Eliteserien Fantasy 2023

Svar
K-Torget

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av K-Torget »

K-Torget skrev: fre mar 24, 2023 7:26 pm Grytebust Hagen
Linnes Dragsnes Sery Larsen Næss Grøgaard
Rasmussen Eriksen Vetlesen Grønbæk Solbakken
Finne Høgh Adams

Begynner å nærme meg noe. Tror fordelingen av penger er satt.
Eneste jeg lurer på om det er bedre keeper-alternativ til 4,5? Sjøeng, Pettersson?
Eneste jeg lurer på om det er bedre forsvar-alternativ til 4,5? Strandberg, Heggheim?
Eneste jeg lurer på om det er bedre midtbane-alternativ til 4,5? Diop?
Etter å ha hørt litt på Eliteraadet så har jeg endret litt. Tørr rett og slett ikke å gå uten Pelle. Usikker på om jeg tørr å cappe Vetlesen og da vil jeg heller ha Pelle. Blir fort Glimt-kaptein både i runde 2,3 og 4 og kan også vurderes i runde 1 selv om bindet inntil videre står på Finne. Er derfor på dette nå:
Grytebust Hagen
Linnes Dragsnes Wallem Næss Grøgaard
Rasmussen Horn Myhre Grønbæk Pelle Diop
Finne Høgh Adams

Vurderer Vetlesen inn for Grønbæk, men da må Linnes og Wallem nedgraderes til for eksempel Risa og en annen 4,5 forsvarer. Tanker? Heller dog mot å gå Grønbæk og Linnes da jeg tror disse vil ta flere poeng enn alternativet.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: fre mar 24, 2023 9:12 pm
Lew_Ashby skrev: fre mar 24, 2023 9:09 pm
BrannLFC skrev: fre mar 24, 2023 8:29 pm Hvordan så Owusu ut om han spilte? Hvem av han og Solholm Johansen ville dere gått for av Odd defensivt?
Så ikke kampen selv, så det på twitter. Ut ifra lagoppstillingen var Owusu anker.
Basert på den informasjonen jeg har lest rundt Odd i sesongoppkjøringen så er det også som anker Owusu er tiltenkt å spille denne sesongen.
Men til å være forsvarspiller på spillet er det helt okey å ha han inne på laget. Mer offensive som anker enn som midtstopper.

Har nå følgende lag inne:

Dyngeland Grytebust
Cornic Henriksen Lode Sery-Larsen Owusu
Pellegrino(K) Vetlesen Diop Rasmussen Bjorlo
Skogvold Berisha(V) Ebiye

Innspill? Dette er et DGW-inspirert lag til GW4, der kun Skogvold ikke har dobbel. Skogvold ble jeg tipset om på en fantasy-podcast. De sa de hadde hørt at han vil få spille mye i år. Men fungerer greit som en død spiller uansett.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: fre mar 24, 2023 10:50 pm
K-Torget skrev: fre mar 24, 2023 9:12 pm
Lew_Ashby skrev: fre mar 24, 2023 9:09 pm
Så ikke kampen selv, så det på twitter. Ut ifra lagoppstillingen var Owusu anker.
Basert på den informasjonen jeg har lest rundt Odd i sesongoppkjøringen så er det også som anker Owusu er tiltenkt å spille denne sesongen.
Men til å være forsvarspiller på spillet er det helt okey å ha han inne på laget. Mer offensive som anker enn som midtstopper.

Har nå følgende lag inne:

Dyngeland Grytebust
Cornic Henriksen Lode Sery-Larsen Owusu
Pellegrino(K) Vetlesen Diop Rasmussen Bjorlo
Skogvold Berisha(V) Ebiye

Innspill? Dette er et DGW-inspirert lag til GW4, der kun Skogvold ikke har dobbel. Skogvold ble jeg tipset om på en fantasy-podcast. De sa de hadde hørt at han vil få spille mye i år. Men fungerer greit som en død spiller uansett.
Han er iallefall lenger frem i banen som anker kontra midtstopper. Tror likevel ikke det bor så mange målpoeng i han og det finnes vesentlig bedre alternativ til 4,5. For eksempel Sery Larsen, Reese, Enga-stopper, Næss, Grøgaard.
Skogvold er en spiller LSK har stor tro på, men hadde heller nedgradert han til en av de billigste spissene og brukt pengene et annet sted.
Ville videre fått på Finne og muligens byttet ut alle i forsvar bortsett fra kanskje Cornic. Dobbel RBK slik de har fremstått i vinter synes jeg er risikabelt. Ville fått inn noen backer (helst vingbacker).
Om du spiller denne gjengen i runde 1. Hvem benker du i tillegg til Skogvold? Diop og Owusu?

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: fre mar 24, 2023 11:16 pm
BrannLFC skrev: fre mar 24, 2023 10:50 pm
K-Torget skrev: fre mar 24, 2023 9:12 pm

Basert på den informasjonen jeg har lest rundt Odd i sesongoppkjøringen så er det også som anker Owusu er tiltenkt å spille denne sesongen.
Men til å være forsvarspiller på spillet er det helt okey å ha han inne på laget. Mer offensive som anker enn som midtstopper.

Har nå følgende lag inne:

Dyngeland Grytebust
Cornic Henriksen Lode Sery-Larsen Owusu
Pellegrino(K) Vetlesen Diop Rasmussen Bjorlo
Skogvold Berisha(V) Ebiye

Innspill? Dette er et DGW-inspirert lag til GW4, der kun Skogvold ikke har dobbel. Skogvold ble jeg tipset om på en fantasy-podcast. De sa de hadde hørt at han vil få spille mye i år. Men fungerer greit som en død spiller uansett.
Han er iallefall lenger frem i banen som anker kontra midtstopper. Tror likevel ikke det bor så mange målpoeng i han og det finnes vesentlig bedre alternativ til 4,5. For eksempel Sery Larsen, Reese, Enga-stopper, Næss, Grøgaard.
Skogvold er en spiller LSK har stor tro på, men hadde heller nedgradert han til en av de billigste spissene og brukt pengene et annet sted.
Ville videre fått på Finne og muligens byttet ut alle i forsvar bortsett fra kanskje Cornic. Dobbel RBK slik de har fremstått i vinter synes jeg er risikabelt. Ville fått inn noen backer (helst vingbacker).
Om du spiller denne gjengen i runde 1. Hvem benker du i tillegg til Skogvold? Diop og Owusu?
Jepp, korrekt benk. Kjører dette foreløpig. Owusu blir trolig benk også under DGW4.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: fre mar 24, 2023 11:21 pm
K-Torget skrev: fre mar 24, 2023 11:16 pm
BrannLFC skrev: fre mar 24, 2023 10:50 pm

Men til å være forsvarspiller på spillet er det helt okey å ha han inne på laget. Mer offensive som anker enn som midtstopper.

Har nå følgende lag inne:

Dyngeland Grytebust
Cornic Henriksen Lode Sery-Larsen Owusu
Pellegrino(K) Vetlesen Diop Rasmussen Bjorlo
Skogvold Berisha(V) Ebiye

Innspill? Dette er et DGW-inspirert lag til GW4, der kun Skogvold ikke har dobbel. Skogvold ble jeg tipset om på en fantasy-podcast. De sa de hadde hørt at han vil få spille mye i år. Men fungerer greit som en død spiller uansett.

Han er iallefall lenger frem i banen som anker kontra midtstopper. Tror likevel ikke det bor så mange målpoeng i han og det finnes vesentlig bedre alternativ til 4,5. For eksempel Sery Larsen, Reese, Enga-stopper, Næss, Grøgaard.
Skogvold er en spiller LSK har stor tro på, men hadde heller nedgradert han til en av de billigste spissene og brukt pengene et annet sted.
Ville videre fått på Finne og muligens byttet ut alle i forsvar bortsett fra kanskje Cornic. Dobbel RBK slik de har fremstått i vinter synes jeg er risikabelt. Ville fått inn noen backer (helst vingbacker).
Om du spiller denne gjengen i runde 1. Hvem benker du i tillegg til Skogvold? Diop og Owusu?
Jepp, korrekt benk. Kjører dette foreløpig. Owusu blir trolig benk også under DGW4.
Oki.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

BrannLFC skrev: fre mar 24, 2023 10:50 pm
K-Torget skrev: fre mar 24, 2023 9:12 pm
Lew_Ashby skrev: fre mar 24, 2023 9:09 pm
Så ikke kampen selv, så det på twitter. Ut ifra lagoppstillingen var Owusu anker.
Basert på den informasjonen jeg har lest rundt Odd i sesongoppkjøringen så er det også som anker Owusu er tiltenkt å spille denne sesongen.
Men til å være forsvarspiller på spillet er det helt okey å ha han inne på laget. Mer offensive som anker enn som midtstopper.

Har nå følgende lag inne:

Dyngeland Grytebust
Cornic Henriksen Lode Sery-Larsen Owusu
Pellegrino(K) Vetlesen Diop Rasmussen Bjorlo
Skogvold Berisha(V) Ebiye

Innspill? Dette er et DGW-inspirert lag til GW4, der kun Skogvold ikke har dobbel. Skogvold ble jeg tipset om på en fantasy-podcast. De sa de hadde hørt at han vil få spille mye i år. Men fungerer greit som en død spiller uansett.
Skogvold ser veldig god ut. Kan fort få en kjempesesong. Er dog usikkert med spilletid så lenge Lehne og Adams holder seg friske.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Haugen (visstnok 2 store sjanser) og Linnes starter for Molde, og selv om de selsvagt kommer til å rotete mye ser laget idag ut til å være det man har som utgangspunkt. Foruten kanskje Brynhildsen.

Eikrem tok straffe fremfor Berisha (Kitolano assist), 1-0 Molde. Han scoret nettopp 2-0 også. Brant meg veldig på å starte med ham ifjor, tror ikke jeg tørr å gjøre det igjen til 11.5. Men han er ligaens beste spiller emm, bare så synd at det blir mye 60-70 min, og til den prisen er ikke det forsvarlig.

Ut ifra Aafk-feeden ser kanskje Diop ut til å være 4.5-midtbanen å eie.

Personlig hadde jeg Linnes OG Haugen inne på første versjonene, ser ikke bort ifra at begge er der til seriestart. Løvik/Knutdzon kommer til å spille litt, men taket på de to Molde-vingbackene er så høyt at jeg er keen på begge. Type Chilwell/James.

Eriksen ser ganske spikret ut om dagen og er også interessant. Men herrefred, Grødem, Kaasa, EUA, Ellingsen og Mannsverk i bakhånd her på den midten, ingen er 100% sikre. Brynhildsen og Zehknini også om de legger litt om.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Skade på Berisha sies det i Molde-tråden...
Hvem satte inn 3-0 forresten?

Kitolano med 3-0 ifølge sofascore.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: lør mar 25, 2023 1:32 pm
BrannLFC skrev: fre mar 24, 2023 10:50 pm
K-Torget skrev: fre mar 24, 2023 9:12 pm

Basert på den informasjonen jeg har lest rundt Odd i sesongoppkjøringen så er det også som anker Owusu er tiltenkt å spille denne sesongen.
Men til å være forsvarspiller på spillet er det helt okey å ha han inne på laget. Mer offensive som anker enn som midtstopper.

Har nå følgende lag inne:

Dyngeland Grytebust
Cornic Henriksen Lode Sery-Larsen Owusu
Pellegrino(K) Vetlesen Diop Rasmussen Bjorlo
Skogvold Berisha(V) Ebiye

Innspill? Dette er et DGW-inspirert lag til GW4, der kun Skogvold ikke har dobbel. Skogvold ble jeg tipset om på en fantasy-podcast. De sa de hadde hørt at han vil få spille mye i år. Men fungerer greit som en død spiller uansett.
Skogvold ser veldig god ut. Kan fort få en kjempesesong. Er dog usikkert med spilletid så lenge Lehne og Adams holder seg friske.
Enig i at Skogvold er spennende, men spilletiden blir fort meget begrenset så lenge TLO og Adams ikke er skadet eller Adas blir solgt. Tror det er en viss sjanse for at Adams kan bli solgt ila sesongen om han leverer som forventet :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: lør mar 25, 2023 2:43 pm Haugen (visstnok 2 store sjanser) og Linnes starter for Molde, og selv om de selsvagt kommer til å rotete mye ser laget idag ut til å være det man har som utgangspunkt. Foruten kanskje Brynhildsen.

Eikrem tok straffe fremfor Berisha (Kitolano assist), 1-0 Molde. Han scoret nettopp 2-0 også. Brant meg veldig på å starte med ham ifjor, tror ikke jeg tørr å gjøre det igjen til 11.5. Men han er ligaens beste spiller emm, bare så synd at det blir mye 60-70 min, og til den prisen er ikke det forsvarlig.

Ut ifra Aafk-feeden ser kanskje Diop ut til å være 4.5-midtbanen å eie.

Personlig hadde jeg Linnes OG Haugen inne på første versjonene, ser ikke bort ifra at begge er der til seriestart. Løvik/Knutdzon kommer til å spille litt, men taket på de to Molde-vingbackene er så høyt at jeg er keen på begge. Type Chilwell/James.

Eriksen ser ganske spikret ut om dagen og er også interessant. Men herrefred, Grødem, Kaasa, EUA, Ellingsen og Mannsverk i bakhånd her på den midten, ingen er 100% sikre. Brynhildsen og Zehknini også om de legger litt om.
Takk for innlegg :)
Er selv fristet av å gå både Haugen og Linnes, men frykter at Løvik vil stjele flere minutter fra Haugen enn det Knutzon gjør fra Linnes.
Har noen utkast med begge to og de andre utkastene med kun Linnes. Ender nok opp med kun Linnes slik ting er per nå + muligens Eriksen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: lør mar 25, 2023 4:00 pm Skade på Berisha sies det i Molde-tråden...
Hvem satte inn 3-0 forresten?

Kitolano med 3-0 ifølge sofascore.
Hmm...
Kitolano med 3 - 0 og assist på 1 - 0 mener jeg.

Benson

Legg inn av Benson »

Hvilken chip i runde 4? Er vel vanskelig å få en bedre runde til å bruke spissrush? Men ser jo også poenget med rik onkel. Samtidig kan den bli verdifull senere.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Vilsvik og Ekeland ut med skader - såg ut som strekkskade på førstnevnte:

https://www.eurosport.no/fotball/flere- ... tory.shtml

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Benson skrev: lør mar 25, 2023 7:19 pm Hvilken chip i runde 4? Er vel vanskelig å få en bedre runde til å bruke spissrush? Men ser jo også poenget med rik onkel. Samtidig kan den bli verdifull senere.
Virker som de fleste planlegger RO i runde 4. Selv er jeg veldig usikker da jeg som deg ser potensialet for at den blir verdifull senere. Per nå kan det bli alt fra spissrush, RO eller ingen chip her :lol:

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Noen som har noen tanker om hvem som vil ta flest poeng i starten på sesongen av følgende kombinasjoner:
1) Adams + Wallem eller Espejord + Reese eller TLO + Jansen
2) Berisha + Opsahl eller Rasmussen og Adams

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Benson skrev: lør mar 25, 2023 7:19 pm Hvilken chip i runde 4? Er vel vanskelig å få en bedre runde til å bruke spissrush? Men ser jo også poenget med rik onkel. Samtidig kan den bli verdifull senere.
To kapteiner. Berisha, Pelle og Vetlesen står det mellom.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: lør mar 25, 2023 11:00 pm
Benson skrev: lør mar 25, 2023 7:19 pm Hvilken chip i runde 4? Er vel vanskelig å få en bedre runde til å bruke spissrush? Men ser jo også poenget med rik onkel. Samtidig kan den bli verdifull senere.
To kapteiner. Berisha, Pelle og Vetlesen står det mellom.
Er kanskje det mest fornuftige å gjøre og da mener jeg at Pelle bør være en av to kapteiner! :)

eppaen

Legg inn av eppaen »

Dette er mitt første utkast etter å ha opprettet laget nå i dag:

Grytebust - Hagen

Wolfe - Dragsnes - Cornic - Linnes - Owusu

Al-Saed - Vetlesen - Pellegrino - Horn Myhre - Sande

Finne - Høgh - Ebyie

Noen tanker (de uthevet er de jeg føler mest sannsynlig er urokkelige om det ikke skulle skje noe mht skader eller lignende):

Keeperopplegget er ikke noe som føles veldig etablert for øyeblikket, men føltes vel ok.
Forsvaret er preget noe av dgw 4. Ingen anelse om Owusu er en fyr som starter kamper? Må avklares.
På midten orker jeg ikke å ta feil av Vetlesen og Pelle - så det ble ganske tidlig klart at jeg må ha begge inntil videre. Det preger resten av laget selvsagt. Den sandefjordmannen har jeg NULL peiling på - men så noen tips her og der. Horn Myhre ble billigvarianten av Rasmussen. Sande er bare der uten en plan.
Helt fremst var Finne bankers - og resten litt sånn i det blå.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Er på denne gjengen per nå:

Grytebust Hagen
Linnes Dragsnes Reese Næss Grøgaard
Pellegrino Grønbæk Rasmussen Horn Myhre Diop
Finne Høgh Espejord

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

eppaen skrev: søn mar 26, 2023 4:57 pm Dette er mitt første utkast etter å ha opprettet laget nå i dag:

Grytebust - Hagen

Wolfe - Dragsnes - Cornic - Linnes - Owusu

Al-Saed - Vetlesen - Pellegrino - Horn Myhre - Sande

Finne - Høgh - Ebyie

Noen tanker (de uthevet er de jeg føler mest sannsynlig er urokkelige om det ikke skulle skje noe mht skader eller lignende):

Keeperopplegget er ikke noe som føles veldig etablert for øyeblikket, men føltes vel ok.
Forsvaret er preget noe av dgw 4. Ingen anelse om Owusu er en fyr som starter kamper? Må avklares.
På midten orker jeg ikke å ta feil av Vetlesen og Pelle - så det ble ganske tidlig klart at jeg må ha begge inntil videre. Det preger resten av laget selvsagt. Den sandefjordmannen har jeg NULL peiling på - men så noen tips her og der. Horn Myhre ble billigvarianten av Rasmussen. Sande er bare der uten en plan.
Helt fremst var Finne bankers - og resten litt sånn i det blå.
Mye fint her :)
Personlig ville jeg oppgradert Ebiye til Adams / TLO / Berisha / Espejord og finansiere dette med å nedgradere Vetlesen og eller Cornic til for eksempel Grønbæk og en 4,5 forsvarer som spiller, for eksempel Næss, enga-stopper, Grøgård.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sæter og Aga ut med uavklart skadeomfang:

https://www.eurosport.no/fotball/spisst ... tory.shtml

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Har klinka sammen et førsteutkast bestående av følgende gaudere:

Grytebust - Hagen
Dragsnes - Wolfe - Linnes - Brekalo - Jansen
Pellegrino - Vetlesen - Rasmussen - Eriksen - Solbakken
Finne - Høgh - Gonstad

Har stor tro på Eriksen i år. Til tross for at det er mange om beinet på midten for Molde i år, tror jeg evighetsmaskina fra Hamar vil få godt med både spilletid og målpoeng fra sin indreløperposisjon i 3-5-2. Wolff Eikrem er virkelig solid om dagen, og ser ut til å være bedre trent enn i fjor. Tok også straffe nå mot Aafk med Berisha på banen, og sistnevnte vil nok kjempe en del mot Brynhildsen om spilletid. Erling Moe vil nok også i ny og ne finne på å kjøre 3-4-1-2 med Eikrem bak Berisha og Berisha.

Kristoffer Haugen er et monster fra sin venstre vingback-posisjon, men er ofte skadeplaget og vil måtte innfinne seg i å dele spilletid med Løvik. Derfor blir det nok å kjøre det "trygge" med Linnes.

Blir godt å komme i gang igjen i alle fall!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Pelle vs ikke Pelle er nr 1 jeg må bestemme meg for. Laget blir veldig balansert uten ham, men om han leverer kun 80% av 2022-poengene så er han jo en man må ha selv til 13.0.

Hadde dog vært litt kult å kjøre Eikrem fra GW1 som en kjempediff i starten. Har 1.5 ekstra isåfall.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: søn mar 26, 2023 9:14 pm Pelle vs ikke Pelle er nr 1 jeg må bestemme meg for. Laget blir veldig balansert uten ham, men om han leverer kun 80% av 2022-poengene så er han jo en man må ha selv til 13.0.

Hadde dog vært litt kult å kjøre Eikrem fra GW1 som en kjempediff i starten. Har 1.5 ekstra isåfall.
Enig i at laget blir mye mer balansert uten Pelle. Har en del utkast uten han, men for hver dag som går så blir det mer og mer sannsynlig at Pelle blir med. Tørr rett og slett ikke å gå uten han.

Liker også tanken din med å kjøre Eikrem fra GW1. Alltid gøy når noen tørr å gå bort fra template, spesielt når man lykkes! :) Utfordringen med å gå Eikrem er om han ikke leverer og Pelle / Vetlesen leverer. Molde har også et tøffere åpningsprogram enn Glimt slik jeg ser det.
Sist redigert av K-Torget den søn mar 26, 2023 9:37 pm, redigert 1 gang totalt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

TheIceman10 skrev: søn mar 26, 2023 9:05 pm Har klinka sammen et førsteutkast bestående av følgende gaudere:

Grytebust - Hagen
Dragsnes - Wolfe - Linnes - Brekalo - Jansen
Pellegrino - Vetlesen - Rasmussen - Eriksen - Solbakken
Finne - Høgh - Gonstad

Har stor tro på Eriksen i år. Til tross for at det er mange om beinet på midten for Molde i år, tror jeg evighetsmaskina fra Hamar vil få godt med både spilletid og målpoeng fra sin indreløperposisjon i 3-5-2. Wolff Eikrem er virkelig solid om dagen, og ser ut til å være bedre trent enn i fjor. Tok også straffe nå mot Aafk med Berisha på banen, og sistnevnte vil nok kjempe en del mot Brynhildsen om spilletid. Erling Moe vil nok også i ny og ne finne på å kjøre 3-4-1-2 med Eikrem bak Berisha og Berisha.

Kristoffer Haugen er et monster fra sin venstre vingback-posisjon, men er ofte skadeplaget og vil måtte innfinne seg i å dele spilletid med Løvik. Derfor blir det nok å kjøre det "trygge" med Linnes.

Blir godt å komme i gang igjen i alle fall!
Liker laget og takk for infoen om Molde! :) Mener å huske at du kjenner Molde godt? Håper at du kan komme med litt Molde-info i denne tråden som mange andre ikke får tak i ;)

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

K-Torget skrev: søn mar 26, 2023 9:28 pm
TheIceman10 skrev: søn mar 26, 2023 9:05 pm Har klinka sammen et førsteutkast bestående av følgende gaudere:

Grytebust - Hagen
Dragsnes - Wolfe - Linnes - Brekalo - Jansen
Pellegrino - Vetlesen - Rasmussen - Eriksen - Solbakken
Finne - Høgh - Gonstad

Har stor tro på Eriksen i år. Til tross for at det er mange om beinet på midten for Molde i år, tror jeg evighetsmaskina fra Hamar vil få godt med både spilletid og målpoeng fra sin indreløperposisjon i 3-5-2. Wolff Eikrem er virkelig solid om dagen, og ser ut til å være bedre trent enn i fjor. Tok også straffe nå mot Aafk med Berisha på banen, og sistnevnte vil nok kjempe en del mot Brynhildsen om spilletid. Erling Moe vil nok også i ny og ne finne på å kjøre 3-4-1-2 med Eikrem bak Berisha og Berisha.

Kristoffer Haugen er et monster fra sin venstre vingback-posisjon, men er ofte skadeplaget og vil måtte innfinne seg i å dele spilletid med Løvik. Derfor blir det nok å kjøre det "trygge" med Linnes.

Blir godt å komme i gang igjen i alle fall!
Liker laget og takk for infoen om Molde! :) Mener å huske at du kjenner Molde godt? Håper at du kan komme med litt Molde-info i denne tråden som mange andre ikke får tak i ;)
Joda, som romsdaling har jeg relativt god kjennskap til Molde! Skal prøve å dele litt ;)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

TheIceman10 skrev: søn mar 26, 2023 9:31 pm
K-Torget skrev: søn mar 26, 2023 9:28 pm
TheIceman10 skrev: søn mar 26, 2023 9:05 pm Har klinka sammen et førsteutkast bestående av følgende gaudere:

Grytebust - Hagen
Dragsnes - Wolfe - Linnes - Brekalo - Jansen
Pellegrino - Vetlesen - Rasmussen - Eriksen - Solbakken
Finne - Høgh - Gonstad

Har stor tro på Eriksen i år. Til tross for at det er mange om beinet på midten for Molde i år, tror jeg evighetsmaskina fra Hamar vil få godt med både spilletid og målpoeng fra sin indreløperposisjon i 3-5-2. Wolff Eikrem er virkelig solid om dagen, og ser ut til å være bedre trent enn i fjor. Tok også straffe nå mot Aafk med Berisha på banen, og sistnevnte vil nok kjempe en del mot Brynhildsen om spilletid. Erling Moe vil nok også i ny og ne finne på å kjøre 3-4-1-2 med Eikrem bak Berisha og Berisha.

Kristoffer Haugen er et monster fra sin venstre vingback-posisjon, men er ofte skadeplaget og vil måtte innfinne seg i å dele spilletid med Løvik. Derfor blir det nok å kjøre det "trygge" med Linnes.

Blir godt å komme i gang igjen i alle fall!
Liker laget og takk for infoen om Molde! :) Mener å huske at du kjenner Molde godt? Håper at du kan komme med litt Molde-info i denne tråden som mange andre ikke får tak i ;)
Joda, som romsdaling har jeg relativt god kjennskap til Molde! Skal prøve å dele litt ;)
Herlig! :)
Hvilke molde-spillere bør man ha fra start? Selv har jeg kun Linnes inne per nå. Men har også utkast med både Berisha og Eriksen inne.

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

K-Torget skrev: søn mar 26, 2023 9:38 pm
TheIceman10 skrev: søn mar 26, 2023 9:31 pm
K-Torget skrev: søn mar 26, 2023 9:28 pm

Liker laget og takk for infoen om Molde! :) Mener å huske at du kjenner Molde godt? Håper at du kan komme med litt Molde-info i denne tråden som mange andre ikke får tak i ;)
Joda, som romsdaling har jeg relativt god kjennskap til Molde! Skal prøve å dele litt ;)
Herlig! :)
Hvilke molde-spillere bør man ha fra start? Selv har jeg kun Linnes inne per nå. Men har også utkast med både Berisha og Eriksen inne.
2-3 av Linnes, Eikrem, Eriksen og Berisha. Skal også sies at Berisha pådro seg en ankelskade på tampen mot Aafk, men rister det nok av seg før seriestart.

Selv heller jeg mot RO i runde 4, og starter nok derfor "bare" med to fra start av.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

TheIceman10 skrev: søn mar 26, 2023 9:05 pm ...Erling Moe vil nok også i ny og ne finne på å kjøre 3-4-1-2 med Eikrem bak Berisha og Berisha..."
Ja, da burde det gi usedvanlig gode forutsetninger for en kjempesesong av Berisha ;)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

TheIceman10 skrev: søn mar 26, 2023 9:43 pm
K-Torget skrev: søn mar 26, 2023 9:38 pm
TheIceman10 skrev: søn mar 26, 2023 9:31 pm

Joda, som romsdaling har jeg relativt god kjennskap til Molde! Skal prøve å dele litt ;)
Herlig! :)
Hvilke molde-spillere bør man ha fra start? Selv har jeg kun Linnes inne per nå. Men har også utkast med både Berisha og Eriksen inne.
2-3 av Linnes, Eikrem, Eriksen og Berisha. Skal også sies at Berisha pådro seg en ankelskade på tampen mot Aafk, men rister det nok av seg før seriestart.

Selv heller jeg mot RO i runde 4, og starter nok derfor "bare" med to fra start av.
Takk for tips!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»