Eliteserien Fantasy 2023

Svar
Crabsen

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av Crabsen »

Første draft, blir nok en del endringer her, men ganske fornøyd mtp hvor fort jeg fikk smelt det sammen

Christiansen - Myhra

Linnes - Dragsnes - Wallem - Pachonik - Urbanic

Rasmussen - Pellegrino - Maigaard - Sande - Stengel

Bakenga - Adams - Moses

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2499

Legg inn av BrannLFC »

Hvilke spillere kan man ikke være uten? Vetlesen , Pelle og Berisha?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Kor vart det tå bonusan????










🤣🤣🤣🤣

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Forøvrig ekstremt kjipt av TV2 at man ikke kan velge opp til 15 spillere fra Brann

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

BrannLFC skrev: fre mar 10, 2023 3:59 pm Hvilke spillere kan man ikke være uten? Vetlesen , Pelle og Berisha?
Føler jeg nesten må gå for 1 av Vetlesen og Pelle, går jeg for begge blir det ganske tynt andre plasser. Kan selvsagt ha en død benk f.eks, men liker å ha litt alternativer der. Berisha kan fort vise seg å bli sur å ikke stå uten om han eksploderer allerede fra første runde, men jeg banker på at det tar noen runder før han finner seg til rette, så får vi se hvor lur den kalkuleringen blir

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Første utkast
Screenshot_20230310-161448_Chrome.jpg

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2499

Legg inn av BrannLFC »

Foreløpig lag

Dyngeland Gunnarsson
Cornic Brekalo Næss Garnås Strandberg
Vetlesen Pellegrino Haugen Koomson Al-Saed
Skogvold Berisha Ebiye

Er vel bare Skogvold her som trolig starter på benk i første kamp?

Første kamp er 1430. Frist 1425..... 🤔🤣

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: fre mar 10, 2023 8:25 am
Nevi skrev: tor mar 09, 2023 9:13 pm
K-Torget skrev: tor mar 09, 2023 9:04 pm

Nei :)
Bruker sjelden å bli i Norge som i samme måte som England.
Unntaket er det de begynte med i fjor, å flytte kamper slik at det blir fordel for de som skal ut i europa.
Så blanke / doble vil ikke annonseres før til sommeren da E-cup kvalikkene begynner? Molde, Glimt, Rosenborg og sannsynligvis Lillestrøm gjelder dette. Om Lillestrøm får e-cup plass avhenger av at cupvinneren fra i fjor som kåres i mai, er blant disse fire lagene. Nå skal Glimt og RBK møtes i kvarten, om RBK slår Viking, så 100 % sikkert er det ikke at LSK får sin e-cup billett.

Nå begynner det å krible i fingrene her. Håper de lanserer spillet snart. Er det viktig å få seg et tidlig "startnummer"?
Kan godt være info kommer før dette da NFF har gitt uttrykk for at de skal legge best mulig til rette for lagene som deltar ute i Europa :) Uansett er ikke dette noe man behøver å stresse for mye med enda. Fremdeles 1 måned til seriestart ;)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Cedianar skrev: fre mar 10, 2023 9:42 am Gleder meg til å leke litt med fantasy kjenner jeg. Klarer aldri å bli like engasjert i den norske fantasyen, for det pleier ikke å være like godt gjennomført som PL. Prisene pleier også å være merkelige. Er det lov å håpe på noen forandringer i år, siden tv2 vil satse hardt?
Jeg gleder meg like mye og TV2 har også gitt uttrykk for at de skal satse stort på fantasy. Tror dette fort blir den beste utgaven av Eliteserien Fantasy :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: fre mar 10, 2023 11:53 am
Evertonion skrev: fre mar 10, 2023 9:20 am Eliteserien Fantasy oppdateres.
Dette spillet er under oppdatering. Vennligst prøv igjen litt senere.
Og nå samme melding, men med ny design i bakgrunnen. De holder oss skikkelig på pinebenken nå! Sitter hjemme med forkjølelse idag, så satte over en kopp te nå. Hadde tenkt å fikle meg fantasy-lag nå. Håper ikke jeg må vente så lenge. Da får jeg høre en podcast så lenge.

Flott at OPTA bestemmer bonus. Basert på tall. Mest rettferdig. Er det også håp for å få bonuspoengene lagt inn tidligere i spillet?
Må absolutt være lov å håpe på det!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Centrist skrev: fre mar 10, 2023 2:30 pm Myhra - Sætra
Linnes - Wallem - Psyche (Owusu - Opsahl)
Rasmussen - Ofkir - Maigaard - Vetlesen - Jørgensen
Aga - Brynhildsen (Gonstad)

Kjapt laget, liten sans for laget. Tviler på at Rasmussen, Ofkir, Aga og kanskje Jørgensen er på laget til seriestart.
Veldig kjipt lag... :lol:

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: fre mar 10, 2023 2:12 pm Spillet er oppe!
Får sette opp et utkast eller to i løpet av kvelden / helgen!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: fre mar 10, 2023 12:32 pm Haha, allerede før spillet er lansert maser vi på bonuspoengene!
:lol: :lol:

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

cetor skrev: fre mar 10, 2023 3:13 pm Bra priser i år synes jeg. Her bør det kunne bli store variasjoner i lag
Enig :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

stc887 skrev: fre mar 10, 2023 3:53 pm
Vikingen skrev: fre mar 10, 2023 3:25 pm 6 millioner for 17 år gamle Edvin Austbø på Viking er jo helt tullete pris.
Nei. Verre at Sandberg 7.5 og Pattynama 5.0 er blitt priset såpass høyt.

Ellers er det igrunn bra priset i år. Liker at Strandberg f.eks prises 4.5 fordi han er kjeks på kunstgress. Hadde sikkert kostet 5.5 tidligere.
Enig stc887!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Crabsen skrev: fre mar 10, 2023 3:54 pm Første draft, blir nok en del endringer her, men ganske fornøyd mtp hvor fort jeg fikk smelt det sammen

Christiansen - Myhra

Linnes - Dragsnes - Wallem - Pachonik - Urbanic

Rasmussen - Pellegrino - Maigaard - Sande - Stengel

Bakenga - Adams - Moses
Mye bra her! Men må nok ha noe offensivt fra Molde :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: fre mar 10, 2023 3:59 pm Hvilke spillere kan man ikke være uten? Vetlesen , Pelle og Berisha?
Jeg tror jeg kommer til å ha alle de tre fra start ja! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Mr.Meep skrev: fre mar 10, 2023 4:01 pm Kor vart det tå bonusan????










🤣🤣🤣🤣
:lol: :lol:

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Crabsen skrev: fre mar 10, 2023 4:08 pm Forøvrig ekstremt kjipt av TV2 at man ikke kan velge opp til 15 spillere fra Brann
:lol: 8-)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Mr.Meep skrev: fre mar 10, 2023 4:15 pm Første utkastScreenshot_20230310-161448_Chrome.jpg
Tror du blant annet må få på minst to av Berisha, Vetlesen og Pelle. Få ut Vecchia, på vei til Malmø!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: fre mar 10, 2023 5:02 pm Foreløpig lag

Dyngeland Gunnarsson
Cornic Brekalo Næss Garnås Strandberg
Vetlesen Pellegrino Haugen Koomson Al-Saed
Skogvold Berisha Ebiye

Er vel bare Skogvold her som trolig starter på benk i første kamp?

Første kamp er 1430. Frist 1425..... 🤔🤣
Mye fint her! :)
Er fristen 5 minutter før første kamp i runden?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

K-Torget skrev: fre mar 10, 2023 5:09 pm
Crabsen skrev: fre mar 10, 2023 3:54 pm Første draft, blir nok en del endringer her, men ganske fornøyd mtp hvor fort jeg fikk smelt det sammen

Christiansen - Myhra

Linnes - Dragsnes - Wallem - Pachonik - Urbanic

Rasmussen - Pellegrino - Maigaard - Sande - Stengel

Bakenga - Adams - Moses
Mye bra her! Men må nok ha noe offensivt fra Molde :)
Ja spesielt det jeg tenker på, spørsmålet er bare hvem. Får se ann de neste treningskampene nå og bli litt klokere, blir vel fort noe på midten på bekostning av maigaard

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Crabsen skrev: fre mar 10, 2023 5:14 pm
K-Torget skrev: fre mar 10, 2023 5:09 pm
Crabsen skrev: fre mar 10, 2023 3:54 pm Første draft, blir nok en del endringer her, men ganske fornøyd mtp hvor fort jeg fikk smelt det sammen

Christiansen - Myhra

Linnes - Dragsnes - Wallem - Pachonik - Urbanic

Rasmussen - Pellegrino - Maigaard - Sande - Stengel

Bakenga - Adams - Moses
Mye bra her! Men må nok ha noe offensivt fra Molde :)
Ja spesielt det jeg tenker på, spørsmålet er bare hvem. Får se ann de neste treningskampene nå og bli litt klokere, blir vel fort noe på midten på bekostning av maigaard
Har ikke laget utkast enda selv, men tenker selv å gå for Berisha :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »


Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Førsteutkast:
Grytebust
Linnes - Dragsnes - Sery Larsen
Ibrahimaj - Vetlesen - Grønbæk - Maigaard - Berg
Berisha - Finne
Benk: Myhra, Owusu, Hagen og Gonstad.

Jeg vurderer ut med Berisha, inn med TLO (eller Sæter), og så få inn Pelle på midten. Da må Vetlesen ut, men hittil synes jeg Vetlesen og Grønbæk har sett såpass solide ut at det frister å starte med begge to. Lyst å ha tre fra Glimt, og Berg er der foreløpig fordi han passet prismessig og forsvaret er for usikkert ennå, men får se. Han produserer jo ikke all verdens med målpoeng.

Kan nok fort ende med enda flere bytter enn det, men det er i alle fall et utgangspunkt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: fre mar 10, 2023 6:06 pm Førsteutkast:
Grytebust
Linnes - Dragsnes - Sery Larsen
Ibrahimaj - Vetlesen - Grønbæk - Maigaard - Berg
Berisha - Finne
Benk: Myhra, Owusu, Hagen og Gonstad.

Jeg vurderer ut med Berisha, inn med TLO (eller Sæter), og så få inn Pelle på midten. Da må Vetlesen ut, men hittil synes jeg Vetlesen og Grønbæk har sett såpass solide ut at det frister å starte med begge to. Lyst å ha tre fra Glimt, og Berg er der foreløpig fordi han passet prismessig og forsvaret er for usikkert ennå, men får se. Han produserer jo ikke all verdens med målpoeng.

Kan nok fort ende med enda flere bytter enn det, men det er i alle fall et utgangspunkt.
Liker laget! :)

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

stc887 skrev: fre mar 10, 2023 3:53 pm
Vikingen skrev: fre mar 10, 2023 3:25 pm 6 millioner for 17 år gamle Edvin Austbø på Viking er jo helt tullete pris.
Nei. Verre at Sandberg 7.5 og Pattynama 5.0 er blitt priset såpass høyt.

Ellers er det igrunn bra priset i år. Liker at Strandberg f.eks prises 4.5 fordi han er kjeks på kunstgress. Hadde sikkert kostet 5.5 tidligere.
Brekalo til 4.5 er også et bra kjøp. Får Viking sving på dødballene i år kommer han til å score 5-6 mål. Er et villdyr i feltet. Gunnarsson til 4.5 er heller ikke verst, om Viking får skikk på det defensive slik de hadde våren i fjor.

Men Austbø kommer aldri til å spille 90 min. Sannsynligvis vil han ikke starte mange kamper heller, men komme inn siste 20 etc. 6 millioner er derfor for høyt. De har latt seg blende av en god oppkjøring.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Utkast 1
Grytebust Hagen
Henriksen Wallem Risa Qiant Jensen Owusu
Pelle Grønbæk Berg Solbakken Ngouali
Finne Adams Berisha

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Vikingen skrev: fre mar 10, 2023 6:53 pm
stc887 skrev: fre mar 10, 2023 3:53 pm
Vikingen skrev: fre mar 10, 2023 3:25 pm 6 millioner for 17 år gamle Edvin Austbø på Viking er jo helt tullete pris.
Nei. Verre at Sandberg 7.5 og Pattynama 5.0 er blitt priset såpass høyt.

Ellers er det igrunn bra priset i år. Liker at Strandberg f.eks prises 4.5 fordi han er kjeks på kunstgress. Hadde sikkert kostet 5.5 tidligere.
Brekalo til 4.5 er også et bra kjøp. Får Viking sving på dødballene i år kommer han til å score 5-6 mål. Er et villdyr i feltet. Gunnarsson til 4.5 er heller ikke verst, om Viking får skikk på det defensive slik de hadde våren i fjor.

Men Austbø kommer aldri til å spille 90 min. Sannsynligvis vil han ikke starte mange kamper heller, men komme inn siste 20 etc. 6 millioner er derfor for høyt. De har latt seg blende av en god oppkjøring.
Takk for info :)

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Hadde lyst til å sette inn brekalo, men, det er mulig jeg husker helt feil her excuse me if I am, han er ganske så aggressiv og veldig glad i kort

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»