Leicester City

Svar
InsVerderben

Re: Leicester City

Legg inn av InsVerderben »

1-1 til pause og muligheter her, Leicester!

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

2-1 og holder det inn...?

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

3 poeng mot Wolves er sterkt og bør gi en viss optimisme framover..!

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Dette var utrolig bra, nå ser jeg mulighet for å berge plassen. Men det er tøffe kamper igjen. Come on Foxes!!

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

Nå er det håp for Leicester.

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

Jamie Vardy...for en spiller.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Nå ser det stygt ut for Leicester, er nå under streken. Nå må de vinne de fem siste kampene.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

De må vinne mot Everton i kveld, ellers blir det nedrykk! Det ville vært katastrofe.

Hesja

Legg inn av Hesja »

izzet2015 skrev: man mai 01, 2023 10:59 am De må vinne mot Everton i kveld, ellers blir det nedrykk! Det ville vært katastrofe.
Vi må også vinne mot dere,så tvi tvi.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Vi gleder oss til kamp i kveld. :D

Hesja

Legg inn av Hesja »

izzet2015 skrev: man mai 01, 2023 11:23 am Vi gleder oss til kamp i kveld. :D
Gratulerer med poeng,Iversen i mål var banens beste.For en kamp av han.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Hesja skrev: tir mai 02, 2023 2:53 pm
izzet2015 skrev: man mai 01, 2023 11:23 am Vi gleder oss til kamp i kveld. :D
Gratulerer med poeng,Iversen i mål var banens beste.For en kamp av han.
Han var bare fantastisk..

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

Fulham borte
Liverpool hjemme
Newcastle borte
West Ham hjemme

Tøft, men slettes ikke umulig.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

I dag må vi vinne, ellers ser det mørkt ut. Men Fulham borte blir ingen enkel match. Jeg er spent som en låvevegg.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Det begynner å se stygt ut for Leicester. Liverpool, Newcastle og West Ham på de tre siste.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

chelsea8 skrev: man mai 08, 2023 9:44 pm Det begynner å se stygt ut for Leicester. Liverpool, Newcastle og West Ham på de tre siste.
Nå blir det nok nedrykk. Nottingham og Everton vant i går. Dette er bare trist. Blir nok tap mot Liverpool. :cry:

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

izzet2015 skrev: tir mai 09, 2023 9:18 am
chelsea8 skrev: man mai 08, 2023 9:44 pm Det begynner å se stygt ut for Leicester. Liverpool, Newcastle og West Ham på de tre siste.
Nå blir det nok nedrykk. Nottingham og Everton vant i går. Dette er bare trist. Blir nok tap mot Liverpool. :cry:
Mandagens kamp mellom Leicester og Liverpool er en kamp begge bør vinne for å henholdsvis klare seg og ha en mulighet til topp fire.
Dette blir en intens kamp.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Jeg tror at mitt kjære Leicester rykker ned. Tror de taper mot Liverpool. Da blir det Championship neste sesong.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Laget skal være altfor bra til å rykke ned. Men jeg tror de "klarer det" lell.

Pereira, Tielemans, Ndidi, JM, Barnes, Castagne, Soyuncu (er han klar for AM?) med flere vil nok forsvinne.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Lezah skrev: man mai 15, 2023 1:31 pm Laget skal være altfor bra til å rykke ned. Men jeg tror de "klarer det" lell.

Pereira, Tielemans, Ndidi, JM, Barnes, Castagne, Soyuncu (er han klar for AM?) med flere vil nok forsvinne.
Altfor mye skader på sentrale forsvarsspillere og keeper denne sesongen, og de gjenværende spillerne er vel rett og slett ikke gode nok. Caglar har ikke startet flere enn 7 kamper denne sesongen. Kaptein Jonny Evans har vært langtidsskadet. Og Justin James ble det midtveis i sesongen. Og de er vel et av PLs aller svakeste lag på keeerplassen?

Lezah

Legg inn av Lezah »

KongOlav2 skrev: man mai 15, 2023 1:39 pm Og de er vel et av PLs aller svakeste lag på keeerplassen?
Ja akkurat hva som skjedde der er smått tragisk.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

izzet2015 skrev: søn mai 14, 2023 10:13 pm Jeg tror at mitt kjære Leicester rykker ned. Tror de taper mot Liverpool. Da blir det Championship neste sesong.
Det er ikke kjørt&lykke til mot LFC i kveld!

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

Nå ser det dårlig ut for Leicester.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

KongOlav2 skrev: man mai 15, 2023 1:39 pm
Lezah skrev: man mai 15, 2023 1:31 pm Laget skal være altfor bra til å rykke ned. Men jeg tror de "klarer det" lell.

Pereira, Tielemans, Ndidi, JM, Barnes, Castagne, Soyuncu (er han klar for AM?) med flere vil nok forsvinne.
Altfor mye skader på sentrale forsvarsspillere og keeper denne sesongen, og de gjenværende spillerne er vel rett og slett ikke gode nok. Caglar har ikke startet flere enn 7 kamper denne sesongen. Kaptein Jonny Evans har vært langtidsskadet. Og Justin James ble det midtveis i sesongen. Og de er vel et av PLs aller svakeste lag på keeerplassen?
Keeperen er den beste på laget. Har hatt en fantastisk sesong. Det er andre som er mye dårligere. Totalt sett er laget alt for dårlig. Så får vi se neste sesong.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Nå er det siste runde. Og forutsetningene er: Leicester må vinne og Everton må tape! Da berger de plassen. Krysser alt jeg har. Nedrykk vil være katastrofe.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

izzet2015 skrev: lør mai 27, 2023 3:40 pm Nå er det siste runde. Og forutsetningene er: Leicester må vinne og Everton må tape! Da berger de plassen. Krysser alt jeg har. Nedrykk vil være katastrofe.
Det holder vel at Everton bare klarer uavgjort så lenge dere vinner?

Håper Leicester overlever, en fantastisk og innholdsrik reise de har opplevd siden opprykket i 2014. Lykke til.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

TheTreble skrev: lør mai 27, 2023 9:53 pm
izzet2015 skrev: lør mai 27, 2023 3:40 pm Nå er det siste runde. Og forutsetningene er: Leicester må vinne og Everton må tape! Da berger de plassen. Krysser alt jeg har. Nedrykk vil være katastrofe.
Det holder vel at Everton bare klarer uavgjort så lenge dere vinner?

Håper Leicester overlever, en fantastisk og innholdsrik reise de har opplevd siden opprykket i 2014. Lykke til.
Yes det holder at Everton bare greier uavgjort og at vi vinner. :)

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Mitt kjære Leicester rykker ned. Det var utrolig trist :(

milanB

Legg inn av milanB »

Skal til Leicester en tur i Oktober, satser på en hjemmekamp mot Leeds i Championship👍

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

izzet2015 skrev: søn mai 28, 2023 7:43 pm Mitt kjære Leicester rykker ned. Det var utrolig trist :(
Det var synd, men man prøvde da helt inn og bare et drømmetreff for Everton ødela for Leicester nå.
Kom fort tilbake,

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»