Eliteserien Fantasy 2023

Svar
K-Torget

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: tor jul 06, 2023 11:03 pm Ranger brått aktuell for runde 14. Trener for fullt igjen.
Da vurderer jeg å gå Ranger istedet for Gundersen på WC :)
Ranger, Gabrielsen og Adams fra LSK :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tor jul 06, 2023 11:26 pm Tror jeg har laget klart nå. Står uten Erlien nå, noe som ikke er ideelt. VIF hjemme er jo en brillefin kamp.
Selv usikker på om jeg skal gå Erlien eller Zugelj....

guru

Legg inn av guru »

Om ikke noe spesielt skjer, så blir det Wallem->Gabrielsen i dag. Så får jeg bare håpe Adams holder seg i ro. Får håpe han nøyer seg med max ett mål.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Erlien opp igjen, Dicko, Bjørdal og Diop ned ut fra det jeg kan se.

Deila

Legg inn av Deila »

Hvem capper folket? Pelle?

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Deila skrev: fre jul 07, 2023 9:30 am Hvem capper folket? Pelle?
Tripic.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Deila skrev: fre jul 07, 2023 9:30 am Hvem capper folket? Pelle?
Pelle eller Adams.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Er Linnes klar?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: fre jul 07, 2023 9:30 am Hvem capper folket? Pelle?
Pelle.

Deila

Legg inn av Deila »

K-Torget skrev: fre jul 07, 2023 10:27 am
Deila skrev: fre jul 07, 2023 9:30 am Hvem capper folket? Pelle?
Pelle.
Blir Pelle Politibil her også.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Spille Wichne eller Karlsbakk?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Antonsen eller Wichne på WC?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

K-Torget skrev: fre jul 07, 2023 11:47 am Antonsen eller Wichne på WC?
Ville gått Wichne selv, såfremt du ikke allerede har Soltvedt og Utvik.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

For min del står valget nå mellom:

Christansen/Klausen-Antonsen-Erlien
Gryte/Haugaard-Torsvik-Åsen

Lener tungt mot alternativ 2, men Erlien er stress å ta ut. Mulig jeg kjører alternativ 2 men avventer Erlien->Åsen til GW14. Liker imidlertid ikke å planlegge et bytte neste runde når man er på WC. Målet er null bytter inn mot GW14 og ha 2 bytter i GW15 til å gjøre justeringer etter dobbeltrunden.

Torsvik skal selvsagt ikke spille om jeg går for alternativ 2, da er det Dragsnes istedenfor Antonsen denne runden. Ønsker offensive spillere fra LSK i den fantastiske dobbeltrunden deres, og det er årsaken til at jeg vil ha Åsen som tredje LSK-spiller fremfor Christansen.
Sist redigert av Lew_Ashby den fre jul 07, 2023 12:06 pm, redigert 1 gang totalt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: fre jul 07, 2023 11:57 am
K-Torget skrev: fre jul 07, 2023 11:47 am Antonsen eller Wichne på WC?
Ville gått Wichne selv, såfremt du ikke allerede har Soltvedt og Utvik.
Har Lundqvist og Soltvedt fra Sarp i tillegg. Så blir 3 om jeg får Wichne. Ingen fra Tromsø per nå, men vurderer Erlien opp mot Zugelj. Tanker?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: fre jul 07, 2023 12:02 pm For min del står valget nå mellom:

Christansen/Klausen-Antonsen-Erlien
Gryte/Haugaard-Torsvik-Åsen

Lener tungt mot alternativ 2, men Erlien er stress å ta ut. Mulig jeg kjører alternativ 2 men avventer Erlien->Åsen til GW14. Liker imidlertid ikke å planlegge et bytte neste runde når man er på WC. Målet er null bytter inn mot GW14 og ha 2 bytter i GW15 til å gjøre justeringer etter dobbeltrunden.

Torsvik skal selvsagt ikke spille om jeg går for alternativ 2, da er det Dragsnes istedenfor Antonsen denne runden. Ønsker offensive spillere fra LSK i den fantastiske dobbeltrunden deres, og det er årsaken til at jeg vil ha Åsen som tredje LSK-spiller fremfor Christansen.
Hadde valgt alternativ 2 selv, å planlegge ett bytte er en strategi jeg ikke liker seg og som jeg sjelden lykkes med. To bytter etter dobbelen i 14 tror jeg blir gull å ha!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

K-Torget skrev: fre jul 07, 2023 12:05 pm Har Lundqvist og Soltvedt fra Sarp i tillegg. Så blir 3 om jeg får Wichne. Ingen fra Tromsø per nå, men vurderer Erlien opp mot Zugelj. Tanker?
Liker Zugelj veldig godt, men personlig venter jeg noen runder. Hadde muligens kjørt Zueglj fremfor Erlien fom GW14 i hvert fall.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: fre jul 07, 2023 12:07 pm
K-Torget skrev: fre jul 07, 2023 12:05 pm Har Lundqvist og Soltvedt fra Sarp i tillegg. Så blir 3 om jeg får Wichne. Ingen fra Tromsø per nå, men vurderer Erlien opp mot Zugelj. Tanker?
Liker Zugelj veldig godt, men personlig venter jeg noen runder. Hadde muligens kjørt Zueglj fremfor Erlien fom GW14 i hvert fall.
Denne runden er jeg helt enig i at jeg vil ha Erlien over Zugelj, men fra neste mener jeg Zugelj er best og da er vi tilbake til at jeg ikke vi planlegge bytter og vurderer å bare kjøre Zugelj allerede nå. Tror Glimt vil slå hardt tilbake mot Odd...

Hva tenker du om Lundqvist, Soltvedt og Wichne eller Lundqvist, Soltvedt og Antonsen?

guru

Legg inn av guru »

Eirik Hestad tilbake til Molde.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: fre jul 07, 2023 12:24 pm Eirik Hestad tilbake til Molde.
https://www.rbnett.no/sport/moldefk/i/B ... -for-molde

Kan bli spennende fra 1. august :)

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Sparer bytte til neste runde. Kjører dette laget.
Kan risikere at det blir noen poeng på benk, men har på et eller annet vis havnet sånn, mens jeg har byttet meg mot runde 14.

Petterson
Soltvedt - Utvik - Vesterlund
Lundqvist - Atanga - Pelle - Erlien
Adams - Finne - Faris

Benk
Grytebust - Dragsnes - Garnås - Segberg

urbeka

Legg inn av urbeka »

Hvor på banen spiller typisk Eirik Hestad? Trussel for indreløperrollen til Breivik?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: fre jul 07, 2023 12:29 pm Sparer bytte til neste runde. Kjører dette laget.
Kan risikere at det blir noen poeng på benk, men har på et eller annet vis havnet sånn, mens jeg har byttet meg mot runde 14.

Petterson
Soltvedt - Utvik - Vesterlund
Lundqvist - Atanga - Pelle - Erlien
Adams - Finne - Faris

Benk
Grytebust - Dragsnes - Garnås - Segberg
Fint lag! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: fre jul 07, 2023 12:39 pm Hvor på banen spiller typisk Eirik Hestad? Trussel for indreløperrollen til Breivik?
Kan nok bli en trussel for Breivik, men samtidig med den formen som Breivik har hatt så langt så tror jeg det sitter langt inne å benke han. Tror vi fort får se Breivik og Hestad samtidig på banen.

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

urbeka skrev: fre jul 07, 2023 12:39 pm Hvor på banen spiller typisk Eirik Hestad? Trussel for indreløperrollen til Breivik?
Han passer best i en kantrolle i 4-2-3-1. Kommer ikke til sin rett i en indreløperrolle, hvor han må ha et mer defensivt ansvar.

Jeg skjønner lite av at Hestad ble hentet tilbake.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

guru skrev: fre jul 07, 2023 12:24 pm Eirik Hestad tilbake til Molde.
Er det ikke bare Glimt-spillere som kommer tilbake? 😉

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

TheIceman10 skrev: fre jul 07, 2023 1:38 pm
urbeka skrev: fre jul 07, 2023 12:39 pm Hvor på banen spiller typisk Eirik Hestad? Trussel for indreløperrollen til Breivik?
Han passer best i en kantrolle i 4-2-3-1. Kommer ikke til sin rett i en indreløperrolle, hvor han må ha et mer defensivt ansvar.

Jeg skjønner lite av at Hestad ble hentet tilbake.
😊👍🏻

LoeTo

Legg inn av LoeTo »

Vurderer skarsem-karlsbakk og Gonsdad-Adams for -4. Har enda igjen WC. Burde heller bruke det? Har dog ikke cw lag klart enda. 😬

Hansen
Soltvedt-Wichne-næss
SHN-Pelle-Breivik-skarsem-Maigaard
Finne-Faris
(Hagen-wallem-reese- Gonstad)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

LoeTo skrev: fre jul 07, 2023 3:29 pm Vurderer skarsem-karlsbakk og Gonsdad-Adams for -4. Har enda igjen WC. Burde heller bruke det? Har dog ikke cw lag klart enda. 😬

Hansen
Soltvedt-Wichne-næss
SHN-Pelle-Breivik-skarsem-Maigaard
Finne-Faris
(Hagen-wallem-reese- Gonstad)
Jeg hadde valgt WC over -4😊 men begge deler vil nok fungere 😊

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Noe nytt om Bjørkan?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»