Eliteserien Fantasy 2023

Svar
clivewarren

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av clivewarren »

Vet ikke om det har blitt nevnt før i tråden, men SF-Enga i runde 11 blir utsatt : https://www.sandefjordfotball.no/nyhete ... lir-utsatt

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2473

Legg inn av BrannLFC »

clivewarren skrev: man jun 05, 2023 11:38 am Vet ikke om det har blitt nevnt før i tråden, men SF-Enga i runde 11 blir utsatt : https://www.sandefjordfotball.no/nyhete ... lir-utsatt
Blank?

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Lundqvist skal ut, så får dere sitte og vente til sesongen er over!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: man jun 05, 2023 12:13 pm
clivewarren skrev: man jun 05, 2023 11:38 am Vet ikke om det har blitt nevnt før i tråden, men SF-Enga i runde 11 blir utsatt : https://www.sandefjordfotball.no/nyhete ... lir-utsatt
Blank?
Lag som har spillere med i u21EM kan velge å søke om utsettelse og Enga bekreftet tidligere i uken at de hadde søkt. Viking vurderer visst det samme😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: man jun 05, 2023 12:24 pm Lundqvist skal ut, så får dere sitte og vente til sesongen er over!
Du gir han ikke en runde til?😊

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

K-Torget skrev: man jun 05, 2023 12:36 pm
Evertonion skrev: man jun 05, 2023 12:24 pm Lundqvist skal ut, så får dere sitte og vente til sesongen er over!
Du gir han ikke en runde til?😊
Niks, 2x2 poeng er mer enn nok.
Dessuten spiller han mot mitt lag, Viging.
Jeg har mer tro på Mvuka mot HamKam.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Evertonion skrev: man jun 05, 2023 12:52 pm
K-Torget skrev: man jun 05, 2023 12:36 pm
Evertonion skrev: man jun 05, 2023 12:24 pm Lundqvist skal ut, så får dere sitte og vente til sesongen er over!
Du gir han ikke en runde til?😊
Niks, 2x2 poeng er mer enn nok.
Dessuten spiller han mot mitt lag, Viging.
Jeg har mer tro på Mvuka mot HamKam.
Det har absolutt jeg også, men runde 12, 13 og 14 er fine for Sarp. Kan jo kjøre Mvuka runde 10 og 11. Glimt kommer til å gruse Ham-Kam og Godset. Får så å sette inn en Sarp midtbane etter det.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Om Torp fortsetter i den offensive rollen for S08 mener jeg fort at han er det beste alternativet derifra. Men er jo helt bingo.

guru

Legg inn av guru »

Lew_Ashby skrev: man jun 05, 2023 1:11 pm Om Torp fortsetter i den offensive rollen for S08 mener jeg fort at han er det beste alternativet derifra. Men er jo helt bingo.
Jepp. Skal man ha en S08-midtbane, må man nesten bare gå for én og bare være tålmodig. Der kommer det til å bli jevn fordeling av poengene har jeg en mistanke om. Driver man med sjonglering mellom dem, så blir man fort frustrert.

S08 har fortsatt ikke fått straffe, så vi vet ikke hvem som tar straffene enda. Ser at Lundqvist og Maigaard er de som er nevnt.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Mr.Meep skrev: man jun 05, 2023 12:19 am Psjukt! Her tenkte jeg å være fornøyd med 70 😳
Trudde 75 (-4) skulle være alright men Adams kølla dreper rank. Får håpe Faris retter dette neste GW mot Kamma.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: man jun 05, 2023 12:35 pm
BrannLFC skrev: man jun 05, 2023 12:13 pm
clivewarren skrev: man jun 05, 2023 11:38 am Vet ikke om det har blitt nevnt før i tråden, men SF-Enga i runde 11 blir utsatt : https://www.sandefjordfotball.no/nyhete ... lir-utsatt
Blank?
Lag som har spillere med i u21EM kan velge å søke om utsettelse og Enga bekreftet tidligere i uken at de hadde søkt. Viking vurderer visst det samme😊
Hva slags konsekvenser blir det for folket da?
Blir vel en dobbel senere.
Vålerenga-Strømsgodset
Viking - Brann
I runde 11 får jeg ikke noen annen konsekvens en at Finne må benkes, men i en dobbel senere står jeg dårlig rustet. Kommer ikke til å gå på en smell til som jeg gjorde i runde 2.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Utsetter Viking får de en kamp mindre uten Brekalo (om/når han selges) tror det er større ønske å ha han i en ekstra kamp vs utsettelse.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: man jun 05, 2023 12:52 pm
K-Torget skrev: man jun 05, 2023 12:36 pm
Evertonion skrev: man jun 05, 2023 12:24 pm Lundqvist skal ut, så får dere sitte og vente til sesongen er over!
Du gir han ikke en runde til?😊
Niks, 2x2 poeng er mer enn nok.
Dessuten spiller han mot mitt lag, Viging.
Jeg har mer tro på Mvuka mot HamKam.
Om du har en ledig Glimtplass hadde jeg også kjørt på med det byttet!😊 Hvem andre har du fra Glimt?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: man jun 05, 2023 1:09 pm
Evertonion skrev: man jun 05, 2023 12:52 pm
K-Torget skrev: man jun 05, 2023 12:36 pm

Du gir han ikke en runde til?😊
Niks, 2x2 poeng er mer enn nok.
Dessuten spiller han mot mitt lag, Viging.
Jeg har mer tro på Mvuka mot HamKam.
Det har absolutt jeg også, men runde 12, 13 og 14 er fine for Sarp. Kan jo kjøre Mvuka runde 10 og 11. Glimt kommer til å gruse Ham-Kam og Godset. Får så å sette inn en Sarp midtbane etter det.
En fin plan! Mvuka forsvinner 1 juli ca?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

stc887 skrev: man jun 05, 2023 2:08 pm
Mr.Meep skrev: man jun 05, 2023 12:19 am Psjukt! Her tenkte jeg å være fornøyd med 70 😳
Trudde 75 (-4) skulle være alright men Adams kølla dreper rank. Får håpe Faris retter dette neste GW mot Kamma.
Hvor ligger du ovr?😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: man jun 05, 2023 3:57 pm
K-Torget skrev: man jun 05, 2023 12:35 pm
BrannLFC skrev: man jun 05, 2023 12:13 pm

Blank?
Lag som har spillere med i u21EM kan velge å søke om utsettelse og Enga bekreftet tidligere i uken at de hadde søkt. Viking vurderer visst det samme😊
Hva slags konsekvenser blir det for folket da?
Blir vel en dobbel senere.
Vålerenga-Strømsgodset
Viking - Brann
I runde 11 får jeg ikke noen annen konsekvens en at Finne må benkes, men i en dobbel senere står jeg dårlig rustet. Kommer ikke til å gå på en smell til som jeg gjorde i runde 2.
Slik jeg forstod det på Thon i går sa hadde ikke Viking bestemt seg om de ville søke om utsettelse. Vet ikke om det er kommet noe nytt i dag..?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

stc887 skrev: man jun 05, 2023 4:18 pm Utsetter Viking får de en kamp mindre uten Brekalo (om/når han selges) tror det er større ønske å ha han i en ekstra kamp vs utsettelse.
Godt poeng. Viking hadde ikke bestemt seg i går om de ville søke om utsettelse eller ikke😊

mashadar

Legg inn av mashadar »

K-Torget skrev: man jun 05, 2023 11:17 am Takk for tips! Siden jeg uansett venter med bytter til søndag så blir det nok en prisøkning eller to innen den tid, så tror det blir Cornic - Utvik og spare det ene byttet. Da har jeg også to gratisbytter i 11 og kan avvente WC minst til runde 12😊
Enig i at det er lurt å bruke kun ett bytte, og at Cornic ut bør være første pri. Men hvis du tar inn Utvik så bør du vel nesten spille med 4 bak mtp. at du har både Linnes, Wallem og Soltvedt fra før? Hvis ikke så tror jeg heller jeg hadde tatt inn en 4,0-forsvarer, ellers blir det litt mye penger på benk siden du også har Næss.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Lew_Ashby skrev: man jun 05, 2023 9:56 am Helt sykt bra av @Milwaukee_Bucks_2021 og @clivewarren og sikker noen flere som herjer her inne.

For min del ble det rød pil nr 3 på rad, og det ganske kraftig. Fra nr 3 i pausen på 16. mai til nr 156 nå. Det ble for passivt etter den gode starten, og jeg tapte også masse på lagverdi. Vetlesen allikevel den som har pisset mest på meg, at jeg ikke har hatt Adams inne er også klovnete.
Er i litt samme sits, har vært for tålmodig med Vetlesen og ramla 150 til 370 ish nå etter en svært dårlig runde relativt sett.

Isolert sett er wildcard fristende allerede nå, jeg vil ønske gjøre 6-7 endringer slik laget står nå, men med nesten 3 uker og all ny informasjon vi vil få fram til da til gw11 er vel det uklokt.

Vurderer på å bruke mine 2FT på å flytte opp midler fra Vetlesen til Faris, også pga videre verdiutvikling, og beholde Jatta mtp neste hjemmekamp.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

mashadar skrev: man jun 05, 2023 4:44 pm
K-Torget skrev: man jun 05, 2023 11:17 am Takk for tips! Siden jeg uansett venter med bytter til søndag så blir det nok en prisøkning eller to innen den tid, så tror det blir Cornic - Utvik og spare det ene byttet. Da har jeg også to gratisbytter i 11 og kan avvente WC minst til runde 12😊
Enig i at det er lurt å bruke kun ett bytte, og at Cornic ut bør være første pri. Men hvis du tar inn Utvik så bør du vel nesten spille med 4 bak mtp. at du har både Linnes, Wallem og Soltvedt fra før? Hvis ikke så tror jeg heller jeg hadde tatt inn en 4,0-forsvarer, ellers blir det litt mye penger på benk siden du også har Næss.
Godt poeng! Hadde du tatt inn en spillendeforsvarer, typ Utvik? Eller en dødforsvarer, typ Fosnæss Hansen?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: man jun 05, 2023 4:53 pm
Lew_Ashby skrev: man jun 05, 2023 9:56 am Helt sykt bra av @Milwaukee_Bucks_2021 og @clivewarren og sikker noen flere som herjer her inne.

For min del ble det rød pil nr 3 på rad, og det ganske kraftig. Fra nr 3 i pausen på 16. mai til nr 156 nå. Det ble for passivt etter den gode starten, og jeg tapte også masse på lagverdi. Vetlesen allikevel den som har pisset mest på meg, at jeg ikke har hatt Adams inne er også klovnete.
Er i litt samme sits, har vært for tålmodig med Vetlesen og ramla 150 til 370 ish nå etter en svært dårlig runde relativt sett.

Isolert sett er wildcard fristende allerede nå, jeg vil ønske gjøre 6-7 endringer slik laget står nå, men med nesten 3 uker og all ny informasjon vi vil få fram til da til gw11 er vel det uklokt.

Vurderer på å bruke mine 2FT på å flytte opp midler fra Vetlesen til Faris, også pga videre verdiutvikling, og beholde Jatta mtp neste hjemmekamp.
Tror verdien i WC etter pausen er større enn å bruke WC nå :)

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

mashadar skrev: man jun 05, 2023 4:44 pm
K-Torget skrev: man jun 05, 2023 11:17 am Takk for tips! Siden jeg uansett venter med bytter til søndag så blir det nok en prisøkning eller to innen den tid, så tror det blir Cornic - Utvik og spare det ene byttet. Da har jeg også to gratisbytter i 11 og kan avvente WC minst til runde 12😊
Enig i at det er lurt å bruke kun ett bytte, og at Cornic ut bør være første pri. Men hvis du tar inn Utvik så bør du vel nesten spille med 4 bak mtp. at du har både Linnes, Wallem og Soltvedt fra før? Hvis ikke så tror jeg heller jeg hadde tatt inn en 4,0-forsvarer, ellers blir det litt mye penger på benk siden du også har Næss.
Kommer jo litt ann på hvordan man ser det. Selv liker jeg å ha kvalitet på benk og rullere, en å ha penger i bank.
Bakdelen er at det er vanskeligere å bytte seg til dyrere spillere og du kan fort brenne inne med gode poeng på benken..
Blir jo en billigere benk med Wallem en Cornic.
K-Torget sitt lag vil bli
Hansen Hagen
Linnes Soltvedt Wallem Næss Utvik
Pelle Grønbæk Breivik SHN Ngouali
Finne Faris Jatta

Næss og Ngouali er bankers på benk. Hvem den siste på benken blir er vanskelig.
Da så å si alle har ok kamper.
Satt litt med samme dilemmaet forrige runde. Hvem skulle benkes av Breivik og Lundqvist. Valge Breivik. Heldigvis startet ikke Rekdal med Nypan så Breivik kom inn. Hadde benken vært død måtte jeg tatt en hitt eller tatt til takke med 1 poeng fra Nypan.
Er dog enig at K-Torget burde gjøre Næss eller Wallem til en død spiller på sikt, men nå er han i den heldige situasjonen at han har to bytter. Burde bruke et av dem. Hvorfor ikke bytte seg bedre selv om han i teorien kan ende med å benke Utvik.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: man jun 05, 2023 5:13 pm
mashadar skrev: man jun 05, 2023 4:44 pm
K-Torget skrev: man jun 05, 2023 11:17 am Takk for tips! Siden jeg uansett venter med bytter til søndag så blir det nok en prisøkning eller to innen den tid, så tror det blir Cornic - Utvik og spare det ene byttet. Da har jeg også to gratisbytter i 11 og kan avvente WC minst til runde 12😊
Enig i at det er lurt å bruke kun ett bytte, og at Cornic ut bør være første pri. Men hvis du tar inn Utvik så bør du vel nesten spille med 4 bak mtp. at du har både Linnes, Wallem og Soltvedt fra før? Hvis ikke så tror jeg heller jeg hadde tatt inn en 4,0-forsvarer, ellers blir det litt mye penger på benk siden du også har Næss.
Kommer jo litt ann på hvordan man ser det. Selv liker jeg å ha kvalitet på benk og rullere, en å ha penger i bank.
Bakdelen er at det er vanskeligere å bytte seg til dyrere spillere og du kan fort brenne inne med gode poeng på benken..
Blir jo en billigere benk med Wallem en Cornic.
K-Torget sitt lag vil bli
Hansen Hagen
Linnes Soltvedt Wallem Næss Utvik
Pelle Grønbæk Breivik SHN Ngouali
Finne Faris Jatta

Næss og Ngouali er bankers på benk. Hvem den siste på benken blir er vanskelig.
Da så å si alle har ok kamper.
Satt litt med samme dilemmaet forrige runde. Hvem skulle benkes av Breivik og Lundqvist. Valge Breivik. Heldigvis startet ikke Rekdal med Nypan så Breivik kom inn. Hadde benken vært død måtte jeg tatt en hitt eller tatt til takke med 1 poeng fra Nypan.
Er dog enig at K-Torget burde gjøre Næss eller Wallem til en død spiller på sikt, men nå er han i den heldige situasjonen at han har to bytter. Burde bruke et av dem. Hvorfor ikke bytte seg bedre selv om han i teorien kan ende med å benke Utvik.
Takk for tips! :) Vet dog ikke hva jeg bør gjøre.. :)

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: man jun 05, 2023 5:19 pm
Skywalker skrev: man jun 05, 2023 5:13 pm
mashadar skrev: man jun 05, 2023 4:44 pm

Enig i at det er lurt å bruke kun ett bytte, og at Cornic ut bør være første pri. Men hvis du tar inn Utvik så bør du vel nesten spille med 4 bak mtp. at du har både Linnes, Wallem og Soltvedt fra før? Hvis ikke så tror jeg heller jeg hadde tatt inn en 4,0-forsvarer, ellers blir det litt mye penger på benk siden du også har Næss.
Kommer jo litt ann på hvordan man ser det. Selv liker jeg å ha kvalitet på benk og rullere, en å ha penger i bank.
Bakdelen er at det er vanskeligere å bytte seg til dyrere spillere og du kan fort brenne inne med gode poeng på benken..
Blir jo en billigere benk med Wallem en Cornic.
K-Torget sitt lag vil bli
Hansen Hagen
Linnes Soltvedt Wallem Næss Utvik
Pelle Grønbæk Breivik SHN Ngouali
Finne Faris Jatta

Næss og Ngouali er bankers på benk. Hvem den siste på benken blir er vanskelig.
Da så å si alle har ok kamper.
Satt litt med samme dilemmaet forrige runde. Hvem skulle benkes av Breivik og Lundqvist. Valge Breivik. Heldigvis startet ikke Rekdal med Nypan så Breivik kom inn. Hadde benken vært død måtte jeg tatt en hitt eller tatt til takke med 1 poeng fra Nypan.
Er dog enig at K-Torget burde gjøre Næss eller Wallem til en død spiller på sikt, men nå er han i den heldige situasjonen at han har to bytter. Burde bruke et av dem. Hvorfor ikke bytte seg bedre selv om han i teorien kan ende med å benke Utvik.
Takk for tips! :) Vet dog ikke hva jeg bør gjøre.. :)
Du burde i hvertfall bruke byttet ditt. Får jo ikke tre neste gang. :)
Jeg hadde byttet Cornic-Utvik, men som Mashadar er inne på er det en mulighet å bytte seg ned til en død også. Da vil det jo evt bli lettere og komme seg på Adams neste runde.

mashadar

Legg inn av mashadar »

K-Torget skrev: man jun 05, 2023 5:04 pm
mashadar skrev: man jun 05, 2023 4:44 pm
K-Torget skrev: man jun 05, 2023 11:17 am Takk for tips! Siden jeg uansett venter med bytter til søndag så blir det nok en prisøkning eller to innen den tid, så tror det blir Cornic - Utvik og spare det ene byttet. Da har jeg også to gratisbytter i 11 og kan avvente WC minst til runde 12😊
Enig i at det er lurt å bruke kun ett bytte, og at Cornic ut bør være første pri. Men hvis du tar inn Utvik så bør du vel nesten spille med 4 bak mtp. at du har både Linnes, Wallem og Soltvedt fra før? Hvis ikke så tror jeg heller jeg hadde tatt inn en 4,0-forsvarer, ellers blir det litt mye penger på benk siden du også har Næss.
Godt poeng! Hadde du tatt inn en spillendeforsvarer, typ Utvik? Eller en dødforsvarer, typ Fosnæss Hansen?
Personlig ville jeg nok gått for en død forsvarer for å ha litt mer penger i bank som kan investeres i midtbane eller angrep. Du har uansett en god backup-forsvarer i Næss. Men om du ønsker å spille fast med 4 forsvarere så er jo Utvik et godt valg.

Edit: Ser at Utvik nå faktisk koster 4,9, så da er han for dyr til å ha på benk/backup emm. (sier jeg som selv benket Utvik i går :D )

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: man jun 05, 2023 5:34 pm
K-Torget skrev: man jun 05, 2023 5:19 pm
Skywalker skrev: man jun 05, 2023 5:13 pm
Kommer jo litt ann på hvordan man ser det. Selv liker jeg å ha kvalitet på benk og rullere, en å ha penger i bank.
Bakdelen er at det er vanskeligere å bytte seg til dyrere spillere og du kan fort brenne inne med gode poeng på benken..
Blir jo en billigere benk med Wallem en Cornic.
K-Torget sitt lag vil bli
Hansen Hagen
Linnes Soltvedt Wallem Næss Utvik
Pelle Grønbæk Breivik SHN Ngouali
Finne Faris Jatta

Næss og Ngouali er bankers på benk. Hvem den siste på benken blir er vanskelig.
Da så å si alle har ok kamper.
Satt litt med samme dilemmaet forrige runde. Hvem skulle benkes av Breivik og Lundqvist. Valge Breivik. Heldigvis startet ikke Rekdal med Nypan så Breivik kom inn. Hadde benken vært død måtte jeg tatt en hitt eller tatt til takke med 1 poeng fra Nypan.
Er dog enig at K-Torget burde gjøre Næss eller Wallem til en død spiller på sikt, men nå er han i den heldige situasjonen at han har to bytter. Burde bruke et av dem. Hvorfor ikke bytte seg bedre selv om han i teorien kan ende med å benke Utvik.
Takk for tips! :) Vet dog ikke hva jeg bør gjøre.. :)
Du burde i hvertfall bruke byttet ditt. Får jo ikke tre neste gang. :)
Jeg hadde byttet Cornic-Utvik, men som Mashadar er inne på er det en mulighet å bytte seg ned til en død også. Da vil det jo evt bli lettere og komme seg på Adams neste runde.
Takk for nok en tilbakemelding😊 Minst 1 bytte skal absolutt brukes, gidder ikke å brenne inne ett bytte😎
Blir sånn ting er nå et av følgende alternativ:
Cornic - Utvik
Cornic - død (Fosnæss)
Linnes + Jatta - Utvik + Adams

Heller mot alternativ 1 eller 2..😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

mashadar skrev: man jun 05, 2023 6:12 pm
K-Torget skrev: man jun 05, 2023 5:04 pm
mashadar skrev: man jun 05, 2023 4:44 pm

Enig i at det er lurt å bruke kun ett bytte, og at Cornic ut bør være første pri. Men hvis du tar inn Utvik så bør du vel nesten spille med 4 bak mtp. at du har både Linnes, Wallem og Soltvedt fra før? Hvis ikke så tror jeg heller jeg hadde tatt inn en 4,0-forsvarer, ellers blir det litt mye penger på benk siden du også har Næss.
Godt poeng! Hadde du tatt inn en spillendeforsvarer, typ Utvik? Eller en dødforsvarer, typ Fosnæss Hansen?
Personlig ville jeg nok gått for en død forsvarer for å ha litt mer penger i bank som kan investeres i midtbane eller angrep. Du har uansett en god backup-forsvarer i Næss. Men om du ønsker å spille fast med 4 forsvarere så er jo Utvik et godt valg.

Edit: Ser at Utvik nå faktisk koster 4,9, så da er han for dyr til å ha på benk/backup emm. (sier jeg som selv benket Utvik i går :D )
Takker😊 kan ikke benke en forsvarer til 4,9 nei! Heller kanskje mot å ta inn Fossnæs😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Link til bekreftelse på utsatt kamp i runde 11 mellom Sandefjord og Vålerenga:

https://www.sandefjordfotball.no/nyhete ... lir-utsatt

Snakk om at kampen plasseres i runde 14!

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

K-Torget skrev: søn jun 04, 2023 10:52 pm
Milwaukee_Bucks_2021 skrev: søn jun 04, 2023 10:41 pm Litt motgang de siste 20 i hovedrunden, men opprettholder Kristiansund-streaken min med OR-forbedring i hver runde. Ledet faktisk Eliteserien Fantasy i et par minutter etter Moumbagnas andre mål, men ender runden på 5. plass. Faris som kaptein ble til slutt mindre bra enn Adams eller Pellegrino, men angrer ikke på at jeg tok sjansen.
Rått! Sinnsykt imponerende! :)
Isolert sett er selvsagt prestasjonen til Milwaukee_Bucks_2021 super den. Ligger for eksempel 89 poeng foran meg selv i poengsankingen. Men ser man litt mere i dybden på hvorfor så mange flere poeng kapret, finner man jo at Milwaukee Bucks har svidd av samtlige chip allerede, og da blir jeg litt mindre foruroliget. Ingen garanti for at jeg selv vil treffe like bra med ledige chip som Wilwaukee, men der er iallefall en mulighet å kappe godt inn
på avstanden fremover. Blir spennende å se hvordan Milwaukee navigerer rundene fremover i sesongen, med kun kommende WC 2 i bakhånd.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kapteinhivoghoi skrev: man jun 05, 2023 7:37 pm
K-Torget skrev: søn jun 04, 2023 10:52 pm
Milwaukee_Bucks_2021 skrev: søn jun 04, 2023 10:41 pm Litt motgang de siste 20 i hovedrunden, men opprettholder Kristiansund-streaken min med OR-forbedring i hver runde. Ledet faktisk Eliteserien Fantasy i et par minutter etter Moumbagnas andre mål, men ender runden på 5. plass. Faris som kaptein ble til slutt mindre bra enn Adams eller Pellegrino, men angrer ikke på at jeg tok sjansen.
Rått! Sinnsykt imponerende! :)
Isolert sett er selvsagt prestasjonen til Milwaukee_Bucks_2021 super den. Ligger for eksempel 89 poeng foran meg selv i poengsankingen. Men ser man litt mere i dybden på hvorfor så mange flere poeng kapret, finner man jo at Milwaukee Bucks har svidd av samtlige chip allerede, og da blir jeg litt mindre foruroliget. Ingen garanti for at jeg selv vil treffe like bra med ledige chip som Wilwaukee, men der er iallefall en mulighet å kappe godt inn
på avstanden fremover. Blir spennende å se hvordan Milwaukee navigerer rundene fremover i sesongen, med kun kommende WC 2 i bakhånd.
Det var jeg ikke klar over, ellers for øvrig helt enig i argumentasjonen din! :) Har alt av chips igjen bortsett fra dobbel-kaptein og kan forhåpentligvis ta inn noe av forspranget til de som er i toppen nå og har spilt sine chips! :)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»