Eliteserien Fantasy 2023

Svar
Lew_Ashby

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av Lew_Ashby »

FHN til 2.0 billigere enn Rasmussen kan faktisk være et alternativ istedenfor, og ikke i tillegg. Feks om man ønsker Finne og Wolfe inn også.

Etter at FHN ble fast på Brann-midtbanen i OBOS (kan være noen fantasy-assist som ikke er med her):

FHN: 12 starter, 6 mål og 5 målgivende
Rasmussen: 11 starter, 5 mål og 5 målgivende

I oppkjøringen:

FHN: 8 starter, 3 mål og 3 målgivende
Rasmussen: 8 starter, 4 mål (ett på straffe han ikke tar i serien) og 2 målgivende

Tør nok ikke å gå uten Rasmussen, men etter å ha sett nesten hver eneste Brann-kamp siste året så er det litt rart at FHN er 2.0 billigere enn Rasmussen. Kniklas kunne se ut til å true plassen, men slik FHN spiller om dagen er han bankers i dette Brann-laget. Har faktisk spilt mer enn Rasmussen siste tiden, vet ikke om Ras har slitt med noe.

Uansett - begge er strålende alternativer fra Brann-midtbanen. Befinner seg konstant i motstanders 16-meter når Brann angriper.

mashadar

Legg inn av mashadar »

Lew_Ashby skrev: fre mar 24, 2023 12:13 pm FHN
Felix Horn Nyhre? Eller er det snakk om Fivert Heltne Nilsen? ;)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

mashadar skrev: fre mar 24, 2023 12:18 pm
Lew_Ashby skrev: fre mar 24, 2023 12:13 pm FHN
Felix Horn Nyhre? Eller er det snakk om Fivert Heltne Nilsen? ;)
Hehe. Skylder på febertåke. Kommer sikkert til å skrive FHN flere ganger, proklamerer herved at jeg da mener FHM (Felix Horn Myhre).

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Griffen skrev: fre mar 24, 2023 11:21 am Tydelig at det er mange som sitter og lytter på podcaster og endrer lagene sine etter det.
Neppe altfor mange som hadde tenkt på Diop, Taaje, Næss, etc uten Eliterådets podcast.

Tenk sjæl er mitt råd. Gjør deg opp din egen mening
Man gjør seg opp sin egen mening uansett. Er jo et hav av alternativer som blir nevnt. Er mange muligheter til hvordan man setter sammen et lag selv om man bruker noen tips derifra.
For meg er det en god hjelp som ikke følger særlig med på hva som skjer i andre klubber en Lillestrøm.
De som følger med på alt av hva som rører seg i Eliteserien har en stor fordel.
Ergrer meg dog at de nevnte Taaje. Hadde han inne fra før podcasten. Husker jeg så han i en kamp med KFUM. Eierandelen steg noe, men er fortsatt kun på 3,6. Er nok uansett en som ikke drar inn alt for mye poeng, men kan ha noen gode runder.
Sist redigert av Skywalker den fre mar 24, 2023 12:56 pm, redigert 2 ganger totalt.

Griffen

Legg inn av Griffen »

Skywalker skrev: fre mar 24, 2023 12:41 pm
Griffen skrev: fre mar 24, 2023 11:21 am Tydelig at det er mange som sitter og lytter på podcaster og endrer lagene sine etter det.
Neppe altfor mange som hadde tenkt på Diop, Taaje, Næss, etc uten Eliterådets podcast.

Tenk sjæl er mitt råd. Gjør deg opp din egen mening
Man gjør seg opp sin egen mening uansett. Er jo et hav av alternativer som blir nevnt. Er mange muligheter til hvordan man setter sammen et lag selv om man bruker noen tips derifra.
For meg er det en god hjelp som ikke følger særlig med på hva som skjer i andre klubber en Lillestrøm.
De som følger med på alt av hva som rører seg i Eliteserien har en stor fordel.
Ergrer meg dog at de nevnte Taaje. Hadde han inne fra før podcasten. Husker jeg så han i en kamp med KFUM. Eierandelen steg noe, men er fortsatt kun på 3,6. Er nok uansett en som ikke drar inn alt for mye poeng, men kan ha noen gode runder.
Joda. Taaje har jeg liten tro på. Sandefjord vil nok slippe inn for mye mål, og Taaje kompenserer ikke nok med en dødball goal en sjelden gang.
Næss derimot er nok et bedre bet, spesielt siden bonuspoengene nå skal algoritmestyres. Midtforsvarer som treffer på pasninger og har mye ballkontakt vil kunne komme godt ut der.
Spørsmålet er jo om Stabæk får nok clean sheets.

Griffen

Legg inn av Griffen »

Mange av de som både kjører Vetlesen og Pelle sammen vil nok ha FHM også, pga billig, utsikt til mye minutter, og value.

Jeg tror ikke jeg tar meg råd til BÅDE Pelle og Vetlesen, da jeg liker å ha 3 spillende spisser.

Spm er om jeg skal kjøre Rasmussen (8.0) og en 6.5 spiss, f.eks Høgh/Ruud Tveter

eller

FHM (6.0) og f.eks Salvesen (9.0)

Har fryktelig lyst på Salvesen, men frykter at han kan rotere litt for mye med DiAgostino, der de får 60 min hver i kamper der den andre blir 30 min sub, etc.

Liker å ha muligheten til å spille alle formasjoner av 4-3-3/4-4-2/3-5-2/3-4-3, til og med 4-5-1 i spillet.
Noe som betyr at jeg må ha spillende 5.midtbane og spillende 3.spiss, samt 4.forsvarer som er rimelig sikker i sitt lag.
Sist redigert av Griffen den fre mar 24, 2023 1:00 pm, redigert 1 gang totalt.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Lew_Ashby skrev: fre mar 24, 2023 12:13 pm FHN til 2.0 billigere enn Rasmussen kan faktisk være et alternativ istedenfor, og ikke i tillegg. Feks om man ønsker Finne og Wolfe inn også.

Etter at FHN ble fast på Brann-midtbanen i OBOS (kan være noen fantasy-assist som ikke er med her):

FHN: 12 starter, 6 mål og 5 målgivende
Rasmussen: 11 starter, 5 mål og 5 målgivende

I oppkjøringen:

FHN: 8 starter, 3 mål og 3 målgivende
Rasmussen: 8 starter, 4 mål (ett på straffe han ikke tar i serien) og 2 målgivende

Tør nok ikke å gå uten Rasmussen, men etter å ha sett nesten hver eneste Brann-kamp siste året så er det litt rart at FHN er 2.0 billigere enn Rasmussen. Kniklas kunne se ut til å true plassen, men slik FHN spiller om dagen er han bankers i dette Brann-laget. Har faktisk spilt mer enn Rasmussen siste tiden, vet ikke om Ras har slitt med noe.

Uansett - begge er strålende alternativer fra Brann-midtbanen. Befinner seg konstant i motstanders 16-meter når Brann angriper.
Er vel her jeg fort ryker. Klarer ikke bestemme meg så nå ligger begge inne sammen med både Vetlesen og Pelle som jeg heller ikke klarer å velge mellom. Kan risikere at bare en fra hvert lag starter. Spiller alle fire kan jo dette være gull.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Skywalker skrev: fre mar 24, 2023 1:00 pm Er vel her jeg fort ryker. Klarer ikke bestemme meg så nå ligger begge inne sammen med både Vetlesen og Pelle som jeg heller ikke klarer å velge mellom. Kan risikere at bare en fra hvert lag starter. Spiller alle fire kan jo dette være gull.
Jeg tipper alle disse 4 kommer til å starte 90% av kampene så lenge de ikke er skadet. I utgangspunktet tenkte jeg at FHM var den på Brann-midtbanen som oftest ville gå ut etter 55-70 min, men nå er jeg ikke sikker altså. Fyren har vært helt fantastisk siden høsten, og det prates nå om at han er salgsobjekt. Han har også en sterk utholdenhet som gjør at han ofte spiller 90 min.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Griffen skrev: fre mar 24, 2023 12:51 pm

Liker å ha muligheten til å spille alle formasjoner av 4-3-3/4-4-2/3-5-2/3-4-3, til og med 4-5-1 i spillet.
Noe som betyr at jeg må ha spillende 5.midtbane og spillende 3.spiss, samt 4.forsvarer som er rimelig sikker i sitt lag.
Her tenker vi veldig likt. Går derfor litt utover å kunne ha de dyreste alternativene. Jeg vil i tilegg ha to billigi keepere som begge spiller. Slik at man kan veksle. Liker for eksempel ikke å ha en Sandefjord keeper inne på bortebane mot Glimt.
Sist redigert av Skywalker den fre mar 24, 2023 1:06 pm, redigert 1 gang totalt.

Griffen

Legg inn av Griffen »

Lew_Ashby skrev: fre mar 24, 2023 1:03 pm Jeg tipper alle disse 4 kommer til å starte 90% av kampene så lenge de ikke er skadet. I utgangspunktet tenkte jeg at FHM var den på Brann-midtbanen som oftest ville gå ut etter 55-70 min, men nå er jeg ikke sikker altså. Fyren har vært helt fantastisk siden høsten, og det prates nå om at han er salgsobjekt. Han har også en sterk utholdenhet som gjør at han ofte spiller 90 min.
Tror også FHM kommer til å stå lengre i kampene enn Rasmussen.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Griffen skrev: fre mar 24, 2023 1:06 pm Tror også FHM kommer til å stå lengre i kampene enn Rasmussen.
Greien var vel at Kniklas skulle få spilletid og da ville FHM dyttes ut, enten fra start eller forholdsvis tidlig i 2. omgang. Horneland hadde et ganske fast mønster på byttene ifjor, men det var nok fordi Brann nesten alltid ledet komfortabelt på det tidspunktet.

Uansett - nå tror jeg FHM kommer til å spille vel så mange minutter som Rasmussen. Sett hen til produksjonen så er 2.0 mer for Rasmussen for mye emm, FHM burde kostet 6.5-7.0.

6.0 er derfor en feilprising på FHM emm. Hadde vurdert ham selv til 7.0.

guru

Legg inn av guru »

Lew_Ashby skrev: fre mar 24, 2023 12:13 pm FHN til 2.0 billigere enn Rasmussen kan faktisk være et alternativ istedenfor, og ikke i tillegg. Feks om man ønsker Finne og Wolfe inn også.

Etter at FHN ble fast på Brann-midtbanen i OBOS (kan være noen fantasy-assist som ikke er med her):

FHN: 12 starter, 6 mål og 5 målgivende
Rasmussen: 11 starter, 5 mål og 5 målgivende

I oppkjøringen:

FHN: 8 starter, 3 mål og 3 målgivende
Rasmussen: 8 starter, 4 mål (ett på straffe han ikke tar i serien) og 2 målgivende

Tør nok ikke å gå uten Rasmussen, men etter å ha sett nesten hver eneste Brann-kamp siste året så er det litt rart at FHN er 2.0 billigere enn Rasmussen. Kniklas kunne se ut til å true plassen, men slik FHN spiller om dagen er han bankers i dette Brann-laget. Har faktisk spilt mer enn Rasmussen siste tiden, vet ikke om Ras har slitt med noe.

Uansett - begge er strålende alternativer fra Brann-midtbanen. Befinner seg konstant i motstanders 16-meter når Brann angriper.
Men er Finne trygg da? Var ikke han benket mye på slutten av Obos-sesongen?

urbeka

Legg inn av urbeka »

Jeg tenker man må ha både Rassmussen og FHM, uansett.

Griffen

Legg inn av Griffen »

guru skrev: fre mar 24, 2023 1:12 pm Men er Finne trygg da? Var ikke han benket mye på slutten av Obos-sesongen?
Finne vil nok starte de fleste kamper. Men han kan fort byttes ut etter 70-75 min for dyret Heggebø

Griffen

Legg inn av Griffen »

Da har jeg landet, noenlunde.

Kriterier:
1. vil ha med minst 2 fra Glimt, Molde, LSK og Brann.
2. Vil ha muligheten til å spille de fleste formasjoner, spesielt 4-4-2/4-3-2/3-4-3/3-5-2 (til og med 4-5-1), uten å måtte ta hits.
3. Spillende 3.spiss og spillende 5.midtbane.


Petterson - Myhra (roterer)
Linnes - Dragsnes - Wolfe - Wallem - Fosnæss Hansen
Vetlesen - Grønbæk - Eriksen - FHM - Diop
TLO - Finne - Høgh

Dilemma 1: Gjøre Wolfe/Grønbæk til Wembangomo/Rasmussen. Bir 14 mill samlet uansett. Uansett muligens fordelaktig å snu om i GW1.
Dilemma 2: Høgh (6.5) eller Ruud Tveter (6.5)? Føler det er litt hipp som happ, men Ruud Tveter har iallefall en viss track record i Eliteserien.
Dilemma 3: Droppe Wolfe og Wallem for 2 stk 4.5 spillende forsvarere istedet (f.eks. Næss og Owusu) og bruke 1 mill spart på å oppgradere Diop (4.5) til Opsahl (5.5). Tror dog ikke denne oppgraderingen vil føre til særlig flere poeng i spillet. I tilfelle er det marginalt.
Dilemma 4: Droppe Wolfe og Wallem for 2 stk 4.5 forsvarere (f.eks. Næss og Owusu), og droppe roterende keepere og istedet kjøre 4.5 og 4.0 keeper, og bruke 1.5 mill spart på å oppgradere spissen Høgh (6.5) til Bakenga (8.0).
Dilemma 5: Droppe roterende keepere, kjøre en fast 4.5 og 4.0 keeper, og bruke 0.5 mill spart på å oppgradere død 5.forsvarer til spillende 4.5 forsvarer (f.eks Næss). Det vil gi mulighet til også å spille med 5 bak, skulle kampprogram og skadesituasjon tilsi at det er fornuftig. Da vil alle 3 utespillere på benk være spillende spillere.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Screenshot_20230323_071152.jpg

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: fre mar 24, 2023 11:37 am
Griffen skrev: fre mar 24, 2023 11:21 am Tydelig at det er mange som sitter og lytter på podcaster og endrer lagene sine etter det.
Neppe altfor mange som hadde tenkt på Diop, Taaje, Næss, etc uten Eliterådets podcast.

Tenk sjæl er mitt råd. Gjør deg opp din egen mening
Jeg har jo lagt merke til at Næss har tatt alt av dødballer i oppkjøringa, så han har vært på listen min en stund. Jeg vurderer Stabæk-Haugesund rotasjon med (petterson-næss) og (selvik-reese). 2x2 til 4.5 og bare hjemmekamper i rotasjonen...

Diop synes jeg var et godt tips, som et alternativ til solbakken hvis man velger gå fire på midten.

Sandefjord-defensiven er jeg mer skeptisk til, Taaje spilte jo det meste også i fjor uten at det ga noe særlig avkastning.
Takk for tips 😊😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: fre mar 24, 2023 12:13 pm FHN til 2.0 billigere enn Rasmussen kan faktisk være et alternativ istedenfor, og ikke i tillegg. Feks om man ønsker Finne og Wolfe inn også.

Etter at FHN ble fast på Brann-midtbanen i OBOS (kan være noen fantasy-assist som ikke er med her):

FHN: 12 starter, 6 mål og 5 målgivende
Rasmussen: 11 starter, 5 mål og 5 målgivende

I oppkjøringen:

FHN: 8 starter, 3 mål og 3 målgivende
Rasmussen: 8 starter, 4 mål (ett på straffe han ikke tar i serien) og 2 målgivende

Tør nok ikke å gå uten Rasmussen, men etter å ha sett nesten hver eneste Brann-kamp siste året så er det litt rart at FHN er 2.0 billigere enn Rasmussen. Kniklas kunne se ut til å true plassen, men slik FHN spiller om dagen er han bankers i dette Brann-laget. Har faktisk spilt mer enn Rasmussen siste tiden, vet ikke om Ras har slitt med noe.

Uansett - begge er strålende alternativer fra Brann-midtbanen. Befinner seg konstant i motstanders 16-meter når Brann angriper.
Takk for tips! Har sett alt av Brann-kamper selv siden nedrykket bortsett fra de fleste treningskampene, men hadde ikke tenkt tanken på Myhre stedet for Rasmussen før nå.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: fre mar 24, 2023 12:41 pm
Griffen skrev: fre mar 24, 2023 11:21 am Tydelig at det er mange som sitter og lytter på podcaster og endrer lagene sine etter det.
Neppe altfor mange som hadde tenkt på Diop, Taaje, Næss, etc uten Eliterådets podcast.

Tenk sjæl er mitt råd. Gjør deg opp din egen mening
Man gjør seg opp sin egen mening uansett. Er jo et hav av alternativer som blir nevnt. Er mange muligheter til hvordan man setter sammen et lag selv om man bruker noen tips derifra.
For meg er det en god hjelp som ikke følger særlig med på hva som skjer i andre klubber en Lillestrøm.
De som følger med på alt av hva som rører seg i Eliteserien har en stor fordel.
Ergrer meg dog at de nevnte Taaje. Hadde han inne fra før podcasten. Husker jeg så han i en kamp med KFUM. Eierandelen steg noe, men er fortsatt kun på 3,6. Er nok uansett en som ikke drar inn alt for mye poeng, men kan ha noen gode runder.
Takk for gode poeng 😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Griffen skrev: fre mar 24, 2023 12:51 pm Mange av de som både kjører Vetlesen og Pelle sammen vil nok ha FHM også, pga billig, utsikt til mye minutter, og value.

Jeg tror ikke jeg tar meg råd til BÅDE Pelle og Vetlesen, da jeg liker å ha 3 spillende spisser.

Spm er om jeg skal kjøre Rasmussen (8.0) og en 6.5 spiss, f.eks Høgh/Ruud Tveter

eller

FHM (6.0) og f.eks Salvesen (9.0)

Har fryktelig lyst på Salvesen, men frykter at han kan rotere litt for mye med DiAgostino, der de får 60 min hver i kamper der den andre blir 30 min sub, etc.

Liker å ha muligheten til å spille alle formasjoner av 4-3-3/4-4-2/3-5-2/3-4-3, til og med 4-5-1 i spillet.
Noe som betyr at jeg må ha spillende 5.midtbane og spillende 3.spiss, samt 4.forsvarer som er rimelig sikker i sitt lag.
Jeg hadde valgt Rasmussen og Høgh i dette tilfellet.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: fre mar 24, 2023 1:00 pm
Lew_Ashby skrev: fre mar 24, 2023 12:13 pm FHN til 2.0 billigere enn Rasmussen kan faktisk være et alternativ istedenfor, og ikke i tillegg. Feks om man ønsker Finne og Wolfe inn også.

Etter at FHN ble fast på Brann-midtbanen i OBOS (kan være noen fantasy-assist som ikke er med her):

FHN: 12 starter, 6 mål og 5 målgivende
Rasmussen: 11 starter, 5 mål og 5 målgivende

I oppkjøringen:

FHN: 8 starter, 3 mål og 3 målgivende
Rasmussen: 8 starter, 4 mål (ett på straffe han ikke tar i serien) og 2 målgivende

Tør nok ikke å gå uten Rasmussen, men etter å ha sett nesten hver eneste Brann-kamp siste året så er det litt rart at FHN er 2.0 billigere enn Rasmussen. Kniklas kunne se ut til å true plassen, men slik FHN spiller om dagen er han bankers i dette Brann-laget. Har faktisk spilt mer enn Rasmussen siste tiden, vet ikke om Ras har slitt med noe.

Uansett - begge er strålende alternativer fra Brann-midtbanen. Befinner seg konstant i motstanders 16-meter når Brann angriper.
Er vel her jeg fort ryker. Klarer ikke bestemme meg så nå ligger begge inne sammen med både Vetlesen og Pelle som jeg heller ikke klarer å velge mellom. Kan risikere at bare en fra hvert lag starter. Spiller alle fire kan jo dette være gull.
Hvis jeg velger to av disse nevnte fire vil jeg garantert velge de to som tar minst poeng. Personlig vurderer jeg alle fire..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: fre mar 24, 2023 1:06 pm
Griffen skrev: fre mar 24, 2023 12:51 pm

Liker å ha muligheten til å spille alle formasjoner av 4-3-3/4-4-2/3-5-2/3-4-3, til og med 4-5-1 i spillet.
Noe som betyr at jeg må ha spillende 5.midtbane og spillende 3.spiss, samt 4.forsvarer som er rimelig sikker i sitt lag.
Her tenker vi veldig likt. Går derfor litt utover å kunne ha de dyreste alternativene. Jeg vil i tilegg ha to billigi keepere som begge spiller. Slik at man kan veksle. Liker for eksempel ikke å ha en Sandefjord keeper inne på bortebane mot Glimt.
Begynner og tenker mer og mer det samme selv!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: fre mar 24, 2023 1:10 pm
Griffen skrev: fre mar 24, 2023 1:06 pm Tror også FHM kommer til å stå lengre i kampene enn Rasmussen.
Greien var vel at Kniklas skulle få spilletid og da ville FHM dyttes ut, enten fra start eller forholdsvis tidlig i 2. omgang. Horneland hadde et ganske fast mønster på byttene ifjor, men det var nok fordi Brann nesten alltid ledet komfortabelt på det tidspunktet.

Uansett - nå tror jeg FHM kommer til å spille vel så mange minutter som Rasmussen. Sett hen til produksjonen så er 2.0 mer for Rasmussen for mye emm, FHM burde kostet 6.5-7.0.

6.0 er derfor en feilprising på FHM emm. Hadde vurdert ham selv til 7.0.
Enig! FHM burde helt klart kostet 7,0 -- 7,5!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Griffen skrev: fre mar 24, 2023 1:15 pm
guru skrev: fre mar 24, 2023 1:12 pm Men er Finne trygg da? Var ikke han benket mye på slutten av Obos-sesongen?
Finne vil nok starte de fleste kamper. Men han kan fort byttes ut etter 70-75 min for dyret Heggebø
Men den formen Finne er i nå så er han trygg. Heggebø har også vært skadet i oppkjøringen, men Finne kan som nevnt over bli tatt av før de siste 15-20 minuttene.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Griffen skrev: fre mar 24, 2023 1:49 pm Da har jeg landet, noenlunde.

Kriterier:
1. vil ha med minst 2 fra Glimt, Molde, LSK og Brann.
2. Vil ha muligheten til å spille de fleste formasjoner, spesielt 4-4-2/4-3-2/3-4-3/3-5-2 (til og med 4-5-1), uten å måtte ta hits.
3. Spillende 3.spiss og spillende 5.midtbane.


Petterson - Myhra (roterer)
Linnes - Dragsnes - Wolfe - Wallem - Fosnæss Hansen
Vetlesen - Grønbæk - Eriksen - FHM - Diop
TLO - Finne - Høgh

Dilemma 1: Gjøre Wolfe/Grønbæk til Wembangomo/Rasmussen. Bir 14 mill samlet uansett. Uansett muligens fordelaktig å snu om i GW1.
Dilemma 2: Høgh (6.5) eller Ruud Tveter (6.5)? Føler det er litt hipp som happ, men Ruud Tveter har iallefall en viss track record i Eliteserien.
Dilemma 3: Droppe Wolfe og Wallem for 2 stk 4.5 spillende forsvarere istedet (f.eks. Næss og Owusu) og bruke 1 mill spart på å oppgradere Diop (4.5) til Opsahl (5.5). Tror dog ikke denne oppgraderingen vil føre til særlig flere poeng i spillet. I tilfelle er det marginalt.
Dilemma 4: Droppe Wolfe og Wallem for 2 stk 4.5 forsvarere (f.eks. Næss og Owusu), og droppe roterende keepere og istedet kjøre 4.5 og 4.0 keeper, og bruke 1.5 mill spart på å oppgradere spissen Høgh (6.5) til Bakenga (8.0).
Dilemma 5: Droppe roterende keepere, kjøre en fast 4.5 og 4.0 keeper, og bruke 0.5 mill spart på å oppgradere død 5.forsvarer til spillende 4.5 forsvarer (f.eks Næss). Det vil gi mulighet til også å spille med 5 bak, skulle kampprogram og skadesituasjon tilsi at det er fornuftig. Da vil alle 3 utespillere på benk være spillende spillere.
Liker laget veldig godt!
Tror jeg ville stått med dette. Av de nevnte dilemmaene er det kun 1 og 5 jeg ville vurdert frem til frist.😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Mr.Meep skrev: fre mar 24, 2023 2:53 pm Screenshot_20230323_071152.jpg
Begynner å bli bra dette! 😊😊

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Stiger/synker prisen på spillere etter hver runde? Kan være litt vanskelig å planlegge i så fall. Er jo krise for meg hvis Berhisa herjer og plutselig koster 13 mil. Kan i så fall være lurt å starte med de dyre spillerne

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: fre mar 24, 2023 3:36 pm Stiger/synker prisen på spillere etter hver runde? Kan være litt vanskelig å planlegge i så fall. Er jo krise for meg hvis Berhisa herjer og plutselig koster 13 mil. Kan i så fall være lurt å starte med de dyre spillerne
Lurer på om det er samme opplegget rundt prisendringer i ESF i år som i FPL..?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Grytebust Hagen
Linnes Dragsnes Sery Larsen Næss Grøgaard
Rasmussen Eriksen Vetlesen Grønbæk Solbakken
Finne Høgh Adams

Begynner å nærme meg noe. Tror fordelingen av penger er satt.
Eneste jeg lurer på om det er bedre keeper-alternativ til 4,5? Sjøeng, Pettersson?
Eneste jeg lurer på om det er bedre forsvar-alternativ til 4,5? Strandberg, Heggheim?
Eneste jeg lurer på om det er bedre midtbane-alternativ til 4,5? Diop?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Odd-Sandefjord 2-1

Bork Bang-Kittelsen (kongenavn, unggutt ikke med i spillet), Jevtovic og Ruud Tveter (straffe) med målene. Mye juniorer på benken og begge lagene etterhvert veldig redusert. Sandefjord visstnok mye ball.

Wallem indreløper ser det ut til, og det som selvsagt gjør ham veldig poppis på fantasy i år. Er noen skader eller omrokkeringer unna å spille indreløper/kant.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»