Eliteserien Fantasy 2023

Svar
K-Torget

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av K-Torget »

Riktig benk?
Hansen
Linnes Soltvedt Wallem
Pelle (K) Grønbæk Breivik SHN
Finne (VC) Faris Jatta
Hagen Næss Cornic Ngouali

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Verdt å merke seg at Eikrem har problemer med å løpe, uten at det er spesifisert hvilken skade det er snakk om. Trolig ikke med mot Sandefjord, og foreløpig uvisst når han er tilbake.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

TheIceman10 skrev: tir mai 23, 2023 10:38 pm Verdt å merke seg at Eikrem har problemer med å løpe, uten at det er spesifisert hvilken skade det er snakk om. Trolig ikke med mot Sandefjord, og foreløpig uvisst når han er tilbake.
Takk for info :) Vurderte han sterkt inn etter HamKam - glad jeg ikke gjorde det!

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

K-Torget skrev: tir mai 23, 2023 10:46 pm
TheIceman10 skrev: tir mai 23, 2023 10:38 pm Verdt å merke seg at Eikrem har problemer med å løpe, uten at det er spesifisert hvilken skade det er snakk om. Trolig ikke med mot Sandefjord, og foreløpig uvisst når han er tilbake.
Takk for info :) Vurderte han sterkt inn etter HamKam - glad jeg ikke gjorde det!
Har ikke vært mye å rope hurra for de siste rundene, dessverre. Vurderer sterkt å kjøre Taaje/Kristiansen, Eikrem & Gonstad til Utvik, FHM & Pemi på mandag, gitt at det ikke dukker opp noe annet fuck ups.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

TheIceman10 skrev: tir mai 23, 2023 11:01 pm
K-Torget skrev: tir mai 23, 2023 10:46 pm
TheIceman10 skrev: tir mai 23, 2023 10:38 pm Verdt å merke seg at Eikrem har problemer med å løpe, uten at det er spesifisert hvilken skade det er snakk om. Trolig ikke med mot Sandefjord, og foreløpig uvisst når han er tilbake.
Takk for info :) Vurderte han sterkt inn etter HamKam - glad jeg ikke gjorde det!
Har ikke vært mye å rope hurra for de siste rundene, dessverre. Vurderer sterkt å kjøre Taaje/Kristiansen, Eikrem & Gonstad til Utvik, FHM & Pemi på mandag, gitt at det ikke dukker opp noe annet fuck ups.
Virker fornuftig! Har du 2 gratisbytter også?

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

K-Torget skrev: tir mai 23, 2023 11:02 pm
TheIceman10 skrev: tir mai 23, 2023 11:01 pm
K-Torget skrev: tir mai 23, 2023 10:46 pm

Takk for info :) Vurderte han sterkt inn etter HamKam - glad jeg ikke gjorde det!
Har ikke vært mye å rope hurra for de siste rundene, dessverre. Vurderer sterkt å kjøre Taaje/Kristiansen, Eikrem & Gonstad til Utvik, FHM & Pemi på mandag, gitt at det ikke dukker opp noe annet fuck ups.
Virker fornuftig! Har du 2 gratisbytter også?
Stemmer!

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: tir mai 23, 2023 10:10 pm Riktig benk?
Hansen
Linnes Soltvedt Wallem
Pelle (K) Grønbæk Breivik SHN
Finne (VC) Faris Jatta
Hagen Næss Cornic Ngouali
Syns dette ser veldig bra ut. Benken er også i overkant god. :D

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

TheIceman10 skrev: tir mai 23, 2023 11:07 pm
K-Torget skrev: tir mai 23, 2023 11:02 pm
TheIceman10 skrev: tir mai 23, 2023 11:01 pm

Har ikke vært mye å rope hurra for de siste rundene, dessverre. Vurderer sterkt å kjøre Taaje/Kristiansen, Eikrem & Gonstad til Utvik, FHM & Pemi på mandag, gitt at det ikke dukker opp noe annet fuck ups.
Virker fornuftig! Har du 2 gratisbytter også?
Stemmer!
Da mener jeg det er verdt det. Pemi eller Adams inn er verdt en hitt i mine øyne.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

TheIceman10 skrev: tir mai 23, 2023 11:07 pm
K-Torget skrev: tir mai 23, 2023 11:02 pm
TheIceman10 skrev: tir mai 23, 2023 11:01 pm

Har ikke vært mye å rope hurra for de siste rundene, dessverre. Vurderer sterkt å kjøre Taaje/Kristiansen, Eikrem & Gonstad til Utvik, FHM & Pemi på mandag, gitt at det ikke dukker opp noe annet fuck ups.
Virker fornuftig! Har du 2 gratisbytter også?
Stemmer!
Hadde kjørt på om det ikke dukker på noen andre branner som må slukkes :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: ons mai 24, 2023 12:38 am
K-Torget skrev: tir mai 23, 2023 10:10 pm Riktig benk?
Hansen
Linnes Soltvedt Wallem
Pelle (K) Grønbæk Breivik SHN
Finne (VC) Faris Jatta
Hagen Næss Cornic Ngouali
Syns dette ser veldig bra ut. Benken er også i overkant god. :D
Ser bra ut på papiret ja 8-) Jeg vet.. :lol:

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

TheIceman10 skrev: tir mai 23, 2023 10:38 pm Verdt å merke seg at Eikrem har problemer med å løpe, uten at det er spesifisert hvilken skade det er snakk om. Trolig ikke med mot Sandefjord, og foreløpig uvisst når han er tilbake.
Betyr det at Eriksen er rimelig bankers fra start mot Sandefjord da? Eller var han kanskje det uansett - så ikke AAFK-kampen spilte han ok der?

Står mellom:

Grønbæk->4.5
Gonstad->Faris

eller:

Eriksen->Vetlesen
Cornic->Fosnæss

Lener mot alternativ 2 per nå slik at jeg har 3xBG mot Viking, men har ikke bestemt meg enda. Får jo lagene før frist, så avventer i tilfelle det kommer noen overraskelser. Vetlesen kan jo faktisk synke i pris en gang til før frist. Faris sannsynligvis minimum 0.1 opp.

Om Eriksen starter på topp igjen mot Sandefjord er jeg litt keen, men Sandefjord har jo vært overraskende gode defensivt denne sesongen.
Sist redigert av Lew_Ashby den ons mai 24, 2023 9:11 am, redigert 2 ganger totalt.

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

Ikke mye spennende i dag heller :

↘️ Roseth, Lillestrøm: 4.9m
↘️ Aas, Odd: 5.3m

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: ons mai 24, 2023 9:00 am
TheIceman10 skrev: tir mai 23, 2023 10:38 pm Verdt å merke seg at Eikrem har problemer med å løpe, uten at det er spesifisert hvilken skade det er snakk om. Trolig ikke med mot Sandefjord, og foreløpig uvisst når han er tilbake.
Betyr det at Eriksen er rimelig bankers fra start mot Sandefjord da? Eller var han kanskje det uansett - så ikke AAFK-kampen spilte han ok der?

Står mellom:

Grønbæk->4.5
Gonstad->Faris

eller:

Eriksen->Vetlesen
Cornic->Fosnæss

Lener mot alternativ 2 per nå slik at jeg har 3xBG mot Viking, men har ikke bestemt meg enda. Får jo lagene før frist, så avventer i tilfelle det kommer noen overraskelser. Vetlesen kan jo faktisk synke i pris en gang til før frist. Faris sannsynligvis minimum 0.1 opp.

Om Eriksen starter på topp igjen mot Sandefjord er jeg litt keen, men Sandefjord har jo vært overraskende gode defensivt denne sesongen.
Synes det er to fine muligheter. Tenker selv alternativ 2, men om Eriksen starter på topp mandag så hadde jeg kanskje valgt alternativ 1..😊

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

Lew_Ashby skrev: ons mai 24, 2023 9:00 am
TheIceman10 skrev: tir mai 23, 2023 10:38 pm Verdt å merke seg at Eikrem har problemer med å løpe, uten at det er spesifisert hvilken skade det er snakk om. Trolig ikke med mot Sandefjord, og foreløpig uvisst når han er tilbake.
Betyr det at Eriksen er rimelig bankers fra start mot Sandefjord da? Eller var han kanskje det uansett - så ikke AAFK-kampen spilte han ok der?

Står mellom:

Grønbæk->4.5
Gonstad->Faris

eller:

Eriksen->Vetlesen
Cornic->Fosnæss

Lener mot alternativ 2 per nå slik at jeg har 3xBG mot Viking, men har ikke bestemt meg enda. Får jo lagene før frist, så avventer i tilfelle det kommer noen overraskelser. Vetlesen kan jo faktisk synke i pris en gang til før frist. Faris sannsynligvis minimum 0.1 opp.

Om Eriksen starter på topp igjen mot Sandefjord er jeg litt keen, men Sandefjord har jo vært overraskende gode defensivt denne sesongen.
Tror jeg ville gått for alternativ 1 denne runden. Og hvis du har råd kan du heller kjøre alternativ 2 neste runde. Da får Eriksen SAN hjemme og du står med Pellegrino, Vetlesen og Faris fra neste.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

clivewarren skrev: ons mai 24, 2023 9:39 am Tror jeg ville gått for alternativ 1 denne runden. Og hvis du har råd kan du heller kjøre alternativ 2 neste runde. Da får Eriksen SAN hjemme og du står med Pellegrino, Vetlesen og Faris fra neste.
Jeg er ganske høy på Vetlesen, og Pelle-Vetlesen-Faris går ikke prismessig. Da må jeg kjøre WC neste isåfall. Vurderer evt Grønbæk->Vetlesen istedenfor, men usikker på om det er fornuftig å bruke bytte på å bytte BG-spillere. Tror faktisk det. Men da står jeg jo med Vetlesen m en gang, beholder Eriksen mot Sandefjord og legger opp til Faris inn til HamKam hjemme med maks 1 hit.

Tar valget på mandag, mye som kan skje til den tid, men blir i så fall noe slikt:

GW8:
Grønbæk->Vetlesen
Cornic->Fosnæss

GW9:
0 bytter

GW10:
Melgalvis->4.8 maks
Gonstad->Faris
Eriksen->4.5 (-4)

Selvik
Wallem-Linnes-Krusnell
Pelle-Vetle-FHM-Breivik
Faris-Jatta-Finne

(Gryte-Fosnæss-4.8-4.5)

Erfaringsmessig er det umulig å planlegge så langt frem i tid uansett, men det er i hvert fall en plan.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Laget mitt for runden er satt

Karlstrøm (Larsen)
Linnes-Soltvedt-Utvik (Kristiansen-Næss)
Pelle-Vetlesen-Grønbæk-Breivik-FHM
Jatta-Finne (Gonstad)

Prioriteten Kristiansen vs FHM er det vanskeligste. Har jo ikke tro på at RBK scorer.

Jeg holder chipsene mine rolig og holder på trippel glimt midtbane litt til. Er litt spent på om et par uker pause rører noe i gryta på utfall. Det skal ikke mer en en gladkamp fra glimt-midtbanen og en middels spissrunde før narrativene endres, og det kan skje når som helst. Men har wildcard i behold osv.

Og så er vel neppe Wolfe siste bekrefte ut når vinduene åpner.

Fremover ser jeg på å rotere Karlstrøm til 4.5-4.6 (gjerne Haugaard eller Dyngeland), og få inn Dragsnes, Wallem. Alt til sin tid. Blir det for mye jeg ønsker endre på blir wc fristende.

Gikk ned et par hundre plasser sist runde. Ligger nå rundt 370.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: ons mai 24, 2023 10:01 am Laget mitt for runden er satt

Karlstrøm (Larsen)
Linnes-Soltvedt-Utvik (Kristiansen-Næss)
Pelle-Vetlesen-Grønbæk-Breivik-FHM
Jatta-Finne (Gonstad)

Prioriteten Kristiansen vs FHM er det vanskeligste. Har jo ikke tro på at RBK scorer.

Jeg holder chipsene mine rolig og holder på trippel glimt midtbane litt til. Er litt spent på om et par uker pause rører noe i gryta på utfall. Det skal ikke mer en en gladkamp fra glimt-midtbanen og en middels spissrunde før narrativene endres, og det kan skje når som helst. Men har wildcard i behold osv.

Og så er vel neppe Wolfe siste bekrefte ut når vinduene åpner.

Fremover ser jeg på å rotere Karlstrøm til 4.5-4.6 (gjerne Haugaard eller Dyngeland), og få inn Dragsnes, Wallem. Alt til sin tid. Blir det for mye jeg ønsker endre på blir wc fristende.

Gikk ned et par hundre plasser sist runde. Ligger nå rundt 370.
Bestemt deg for å kjøre FHM over Kristiansen?
Wolfe sin siste tilgjengelig kamp er i runde 10 mot LSK.

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

Interessant å lese ulike planer. Mye like lag, så gjelder å treffe på differ. Tror selv jeg gambler på TLO å kjører dobbel LSK i et par runder. Byttene blir i så fall

Kristiansen -> Nouri
Salvesen -> TLO

Wahlstedt
Linnes-Wallem-Utvik
Pelle-Grønbæk-FHM-Breivik
Finne-Adams-TLO

Tollefsen-Fossnæs-Nouri-Diop

Håper å kunne spare byttet i runde 9 og stille med 2FT til runde 10. Da har jeg mulighet til å få inn Vetlesen eller Faris. Blir vanskelig med begge. Må i så fall ofre Linnes, men det er jeg ikke veldig lysten på. Det beste hadde jo vært om TLO hadde begynt å levere. Finfint program fremover, så da står jeg nok bare sånn.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Ifølge tv2 så starter blant annet Wolfe for Brann i dag.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

clivewarren skrev: ons mai 24, 2023 10:50 am Interessant å lese ulike planer. Mye like lag, så gjelder å treffe på differ. Tror selv jeg gambler på TLO å kjører dobbel LSK i et par runder. Byttene blir i så fall

Kristiansen -> Nouri
Salvesen -> TLO

Wahlstedt
Linnes-Wallem-Utvik
Pelle-Grønbæk-FHM-Breivik
Finne-Adams-TLO

Tollefsen-Fossnæs-Nouri-Diop

Håper å kunne spare byttet i runde 9 og stille med 2FT til runde 10. Da har jeg mulighet til å få inn Vetlesen eller Faris. Blir vanskelig med begge. Må i så fall ofre Linnes, men det er jeg ikke veldig lysten på. Det beste hadde jo vært om TLO hadde begynt å levere. Finfint program fremover, så da står jeg nok bare sånn.
Fin plan! Men du vurderer ikke Faris inn for TLO nå? Personlig synes jeg det blir litt i overkant å sitte med to x lsk på topp..😊

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

clivewarren skrev: ons mai 24, 2023 10:50 am Interessant å lese ulike planer. Mye like lag, så gjelder å treffe på differ. Tror selv jeg gambler på TLO å kjører dobbel LSK i et par runder. Byttene blir i så fall
Liker den planen veldig godt. Starter med en strålende kamp nå på mandag. Han er ikke langt unna at det løsner.

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

K-Torget skrev: ons mai 24, 2023 10:59 am
clivewarren skrev: ons mai 24, 2023 10:50 am Interessant å lese ulike planer. Mye like lag, så gjelder å treffe på differ. Tror selv jeg gambler på TLO å kjører dobbel LSK i et par runder. Byttene blir i så fall

Kristiansen -> Nouri
Salvesen -> TLO

Wahlstedt
Linnes-Wallem-Utvik
Pelle-Grønbæk-FHM-Breivik
Finne-Adams-TLO

Tollefsen-Fossnæs-Nouri-Diop

Håper å kunne spare byttet i runde 9 og stille med 2FT til runde 10. Da har jeg mulighet til å få inn Vetlesen eller Faris. Blir vanskelig med begge. Må i så fall ofre Linnes, men det er jeg ikke veldig lysten på. Det beste hadde jo vært om TLO hadde begynt å levere. Finfint program fremover, så da står jeg nok bare sånn.
Fin plan! Men du vurderer ikke Faris inn for TLO nå? Personlig synes jeg det blir litt i overkant å sitte med to x lsk på topp..😊
Blir kanskje det, men må jo tørre å satse litt. Faris var eid av 11,8% i forrige. Kommer nok til å stige en del mot denne, men ser ikke for meg at mange kjører bindet på han fremover Pelle. Så vil jo ikke straffe meg altfor mye. Har to veldig fine kamper nå(og fremover også for så vidt), så kan i verste fall bytte meg til Faris om 2 runder.

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

Lew_Ashby skrev: ons mai 24, 2023 11:12 am
clivewarren skrev: ons mai 24, 2023 10:50 am Interessant å lese ulike planer. Mye like lag, så gjelder å treffe på differ. Tror selv jeg gambler på TLO å kjører dobbel LSK i et par runder. Byttene blir i så fall
Liker den planen veldig godt. Starter med en strålende kamp nå på mandag. Han er ikke langt unna at det løsner.
Jepp. Sandberg er også ute for Ham Kam. Jeg synes Jendal virket usikker mot Vålerenga, og i hvert fall på dødballer. Det burde passe Lillestrøm bra.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

clivewarren skrev: ons mai 24, 2023 11:19 am
K-Torget skrev: ons mai 24, 2023 10:59 am
clivewarren skrev: ons mai 24, 2023 10:50 am Interessant å lese ulike planer. Mye like lag, så gjelder å treffe på differ. Tror selv jeg gambler på TLO å kjører dobbel LSK i et par runder. Byttene blir i så fall

Kristiansen -> Nouri
Salvesen -> TLO

Wahlstedt
Linnes-Wallem-Utvik
Pelle-Grønbæk-FHM-Breivik
Finne-Adams-TLO

Tollefsen-Fossnæs-Nouri-Diop

Håper å kunne spare byttet i runde 9 og stille med 2FT til runde 10. Da har jeg mulighet til å få inn Vetlesen eller Faris. Blir vanskelig med begge. Må i så fall ofre Linnes, men det er jeg ikke veldig lysten på. Det beste hadde jo vært om TLO hadde begynt å levere. Finfint program fremover, så da står jeg nok bare sånn.
Fin plan! Men du vurderer ikke Faris inn for TLO nå? Personlig synes jeg det blir litt i overkant å sitte med to x lsk på topp..😊
Blir kanskje det, men må jo tørre å satse litt. Faris var eid av 11,8% i forrige. Kommer nok til å stige en del mot denne, men ser ikke for meg at mange kjører bindet på han fremover Pelle. Så vil jo ikke straffe meg altfor mye. Har to veldig fine kamper nå(og fremover også for så vidt), så kan i verste fall bytte meg til Faris om 2 runder.
Det er sant😊 har selv tatt han inn til kommende runde😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

clivewarren skrev: ons mai 24, 2023 11:20 am
Lew_Ashby skrev: ons mai 24, 2023 11:12 am
clivewarren skrev: ons mai 24, 2023 10:50 am Interessant å lese ulike planer. Mye like lag, så gjelder å treffe på differ. Tror selv jeg gambler på TLO å kjører dobbel LSK i et par runder. Byttene blir i så fall
Liker den planen veldig godt. Starter med en strålende kamp nå på mandag. Han er ikke langt unna at det løsner.
Jepp. Sandberg er også ute for Ham Kam. Jeg synes Jendal virket usikker mot Vålerenga, og i hvert fall på dødballer. Det burde passe Lillestrøm bra.
Er Jendal nummer to i køen og foran Hagen? Vet Jendal spilte sist uten å imponere noen og så ser jeg at Hagen (hvertfall i det siste) har stått for HamKam2 i 3 divisjon..

guru

Legg inn av guru »

Vil Edh være fast fremover nå når Ranger er ute?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: ons mai 24, 2023 11:30 am Vil Edh være fast fremover nå når Ranger er ute?
Var hvertfall han som kom inn for Ranger lørdag. Men i tillegg er vel Vindheim i den miksen?

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

K-Torget skrev: ons mai 24, 2023 12:02 pm
guru skrev: ons mai 24, 2023 11:30 am Vil Edh være fast fremover nå når Ranger er ute?
Var hvertfall han som kom inn for Ranger lørdag. Men i tillegg er vel Vindheim i den miksen?
Vindheim er også med i mixen der ja. Blir nok Vindheim eller Edh som starter på høyreback i kveldens cupcamp mot Skedsmo.

Lars Ranger gikk på krykker etter finalen, han sa vel det var en vridning i foten. Så kan fort hende han er frisk igjen til mandag.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

K-Torget skrev: ons mai 24, 2023 10:57 am Ifølge tv2 så starter blant annet Wolfe for Brann i dag.
Mens Kristiansen høyst trolig er ute mot Rosenborg.

https://www.tv2.no/direkte/0nr51/sports ... og-mot-rbk

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Siste nytt fra LSK:

LSK starter trolig med dette mannskapet på Skedsmo stadion i følge Romerikes blad:
(3-5-2)

Skjærstein
Garnås, Slørdahl, Dragsnes
Vindheim, Uba Charles, Knudsen, Åsen, Edh
Lehne Olsen, Tobias Svendsen.

Marius Lundemo er i trening igjen, men han blir neppe risikert på kunstgresset på Skedsmokorset. Det blir heller ikke Kristoffer Tønnessen.
Lars Ranger skal ta bilder denne uka etter at hevelsen har gått ned. Først da vet vi omfanget av skaden. Men han spiller i hvert fall ikke cupkampen onsdag, sier Kåsene.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»