Leicester City

Svar
Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Leicester City

Legg inn av izzet2015 »

Er det ingen gruppe for LCFC her?

Everenga

Legg inn av Everenga »

Tror ikke det, hjertens velkomment med en. Det kan bli noe ensformig med det evige Topp 6 kjøret.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Velkommen til FD!

Til info har alle fangrupperinger her inne en klubbtråd, en sesongtråd, tråder for transfervinduer, egne kamptråder for hver kamp og en tråd for menneskerettighetsbrudd (om det er relevant for klubben din). Lykke til her inne.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Velkommen inn til PL-bermen!

Vi er en ganske brokete, men hyggelig gjeng(så lenge ikke klubben din har for mye smuss på bakrommet)

PS! Ikke kødd med Man Utd-guttene. Samtlige av de er MOD, og de fleste har en relativt lite utviklet humoristisk sans(jævlig dårlig kombo)

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

izzet2015 skrev: tir feb 07, 2023 2:12 pm Er det ingen gruppe for LCFC her?
Velkommen. Her holder alle debattanter og -onkler meget høy intellektuell standard, og smålig krangling forekommer ikke.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Ikke bruk penger som fulle sjømenn, men ha gjerne Rodgers som trener. Gjelder forsåvidt for både LCFC og LFC.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Meget flott å få inn flere Midlandssupportere her!

Viktige ting å vite:

De er en konspirasjon mot United, Liverpool og Arsenal, ingen får dommeravgjørelser med seg og alle ville vunnet ligaen hvis dommeren ikke hatet dem.

City er forferdelige, fansen må stå skolerett for alt som er feil i verden

Alt skjer motsatt av det startelver skriver

Chelsea fansen oppretter tråder som ikke brukes fordi alt tas i klubbtråden

Jolla sine innlegg kan ignoreres siden han ikke vet hva en toppklubb er

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Litt @Jolla-banter her ja, det kom fort!

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Har vært Leicester supporter siden 1969, da begynte "tippekampen" på nrk. En stor opplevelse den gang. Vil alltid støtte LCFC. Ser at det går litt trått nå, men det vil snu. Rodgers må få fortsette.

MentalM

Legg inn av MentalM »

izzet2015 skrev: tir feb 07, 2023 2:53 pm Har vært Leicester supporter siden 1969, da begynte "tippekampen" på nrk. En stor opplevelse den gang. Vil alltid støtte LCFC. Ser at det går litt trått nå, men det vil snu. Rodgers må få fortsette.
Første signeringen jeg ordentlig kan huske å ha fått med meg var Julian Joachim fra Leicester til Villa!

Samtidig som storesøsteren min lo av måten jeg uttalte Leicester på... (ja, det var Leichester jeg prøvde meg på som naivt barn)

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

MentalM skrev: tir feb 07, 2023 3:02 pm
izzet2015 skrev: tir feb 07, 2023 2:53 pm Har vært Leicester supporter siden 1969, da begynte "tippekampen" på nrk. En stor opplevelse den gang. Vil alltid støtte LCFC. Ser at det går litt trått nå, men det vil snu. Rodgers må få fortsette.
Første signeringen jeg ordentlig kan huske å ha fått med meg var Julian Joachim fra Leicester til Villa!

Samtidig som storesøsteren min lo av måten jeg uttalte Leicester på... (ja, det var Leichester jeg prøvde meg på som naivt barn)
Det eller Leikkesster!
Andre var Mankester, Kelsi, Vest Bråmikk, Ipsvikk, Middelsbrå, etc..

Det er jo kortekt uttale for en som knapt har begynnt på skolen, så stram opp søstra di!!
Om enn i seneste laget... ;)

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Jeg sier fortsatt Leichester i dagligtalen på pur.

MentalM

Legg inn av MentalM »

MentalM skrev: tir feb 07, 2023 2:47 pm Jolla sine innlegg kan ignoreres
Jolla skrev: tir feb 07, 2023 4:15 pm Jeg sier fortsatt Leichester i dagligtalen på pur.
I rest my case

Bare hyggelig @izzet2015 :mrgreen:

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

MentalM skrev: tir feb 07, 2023 2:47 pm
De er en konspirasjon mot United, Liverpool og Arsenal, ingen får dommeravgjørelser med seg og alle ville vunnet ligaen hvis dommeren ikke hatet dem.
Pøh, det stemmer ikke. Vi(Liverpool) er bare rævva, og det er derfor vi ikke vinner. Det gjelder forsåvidt også Man United, men det har ikke supporterne deres skjønt enda grunnet at de er blendet av EtH sin blanke isse...

MentalM

Legg inn av MentalM »

TheOpiate skrev: tir feb 07, 2023 4:23 pm
MentalM skrev: tir feb 07, 2023 2:47 pm
De er en konspirasjon mot United, Liverpool og Arsenal, ingen får dommeravgjørelser med seg og alle ville vunnet ligaen hvis dommeren ikke hatet dem.
Pøh, det stemmer ikke. Vi(Liverpool) er bare rævva, og det er derfor vi ikke vinner. Det gjelder forsåvidt også Man United, men det har ikke supporterne deres skjønt enda grunnet at de er blendet av EtH sin blanke isse...
Mine kilder er Yesil, fuglekassen og @Onv95 / Lumanza :lol:

MentalM

Legg inn av MentalM »

izzet2015 skrev: tir feb 07, 2023 2:53 pm Har vært Leicester supporter siden 1969, da begynte "tippekampen" på nrk. En stor opplevelse den gang. Vil alltid støtte LCFC. Ser at det går litt trått nå, men det vil snu. Rodgers må få fortsette.
Siden jeg ikke bare skal spamme off-topic ting her:

Dårlig gjort å vinne mot oss i helgen... Skal sies jeg vil være litt bekymret på Leicester sine vegne mtp nedrykk om det er nivået. Får håpe Rodgers klarer å snu det, for det er ikke ofte man møter noen like gavmilde som Villa via Kamara og Moreno. :cry:

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

MentalM skrev: tir feb 07, 2023 4:24 pm
Mine kilder er Yesil, fuglekassen og @Onv95 / Lumanza :lol:
Yesil? Ble ikke han meldt stjålet for over 6 måneder siden?

Skal slutte å ræle på her inne jeg også. Velkommen skal du være og lykke til med sesongen 👍

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Eldon skrev: tir feb 07, 2023 2:43 pm
izzet2015 skrev: tir feb 07, 2023 2:12 pm Er det ingen gruppe for LCFC her?
Velkommen. Her holder alle debattanter og -onkler meget høy intellektuell standard, og smålig krangling forekommer ikke.
Ser at "onkler", nevnes som nr 2 og hvem skal det liksom peke på? Smålig og er de mindre verdt som debattanter, da eller..?!

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Jolla skrev: tir feb 07, 2023 4:15 pm Jeg sier fortsatt Leichester i dagligtalen på pur.
Det var lenge leisester men var da bare 10 år. Noen sa Manchester United uttales uni-ted

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

MentalM skrev: tir feb 07, 2023 4:24 pm
TheOpiate skrev: tir feb 07, 2023 4:23 pm
MentalM skrev: tir feb 07, 2023 2:47 pm
De er en konspirasjon mot United, Liverpool og Arsenal, ingen får dommeravgjørelser med seg og alle ville vunnet ligaen hvis dommeren ikke hatet dem.
Pøh, det stemmer ikke. Vi(Liverpool) er bare rævva, og det er derfor vi ikke vinner. Det gjelder forsåvidt også Man United, men det har ikke supporterne deres skjønt enda grunnet at de er blendet av EtH sin blanke isse...
Mine kilder er Yesil, fuglekassen og @Onv95 / Lumanza :lol:
Det var litt av en bukett glimrende debattanter. Sjalu?

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Onv95 skrev: tir feb 07, 2023 6:36 pm
MentalM skrev: tir feb 07, 2023 4:24 pm
TheOpiate skrev: tir feb 07, 2023 4:23 pm

Pøh, det stemmer ikke. Vi(Liverpool) er bare rævva, og det er derfor vi ikke vinner. Det gjelder forsåvidt også Man United, men det har ikke supporterne deres skjønt enda grunnet at de er blendet av EtH sin blanke isse...
Mine kilder er Yesil, fuglekassen og @Onv95 / Lumanza :lol:
Det var litt av en bukett glimrende debattanter. Sjalu?
United gjør det da veldig bra for tiden. Mye bedre en Liverpool. Tabellen lyver ikke.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

TheOpiate skrev: tir feb 07, 2023 4:33 pm
MentalM skrev: tir feb 07, 2023 4:24 pm
Mine kilder er Yesil, fuglekassen og @Onv95 / Lumanza :lol:
Yesil? Ble ikke han meldt stjålet for over 6 måneder siden?

Skal slutte å ræle på her inne jeg også. Velkommen skal du være og lykke til med sesongen 👍
Du går foran som et godt eksempel, følger på og istemmer!

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Håper nå mitt Leicester vil samle nok poeng til å overleve i PL. Var bra mot Aston-Villa sist. Håper framgangen fortsetter. For så dårlige er de ikke.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Herlig 1. omgang av Leicester. Kjører over Tottenham. Håper det fortsetter i 2. omgang. Up the Foxes :)

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Ser unektelig bra ut for Leicester!

Lezah

Legg inn av Lezah »

Viktige tre poeng på vei, og det får vi røde bare applaudere. Men vrient å bli klok på Spurs, de kan score 4 på 5 minutter. Samt slippe inn 3 på 2.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Grattis med godt gjennomført kamp og 3 fortjente poeng, Leicester!

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Overbevisende seier, Spurs fikk ikke utrettet noe. Godt spill av de nye. Viktor Kristiansen var enorm. :)

return_of_drakkar
Innlegg: 4968

Legg inn av return_of_drakkar »

izzet2015 skrev: lør feb 11, 2023 7:00 pm Overbevisende seier, Spurs fikk ikke utrettet noe. Godt spill av de nye. Viktor Kristiansen var enorm. :)
Ja, det var voldsomt til sier det.
Tottenham kom fra seier mot MC, så dette var imponerende.
Håper Leicester klarer seg.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

De klatrer nå på tabellen, har nå 24 poeng, de må sikkert ha minst 20 poeng til. Men godt gjennomført kamp. :D

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»