Eliteserien Fantasy 2023

Svar
K-Torget

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: lør mai 20, 2023 6:21 pm
K-Torget skrev: lør mai 20, 2023 6:10 pm
Skywalker skrev: lør mai 20, 2023 6:08 pm Som Lillestrøm supporter er det trist med dagens resultat.
I Fantasy spillet blir det litt enklere. Da trenger man ikke bekymre seg for LSK og Viking spillere i runde 18.
Som Brann-supporter var dette stikk motsatt...
Ja du får jo full bonus. :D
Gratulerer. Dere vant fortjent.
Takker :)

guru

Legg inn av guru »

Nattens prisfall:

↘️ Fredriksen, FK Haugesund: 4.4m
↘️ Samuelsen, FK Haugesund: 5.8m
↘️ Skjærstein, Lillestrøm: 4.4m
↘️ Oldrup Jensen, Vålerenga: 4.4m
↘️ Baah, Sarpsborg 08: 7.2m

Den eneste av interesse her er vel Baah.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: søn mai 21, 2023 10:46 am Nattens prisfall:

↘️ Fredriksen, FK Haugesund: 4.4m
↘️ Samuelsen, FK Haugesund: 5.8m
↘️ Skjærstein, Lillestrøm: 4.4m
↘️ Oldrup Jensen, Vålerenga: 4.4m
↘️ Baah, Sarpsborg 08: 7.2m

Den eneste av interesse her er vel Baah.
Bah er interessant ja. Noen som kjenner Sarp godt / sett mye og kan rangere Bah, Maigaard og Lundqvist?

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: søn mai 21, 2023 11:19 am
guru skrev: søn mai 21, 2023 10:46 am Nattens prisfall:

↘️ Fredriksen, FK Haugesund: 4.4m
↘️ Samuelsen, FK Haugesund: 5.8m
↘️ Skjærstein, Lillestrøm: 4.4m
↘️ Oldrup Jensen, Vålerenga: 4.4m
↘️ Baah, Sarpsborg 08: 7.2m

Den eneste av interesse her er vel Baah.

Bah er interessant ja. Noen som kjenner Sarp godt / sett mye og kan rangere Bah, Maigaard og Lundqvist?
Baah var god mot Lillestrøm. Kunne fått seg scoring. Kom seg ned til linja og la inn flere ganger uten resultat.
Å rangere syns jeg blir vanskelig, men så kjenner jeg ikke Sarp godt😊
Sist redigert av Skywalker den søn mai 21, 2023 1:36 pm, redigert 2 ganger totalt.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

guru skrev: søn mai 21, 2023 10:46 am Nattens prisfall:

↘️ Fredriksen, FK Haugesund: 4.4m
↘️ Samuelsen, FK Haugesund: 5.8m
↘️ Skjærstein, Lillestrøm: 4.4m
↘️ Oldrup Jensen, Vålerenga: 4.4m
↘️ Baah, Sarpsborg 08: 7.2m

Den eneste av interesse her er vel Baah.
Oldrup Jensen kan også være av interesse. En 4,4 må midtbanen som alltid får noen minutter. Har to kamper han har spilt 90. Hadde målgivende sist kamp. To hittil i sesongen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: søn mai 21, 2023 1:26 pm
K-Torget skrev: søn mai 21, 2023 11:19 am
guru skrev: søn mai 21, 2023 10:46 am Nattens prisfall:

↘️ Fredriksen, FK Haugesund: 4.4m
↘️ Samuelsen, FK Haugesund: 5.8m
↘️ Skjærstein, Lillestrøm: 4.4m
↘️ Oldrup Jensen, Vålerenga: 4.4m
↘️ Baah, Sarpsborg 08: 7.2m

Den eneste av interesse her er vel Baah.

Bah er interessant ja. Noen som kjenner Sarp godt / sett mye og kan rangere Bah, Maigaard og Lundqvist?
Baah var god mot Lillestrøm. Kunne fått seg scoring. Kom seg ned til linja og la inn flere ganger uten resultat.
Å rangere syns jeg blir vanskelig, men så kjenner jeg ikke Sarp godt😊
😊👍🏻

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Wolfe reiser muligens en tur til Nederland i førstkommende uke, men Horneland tror Wolfe spiller i Brann til utpå sommeren:

https://www.tv2.no/direkte/0nr51/sports ... 58bcb85ffd

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Verdifall siden i går

↘️ Lehne Olsen, Lillestrøm: 9.8m
↘️ Nilsen, Tromsø: 4.9m
↘️ Yttergård Jenssen, Tromsø: 4.9m
↘️ Ofkir, Vålerenga: 8.2m

eppaen

Legg inn av eppaen »

Like før man kan bytte direkte fra Adams til TLO ;)

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

eppaen skrev: man mai 22, 2023 9:02 am Like før man kan bytte direkte fra Adams til TLO ;)
Ja var en mil i forskjell før seriestart. Bemerket det her inne før runde to at det var litt merkelig når tallene for 2022 var scoring til Adams hvert 159 minutt. TLO scorer hvert 177 minutt, selv om han tar straffer.

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

Kanskje man skulle tatt en sjanse å kjøre dobbel Lillestrøm på topp? Faris inn er planen her, men frister jo veldig når man ser kampene til Lillestrøm fremover(med unntak av runde 10) Ser også at Lehne Olsen topper statistikken over store sjanser brent(7) - så kanskje det løsner snart?

guru

Legg inn av guru »

Litt kult at det nå er såpass mange spisser å velge mellom at folk må ta reelle valg.

Finne er vel den eneste som "alle" har antar jeg. Når Faris plutselig meldte seg på, er det vrient. Alle har selvsagt Pellegrino, og da blir det knalltøft å gå med Faris, Adams og Finne på topp. Da blir det nærmest umulig å ha Vetlesen også. Til og med Grønbæk blir vanskelig hvis man vil ha et balansert lag. Da må i alelfall Linnes ofres.

Har prøvd å sette sammen et WC-lag med nevnte trio på topp + Grønbæk, og her er noe som kanskje kunne fungert:

4.5/4.0
Haugan-Wallem-Soltvedt (Fosnæss Hansen, 4.0)
Pelle-Breivik-Lundqvist-Grønbæk (Diop)
Finne-Adams-Faris

Øy er tilbake på benk, så pr. nå er det vel ingen spillende 4.0-keeper.

Gjør man Faris eller Adams til Jatta, blir det en hel del enklere. Evt. spille med 2 spisser i 3-5-2/4-4-2.
Sist redigert av guru den man mai 22, 2023 9:53 am, redigert 1 gang totalt.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

clivewarren skrev: man mai 22, 2023 9:28 am Kanskje man skulle tatt en sjanse å kjøre dobbel Lillestrøm på topp? Faris inn er planen her, men frister jo veldig når man ser kampene til Lillestrøm fremover(med unntak av runde 10) Ser også at Lehne Olsen topper statistikken over store sjanser brent(7) - så kanskje det løsner snart?
Tror absolutt det ikke er en dum ide. De er ofte nest sist på hverandres scoringer også. Eneste er at det Lillestrøm har vært svake de tre siste kampene. Selv med seier mot Odd.
Ranger som har vært god i år er nok ute i lang tid. Kansje resten av sesongen. Dragsnes som var fjorårets servitør har så langt ikke funnet fjorårsformen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

clivewarren skrev: man mai 22, 2023 9:28 am Kanskje man skulle tatt en sjanse å kjøre dobbel Lillestrøm på topp? Faris inn er planen her, men frister jo veldig når man ser kampene til Lillestrøm fremover(med unntak av runde 10) Ser også at Lehne Olsen topper statistikken over store sjanser brent(7) - så kanskje det løsner snart?
Har vurdert tanken selv, men så lenge Faris leverer slik han har gjort i der siste så tørr jeg ikke å gå uten han. Har derfor tatt han inn nå til runden som kommer.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Mitt WC-lag nå hadde nok hatt Jatta-Faris-Finne, så hadde jeg tatt støyten på Adams. Holder Faris over Adams, og verdien til Jatta er såpass god (6.7) at jeg holder ham som 3.valget over Adams for å få et balansert lag.

Linnes er vanskelig, men holder ham fortsatt inne foran feks Haugan. Han er verdt prisen når Molde klikker offensivt, noe de jo har gjort siste tiden (AAFK-innsatsen ikke nok til at jeg tror noe annet). Målet mot SIF er riktignok noe som skjer i 1 av 100 kamper, men han var cm unna mål mot AAFK, 2 målpoeng mot HamKam, og nære i flere andre av kampene. Har landet på at oppsiden er såpass høy at han må være med på et WC.

Uten å bruke mye tid så hadde nok dette vært utg.punktet mitt:

4.5-4.0
Linnes-Wallem-Fosnæss-4.5-4.5
Pelle-Vetlesen-Breivik-FHM-4.5
Jatta-Faris-Finne

0.2ITB. Spilt 4-3-3 eller 3-4-3 hver runde. Jeg er keen på å kjøre det selv. FHM kan gjøres til en annen spiller.

WC nå hadde vært for å få inn både Vetlesen og Faris, men jeg avventer allikevel noe. Sannsynligvis blir det Vetlesen som kommer inn denne runden med mine 2 gratisbytter. Cornic->Fosnæss og Eriksen->Vetlesen. Har 0.2 ledig, Grønbæk kan ryke om prisendringer ødelegger.
Sist redigert av Lew_Ashby den man mai 22, 2023 10:00 am, redigert 1 gang totalt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: man mai 22, 2023 9:45 am Litt kult at det nå er såpass mange spisser å velge mellom at folk må ta reelle valg.

Finne er vel den eneste som "alle" har antar jeg. Når Faris plutselig meldte seg på, er det vrient. Alle har selvsagt Pellegrino, og da blir det knalltøft å gå med Faris, Adams og Finne på topp. Da blir det nærmest umulig å ha Vetlesen også. Til og med Grønbæk blir vanskelig hvis man vil ha et balansert lag. Da må i alelfall Linnes ofres.

Har prøvd å sette sammen et WC-lag med nevnte trio på topp + Grønbæk, og her er noe som kanskje kunne fungert:

4.5/4.0
Haugan-Wallem-Soltvedt (Fosnæss Hansen, 4.0)
Pelle-Breivik-Lundqvist-Grønbæk (Diop)
Finne-Adams-Faris

Øy er tilbake på benk, så pr. nå er det vel ingen spillende 4.0-keeper.

Gjør man Faris eller Adams til Jatta, blir det en hel del enklere. Evt. spille med 2 spisser i 3-5-2/4-4-2.
«Låner» utkastet 😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: man mai 22, 2023 9:57 am Mitt WC-lag nå hadde nok hatt Jatta-Faris-Finne, så hadde jeg tatt støyten på Adams. Holder Faris over Adams, og verdien til Jatta er såpass god (6.7) at jeg holder ham som 3.valget over Adams for å få et balansert lag.

Linnes er vanskelig, men holder ham fortsatt inne foran feks Haugan. Han er verdt prisen når Molde klikker offensivt, noe de jo har gjort siste tiden (AAFK-innsatsen ikke nok til at jeg tror noe annet). Målet mot SIF er riktignok noe som skjer i 1 av 100 kamper, men han var cm unna mål mot AAFK, 2 målpoeng mot HamKam, og nære i flere andre av kampene. Har landet på at oppsiden er såpass høy at han må være med på et WC.

Uten å bruke mye tid så hadde nok dette vært utg.punktet mitt:

4.5-4.0
Linnes-Wallem-Fosnæss-4.5-4.5
Pelle-Vetlesen-Breivik-FHM-4.5
Jatta-Faris-Finne

0.2ITB. Spilt 4-3-3 eller 3-4-3 hver runde. Jeg er keen på å kjøre det selv. FHM kan gjøres til en annen spiller.
Liker det!😊 «Låner» dette utkastet også!

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

guru skrev: man mai 22, 2023 9:45 am Litt kult at det nå er såpass mange spisser å velge mellom at folk må ta reelle valg.

Finne er vel den eneste som "alle" har antar jeg. Når Faris plutselig meldte seg på, er det vrient. Alle har selvsagt Pellegrino, og da blir det knalltøft å gå med Faris, Adams og Finne på topp. Da blir det nærmest umulig å ha Vetlesen også. Til og med Grønbæk blir vanskelig hvis man vil ha et balansert lag. Da må i alelfall Linnes ofres.

Har prøvd å sette sammen et WC-lag med nevnte trio på topp + Grønbæk, og her er noe som kanskje kunne fungert:

4.5/4.0
Haugan-Wallem-Soltvedt (Fosnæss Hansen, 4.0)
Pelle-Breivik-Lundqvist-Grønbæk (Diop)
Finne-Adams-Faris

Øy er tilbake på benk, så pr. nå er det ingen spillende 4.0-keeper.

Gjør man Faris eller Adams til Jatta, blir det en hel del enklere. Evt. spille med 2 spisser i 3-5-2/4-4-2.
Syns det laget er nesten perfekt.Tror kansje jeg hadde sjangset på Utvik isteden for Haugan.

Laget er forøvrig veldig likt mitt.

Jeg måtte droppe Vetlesen og Grønbæk for å få til Faris og Adams. Kunne nok fått til en av de om jeg bare hadde kjørt 4,5 forsvarere. Samtidig syns jeg ikke Vetlesen foreløpig leverer nok målpoeng til å forsvare prisen. Grønbæk virker småskadet hele tiden. Så aventer litt. Kun to Glimt inne nå. Sjangser på at litt billigere Sarpsborg spillere skal sanke like mye eller mer poeng.
Har planlagt Wallem eller Garnås inn i runde 9

Står sånn her nå.

Petterson/Myhra
Dragsnes - Næss - Utvik (Sery Larsen - Norheim)
Pelle - Breivik - Lundqvist - Maigaard (Nypan)
Adams - Finne - Faris

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Skywalker skrev: man mai 22, 2023 10:07 am Petterson/Myhra
Dragsnes - Næss - Utvik (Sery Larsen - Norheim)
Pelle - Breivik - Lundqvist - Maigaard (Nypan)
Adams - Finne - Faris
Personlig er jeg ikke fan av å ha minimum 2.0 (Larsen, Norheim, Nypan) i verdi på benken hver runde, og som du sikkert skjønner av mitt utkast holder jeg Vetlesen og Linnes så høyt at jeg dropper Adams og S08-midtbane.

Men liker det laget der også. Nypan er absolutt en som kunne kommet inn for FHM i mitt WC-utkast for å ha midler tilgjengelig.

guru

Legg inn av guru »

Jeg er litt fristet av Blomberg. Synes han har vært veldig god, og kunne hatt flere målpoeng. Eid av svært få, og er pr. nå en kjempediff.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

guru skrev: man mai 22, 2023 10:40 am Jeg er litt fristet av Blomberg. Synes han har vært veldig god, og kunne hatt flere målpoeng. Eid av svært få, og er pr. nå en kjempediff.
Hadde ham fra start, og har kjempetro på ham. Emm den fra Brann-midtbanen som burde hatt klart flest målpoeng, har sett samtlige Brann-kamper. Feks VIF hjemme og RBK borte var kamper hvor han var svært nære flere målpoeng, han hadde også Brann sine største sjanser mot S08.

Måtte dessverre ta ham ut til slutt for å få inn andre spillere, men hadde ikke hatet Blomberg på et WC. Om cupfinalen var det han trengte for selvtilliten, og produksjonen nå kommer, så er nok jeg en av de første til å ta ham inn.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: man mai 22, 2023 10:40 am Jeg er litt fristet av Blomberg. Synes han har vært veldig god, og kunne hatt flere målpoeng. Eid av svært få, og er pr. nå en kjempediff.
Men er det ikke andre som er minst like god verdi i som han?

guru

Legg inn av guru »

K-Torget skrev: man mai 22, 2023 10:46 am
guru skrev: man mai 22, 2023 10:40 am Jeg er litt fristet av Blomberg. Synes han har vært veldig god, og kunne hatt flere målpoeng. Eid av svært få, og er pr. nå en kjempediff.
Men er det ikke andre som er minst like god verdi i som han?
Det er det nok. Men det er litt slik jeg ønsker å spille. Må prøve å finne noen som ikke veldig mange har. FHM er jo det åpenbare valget på Branns midtbane, men han har jo egentlig skuffet de første 6 rundene med et par assist og NULL bonus. Før han til slutt eksploderte forrige runde (men uten å få bonus, utrolig nok). Var mange som tok han ut til nettopp den runden, så han gikk faktisk ned i pris. Da var det ekstra deilig at han slo til.

Men jeg ønsker som sagt å ha noen differ på laget. Litt derfor jeg pr. nå har Faris inne på mitt WC, og ikke Adams. Å sitte med Vetlesen OG Grønbæk har vært dritkjedelig rett og slett. At jeg kikker litt på Blomberg er nettopp derfor - Ser veldig god ut, og burde hatt mer uttelling, men ikke minst, eid av svært få. Han er nede i 7.3M nå, men fortsatt halvannen mill dyrere enn FHM, og det er MYE i fantasy. Børsting er jo også et billig alternativ til 6.0M, men han har ikke nok spilletid til at jeg vurderer han.

Hvis jeg tør å gå uten en Glimt-midtbane, så kan jeg få til følgende WC-lag på krona akkurat nå:

Selvik (Haugaard)
Linnes-Wallem-Soltvedt (Fosnæss Hansen, 4.0)
Pelle-Blomberg-Breivik-Lundqvist (Diop)
Faris-Finne-Adams

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: man mai 22, 2023 10:58 am
K-Torget skrev: man mai 22, 2023 10:46 am
guru skrev: man mai 22, 2023 10:40 am Jeg er litt fristet av Blomberg. Synes han har vært veldig god, og kunne hatt flere målpoeng. Eid av svært få, og er pr. nå en kjempediff.
Men er det ikke andre som er minst like god verdi i som han?
Det er det nok. Men det er litt slik jeg ønsker å spille. Må prøve å finne noen som ikke veldig mange har. FHM er jo det åpenbare valget på Branns midtbane, men han har jo egentlig skuffet de første 6 rundene med et par assist og NULL bonus. Før han til slutt eksploderte forrige runde (men uten å få bonus, utrolig nok). Var mange som tok han ut til nettopp den runden, så han gikk faktisk ned i pris. Da var det ekstra deilig at han slo til.

Men jeg ønsker som sagt å ha noen differ på laget. Litt derfor jeg pr. nå har Faris inne på mitt WC, og ikke Adams. Å sitte med Vetlesen OG Grønbæk har vært dritkjedelig rett og slett. At jeg kikker litt på Blomberg er nettopp derfor - Ser veldig god ut, og burde hatt mer uttelling, men ikke minst, eid av svært få. Han er nede i 7.3M nå, men fortsatt halvannen mill dyrere enn FHM, og det er MYE i fantasy. Børsting er jo også et billig alternativ til 6.0M, men han har ikke nok spilletid til at jeg vurderer han.

Hvis jeg tør å gå uten en Glimt-midtbane, så kan jeg få til følgende WC-lag på krona akkurat nå:

Selvik (Haugaard)
Linnes-Wallem-Soltvedt (Fosnæss Hansen, 4.0)
Pelle-Blomberg-Breivik-Lundqvist (Diop)
Faris-Finne-Adams
Oki😊

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Lew_Ashby skrev: man mai 22, 2023 10:16 am
Skywalker skrev: man mai 22, 2023 10:07 am Petterson/Myhra
Dragsnes - Næss - Utvik (Sery Larsen - Norheim)
Pelle - Breivik - Lundqvist - Maigaard (Nypan)
Adams - Finne - Faris
Personlig er jeg ikke fan av å ha minimum 2.0 (Larsen, Norheim, Nypan) i verdi på benken hver runde, og som du sikkert skjønner av mitt utkast holder jeg Vetlesen og Linnes så høyt at jeg dropper Adams og S08-midtbane.

Men liker det laget der også. Nypan er absolutt en som kunne kommet inn for FHM i mitt WC-utkast for å ha midler tilgjengelig.
Ja jeg vet. Pleier som regel ikke ha hele benken «levende» men ettersom jeg tok byttene så tidlig og skader kunne skje under cupfinale og cupkamper så tenkte jeg at det var en sikkerhet. Samtidig hadde jeg råd til det etter jeg hadde valgt laget jeg ville ha.
Kunne jo selvfølgelig tenkt meg å hatt både Linnes og Vetlesen, kansje aller mest Grønbæk. Setter Grønbæk høyere en Maigaard som jeg har valgt, men sjangser litt på å at Sarp virkelig skal blomstre og at jeg kan ta igjen noe av det tapte. Kjedelig å gjøre som alle andre.
Nypan er selvfølgelig spennende, men sitter bare på benk hos meg. Jeg kommer til å sette han inn i runde 9 når Ham Kam kommer til Lerkendal.
Nypan blir kansje FHM igjen for meg når/hvis han blir flyttet ned på midten eller benk igjen.

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

Sett litt videre på Lehne Olsen vs Faris.

Lehne Olsen
Mål: 2
xG: 3,6
Skudd pr. kamp: 2,9
Stor sjanser brent: 7
Neste 5: hak, STB, bra, AAFK, TIL

Faris
Mål: 6
xG: 1,64
Skudd pr. kamp: 1,4
Store sjanser brent: 1
Neste 5: VIK, vif, HAK, sif, MOL

Mulig jeg bare prøver å overbevise meg selv, men ser jo bra ut i favør Lehne her. Er i verste fall en sjanse man kan ta i to kamper nå, så får man heller bytte i runde 10 når Lillestrøm møter Brann og Glimt møter Kamma. Men da koster vel Lehne 9 og Faris 10..

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

clivewarren skrev: man mai 22, 2023 1:11 pm
► Show Spoiler
Har du tallene på Adams også?

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

Lew_Ashby skrev: man mai 22, 2023 1:20 pm
clivewarren skrev: man mai 22, 2023 1:11 pm
► Show Spoiler
Har du tallene på Adams også?
Adams
Mål: 7
xG: 4,2
Skudd pr. kamp: 4,3
Store sjanser brent: 1

Tatt fra Sofascore og Fotmob

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

clivewarren skrev: man mai 22, 2023 1:11 pm Sett litt videre på Lehne Olsen vs Faris.

Lehne Olsen
Mål: 2
xG: 3,6
Skudd pr. kamp: 2,9
Stor sjanser brent: 7
Neste 5: hak, STB, bra, AAFK, TIL

Faris
Mål: 6
xG: 1,64
Skudd pr. kamp: 1,4
Store sjanser brent: 1
Neste 5: VIK, vif, HAK, sif, MOL

Mulig jeg bare prøver å overbevise meg selv, men ser jo bra ut i favør Lehne her. Er i verste fall en sjanse man kan ta i to kamper nå, så får man heller bytte i runde 10 når Lillestrøm møter Brann og Glimt møter Kamma. Men da koster vel Lehne 9 og Faris 10..
Takk for tall både for TLO, Adams og Faris :)
Kampprogrammet taler jo i favør LSK-spissene, men jeg tror at Glimt fort kan score 3 mål pluss i de neste 5 kampene og da tørr jeg rett og slett ikke å gå uten Faris.
Kunne selvsagt gått LSK-spiss, Finne og Faris, men føler Jatta til 6,6 er alt for god verdi å gå uten også. Kjører derfor på med en angrepstrio bestående av Finne, Faris og Jatta de neste rundene :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Wolfe klar for Alkmaar.

Siste kamp blir mot LSK 11 juni, runde 10.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»