Eliteserien Fantasy 2023

Svar
K-Torget

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: ons mai 24, 2023 2:46 pm Siste nytt fra LSK:

LSK starter trolig med dette mannskapet på Skedsmo stadion i følge Romerikes blad:
(3-5-2)

Skjærstein
Garnås, Slørdahl, Dragsnes
Vindheim, Uba Charles, Knudsen, Åsen, Edh
Lehne Olsen, Tobias Svendsen.

Marius Lundemo er i trening igjen, men han blir neppe risikert på kunstgresset på Skedsmokorset. Det blir heller ikke Kristoffer Tønnessen.
Lars Ranger skal ta bilder denne uka etter at hevelsen har gått ned. Først da vet vi omfanget av skaden. Men han spiller i hvert fall ikke cupkampen onsdag, sier Kåsene.
Takker😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Milwaukee_Bucks_2021 skrev: ons mai 24, 2023 4:24 pm https://www.eliteserien.no/nyheter/tv-k ... d-runde-23
I tillegg kan oppgjør mellom kampene i UEFA-playoff bli utsatt til 1. oktober dersom lagene kommer til playoff ønsker dette.

Dette gjelder i så fall følgende kamper (26. og 27. august):

Molde - Viking
Bodø/Glimt - Strømsgodset
Lillestrøm - Brann
Rosenborg - Aalesund
Blir vel fort en DGW for Molde og Glimt i det minste, og enda en kamp som forsvinner i august.
Isåfall fint å ha igjen alt av chipper og WC bortsett fra dobbelkaptein!

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Milwaukee_Bucks_2021 skrev: ons mai 24, 2023 4:24 pm https://www.eliteserien.no/nyheter/tv-k ... d-runde-23
I tillegg kan oppgjør mellom kampene i UEFA-playoff bli utsatt til 1. oktober dersom lagene kommer til playoff ønsker dette.

Dette gjelder i så fall følgende kamper (26. og 27. august):

Molde - Viking
Bodø/Glimt - Strømsgodset
Lillestrøm - Brann
Rosenborg - Aalesund
Blir vel fort en DGW for Molde og Glimt i det minste, og enda en kamp som forsvinner i august.
Og da blir det vel dobbelrunde i GW23.
Eikrem spiller vel ikke idag?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: ons mai 24, 2023 4:51 pm
Milwaukee_Bucks_2021 skrev: ons mai 24, 2023 4:24 pm https://www.eliteserien.no/nyheter/tv-k ... d-runde-23
I tillegg kan oppgjør mellom kampene i UEFA-playoff bli utsatt til 1. oktober dersom lagene kommer til playoff ønsker dette.

Dette gjelder i så fall følgende kamper (26. og 27. august):

Molde - Viking
Bodø/Glimt - Strømsgodset
Lillestrøm - Brann
Rosenborg - Aalesund
Blir vel fort en DGW for Molde og Glimt i det minste, og enda en kamp som forsvinner i august.
Og da blir det vel dobbelrunde i GW23.
Eikrem spiller vel ikke idag?
Eikrem er ute.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

FHM og Rasmussen starter, noe overraskende kanskje. FHM har vel spilt 90 min hver forbanna kamp denne sesongen.

Finne benk.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: ons mai 24, 2023 5:37 pm FHM og Rasmussen starter, noe overraskende kanskje. FHM har vel spilt 90 min hver forbanna kamp denne sesongen.

Finne benk.
Er vel litt begrenset med muligheter når blant annet både Blomberg, Castro og Kniklas er ute..

guru

Legg inn av guru »

Haugen tilbake for Molde. Har scoret i cupen.

Jevtovic med hat trick.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: ons mai 24, 2023 6:49 pm Haugen tilbake for Molde. Har scoret i cupen.

Jevtovic med hat trick.
Alle eliteserielag leder til pause, bortsett fra Godset som har 0 - 0, så vidt jeg kan se.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Berisha har scoret!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

RBK er et offensivt maskineri.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: ons mai 24, 2023 7:46 pm RBK er et offensivt maskineri.
Jepp, sjeldent jeg har sett et lag sprudle så mye offensivt :lol: :lol:

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Fosnæss ser ut til å ha hatt en rotete kamp idag, ut etter 59 min. Kanskje Leifsson er tilbake til uken?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: ons mai 24, 2023 8:38 pm Fosnæss ser ut til å ha hatt en rotete kamp idag, ut etter 59 min. Kanskje Leifsson er tilbake til uken?
Blir ikke overrasket om det blir tilfelle nei.. Tenker likevel at Fosnæss er aktuell på et Wc ila. de neste rundene.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Lehne Olsen støttes ut av banen, haltende. Schau nevnte noe om å ikke spøke med ankler...

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

clivewarren skrev: ons mai 24, 2023 11:19 am
K-Torget skrev: ons mai 24, 2023 10:59 am
clivewarren skrev: ons mai 24, 2023 10:50 am Interessant å lese ulike planer. Mye like lag, så gjelder å treffe på differ. Tror selv jeg gambler på TLO å kjører dobbel LSK i et par runder. Byttene blir i så fall

Kristiansen -> Nouri
Salvesen -> TLO

Wahlstedt
Linnes-Wallem-Utvik
Pelle-Grønbæk-FHM-Breivik
Finne-Adams-TLO

Tollefsen-Fossnæs-Nouri-Diop

Håper å kunne spare byttet i runde 9 og stille med 2FT til runde 10. Da har jeg mulighet til å få inn Vetlesen eller Faris. Blir vanskelig med begge. Må i så fall ofre Linnes, men det er jeg ikke veldig lysten på. Det beste hadde jo vært om TLO hadde begynt å levere. Finfint program fremover, så da står jeg nok bare sånn.
Fin plan! Men du vurderer ikke Faris inn for TLO nå? Personlig synes jeg det blir litt i overkant å sitte med to x lsk på topp..😊
Blir kanskje det, men må jo tørre å satse litt. Faris var eid av 11,8% i forrige. Kommer nok til å stige en del mot denne, men ser ikke for meg at mange kjører bindet på han fremover Pelle. Så vil jo ikke straffe meg altfor mye. Har to veldig fine kamper nå(og fremover også for så vidt), så kan i verste fall bytte meg til Faris om 2 runder.
Har du gjort byttene eller ikke? TLO ut med skade!

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Evertonion skrev: ons mai 24, 2023 9:01 pm Lehne Olsen støttes ut av banen, haltende. Schau nevnte noe om å ikke spøke med ankler...
Den så ikke helt god ut nei. Ble observert sittende med isposer osv. Etter den episoden.
Men ny kamp er ikke før mandag, så får jo trenings oppdateringer osv før det.

Observerte også Lars Ranger uten krykker i dag, men med en slags støtte/gipsaktig rundt foten.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: ons mai 24, 2023 9:40 pm
Evertonion skrev: ons mai 24, 2023 9:01 pm Lehne Olsen støttes ut av banen, haltende. Schau nevnte noe om å ikke spøke med ankler...
Den så ikke helt god ut nei. Ble observert sittende med isposer osv. Etter den episoden.
Men ny kamp er ikke før mandag, så får jo trenings oppdateringer osv før det.

Observerte også Lars Ranger uten krykker i dag, men med en slags støtte/gipsaktig rundt foten.
👍🏻👍🏻

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Sandefjord eneste Eliteserielag som røk ut idag.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: ons mai 24, 2023 9:57 pm Sandefjord eneste Eliteserielag som røk ut idag.
Jepp, men Sarp, FKH, VIF og Glimt spiller i morgen.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: ons mai 24, 2023 10:02 pm
BrannLFC skrev: ons mai 24, 2023 9:57 pm Sandefjord eneste Eliteserielag som røk ut idag.
Jepp, men Sarp, FKH, VIF og Glimt spiller i morgen.
Når er trekningen til 2.runde?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: ons mai 24, 2023 10:03 pm
K-Torget skrev: ons mai 24, 2023 10:02 pm
BrannLFC skrev: ons mai 24, 2023 9:57 pm Sandefjord eneste Eliteserielag som røk ut idag.
Jepp, men Sarp, FKH, VIF og Glimt spiller i morgen.
Når er trekningen til 2.runde?
Kampene i 2 runde trekkes ikke, men settes opp slik som i 1 runde, for å få flest mulige lokale oppgjør. Mener oppsettet gjøres etter kampene i morgen er spilt :)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Heldigvis virker det som det er lite action med spillere ut og inn nå i pausen, ingen spenstige prisendringer i dag heller.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tor mai 25, 2023 10:35 am Heldigvis virker det som det er lite action med spillere ut og inn nå i pausen, ingen spenstige prisendringer i dag heller.
Fint å se at folk holder seg rolig!

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

K-Torget skrev: ons mai 24, 2023 9:15 pm
clivewarren skrev: ons mai 24, 2023 11:19 am
K-Torget skrev: ons mai 24, 2023 10:59 am

Fin plan! Men du vurderer ikke Faris inn for TLO nå? Personlig synes jeg det blir litt i overkant å sitte med to x lsk på topp..😊
Blir kanskje det, men må jo tørre å satse litt. Faris var eid av 11,8% i forrige. Kommer nok til å stige en del mot denne, men ser ikke for meg at mange kjører bindet på han fremover Pelle. Så vil jo ikke straffe meg altfor mye. Har to veldig fine kamper nå(og fremover også for så vidt), så kan i verste fall bytte meg til Faris om 2 runder.
Har du gjort byttene eller ikke? TLO ut med skade!
Neida. Venter alltid til frist. Hvis det ikke er noe man må gjøre da, pga prisendringer. Tror uansett jeg fikk litt kalde føtter. Om han blir klar eller ikke. Misset 4 kjempesjanser igjen i går. Vet ikke jeg orker å gå fra Salvesen til det der. Tror ikke det er så bra for min mentale helse :)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

clivewarren skrev: tor mai 25, 2023 10:52 am Neida. Venter alltid til frist. Hvis det ikke er noe man må gjøre da, pga prisendringer. Tror uansett jeg fikk litt kalde føtter. Om han blir klar eller ikke. Misset 4 kjempesjanser igjen i går. Vet ikke jeg orker å gå fra Salvesen til det der. Tror ikke det er så bra for min mentale helse :)
Salvesen er, sammen med Mvuka, den mest frustrerende ESF-spilleren jeg kan huske siste par sesongene. Blomberg kommer til å bevege seg opp der om han fortsetter som nå.

Faris har tidligere vært tilsvarende frustrerende, men kan se ut til å ha funnet noe nå.

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

Lew_Ashby skrev: tor mai 25, 2023 10:53 am
clivewarren skrev: tor mai 25, 2023 10:52 am Neida. Venter alltid til frist. Hvis det ikke er noe man må gjøre da, pga prisendringer. Tror uansett jeg fikk litt kalde føtter. Om han blir klar eller ikke. Misset 4 kjempesjanser igjen i går. Vet ikke jeg orker å gå fra Salvesen til det der. Tror ikke det er så bra for min mentale helse :)
Salvesen er, sammen med Mvuka, den mest frustrerende ESF-spilleren jeg kan huske siste par sesongene. Blomberg kommer til å bevege seg opp der om han fortsetter som nå.

Faris har tidligere vært tilsvarende frustrerende, men kan se ut til å ha funnet noe nå.
Eller hva med hele norges Reece James, Kristoffer Haugen? Spilleklar nå og med mål i går til og med. Sandefjord hjemme i neste. Må bli en 15-poenger det?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

clivewarren skrev: tor mai 25, 2023 10:57 am Eller hva med hele norges Reece James, Kristoffer Haugen? Spilleklar nå og med mål i går til og med. Sandefjord hjemme i neste. Må bli en 15-poenger det?
Stemmer det, jævla Kristoffer Haugen er i den kategorien også. Hadde han holdt seg noenlunde tilgjengelig, type 8 av 10 kamper, så hadde han fort kostet 8.0 og vært eiet av 85%. Fyren er livsfarlig offensivt i den vingbackrollen sin.

Orker ikke Haugen-bingo.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Lew_Ashby skrev: tor mai 25, 2023 10:53 am
clivewarren skrev: tor mai 25, 2023 10:52 am Neida. Venter alltid til frist. Hvis det ikke er noe man må gjøre da, pga prisendringer. Tror uansett jeg fikk litt kalde føtter. Om han blir klar eller ikke. Misset 4 kjempesjanser igjen i går. Vet ikke jeg orker å gå fra Salvesen til det der. Tror ikke det er så bra for min mentale helse :)
Salvesen er, sammen med Mvuka, den mest frustrerende ESF-spilleren jeg kan huske siste par sesongene. Blomberg kommer til å bevege seg opp der om han fortsetter som nå.

Faris har tidligere vært tilsvarende frustrerende, men kan se ut til å ha funnet noe nå.
Syns hele Molde stallen kan være frustrerende. Linnes er vel untaket. Eriksen og Brynhildsen hadde vel tosifra med kjempesjangser hver i dobbelt runden. Når man i tilegg valgte å sette kapteinsbåndet på Ola B så ble det ikke mye hårstrå igjen.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Virker som TLO kan bli ute noen uker. Tobias Svendsen til 5,9 kan bli en Joker i hans fravær. Hat trick fra spissplass i cupen i går.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Skywalker skrev: tor mai 25, 2023 12:51 pm Virker som TLO kan bli ute noen uker. Tobias Svendsen til 5,9 kan bli en Joker i hans fravær. Hat trick fra spissplass i cupen i går.
Veldig interessant ja. Liker spilleren svært godt også, synes han ofte er kjempeaktiv når han kommer inn. Nesten rørende å se at han har klart å komme tilbake etter å ha hatt det tungt.

Starter han på topp mot HamKam og det kommer meldinger om at TLO er ute i 2-3 uker så er Svendsen plutselig aktuell. Da kan det bli 3-4-3 med 3xBG på midtbanen sammen med Breivik. Tror Svendsen kan passe fint med Adams, men spiller han ikke da mer en slags venstrekant i 3-4-2-1 enn på topp?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»