Eliteserien Fantasy 2023

Svar
K-Torget

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: søn jun 04, 2023 8:44 pm Har 2 gratisbytter, men veldig usikker på hva som er lurt å gjøre. Adams inn vil kreve -8 for å få et anstendig lag, men det er neppe lønnsomt før de skal LSK skal til Bergen.... Vetlesen -> Grønbæk er et naturlig bytte.
Tror ikke jeg hadde tatt inn Adams for -8 før Brann borte! Grønbæk inn for Vetlesen kan dog være noe å vurdere😊

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

K-Torget skrev: søn jun 04, 2023 8:53 pm
Bjørka skrev: søn jun 04, 2023 8:42 pm Vetlesen ut for Grønbæk, og enten Wallem eller Kristiansen til Soltvedt kunne vært interessant, og også tatt litt endringer som muligens må gjøres i sommer på forskudd. Men kunne også vært aktuelt å droppe Lundqvist igjen, for det har vært begredelig poengfangst, uten at jeg ser noen umiddelbar kandidat jeg vil ha inn i stedet.
Høres fornuftig ut!
Har du to bytter nå og kanskje WC igjen til senere?😊
Nei, brukte WC for noen runder siden. Men har to bytter, ja.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

vivilo95 skrev: søn jun 04, 2023 8:46 pm Hei! Som rookie Fantasyspiller i år prøver jeg meg her for å få litt tips til laget mitt. Har gjort det greit så langt uten hjelp, men nå står jeg litt fast i veien videre. Setter pris på tips og innspill 🙌🏻

Nå som Wolfe og Mvuka snart forsvinner må jeg ha inn erstatning for de. Har også tenkt på å ta ut Pereira og Jatta, og erstatte med noen andre som forhåpentligvis gir bedre uttelling i poengbanken. Fyr gjerne løs med tips, og det er bare å kommentere om det er noe annet jeg bør tenke på å endre også 👌🏼
Synes du er inne på mye bra her selv😊😎

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: søn jun 04, 2023 8:54 pm Æsj, rødt kort på Bjørshol. Det er dårlig nytt mtp å slippe flere Molde-mål (med mindre de kommer fra Breivik).

(Og litt kjedelig med Glimt-øyne, der uavgjort mellom Viking og Molde var helt ypperlig)
Bjørshol med mål og assist før han gikk ut!

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Bjørshol rødt ja. Vurderte nesten å hente han inn. Veldig målfarlig.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

vivilo95 skrev: søn jun 04, 2023 8:46 pm Hei! Som rookie Fantasyspiller i år prøver jeg meg her for å få litt tips til laget mitt. Har gjort det greit så langt uten hjelp, men nå står jeg litt fast i veien videre. Setter pris på tips og innspill 🙌🏻

Nå som Wolfe og Mvuka snart forsvinner må jeg ha inn erstatning for de. Har også tenkt på å ta ut Pereira og Jatta, og erstatte med noen andre som forhåpentligvis gir bedre uttelling i poengbanken. Fyr gjerne løs med tips, og det er bare å kommentere om det er noe annet jeg bør tenke på å endre også 👌🏼
Og inn med Faris selvsagt :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: søn jun 04, 2023 8:56 pm Bjørshol rødt ja. Vurderte nesten å hente han inn. Veldig målfarlig.
Tenkte det samme etter 3 - 2 målet til Viking! Glad jeg ikke gjør tidlige bytter 8-)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Brynhildsen nå med 5 målpoeng siste 2 kampene. Vært nære 2-3 til også. Fyren er brennhet og gjør at det er fint å ha WC i bakhånd. Vanskelig å få ham inn uten det.

Guest56

Legg inn av Guest56 »

Om man har finne, adams og jatta på topp og kun to andre glimt, må man finne en rute til Faris da før Ham-Kam hjemme?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Guest56 skrev: søn jun 04, 2023 9:09 pm Om man har finne, adams og jatta på topp og kun to andre glimt, må man finne en rute til Faris da før Ham-Kam hjemme?
Ja!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: søn jun 04, 2023 9:08 pm Brynhildsen nå med 5 målpoeng siste 2 kampene. Vært nære 2-3 til også. Fyren er brennhet og gjør at det er fint å ha WC i bakhånd. Vanskelig å få ham inn uten det.
WC om noen runder skal bli flott. Men la oss si at Faris, Adams og Finne også fortsetter å levere og Adams ikke blir solgt. Hvem utelater man da på topp?

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Gjør et kjempehopp fra 252 til 250 plass.

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Er ikke sjansen ganske god for at Brynhildsen også selges i sommer?

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Tror jeg ender på 83p med Grødem(C)

Guest56

Legg inn av Guest56 »

K-Torget skrev: søn jun 04, 2023 9:10 pm
Guest56 skrev: søn jun 04, 2023 9:09 pm Om man har finne, adams og jatta på topp og kun to andre glimt, må man finne en rute til Faris da før Ham-Kam hjemme?
Ja!
Laget er

Dyngeland
Linnes - wallem - rodgers - soltvedt - fosnæss
Pelle - grønbæk - FHM - lundqvist - Diop
Finne - adams - Jatta
0,3 ITB noen tips for hvordan han kan på, enkleste er adams -> Faris, men vil jo beholde adams litt til

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: søn jun 04, 2023 9:12 pm Er ikke sjansen ganske god for at Brynhildsen også selges i sommer?
Jepp, hvertfall med denne formen! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sodajr skrev: søn jun 04, 2023 9:13 pm Tror jeg ender på 83p med Grødem(C)
Tøft kapteinsvalg! :)

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Guest56 skrev: søn jun 04, 2023 9:09 pm Om man har finne, adams og jatta på topp og kun to andre glimt, må man finne en rute til Faris da før Ham-Kam hjemme?
Kommer jo litt ann på hva du gjør på andre plasser. Faris alene er maks -4

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Guest56 skrev: søn jun 04, 2023 9:14 pm
K-Torget skrev: søn jun 04, 2023 9:10 pm
Guest56 skrev: søn jun 04, 2023 9:09 pm Om man har finne, adams og jatta på topp og kun to andre glimt, må man finne en rute til Faris da før Ham-Kam hjemme?
Ja!
Laget er

Dyngeland
Linnes - wallem - rodgers - soltvedt - fosnæss
Pelle - grønbæk - FHM - lundqvist - Diop
Finne - adams - Jatta
0,3 ITB noen tips for hvordan han kan på, enkleste er adams -> Faris, men vil jo beholde adams litt til
Jatta + Lundqvist til Faris + en billigere midtbane?

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Ender på 90 poeng med Capitan Adams. Veldig fornøyd Opp nesten 2000 plasser fra 5915 til 4124.
Sist redigert av Skywalker den søn jun 04, 2023 9:26 pm, redigert 2 ganger totalt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: søn jun 04, 2023 9:21 pm Ender på 90 poeng med Capitan Adams. Veldig fornøyd Opp nesten 2000 plasser fra 5915 til 4124.
Herlig! Gratulerer!😊😊

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

93 poeng og klatrer til 18 ovr. Angret som en hund på jeg feiget ut med Finne-cap forrige runde så tok en sjans på Adams denne. Gikk jo fint det :)

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

K-Torget skrev: søn jun 04, 2023 8:06 pm
Du tar meg nok igjen ganske så snart kjenner jeg deg rett!😎 sparte du bytte denne runden?😊
[/quote]
Nei, ble Linnes ut ( fra 14 p sist til 1 idag :D ) inn med Soltvedt. ( som også gikk fra 14 sist til 1 idag ) så ingen umidelbar poeng fortjeneste der. Men
måtte ta det byttet for å skrape sammen penger nok til Faris inn for Jatta, da sammen med Vetlesen også ut. Faris stiger nok utover uka, men venter litt utover cup runden, kan jo dukke opp skader. Og spille Jatta hjemme mot SIF er kanskje ingen krise om det trenges.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: søn jun 04, 2023 9:24 pm
Skywalker skrev: søn jun 04, 2023 9:21 pm Ender på 90 poeng med Capitan Adams. Veldig fornøyd Opp nesten 2000 plasser fra 5915 til 4124.
Herlig! Gratulerer!😊😊
Takker.

Vurderer Brice inn for Dragsnes kun for en runde. evt. tilbake til runde 11.
Tror det kan bli stygt for LSK borte mot Brann, men de har fine kamper etter det.

Vurderer også Mansverk inn for Nypan, men stresser ikke med det. Benkespillere hos meg uansett.

Uke å tenke på.

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Hvem ville dere solgt for Faris. Høgh eller Adams? Er Adams iferd med å bli solgt? Kunne trengt pengene.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

clivewarren skrev: søn jun 04, 2023 9:24 pm 93 poeng og klatrer til 18 ovr. Angret som en hund på jeg feiget ut med Finne-cap forrige runde så tok en sjans på Adams denne. Gikk jo fint det :)
Gratulerer!😍

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kapteinhivoghoi skrev: søn jun 04, 2023 9:26 pm
K-Torget skrev: søn jun 04, 2023 8:06 pm
Du tar meg nok igjen ganske så snart kjenner jeg deg rett!😎 sparte du bytte denne runden?😊
Nei, ble Linnes ut ( fra 14 p sist til 1 idag :D ) inn med Soltvedt. ( som også gikk fra 14 sist til 1 idag ) så ingen umidelbar poeng fortjeneste der. Men
måtte ta det byttet for å skrape sammen penger nok til Faris inn for Jatta, da sammen med Vetlesen også ut. Faris stiger nok utover uka, men venter litt utover cup runden, kan jo dukke opp skader. Og spille Jatta hjemme mot SIF er kanskje ingen krise om det trenges.
[/quote]

👍🏻😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: søn jun 04, 2023 9:28 pm
K-Torget skrev: søn jun 04, 2023 9:24 pm
Skywalker skrev: søn jun 04, 2023 9:21 pm Ender på 90 poeng med Capitan Adams. Veldig fornøyd Opp nesten 2000 plasser fra 5915 til 4124.
Herlig! Gratulerer!😊😊
Takker.

Vurderer Brice inn for Dragsnes kun for en runde. evt. tilbake til runde 11.
Tror det kan bli stygt for LSK borte mot Brann, men de har fine kamper etter det.

Vurderer også Mansverk inn for Nypan, men stresser ikke med det. Benkespillere hos meg uansett.

Uke å tenke på.
Bare å avvente bytter, cup på onsdag også😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: søn jun 04, 2023 9:32 pm Hvem ville dere solgt for Faris. Høgh eller Adams? Er Adams iferd med å bli solgt? Kunne trengt pengene.
Så lenge Adams spiller i Eliteserien hadde jeg beholdt han og dermed solgt Høgh!😊

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

[
Skywalker skrev: søn jun 04, 2023 9:21 pm
Takker.

Vurderer Brice inn for Dragsnes kun for en runde. evt. tilbake til runde 11.
Tror det kan bli stygt for LSK borte mot Brann, men de har fine kamper etter det.

Vurderer også Mansverk inn for Nypan, men stresser ikke med det. Benkespillere hos meg uansett.

Uke å tenke på.
[/quote]
Skywalker, hvorfor tror du det kan bli stygt for LSK borte mot Brann ? Selv om de vant 3 - 1 over AaFK idag, var de ikke videre skarpe foran mål. Det var jo Barmen med kjeftbruken mot dommer som ble tungen på vektskålen for at Brann vant. Brann skal opp igjen Torsdag i cupen mot aaFK, og selv med rotasjoner i laget, har jo LSK hele uken fri. Tror faktisk den seriekampen blir ganske tett og målfattig jeg da.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»