Eliteserien Fantasy 2023

Svar
Skywalker

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av Skywalker »

Guest56 skrev: ons jun 07, 2023 12:16 pm Tror adams -> Faris ble veldig aktuelt for min del nå, istedenfor å ta en -8 for å få inn faris
Det tror jeg du gjør veldig rett i.
Vet jo ikke om når eller om han blir solgt. Kan jo evt. bytte tilbake i runde 13 eller 14 hvis han fortsatt er i Lillestrøm.
Adams kan selvfølgelig få med seg noe fra Bergen, men hadde satt pengene på Faris.

Deila

Legg inn av Deila »

Noen tips? 2 bytter og 2,7 i banken.

Pettersson
Næss Kristiansen Wallem
Breivik Lundqvist Vetlesen Pellegrino
Jatta Finne Adams

Øy. Taaje, Fosnæss Hansen, Segberg

Jatta og Lundqvist er alle høyaktuelle for og byttes ut, men mulig Jatta bør beholdes akkurat til etter Godset hjemme..

Adams--->Faris og Lundqvist-->En eller annen løk er jo mulig. Før Jatta ryker til blank i 11.
Sist redigert av Deila den ons jun 07, 2023 1:21 pm, redigert 1 gang totalt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Adams med blank i GW11 åpner plutselig for at WC kan avventes ytterligere. Flaks for oss uten ham.

Vetlesen->en eller annen
Jatta->Faris

Fort et naturlig bytte neste runde.

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

Ikke mye endringer i pris. Bare Tiedemann Hansen som gikk ned i natt (hvis det er lov å si)

↘️ Tiedemann Hansen, Molde: 5.4m

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Deila skrev: ons jun 07, 2023 12:56 pm Noen tips? 2 bytter og 2,7 i banken.

Pettersson
Næss Kristiansen Wallem
Breivik Lundqvist Vetlesen Pellegrino
Jatta Finne Adams

Øy. Taaje, Fosnæss Hansen, Segberg

Jatta og Ludqvist er alle høyaktuelle for og byttes ut, men mulig Jatta bør beholdes akkurat til etter Godset hjemme..
Her er sikkert mange uenig med meg, men hadde kjørt.
Adams ut Faris inn.
Fosnæss Hansen ut Soltvedt inn.
Sist redigert av Skywalker den ons jun 07, 2023 1:22 pm, redigert 2 ganger totalt.

Deila

Legg inn av Deila »

Skywalker skrev: ons jun 07, 2023 1:20 pm
Deila skrev: ons jun 07, 2023 12:56 pm Noen tips? 2 bytter og 2,7 i banken.

Pettersson
Næss Kristiansen Wallem
Breivik Lundqvist Vetlesen Pellegrino
Jatta Finne Adams

Øy. Taaje, Fosnæss Hansen, Segberg

Jatta og Ludqvist er alle høyaktuelle for og byttes ut, men mulig Jatta bør beholdes akkurat til etter Godset hjemme..
Her er sikkert mange uenig med meg, men hadde kjørt.
Adams ut, Faris inn.
Fosnæss Hansen ut, Soltvedt inn.
Ikke så dumt det, satt akkurat og lekte meg litt med Adams--->Faris når jeg kom på at han blanker i GW11 og i tillegg møter Brann til helgen ;)

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

Spent på om Adams drar i dette vinduet. Skulle han gjøre det ryker nok Linnes her og Brynhildsen kommer inn isteden. Sitter jo også med Wahlstedt, Wallem og Utvik så tror det kan være veldig greit med 2 bytter inn mot runde 11 når man ikke har wildcard.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

clivewarren skrev: ons jun 07, 2023 1:32 pm Spent på om Adams drar i dette vinduet. Skulle han gjøre det ryker nok Linnes her og Brynhildsen kommer inn isteden. Sitter jo også med Wahlstedt, Wallem og Utvik så tror det kan være veldig greit med 2 bytter inn mot runde 11 når man ikke har wildcard.
Ja. vurderer det selv. Er veldig usikkert framover. Overganger, Utsatte kamper. mulig dobbel i 14. Må gjøre ting riktig nå. I hvertfall sånne som meg som har vaset bort både Rik onkel chip og Wildcard.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Blir kaos med Fantasy hvis Norge går videre. Kan bli utsatte kamper i runde 12 også. Går de til finalen kan det vel også bli utsatte kamper i runde 13.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Kaos er en venn, en mulighet til å avansere ved å planlegge bedre enn de andre

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: ons jun 07, 2023 11:29 am
urbeka skrev: ons jun 07, 2023 11:00 am LSK-AAFK i runde 11 er også utsatt!
https://www.vg.no/sport/fotball/i/0QOLq ... r-utsettes

Ny kampdato for Sandefjord-VIF og LSK-AAFK er ennå ikke satt
Satser på samme runde på disse to.
Bra rik onkel-mulighet!
Takk for info Urbeka! Satser på det samme Evertonian!😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Rett skal være rett skrev: ons jun 07, 2023 11:33 am Så da får LSK en dobbelt på et punkt som inkluderer Aalesund hjemme, mens Enga får en dobbel som inkluderer Sandefjord borte. Kan potensielt bli en del poeng der.
Jepp!😊😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: ons jun 07, 2023 11:39 am Rik onkel runde for mange det ja, men dersom det kommer tidlig - f eks har runde 14 vært nevnt - så kan det kanskje oxo være wildcard mat for de som ikke har brukt dette, siden både VIF og LSK har gode kamper sånn generelt før 14
Jeg tenker WC i 14 om disse utsatte kampene plasseres der! Mens RO er mer aktuelt om de blir plassert senere i samme runde.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: ons jun 07, 2023 11:43 am
Sodajr skrev: ons jun 07, 2023 11:37 am Merkelig at LSK ikke vil spille kampen mens Adams fortsatt er i klubben. At de må bruke 2.kepperen i en kamp bør ikke ha så mye å si.

Adams er jo ikke solgt enda. Kan hende de vet om/når han evt. forsvinner.
Hvis ikke blir det veldig kjedelig for de som har hoppet på Adams toget nå. Får kun med seg Brann borte.
Dette gjør at jeg kun bruker det ene byttet denne runden og venter med Adams inn til runde 12. Om han fortsatt spiller i LSK da😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: ons jun 07, 2023 11:55 am
urbeka skrev: ons jun 07, 2023 11:00 am LSK-AAFK i runde 11 er også utsatt!
https://www.vg.no/sport/fotball/i/0QOLq ... r-utsettes

Ny kampdato for Sandefjord-VIF og LSK-AAFK er ennå ikke satt
Glimt og Molde spiller?
Virker som om de per nå ikke har søkt om utsettelse, vet dog ikke når fristen for å søke er..😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: ons jun 07, 2023 12:26 pm
Guest56 skrev: ons jun 07, 2023 12:16 pm Tror adams -> Faris ble veldig aktuelt for min del nå, istedenfor å ta en -8 for å få inn faris
Det tror jeg du gjør veldig rett i.
Vet jo ikke om når eller om han blir solgt. Kan jo evt. bytte tilbake i runde 13 eller 14 hvis han fortsatt er i Lillestrøm.
Adams kan selvfølgelig få med seg noe fra Bergen, men hadde satt pengene på Faris.
Støttes!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: ons jun 07, 2023 12:56 pm Noen tips? 2 bytter og 2,7 i banken.

Pettersson
Næss Kristiansen Wallem
Breivik Lundqvist Vetlesen Pellegrino
Jatta Finne Adams

Øy. Taaje, Fosnæss Hansen, Segberg

Jatta og Lundqvist er alle høyaktuelle for og byttes ut, men mulig Jatta bør beholdes akkurat til etter Godset hjemme..

Adams--->Faris og Lundqvist-->En eller annen løk er jo mulig. Før Jatta ryker til blank i 11.
Hadde beholdt Jatta denne runden.
Synes alternativ to der er fint, evt. bare Adams - Faris?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: ons jun 07, 2023 12:59 pm Adams med blank i GW11 åpner plutselig for at WC kan avventes ytterligere. Flaks for oss uten ham.

Vetlesen->en eller annen
Jatta->Faris

Fort et naturlig bytte neste runde.
Jepp! Og fin plan! Ting ble litt lettere nå😊😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: ons jun 07, 2023 1:20 pm
Deila skrev: ons jun 07, 2023 12:56 pm Noen tips? 2 bytter og 2,7 i banken.

Pettersson
Næss Kristiansen Wallem
Breivik Lundqvist Vetlesen Pellegrino
Jatta Finne Adams

Øy. Taaje, Fosnæss Hansen, Segberg

Jatta og Ludqvist er alle høyaktuelle for og byttes ut, men mulig Jatta bør beholdes akkurat til etter Godset hjemme..
Her er sikkert mange uenig med meg, men hadde kjørt.
Adams ut Faris inn.
Fosnæss Hansen ut Soltvedt inn.
Et fint forslag Skywalker!😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: ons jun 07, 2023 1:37 pm
clivewarren skrev: ons jun 07, 2023 1:32 pm Spent på om Adams drar i dette vinduet. Skulle han gjøre det ryker nok Linnes her og Brynhildsen kommer inn isteden. Sitter jo også med Wahlstedt, Wallem og Utvik så tror det kan være veldig greit med 2 bytter inn mot runde 11 når man ikke har wildcard.
Ja. vurderer det selv. Er veldig usikkert framover. Overganger, Utsatte kamper. mulig dobbel i 14. Må gjøre ting riktig nå. I hvertfall sånne som meg som har vaset bort både Rik onkel chip og Wildcard.
Enig! Med dagens info så sparer jeg det ene gratisbytte denne runden slik at jeg har to i runde11😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Før dagens i info stod det mellom følgende (har to gratisbytter):
Cornic - Fosnæss
Cornic - Utvik
Linnes + Jatta - Utvik + Adams

Nå ble det veldig enkelt å lande på alternativ 1 eller 2 og spare det ene gratisbytte slik at jeg har to i runde 11 etter landskampene og kan kjøre WC i for eksempel runde 14 og det blir en dobbel! 😊

urbeka

Legg inn av urbeka »

K-Torget skrev: ons jun 07, 2023 5:00 pm
Skywalker skrev: ons jun 07, 2023 1:37 pm
clivewarren skrev: ons jun 07, 2023 1:32 pm Spent på om Adams drar i dette vinduet. Skulle han gjøre det ryker nok Linnes her og Brynhildsen kommer inn isteden. Sitter jo også med Wahlstedt, Wallem og Utvik så tror det kan være veldig greit med 2 bytter inn mot runde 11 når man ikke har wildcard.
Ja. vurderer det selv. Er veldig usikkert framover. Overganger, Utsatte kamper. mulig dobbel i 14. Må gjøre ting riktig nå. I hvertfall sånne som meg som har vaset bort både Rik onkel chip og Wildcard.
Enig! Med dagens info så sparer jeg det ene gratisbytte denne runden slik at jeg har to i runde11😊
Samme strategi her. Jeg vet dog ikke helt hva jeg skal bruke gratisbyttet på :D Blir type luksusmoves ala FHM til SHN for å få noen ekstra tideler i banken osv.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: ons jun 07, 2023 5:07 pm
K-Torget skrev: ons jun 07, 2023 5:00 pm
Skywalker skrev: ons jun 07, 2023 1:37 pm

Ja. vurderer det selv. Er veldig usikkert framover. Overganger, Utsatte kamper. mulig dobbel i 14. Må gjøre ting riktig nå. I hvertfall sånne som meg som har vaset bort både Rik onkel chip og Wildcard.
Enig! Med dagens info så sparer jeg det ene gratisbytte denne runden slik at jeg har to i runde11😊
Samme strategi her. Jeg vet dog ikke helt hva jeg skal bruke gratisbyttet på :D Blir type luksusmoves ala FHM til SHN for å få noen ekstra tideler i banken osv.
Det viktigste er vel å ikke brenne inne ett bytte..?😎
Selv tenker jeg Cornic - død, både for å tjene inn 1,7, samt at jeg har fire forsvare som spiller fra før og stiller hovedsakelig med 3 bak..😎

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Blant annet så starter Pelle, Veton og Eikrem på benk! Ingen Sery Larsen i Brann-troppen!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Atanga chipper inn 1 - 0 mot Brann, men pådrar seg en strekk i samme slengen og byttes ut med skade!

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Vetlesen brenner straffespark i cupen

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sodajr skrev: ons jun 07, 2023 6:35 pm Vetlesen brenner straffespark i cupen
Og Berg scoret rett etterpå. Grønbæk 2 - 0.
Sist redigert av K-Torget den ons jun 07, 2023 7:27 pm, redigert 1 gang totalt.

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

Utvik utvist. Både Bjørshol og Barmen spiller i kveld, så er det riktig å anta at dette ikke vil påvirke Utvik i Eliteserien?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Milwaukee_Bucks_2021 skrev: ons jun 07, 2023 7:18 pm Utvik utvist. Både Bjørshol og Barmen spiller i kveld, så er det riktig å anta at dette ikke vil påvirke Utvik i Eliteserien?
Barmen spiller i dag fordi rødt kort i eliteserien ikke teller i cupen og karantenen må derfor sones i Eliteserien. Vil tro det er det samme som gjelder i cupen - rødt kort der må sones i cupen.

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Av ren nysgjerrighet, hva skjer med rødt kort i cupen om man ryker ut? Det er kun det som får meg til å tro at kanskje rødt kort i cupen teller i Eliteserien, men har overhodet ikke peiling.

Jeg sitter med to bytter og må jo nesten gjøre minst ett nå for å ikke kaste bort, så lener mot Vetlesen til Grønbæk. Vetlesen overbeviste ikke mot Ranheim heller. Bytte nr. 2 tror jeg spares for å kunne håndtere runde 11 best mulig.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»