Eliteserien Fantasy 2023

Svar
K-Torget

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av K-Torget »

Crabsen skrev: fre mar 10, 2023 7:38 pm Hadde lyst til å sette inn brekalo, men, det er mulig jeg husker helt feil her excuse me if I am, han er ganske så aggressiv og veldig glad i kort
Mener å huske det samme :lol:

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Brekalo koster 5.0, mulig dere blander med Stensness til 4.5?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: fre mar 10, 2023 7:59 pm Brekalo koster 5.0, mulig dere blander med Stensness til 4.5?
Tror Vikingen gjorde det ja.. Men Brekalo til 5,0 kan nok være bra det også :)

lsklars

Legg inn av lsklars »

Wahlstedt
Dragsnes - Linnes - Brekalo - Wolfe - Dahl Reitan
Pellegrino - Vetlesen - Rasmussen - Opsahl
Adams

Benk: 4,0 - Ruud Tveter - Kurtovic - 4,5

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Fortsatt Hagen som står for hamkam?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Shabelle skrev: fre mar 10, 2023 8:37 pm Fortsatt Hagen som står for hamkam?
Godt spørsmål. Har ikke sett noen treningskamper.. Men Hagen til 4,0 er en fin keeper å ha på benk, må ha en annen førstekeeper på fantasy-laget uansett :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

lsklars skrev: fre mar 10, 2023 8:35 pm Wahlstedt
Dragsnes - Linnes - Brekalo - Wolfe - Dahl Reitan
Pellegrino - Vetlesen - Rasmussen - Opsahl
Adams

Benk: 4,0 - Ruud Tveter - Kurtovic - 4,5
Tenker du å spille 4 - 5 - 1?
Personlig liker jeg 4 - 3 - 3, 3 - 5 - 2 eller 3 - 4 - 3 :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »


Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2493

Legg inn av BrannLFC »

Shabelle skrev: fre mar 10, 2023 8:37 pm Fortsatt Hagen som står for hamkam?
Ser de har også hentet inn svenske Marcus Sandberg fra Stabæk tidligere Vålerenga. Tenkte jeg skulle ta Jendal og Hagen, helgardere, men med tre keepere som alle er aktuelle dropper jeg det.

Angående Brekalo fikk han 4 gule og 0 røde i forrige sesong i serien. 1 røde og 2 gule på lite spilletid sesongen før. Jeg tar sjansen foreløpig. Hvem andre på Viking er faste i forsvar, og er mindre råtass?

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

BrannLFC skrev: fre mar 10, 2023 9:16 pm
Shabelle skrev: fre mar 10, 2023 8:37 pm Fortsatt Hagen som står for hamkam?
Angående Brekalo fikk han 4 gule og 0 røde i forrige sesong i serien. 1 røde og 2 gule på lite spilletid sesongen før. Jeg tar sjansen foreløpig. Hvem andre på Viking er faste i forsvar, og er mindre råtass?
Brekalo, Stensness, Urbancic og Haugen burde være faste når alle er skadefrie.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: fre mar 10, 2023 9:16 pm
Shabelle skrev: fre mar 10, 2023 8:37 pm Fortsatt Hagen som står for hamkam?
Ser de har også hentet inn svenske Marcus Sandberg fra Stabæk tidligere Vålerenga. Tenkte jeg skulle ta Jendal og Hagen, helgardere, men med tre keepere som alle er aktuelle dropper jeg det.

Angående Brekalo fikk han 4 gule og 0 røde i forrige sesong i serien. 1 røde og 2 gule på lite spilletid sesongen før. Jeg tar sjansen foreløpig. Hvem andre på Viking er faste i forsvar, og er mindre råtass?
Glemte helt Sandberg. Tipper han blir førstekeeper :)

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Evertonion skrev: fre mar 10, 2023 7:59 pm Brekalo koster 5.0, mulig dere blander med Stensness til 4.5?
Det stemmer. Men som K-Torget sier, fortsatt et godt kjøp. Om Stensness forblir skadefri kan han også være et godt kjøp om Viking får orden på det defensive. Kommer til å spille fast.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Vikingen skrev: fre mar 10, 2023 9:46 pm
Evertonion skrev: fre mar 10, 2023 7:59 pm Brekalo koster 5.0, mulig dere blander med Stensness til 4.5?
Det stemmer. Men som K-Torget sier, fortsatt et godt kjøp. Om Stensness forblir skadefri kan han også være et godt kjøp om Viking får orden på det defensive. Kommer til å spille fast.
Takk for info :) Heller mot Brekalo fremfør Stensness selv om Brekalo er 0,5 dyrere. Men ikke aktuelt fra start noen av de tror jeg. Isåfall må Viking få orden på det defensive den neste måneden :)

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2493

Legg inn av BrannLFC »

Takk for Stensness tips. Fikk inn han for Brekalo. Garnås til Grøgaard, Koomson til Oppsahl og Al Saed til Åsen.

Håper Grøgaard og Oppsahl er faste i år og? Eller er Søren Reese bedre alternativ enn Grøgaard?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: fre mar 10, 2023 10:24 pm Takk for Stensness tips. Fikk inn han for Brekalo. Garnås til Grøgaard, Koomson til Oppsahl og Al Saed til Åsen.

Håper Grøgaard og Oppsahl er faste i år og? Eller er Søren Reese bedre alternativ enn Grøgaard?
Tror både Grøgaard og Sakarias Opsahl vil få godt med spilletid / faste. Tror dog Reese er hakket tryggere enn Grøgaard, men samtidig er kanskje Godset er et bedre lag enn enn Haugesund..Tror uansett junder tvil at jeg hadde valgt Reese fremfor Grøgaard :)

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Hvem kommer til å stå for VIF da? Sjøeng?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Hvem er bankers på midten til Molde?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Shabelle skrev: lør mar 11, 2023 1:17 pm Hvem kommer til å stå for VIF da? Sjøeng?
Han er nok tenkt som førstevalg ja😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Crabsen skrev: lør mar 11, 2023 1:52 pm Hvem er bankers på midten til Molde?
Her blir det nok litt rullering ala Pep vil eg tro. Mulig vi kan trekke noen mindre hypoteser etter cupkampen i morgen og eventuelt neste helg om de går videre👍😊

urbeka

Legg inn av urbeka »

Bjørlo 6.0. Kanskje vært rbks beste så langt i vinter.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Ikke glem fristen!

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

urbeka skrev: søn mar 12, 2023 1:15 am Bjørlo 6.0. Kanskje vært rbks beste så langt i vinter.
Men er vel ikke all verdens målpoeng i denne spilleren?

urbeka

Legg inn av urbeka »

Joda. Mål i nest siste kamp. Assist i kampen før det.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

urbeka skrev: søn mar 12, 2023 1:44 am Joda. Mål i nest siste kamp. Assist i kampen før det.
Ja men da så. Da er jo alt greit ;) Jeg teller totalt 19 mål på 8 sesonger, i lavere divisjoner. Om du synes dette sier fett ut, slå deg løs.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

BrannLFC skrev: fre mar 10, 2023 10:24 pm .

Håper Grøgaard og Oppsahl er faste i år og? Eller er Søren Reese bedre alternativ enn Grøgaard?
Grøgaard er nok fast fra start men har Fredrik Kristensen Dahl som utfordrer kontra fjoråret. Skal sies Flekka som han kalles er alternativ både som stopper og back i 4 og 3 backslinje men fra start trur jeg som nevnt Grøgaard starter men kan miste plassen. Grøgaard leverer maks til 5/10 prestasjoner kronisk i kamper så er ikke nødvendigvis lang vei inn for Flekka om han imponerer selv om han trolig er tiltenkt stopper dekning mer enn back.

urbeka

Legg inn av urbeka »

DuncanE skrev: søn mar 12, 2023 2:09 am
urbeka skrev: søn mar 12, 2023 1:44 am Joda. Mål i nest siste kamp. Assist i kampen før det.
Ja men da så. Da er jo alt greit ;) Jeg teller totalt 19 mål på 8 sesonger, i lavere divisjoner. Om du synes dette sier fett ut, slå deg løs.
Legg av deg den holdninga er du snill.

Andre må gjerne også dele kunnskap fra vinteroppkjøringa fra lagene de følger.

Bjørlo har vært blant de beste både på trening og i kamp. Han har startet 4 av 6 kamper i oppkjøringa, kommet inn siste 30 i de to andre. 1 assist, 1 mål. Han spiller i en venstre indreløper. Han er offensiv, gjennombruddhissig og med stor arbeidskapasitet. Jeg er ganske sikker på at han er inne i førstelaget med god margin. I så fall mener jeg 6.0 kan være en god pris. Men vi får se - eksempelvis i kveld, cupkamp borte mot viking så topper nok begge lagene sine.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: søn mar 12, 2023 1:15 am Bjørlo 6.0. Kanskje vært rbks beste så langt i vinter.
Takk for tips! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: søn mar 12, 2023 1:16 am Ikke glem fristen!
Er fristen alltid 5 minutter før første kamp? :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

stc887 skrev: søn mar 12, 2023 2:22 am
BrannLFC skrev: fre mar 10, 2023 10:24 pm .

Håper Grøgaard og Oppsahl er faste i år og? Eller er Søren Reese bedre alternativ enn Grøgaard?
Grøgaard er nok fast fra start men har Fredrik Kristensen Dahl som utfordrer kontra fjoråret. Skal sies Flekka som han kalles er alternativ både som stopper og back i 4 og 3 backslinje men fra start trur jeg som nevnt Grøgaard starter men kan miste plassen. Grøgaard leverer maks til 5/10 prestasjoner kronisk i kamper så er ikke nødvendigvis lang vei inn for Flekka om han imponerer selv om han trolig er tiltenkt stopper dekning mer enn back.
Takk for info :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: søn mar 12, 2023 9:40 am
DuncanE skrev: søn mar 12, 2023 2:09 am
urbeka skrev: søn mar 12, 2023 1:44 am Joda. Mål i nest siste kamp. Assist i kampen før det.
Ja men da så. Da er jo alt greit ;) Jeg teller totalt 19 mål på 8 sesonger, i lavere divisjoner. Om du synes dette sier fett ut, slå deg løs.
Legg av deg den holdninga er du snill.

Andre må gjerne også dele kunnskap fra vinteroppkjøringa fra lagene de følger.

Bjørlo har vært blant de beste både på trening og i kamp. Han har startet 4 av 6 kamper i oppkjøringa, kommet inn siste 30 i de to andre. 1 assist, 1 mål. Han spiller i en venstre indreløper. Han er offensiv, gjennombruddhissig og med stor arbeidskapasitet. Jeg er ganske sikker på at han er inne i førstelaget med god margin. I så fall mener jeg 6.0 kan være en god pris. Men vi får se - eksempelvis i kveld, cupkamp borte mot viking så topper nok begge lagene sine.
Enig Urbeka!! :)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»