Eliteserien Fantasy 2023

Svar
K-Torget

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: tir mar 14, 2023 5:00 pm Gryte + Larsen
Linnes, Dragsnes, Garnås, Brekalo, Sery Larsen
Pelle, Vetle, Dunsby, Rasmussen, Ngouali
Høgh, Adams, Ebiye

Så kan jeg lett se for meg at Dunsby blir til f.eks Breivik, Adams blir til Finne og Dragsnes til Wembangomo til runde 4.
Fin plan, men selv tørr jeg ikke å gå uten Finne fra start av sånn ting er nå.. :)

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Kanskje jeg bør Finne plass til ham fra start, men har foreløpig litt mer tro på Adams...

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: tir mar 14, 2023 5:10 pm Kanskje jeg bør Finne plass til ham fra start, men har foreløpig litt mer tro på Adams...
Jeg tenker Finne + Adams / TLO.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

K-Torget skrev: tir mar 14, 2023 5:58 pm
Evertonion skrev: tir mar 14, 2023 5:10 pm Kanskje jeg bør Finne plass til ham fra start, men har foreløpig litt mer tro på Adams...
Jeg tenker Finne + Adams / TLO.
Dragsnes + Høgh setter jeg allikevel litt høyere enn Quint Jansen + Finne

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: tir mar 14, 2023 6:32 pm
K-Torget skrev: tir mar 14, 2023 5:58 pm
Evertonion skrev: tir mar 14, 2023 5:10 pm Kanskje jeg bør Finne plass til ham fra start, men har foreløpig litt mer tro på Adams...
Jeg tenker Finne + Adams / TLO.
Dragsnes + Høgh setter jeg allikevel litt høyere enn Quint Jansen + Finne
Har Dragnes også, men takk for tips :)

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Kjører uten Pelle og Berisha slik det ser ut nå.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Evertonion skrev: tir mar 14, 2023 3:24 pm
DuncanE skrev: tir mar 14, 2023 3:13 pm
Evertonion skrev: tir mar 14, 2023 3:00 pm

Da må en ha inn litt flere med dobbel i runde 4, allerede fra start.
Satser på å ha rundt 10 doble i den runden, uten bruk av rik onkel.
Så får en håpe at en treffer med de riktige.
Ser for meg sånn omtrent trippel Molde og Glimt samt et par hver fra Aalesund og Brann.
Er det grunn til på tro at det blir flere doble runder? Hvis ikke, vil ikke det mest fornuftige være å nettopp spille Rik Onkel denne runden? Blanke runder kan navigeres senere, enten vel kjøp/salg opp mot rundene evtl WC. Selvsagt mange aktuelle spillere fra aktuelle lag som har dobbel tidlig, slik sett er det mulig å navigere med mange DGW-spillere fra første runde av. Men helt optimal blir jo ikke laget da, fra start.
Tja. Om det legges til rette for Europa nå, så er det muligens flere Europeiske kamper som vil komme senere?
Jeg tenkte også på å svi av rik onkel i runde 4, men ser at det ikke trenger å være nødvendig ved å fase inn to-tre spillere en ikke har fra start inn mot runde 4.
Akkurat nå har jeg 7 doble runde 4-spillere, noe som sannsynligvis øker til 10 fram til da.
Jeg har faktisk 10 per nå, men tror ikke jeg lander på dette. Kan jo stå på noe slikt om jeg ikke velger RO i GW4, da ;)

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

K-Torget skrev: tir mar 14, 2023 5:58 pm
Evertonion skrev: tir mar 14, 2023 5:10 pm Kanskje jeg bør Finne plass til ham fra start, men har foreløpig litt mer tro på Adams...
Jeg tenker Finne + Adams / TLO.
Blitt Finne, Adams og Høgh i en treer der fremme nå for undertegnende

Norez

Legg inn av Norez »

Til dere som velger å kjøre uten Berisha fra start - hvordan treffe på riktige Molde-spillere? Berisha vet man jo hvert fall kommer til å starte de fleste kampene. På midten er det ganske ekstrem konkurranse, en kan fort ende opp med å velge feil midtbanespiller fra Molde. Og uten Berisha kan det bli småstygt dersom man plutselig sitter der uten noen offensiv fra Molde. Brynhildsen er spennende, men syns 11,5 er stivt for han. Det samme gjelder Eikrem.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Norez skrev: ons mar 15, 2023 8:45 am Til dere som velger å kjøre uten Berisha fra start - hvordan treffe på riktige Molde-spillere? Berisha vet man jo hvert fall kommer til å starte de fleste kampene. På midten er det ganske ekstrem konkurranse, en kan fort ende opp med å velge feil midtbanespiller fra Molde. Og uten Berisha kan det bli småstygt dersom man plutselig sitter der uten noen offensiv fra Molde. Brynhildsen er spennende, men syns 11,5 er stivt for han. Det samme gjelder Eikrem.
Helt bingo med Molde-spillere. Jeg forsøker meg som regel uten, med mindre det er dobbel og/eller jeg vet hvem som starter i en spesiell kamp.

sMoldemort

Legg inn av sMoldemort »

Er det noen som har peiling på om disse spillerne er aktuelle, ev. skadet e.l. :? ?:
Garnås (LSK), Kurtovic (HamKam), Opsahl (TIL). 8-)

PS!
Wolf-Eikrem, Pellegrino, Brynhildsen og Finne bør vel være sikre "poengsankere"? ;)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

DuncanE skrev: tir mar 14, 2023 11:08 pm
Evertonion skrev: tir mar 14, 2023 3:24 pm
DuncanE skrev: tir mar 14, 2023 3:13 pm

Er det grunn til på tro at det blir flere doble runder? Hvis ikke, vil ikke det mest fornuftige være å nettopp spille Rik Onkel denne runden? Blanke runder kan navigeres senere, enten vel kjøp/salg opp mot rundene evtl WC. Selvsagt mange aktuelle spillere fra aktuelle lag som har dobbel tidlig, slik sett er det mulig å navigere med mange DGW-spillere fra første runde av. Men helt optimal blir jo ikke laget da, fra start.
Tja. Om det legges til rette for Europa nå, så er det muligens flere Europeiske kamper som vil komme senere?
Jeg tenkte også på å svi av rik onkel i runde 4, men ser at det ikke trenger å være nødvendig ved å fase inn to-tre spillere en ikke har fra start inn mot runde 4.
Akkurat nå har jeg 7 doble runde 4-spillere, noe som sannsynligvis øker til 10 fram til da.
Jeg har faktisk 10 per nå, men tror ikke jeg lander på dette. Kan jo stå på noe slikt om jeg ikke velger RO i GW4, da ;)
Hvordan ser laget ditt ut? :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Shabelle skrev: tir mar 14, 2023 11:02 pm Kjører uten Pelle og Berisha slik det ser ut nå.
Vurderer det samme selv :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Crabsen skrev: ons mar 15, 2023 1:49 am
K-Torget skrev: tir mar 14, 2023 5:58 pm
Evertonion skrev: tir mar 14, 2023 5:10 pm Kanskje jeg bør Finne plass til ham fra start, men har foreløpig litt mer tro på Adams...
Jeg tenker Finne + Adams / TLO.
Blitt Finne, Adams og Høgh i en treer der fremme nå for undertegnende
Tror ikke det er det dummeste :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Vikingen skrev: ons mar 15, 2023 10:25 am
Norez skrev: ons mar 15, 2023 8:45 am Til dere som velger å kjøre uten Berisha fra start - hvordan treffe på riktige Molde-spillere? Berisha vet man jo hvert fall kommer til å starte de fleste kampene. På midten er det ganske ekstrem konkurranse, en kan fort ende opp med å velge feil midtbanespiller fra Molde. Og uten Berisha kan det bli småstygt dersom man plutselig sitter der uten noen offensiv fra Molde. Brynhildsen er spennende, men syns 11,5 er stivt for han. Det samme gjelder Eikrem.
Helt bingo med Molde-spillere. Jeg forsøker meg som regel uten, med mindre det er dobbel og/eller jeg vet hvem som starter i en spesiell kamp.
Men hva tenker du angående Molde-spillere fra start av siden de har dobbel i runde 4?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

sMoldemort skrev: ons mar 15, 2023 11:01 am Er det noen som har peiling på om disse spillerne er aktuelle, ev. skadet e.l. :? ?:
Garnås (LSK), Kurtovic (HamKam), Opsahl (TIL). 8-)

PS!
Wolf-Eikrem, Pellegrino, Brynhildsen og Finne bør vel være sikre "poengsankere"? ;)
Tenker Opsahl er den mest aktuelle fra start litt på grunn av pris. Garnås hadde også vært aktuell om det ikke var noen som hadde dobbel i runde 4, men siden noen har dobbel i runde 4 og LSK ikke er en av de holder jeg meg til Dragsnes fra forsvaret til LSK. Tror HamKam får en tøff sesong og usikker på om Kurtovic også er fast på laget. Ville isåfall ventet og sett.

Alle de er nok sikre poengsankere, men Eikrem kan vel fort bli rullert en del...?

sMoldemort

Legg inn av sMoldemort »

K-Torget skrev: ons mar 15, 2023 11:13 am Alle de er nok sikre poengsankere, men Eikrem kan vel fort bli rullert en del...?
Eikrem tror jeg nok blir mer eller mindre fast, så sant han ikke blir skadet... ;)
Fjorårssesongen var jo veldig spesiell for ham, mht. personlige årsaker som medførte mye "til og fra"..., trur no eg.. :|

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

sMoldemort skrev: ons mar 15, 2023 11:19 am
K-Torget skrev: ons mar 15, 2023 11:13 am Alle de er nok sikre poengsankere, men Eikrem kan vel fort bli rullert en del...?
Eikrem tror jeg nok blir mer eller mindre fast, så sant han ikke blir skadet... ;)
Fjorårssesongen var jo veldig spesiell for ham, mht. personlige årsaker som medførte mye "til og fra"..., trur no eg.. :|
Godt poeng, men samtidig har han jo en skadehistorikk.. :(

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nytt utkast

Grytebust Hagen
Linnes Dragsnes Serry Larsen Owusu Jansen
Vetlesen Berg Rasmussen Eriksen Opsahl
Finne Høgh Berisha

Men dette laget har jeg 9 med dobbel i runde 4 fra start av.. :)

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Fy f. Vanskelig.
Foreløpig lag. Blir sikkert blir byttet tusen ganger til før seriestart.

Hansen
Dragsnes - Bjørkan - Garnås - Gabrielsen
Pellegrino - Kaasa - Rasmussen
Berisha - Braut Brunes - Finne

Benk Hagen - Jansen - Solbakken - Oldrup Jensen

Vet ikke hvor mye hensyn jeg skal ta til runde 4. Har 7 dobble spille nå.

Norez

Legg inn av Norez »

Skywalker skrev: ons mar 15, 2023 1:16 pm Fy f. Vanskelig.
Foreløpig lag. Blir sikkert blir byttet tusen ganger til før seriestart.

Hansen
Dragsnes - Bjørkan - Garnås - Gabrielsen
Pellegrino - Kaasa - Rasmussen
Berisha - Braut Brunes - Finne

Benk Hagen - Jansen - Solbakken - Oldrup Jensen

Vet ikke hvor mye hensyn jeg skal ta til runde 4. Har 7 dobble spille nå.
En fordel med runde 4 er jo at de to klart beste lagene + Brann og Rosenborg er i aksjon, så man vil vel ha en del spillere derfra uansett. Tror det er en tabbe å bruke chip på den runden når man enkelt kan ha tilstrekkelig med spillere på laget med to kamper uten å bruke chip.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Norez skrev: ons mar 15, 2023 1:33 pm
Skywalker skrev: ons mar 15, 2023 1:16 pm Fy f. Vanskelig.
Foreløpig lag. Blir sikkert blir byttet tusen ganger til før seriestart.

Hansen
Dragsnes - Bjørkan - Garnås - Gabrielsen
Pellegrino - Kaasa - Rasmussen
Berisha - Braut Brunes - Finne

Benk Hagen - Jansen - Solbakken - Oldrup Jensen

Vet ikke hvor mye hensyn jeg skal ta til runde 4. Har 7 dobble spille nå.
En fordel med runde 4 er jo at de to klart beste lagene + Brann og Rosenborg er i aksjon, så man vil vel ha en del spillere derfra uansett. Tror det er en tabbe å bruke chip på den runden når man enkelt kan ha tilstrekkelig med spillere på laget med to kamper uten å bruke chip.
Enig!!😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: ons mar 15, 2023 1:16 pm Fy f. Vanskelig.
Foreløpig lag. Blir sikkert blir byttet tusen ganger til før seriestart.

Hansen
Dragsnes - Bjørkan - Garnås - Gabrielsen
Pellegrino - Kaasa - Rasmussen
Berisha - Braut Brunes - Finne

Benk Hagen - Jansen - Solbakken - Oldrup Jensen

Vet ikke hvor mye hensyn jeg skal ta til runde 4. Har 7 dobble spille nå.
Pent lag!
Tenker man bør ta en del hensyn til runde 4 og helst stille med 9 - 11 mann uten bruk av chips. Dette bør også være overkommelig da mange fort vil ha 2-3 fra Glimt, Molde, Brann og RBK uansett.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Skywalker skrev: ons mar 15, 2023 1:16 pm Fy f. Vanskelig.
Foreløpig lag. Blir sikkert blir byttet tusen ganger til før seriestart.

Hansen
Dragsnes - Bjørkan - Garnås - Gabrielsen
Pellegrino - Kaasa - Rasmussen
Berisha - Braut Brunes - Finne

Benk Hagen - Jansen - Solbakken - Oldrup Jensen

Vet ikke hvor mye hensyn jeg skal ta til runde 4. Har 7 dobble spille nå.
Brunes må du bare kaste asap Zulu. Sett helt naken ut i oppkjøring og Godset maks middels minus ut. Død spiss eller Høgh i Stabæk.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

K-Torget skrev: ons mar 15, 2023 4:01 pm
Skywalker skrev: ons mar 15, 2023 1:16 pm Fy f. Vanskelig.
Foreløpig lag. Blir sikkert blir byttet tusen ganger til før seriestart.

Hansen
Dragsnes - Bjørkan - Garnås - Gabrielsen
Pellegrino - Kaasa - Rasmussen
Berisha - Braut Brunes - Finne

Benk Hagen - Jansen - Solbakken - Oldrup Jensen

Vet ikke hvor mye hensyn jeg skal ta til runde 4. Har 7 dobble spille nå.
Pent lag!
Tenker man bør ta en del hensyn til runde 4 og helst stille med 9 - 11 mann uten bruk av chips. Dette bør også være overkommelig da mange fort vil ha 2-3 fra Glimt, Molde, Brann og RBK uansett.
Jeg tenker Rik Onkel jeg så driter egentlig litt i det å stable spillere med DGW fra start. Pelle og en annen Glimt blir det nok uansett men kjempe inn Kassa, Eriksen, Breivik, stoppere i Molde f.eks blir nei fra meg.

Veton og en Molde back evt om det blir noe men Veton er ikke i draft nå og tviler på om han blir det. Da må Molde se betraktelig bedre ut før det blir aktuelt men det er nå den siste måneden før seriestart jeg kommer til å legge særlig vekt på hva spillere og lag viser.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Kan ikke Molde ta å selge et par midtbanespillere før seriestart da. Er helt umulig å bli klok på hvem man skal gå for her. Var først på Kitolano, så ble det Kaasa, så bestemte jeg for å droppe Molde midt å gå for Brynhildsen, men nå er jeg tilbake til midten igjen med Eikrem. Hjelpes

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

stc887 skrev: ons mar 15, 2023 4:10 pm
Skywalker skrev: ons mar 15, 2023 1:16 pm Fy f. Vanskelig.
Foreløpig lag. Blir sikkert blir byttet tusen ganger til før seriestart.

Hansen
Dragsnes - Bjørkan - Garnås - Gabrielsen
Pellegrino - Kaasa - Rasmussen
Berisha - Braut Brunes - Finne

Benk Hagen - Jansen - Solbakken - Oldrup Jensen

Vet ikke hvor mye hensyn jeg skal ta til runde 4. Har 7 dobble spille nå.
Brunes må du bare kaste asap Zulu. Sett helt naken ut i oppkjøring og Godset maks middels minus ut. Død spiss eller Høgh i Stabæk.
Har ikke fulgt med noe særlig på treningskamper. Husker bare han puttet mye for Lillestrøm og Start. Dog ikke så godt likt av medspillere. Er vist en klyse. Får se hva jeg gjør. Mulig blir en bedre på midten og en død spiss. Kunne tenkt meg Adams, men da må Gabrielsen ut.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

stc887 skrev: ons mar 15, 2023 4:10 pm
Skywalker skrev: ons mar 15, 2023 1:16 pm Fy f. Vanskelig.
Foreløpig lag. Blir sikkert blir byttet tusen ganger til før seriestart.

Hansen
Dragsnes - Bjørkan - Garnås - Gabrielsen
Pellegrino - Kaasa - Rasmussen
Berisha - Braut Brunes - Finne

Benk Hagen - Jansen - Solbakken - Oldrup Jensen

Vet ikke hvor mye hensyn jeg skal ta til runde 4. Har 7 dobble spille nå.
Brunes må du bare kaste asap Zulu. Sett helt naken ut i oppkjøring og Godset maks middels minus ut. Død spiss eller Høgh i Stabæk.
Godt innspill! Jeg tenkte først død spiss som tredjemann på topp, men er per nå på Høgh. Virker frisk og grei pris også :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

stc887 skrev: ons mar 15, 2023 4:16 pm
K-Torget skrev: ons mar 15, 2023 4:01 pm
Skywalker skrev: ons mar 15, 2023 1:16 pm Fy f. Vanskelig.
Foreløpig lag. Blir sikkert blir byttet tusen ganger til før seriestart.

Hansen
Dragsnes - Bjørkan - Garnås - Gabrielsen
Pellegrino - Kaasa - Rasmussen
Berisha - Braut Brunes - Finne

Benk Hagen - Jansen - Solbakken - Oldrup Jensen

Vet ikke hvor mye hensyn jeg skal ta til runde 4. Har 7 dobble spille nå.
Pent lag!
Tenker man bør ta en del hensyn til runde 4 og helst stille med 9 - 11 mann uten bruk av chips. Dette bør også være overkommelig da mange fort vil ha 2-3 fra Glimt, Molde, Brann og RBK uansett.
Jeg tenker Rik Onkel jeg så driter egentlig litt i det å stable spillere med DGW fra start. Pelle og en annen Glimt blir det nok uansett men kjempe inn Kassa, Eriksen, Breivik, stoppere i Molde f.eks blir nei fra meg.

Veton og en Molde back evt om det blir noe men Veton er ikke i draft nå og tviler på om han blir det. Da må Molde se betraktelig bedre ut før det blir aktuelt men det er nå den siste måneden før seriestart jeg kommer til å legge særlig vekt på hva spillere og lag viser.
Jeg tenker litt motsatt i forhold til deg. Tenker å spare RO (da det nærmest garantert vil komme flere doble etter hvert pga. Europa) så kommer til å ha en god del spillere med dobbel fra start.
Synes dog det er fint vi har ulike planer og jeg blir ikke overrasket om din plan er bedre enn min ;)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Crabsen skrev: ons mar 15, 2023 4:26 pm Kan ikke Molde ta å selge et par midtbanespillere før seriestart da. Er helt umulig å bli klok på hvem man skal gå for her. Var først på Kitolano, så ble det Kaasa, så bestemte jeg for å droppe Molde midt å gå for Brynhildsen, men nå er jeg tilbake til midten igjen med Eikrem. Hjelpes
Jeg er på Berisha, Eriksen og Linnes selv :lol: Men Kaasa er også aktuell i stedet for Eriksen for min del.. :lol:

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»