sporer vi helt av her :D

Jeg har bare ett spørsmål til City: Blir dere bedre med Grealish? Er han verdt milliarden?
Jeg tviler, men prove meg gjerne wrong, som det heter.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Helt utrolig at Dias får lov til å rive og holde på den måten der.

Sjefan

Legg inn av Sjefan »

Den forbanna kommentatorlyden som ligger et halvsekund foran bildet kommer til å gi meg hjerteinfarkt om ikke lenge.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Sjefan skrev: søn aug 15, 2021 5:55 pm Den forbanna kommentatorlyden som ligger et halvsekund foran bildet kommer til å gi meg hjerteinfarkt om ikke lenge.
Ny sesong, nye problemer fra TV2.

Coutinho10

Legg inn av Coutinho10 »

Son er jo ubrukelig uten Kane. Ødelegger nok en god kontering.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»