Eliteserien Fantasy 2023

Svar
Evertonion
Innlegg: 767

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av Evertonion »

Borealis88 skrev: tir mar 21, 2023 9:32 pm Bedre enn en time før, siden lagene kommer 75min før kamp. Men frykter det kan bli noe urettferdig for enkelte har anledning til å sitte hver gang å følge med, det kan ikke alle. Syns 90min før kamp hadde vært bra, som i FPL.

Frykter "et fåtall spillere" er de som har all mulighet til å sitte timesvis daglig å se på laget sitt..
Her er det jo kun snakk om prioritering 😉

guru

Legg inn av guru »

Borealis88 skrev: tir mar 21, 2023 9:32 pm Bedre enn en time før, siden lagene kommer 75min før kamp. Men frykter det kan bli noe urettferdig for enkelte har anledning til å sitte hver gang å følge med, det kan ikke alle. Syns 90min før kamp hadde vært bra, som i FPL.

Frykter "et fåtall spillere" er de som har all mulighet til å sitte timesvis daglig å se på laget sitt..
Personlig mener jeg det er 100% korrekt å ha frist tettest opp mot avspark. Det blir mest rettferdig. Ja, noen vil kanskje ikke ha mulighet til å sitte å følge med timen før frist p.g.a. familieselskap, reise etc, men det gjelder jo mange også når fristen er en time før.

FPL er kroneksempelet på misforstått regelverk. Frist 90 minutter før, med det resultatet at folk sitter og venter på at det KANSKJE lekker lagoppstillinger, servere skom kneler og x antall falske twitterkontoer som kommer med fake lagoppstillinger.

Jeg synes denne typen spill burde være på mest mulig like primisser, og da er det i mine øyne helt nydelig at Eliteserien Fantasy nå gir spillerne muligheten til å få med seg lagoppstillingene til minst to lag før hver runde i enda bedre tid før avspark enn tidlgiere.

Jesman

Legg inn av Jesman »

Christiansen

Sery Larsen - Dragsnes - Wallem - Haugan

Vetlesen - Nilsen Tangen - Pellegrino - Rasmussen

Lehne Olsen - Finne

SUB: Hagen - Ngouali - Jansen - Racaj

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Borealis88 skrev: tir mar 21, 2023 9:32 pm Bedre enn en time før, siden lagene kommer 75min før kamp. Men frykter det kan bli noe urettferdig for enkelte har anledning til å sitte hver gang å følge med, det kan ikke alle. Syns 90min før kamp hadde vært bra, som i FPL.

Frykter "et fåtall spillere" er de som har all mulighet til å sitte timesvis daglig å se på laget sitt..
Så de som "gidder" å bruke tid på dette ikke skal få noen fordeler? Ja, det må vi for all del unngå.


tjohei

Legg inn av tjohei »

Finnes det en oppdatert hall of fame oversikt for Eliteserien Fantasy?

Ser det ble delt en tweet med en link i 2022-tråden, men denne fungerer ikke lengre

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Hvor bankers er egt Wolfe i 11ern til brann? Syntes han virker som en veldig solid alternativ, og kun 0.5 dyrere enn Sery

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Evertonion skrev: ons mar 22, 2023 2:19 pm https://www.aftenbladet.no/sport/i/3ExM ... ek-spiller

Kevin Kabran til Stabæk
Ser ikke helt hvor han skal passe inn i laget ved første øyekast, er vel primært ving? Kan vel spille ving-back da vil jeg tro

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: ons mar 22, 2023 7:21 am
Borealis88 skrev: tir mar 21, 2023 9:32 pm Bedre enn en time før, siden lagene kommer 75min før kamp. Men frykter det kan bli noe urettferdig for enkelte har anledning til å sitte hver gang å følge med, det kan ikke alle. Syns 90min før kamp hadde vært bra, som i FPL.

Frykter "et fåtall spillere" er de som har all mulighet til å sitte timesvis daglig å se på laget sitt..
Her er det jo kun snakk om prioritering 😉
8-) 8-)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: ons mar 22, 2023 7:43 am
Borealis88 skrev: tir mar 21, 2023 9:32 pm Bedre enn en time før, siden lagene kommer 75min før kamp. Men frykter det kan bli noe urettferdig for enkelte har anledning til å sitte hver gang å følge med, det kan ikke alle. Syns 90min før kamp hadde vært bra, som i FPL.

Frykter "et fåtall spillere" er de som har all mulighet til å sitte timesvis daglig å se på laget sitt..
Personlig mener jeg det er 100% korrekt å ha frist tettest opp mot avspark. Det blir mest rettferdig. Ja, noen vil kanskje ikke ha mulighet til å sitte å følge med timen før frist p.g.a. familieselskap, reise etc, men det gjelder jo mange også når fristen er en time før.

FPL er kroneksempelet på misforstått regelverk. Frist 90 minutter før, med det resultatet at folk sitter og venter på at det KANSKJE lekker lagoppstillinger, servere skom kneler og x antall falske twitterkontoer som kommer med fake lagoppstillinger.

Jeg synes denne typen spill burde være på mest mulig like primisser, og da er det i mine øyne helt nydelig at Eliteserien Fantasy nå gir spillerne muligheten til å få med seg lagoppstillingene til minst to lag før hver runde i enda bedre tid før avspark enn tidlgiere.
Godt skrevet! Kunne ikke vært mer enig!

Har du begynt å sette opp utkast? :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Jesman skrev: ons mar 22, 2023 10:15 am Christiansen

Sery Larsen - Dragsnes - Wallem - Haugan

Vetlesen - Nilsen Tangen - Pellegrino - Rasmussen

Lehne Olsen - Finne

SUB: Hagen - Ngouali - Jansen - Racaj
Synes det er veldig mye bra her! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: ons mar 22, 2023 2:19 pm https://www.aftenbladet.no/sport/i/3ExM ... ek-spiller

Kevin Kabran til Stabæk
Kan kanskje bli aktuell da ila sesongen ;)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Crabsen skrev: ons mar 22, 2023 3:30 pm Hvor bankers er egt Wolfe i 11ern til brann? Syntes han virker som en veldig solid alternativ, og kun 0.5 dyrere enn Sery
Per nå er han klink i laget. Noe annet vil overraske meg stort!

Jeg har noen utkast med Finne, Rasmussen og Sery Larsen og noen med Finne, Rasmussen og Wolfe. Har man de ekstra 0,5 tilgjengelig og er fornøyd med laget ellers så hadde jeg i 10 av 10 tilfeller valgt Wolfe over Sery Larsen :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Crabsen skrev: ons mar 22, 2023 3:33 pm
Evertonion skrev: ons mar 22, 2023 2:19 pm https://www.aftenbladet.no/sport/i/3ExM ... ek-spiller

Kevin Kabran til Stabæk
Ser ikke helt hvor han skal passe inn i laget ved første øyekast, er vel primært ving? Kan vel spille ving-back da vil jeg tro
Tror du er inne på noe der :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Hoff klar for LSK:

https://www.eurosport.no/fotball/elites ... tory.shtml

Skal primært brukes som anker på midten. Sannsynligvis er han ikke særlig fantasy-aktuell med det første da.

guru

Legg inn av guru »

K-Torget skrev: ons mar 22, 2023 5:06 pm Godt skrevet! Kunne ikke vært mer enig!

Har du begynt å sette opp utkast? :)
Nei, jeg stresser ikke med det, skal nok få raska sammen et lag til runde 1. Tar ESF litt mindre seriøst, og pleier som regel å ramle av etter noen runder ;) Vi for se om jeg har motivasjonen gjennom sommeren.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: tor mar 23, 2023 12:10 pm
K-Torget skrev: ons mar 22, 2023 5:06 pm Godt skrevet! Kunne ikke vært mer enig!

Har du begynt å sette opp utkast? :)
Nei, jeg stresser ikke med det, skal nok få raska sammen et lag til runde 1. Tar ESF litt mindre seriøst, og pleier som regel å ramle av etter noen runder ;) Vi for se om jeg har motivasjonen gjennom sommeren.
😎😎

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Da tror jeg at jeg nærmer meg laget som starter. Kommer selvfølgelig fortsatt litt an på hva som skjer framover med tanke på treningskamper, overganger og skader.

Keepere
Grytebust og Pettersson
Begge spiller fast, muligheter for veksling.

Forsvat
Dragsnes - Wallem - Taaje - Næss - Jansen
Dragsnes og Wallem er som regel sikre poengplukkere. Taaje og Næss virker gode til den prisen. Jansen er stallfyll og får nok ikke mange minutter. Forsvinner fort til sommeren.
Har veldig lyst å ha inn Linnes, men er dyr. Molde har også et tøft program i starten. Cornic må jeg se ann. Er veldig usikker på Rosenborg. Skulle gjerne hatt inn Sry Larsen, men har brukt Brann kvota på andre plasser.

Midtbane
Horn Myhre - Vetlesen - Rasmussen - Pellegrino - Diop
Har gått for rein Bodø Glimt og Brann midtbane. Klarte aldri bestemme meg for Pelle eller Vetlesen, ble derfor begge. Rasmussen kan man bare ikke gå uten. Synes også Horn Myhre ser spennende ut. Usikker på Diop eller Solbakken som backup. Mulig Solbakken er et sikrere poengsanker, men tror Diop kan få en god sesong i AAlesund.

Angrep
Høgh - Espejord - Finne
Finne var selvskreven til den prisen. Høgh ser også veldig god ut og har imponert i treningskamper. Espejord er ren gambling og hadde kansje vært sikrere og gå for Adams eller nedgradere en keeper og gått for Lehne Olsen. Jeg tror Espejord kommer til å putte en del, kansje til og med bli ligaens toppscorer. Skulle helst hatt Berhisa. Og kan godt hende jeg ryker veldig her.


Litt ukomfortabelt å ikke starte med noen Molde spillere, men går All-inn Bodø Glimt og Brann. Blir nok å fylle på med Molde spillere fra runde 4. Skulle det gå helt galt vil Wildcard bli brukt kansje allerede runde 5 eller 6.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: tor mar 23, 2023 2:55 pm Da tror jeg at jeg nærmer meg laget som starter. Kommer selvfølgelig fortsatt litt an på hva som skjer framover med tanke på treningskamper, overganger og skader.

Keepere
Grytebust og Pettersson
Begge spiller fast, muligheter for veksling.

Forsvat
Dragsnes - Wallem - Taaje - Næss - Jansen
Dragsnes og Wallem er som regel sikre poengplukkere. Taaje og Næss virker gode til den prisen. Jansen er stallfyll og får nok ikke mange minutter. Forsvinner fort til sommeren.
Har veldig lyst å ha inn Linnes, men er dyr. Molde har også et tøft program i starten. Cornic må jeg se ann. Er veldig usikker på Rosenborg. Skulle gjerne hatt inn Sry Larsen, men har brukt Brann kvota på andre plasser.

Midtbane
Horn Myhre - Vetlesen - Rasmussen - Pellegrino - Diop
Har gått for rein Bodø Glimt og Brann midtbane. Klarte aldri bestemme meg for Pelle eller Vetlesen, ble derfor begge. Rasmussen kan man bare ikke gå uten. Synes også Horn Myhre ser spennende ut. Usikker på Diop eller Solbakken som backup. Mulig Solbakken er et sikrere poengsanker, men tror Diop kan få en god sesong i AAlesund.

Angrep
Høgh - Espejord - Finne
Finne var selvskreven til den prisen. Høgh ser også veldig god ut og har imponert i treningskamper. Espejord er ren gambling og hadde kansje vært sikrere og gå for Adams eller nedgradere en keeper og gått for Lehne Olsen. Jeg tror Espejord kommer til å putte en del, kansje til og med bli ligaens toppscorer. Skulle helst hatt Berhisa. Og kan godt hende jeg ryker veldig her.


Litt ukomfortabelt å ikke starte med noen Molde spillere, men går All-inn Bodø Glimt og Brann. Blir nok å fylle på med Molde spillere fra runde 4. Skulle det gå helt galt vil Wildcard bli brukt kansje allerede runde 5 eller 6.
Liker både laget og planen din godt 😊

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Skywalker skrev: tor mar 23, 2023 2:55 pm Da tror jeg at jeg nærmer meg laget som starter. Kommer selvfølgelig fortsatt litt an på hva som skjer framover med tanke på treningskamper, overganger og skader.

Keepere
Grytebust og Pettersson
Begge spiller fast, muligheter for veksling.

Forsvat
Dragsnes - Wallem - Taaje - Næss - Jansen
Dragsnes og Wallem er som regel sikre poengplukkere. Taaje og Næss virker gode til den prisen. Jansen er stallfyll og får nok ikke mange minutter. Forsvinner fort til sommeren.
Har veldig lyst å ha inn Linnes, men er dyr. Molde har også et tøft program i starten. Cornic må jeg se ann. Er veldig usikker på Rosenborg. Skulle gjerne hatt inn Sry Larsen, men har brukt Brann kvota på andre plasser.

Midtbane
Horn Myhre - Vetlesen - Rasmussen - Pellegrino - Diop
Har gått for rein Bodø Glimt og Brann midtbane. Klarte aldri bestemme meg for Pelle eller Vetlesen, ble derfor begge. Rasmussen kan man bare ikke gå uten. Synes også Horn Myhre ser spennende ut. Usikker på Diop eller Solbakken som backup. Mulig Solbakken er et sikrere poengsanker, men tror Diop kan få en god sesong i AAlesund.

Angrep
Høgh - Espejord - Finne
Finne var selvskreven til den prisen. Høgh ser også veldig god ut og har imponert i treningskamper. Espejord er ren gambling og hadde kansje vært sikrere og gå for Adams eller nedgradere en keeper og gått for Lehne Olsen. Jeg tror Espejord kommer til å putte en del, kansje til og med bli ligaens toppscorer. Skulle helst hatt Berhisa. Og kan godt hende jeg ryker veldig her.


Litt ukomfortabelt å ikke starte med noen Molde spillere, men går All-inn Bodø Glimt og Brann. Blir nok å fylle på med Molde spillere fra runde 4. Skulle det gå helt galt vil Wildcard bli brukt kansje allerede runde 5 eller 6.
Det er slik du vinner (kan vinne) fantasy. Himmel eller helvete, en må våge å satse. Det er jo lite poeng å surfe inn til en halvbra plassering ;)

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2426

Legg inn av BrannLFC »

Skywalker skrev: tor mar 23, 2023 2:55 pm

Usikker på Diop eller Solbakken som backup. Mulig Solbakken er et sikrere poengsanker, men tror Diop kan få en god sesong i AAlesund.

Diop har blitt midtbanespiller på spillet. Var vel midstopper ifjor i Kristiansund? Blir fast i Aafk? Kanskje jeg tar han istedet for Berg, og oppgradere Fällmann til en Glimt-forsvarer?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Laget satt opp, men er jo av liten verdi før siste treningskamper er spilt. Særlig Molde-BG blir avgjørende for hvem som er med derifra. Pelle vs Berisha er vel det vanskelige valget, vanskelig å presse inn begge uten at resten av laget lider. Avhenger litt av om man tenker spissrush eller RO i runde 4.

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

Skywalker skrev: tor mar 23, 2023 2:55 pm Da tror jeg at jeg nærmer meg laget som starter. Kommer selvfølgelig fortsatt litt an på hva som skjer framover med tanke på treningskamper, overganger og skader.

Keepere
Grytebust og Pettersson
Begge spiller fast, muligheter for veksling.
Du kan jo også vurdere Myhra istedenfor Grytebust. Myhra/Petterson rullerer veldig fint. Da har du denne rekken første 10 : ODD, AAFK, FKH, TIL, S08, AAFK, SAN, VIF, FKH, RBK. Alle hjemmekamper.

Virker som en liten template begynner å sette seg nå. Vi har kliss lik midtbane og angrep bortsett fra jeg har TLO der du har Espejord. Er nok en del som har hørt på Tv2 Eliterådet :) Litt guffent å gå uten Molde i starten ja, men tror(håper) ikke på mange mål i de tre første og det blir nok Rik Onkel i runde 4 her. Så får man heller fyre av wildcard i runde 5 hvis Molde ser veldig bra ut i dobbelen.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

clivewarren skrev: fre mar 24, 2023 8:48 am
Skywalker skrev: tor mar 23, 2023 2:55 pm Da tror jeg at jeg nærmer meg laget som starter. Kommer selvfølgelig fortsatt litt an på hva som skjer framover med tanke på treningskamper, overganger og skader.

Keepere
Grytebust og Pettersson
Begge spiller fast, muligheter for veksling.
Du kan jo også vurdere Myhra istedenfor Grytebust. Myhra/Petterson rullerer veldig fint. Da har du denne rekken første 10 : ODD, AAFK, FKH, TIL, S08, AAFK, SAN, VIF, FKH, RBK. Alle hjemmekamper.

Virker som en liten template begynner å sette seg nå. Vi har kliss lik midtbane og angrep bortsett fra jeg har TLO der du har Espejord. Er nok en del som har hørt på Tv2 Eliterådet :) Litt guffent å gå uten Molde i starten ja, men tror(håper) ikke på mange mål i de tre første og det blir nok Rik Onkel i runde 4 her. Så får man heller fyre av wildcard i runde 5 hvis Molde ser veldig bra ut i dobbelen.
Ja har hørt eliterådet. Var noen gode tips. Er vel i hovedsak Næss og Diop jeg tok med meg derfra. Ellers hadde nok laget og tankegangen vært lik.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

DuncanE skrev: tor mar 23, 2023 11:37 pm
Skywalker skrev: tor mar 23, 2023 2:55 pm Da tror jeg at jeg nærmer meg laget som starter. Kommer selvfølgelig fortsatt litt an på hva som skjer framover med tanke på treningskamper, overganger og skader.

Keepere
Grytebust og Pettersson
Begge spiller fast, muligheter for veksling.

Forsvat
Dragsnes - Wallem - Taaje - Næss - Jansen
Dragsnes og Wallem er som regel sikre poengplukkere. Taaje og Næss virker gode til den prisen. Jansen er stallfyll og får nok ikke mange minutter. Forsvinner fort til sommeren.
Har veldig lyst å ha inn Linnes, men er dyr. Molde har også et tøft program i starten. Cornic må jeg se ann. Er veldig usikker på Rosenborg. Skulle gjerne hatt inn Sry Larsen, men har brukt Brann kvota på andre plasser.

Midtbane
Horn Myhre - Vetlesen - Rasmussen - Pellegrino - Diop
Har gått for rein Bodø Glimt og Brann midtbane. Klarte aldri bestemme meg for Pelle eller Vetlesen, ble derfor begge. Rasmussen kan man bare ikke gå uten. Synes også Horn Myhre ser spennende ut. Usikker på Diop eller Solbakken som backup. Mulig Solbakken er et sikrere poengsanker, men tror Diop kan få en god sesong i AAlesund.

Angrep
Høgh - Espejord - Finne
Finne var selvskreven til den prisen. Høgh ser også veldig god ut og har imponert i treningskamper. Espejord er ren gambling og hadde kansje vært sikrere og gå for Adams eller nedgradere en keeper og gått for Lehne Olsen. Jeg tror Espejord kommer til å putte en del, kansje til og med bli ligaens toppscorer. Skulle helst hatt Berhisa. Og kan godt hende jeg ryker veldig her.


Litt ukomfortabelt å ikke starte med noen Molde spillere, men går All-inn Bodø Glimt og Brann. Blir nok å fylle på med Molde spillere fra runde 4. Skulle det gå helt galt vil Wildcard bli brukt kansje allerede runde 5 eller 6.
Det er slik du vinner (kan vinne) fantasy. Himmel eller helvete, en må våge å satse. Det er jo lite poeng å surfe inn til en halvbra plassering ;)
Enig!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: fre mar 24, 2023 7:15 am
Skywalker skrev: tor mar 23, 2023 2:55 pm

Usikker på Diop eller Solbakken som backup. Mulig Solbakken er et sikrere poengsanker, men tror Diop kan få en god sesong i AAlesund.

Diop har blitt midtbanespiller på spillet. Var vel midstopper ifjor i Kristiansund? Blir fast i Aafk? Kanskje jeg tar han istedet for Berg, og oppgradere Fällmann til en Glimt-forsvarer?
Stemmer det. Synes det kan være fornuftig.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: fre mar 24, 2023 7:35 am Laget satt opp, men er jo av liten verdi før siste treningskamper er spilt. Særlig Molde-BG blir avgjørende for hvem som er med derifra. Pelle vs Berisha er vel det vanskelige valget, vanskelig å presse inn begge uten at resten av laget lider. Avhenger litt av om man tenker spissrush eller RO i runde 4.
Kjekt å se deg Lew😊
Har både Pelle og Berisha inne nå, men laget er ikke helt optimalt med begge to inne.
Vil du dele ditt lag?😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

clivewarren skrev: fre mar 24, 2023 8:48 am
Skywalker skrev: tor mar 23, 2023 2:55 pm Da tror jeg at jeg nærmer meg laget som starter. Kommer selvfølgelig fortsatt litt an på hva som skjer framover med tanke på treningskamper, overganger og skader.

Keepere
Grytebust og Pettersson
Begge spiller fast, muligheter for veksling.
Du kan jo også vurdere Myhra istedenfor Grytebust. Myhra/Petterson rullerer veldig fint. Da har du denne rekken første 10 : ODD, AAFK, FKH, TIL, S08, AAFK, SAN, VIF, FKH, RBK. Alle hjemmekamper.

Virker som en liten template begynner å sette seg nå. Vi har kliss lik midtbane og angrep bortsett fra jeg har TLO der du har Espejord. Er nok en del som har hørt på Tv2 Eliterådet :) Litt guffent å gå uten Molde i starten ja, men tror(håper) ikke på mange mål i de tre første og det blir nok Rik Onkel i runde 4 her. Så får man heller fyre av wildcard i runde 5 hvis Molde ser veldig bra ut i dobbelen.
Gode poeng. Synes dog det kan bli litt overkant å spille både WC og RO så tidlig.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: fre mar 24, 2023 9:02 am
clivewarren skrev: fre mar 24, 2023 8:48 am
Skywalker skrev: tor mar 23, 2023 2:55 pm Da tror jeg at jeg nærmer meg laget som starter. Kommer selvfølgelig fortsatt litt an på hva som skjer framover med tanke på treningskamper, overganger og skader.

Keepere
Grytebust og Pettersson
Begge spiller fast, muligheter for veksling.
Du kan jo også vurdere Myhra istedenfor Grytebust. Myhra/Petterson rullerer veldig fint. Da har du denne rekken første 10 : ODD, AAFK, FKH, TIL, S08, AAFK, SAN, VIF, FKH, RBK. Alle hjemmekamper.

Virker som en liten template begynner å sette seg nå. Vi har kliss lik midtbane og angrep bortsett fra jeg har TLO der du har Espejord. Er nok en del som har hørt på Tv2 Eliterådet :) Litt guffent å gå uten Molde i starten ja, men tror(håper) ikke på mange mål i de tre første og det blir nok Rik Onkel i runde 4 her. Så får man heller fyre av wildcard i runde 5 hvis Molde ser veldig bra ut i dobbelen.
Ja har hørt eliterådet. Var noen gode tips. Er vel i hovedsak Næss og Diop jeg tok med meg derfra. Ellers hadde nok laget og tankegangen vært lik.
Takk for tips! Burde nok høre dette jeg også!😊👍

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

K-Torget skrev: fre mar 24, 2023 9:05 am
Lew_Ashby skrev: fre mar 24, 2023 7:35 am Laget satt opp, men er jo av liten verdi før siste treningskamper er spilt. Særlig Molde-BG blir avgjørende for hvem som er med derifra. Pelle vs Berisha er vel det vanskelige valget, vanskelig å presse inn begge uten at resten av laget lider. Avhenger litt av om man tenker spissrush eller RO i runde 4.
Kjekt å se deg Lew😊
Har både Pelle og Berisha inne nå, men laget er ikke helt optimalt med begge to inne.
Vil du dele ditt lag?😊
I like måte!

Jeg kommer nok som vanlig til å gamble litt med å gå litt annerledes enn mange andre, så holder laget litt for meg selv inntil videre :) Har som sagt uansett liten verdi før særlig Molde-BG har spilt generalprøven 2.april. Gleder meg til å diskutere ESF igjen her inne.

Dropper alt av podcaster i hvert fall.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»