Eliteserien Fantasy 2023

Svar
K-Torget

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: ons mar 29, 2023 2:59 pm S08-HamKam med 2x30 min treningskamp. En del manglet for S08 (Lundqvist, Torp, Baah) som startet med Opseth og Mogensen sammen. Maigaard også tilbake. HamKam stilte tilsynelatende med en tilnærmet toppet 11-er.

2-1 Maigaard, Christiansen for 08 og Kjærgaard for HamKam.
Takk for innlegg! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: ons mar 29, 2023 3:59 pm
mashadar skrev: tir mar 28, 2023 10:38 pm
Lew_Ashby skrev: lør mar 25, 2023 2:43 pm Eriksen ser ganske spikret ut om dagen og er også interessant. Men herrefred, Grødem, Kaasa, EUA, Ellingsen og Mannsverk i bakhånd her på den midten, ingen er 100% sikre. Brynhildsen og Zehknini også om de legger litt om.
Hva med Emil Breivik? Kanskje ikke like mange målpoeng i han som i spillere som Kaasa, Grødem, Eriksen m.fl., men skal visstnok være ganske klink som indreløper i Moldes 11er iflg. Eliterådet, og da kan han være god verdi til 6.0. Noen som følger Molde tett som kan bekrefte dette?
Er han egentlig så spikret? Han kommer nok til å spille mye, men er jo den drøss med indreløpere der nå og Breivik spilte ''kun'' 2000 minutter i fjor. Personlig holder jeg av de tre Molde-plassene til spillere med mer oppside (MWE, Berisha, Eriksen, Kitolano, Kaasa, Brynhildsen, Linnes, Haugen), på samme måte som jeg ikke vil bruke opp en BG-plass på feks (dog mindre produktiv) Berg. Breivik kan absolutt bli en fin bidragsyter på fantasy, men erfaringsmessig lønner det seg for å gå for oppsiden og pr nå anser jeg ikke ham til å ha et stort potensiale. Om Breivik utvikler den delen av spillet sitt blir han uansett en åpenbar kandidat til 6.0. Det kan jo selvsagt skje.

1 mål og 9 assist i fjor på ca 2 000 minutter. Spillere som Stengel, Opsahl, Sande, Knudsen og Jørgensen i samme prisklasse fikk flere poeng. Dog på en del flere minutter, så om du tror på at Breivik kommer til å spille mer for Molde i år så kan du jo gamble. Men en del av minuttene kan såvidt jeg forstår komme som backup for Mannsverk i en dypere rolle, noe som ikke nødvendigvis gjør mer at mer spilletid = mye mer poeng.
Takk for gode poeng og at du fikk tankene mine bort fra Breivik!! :)

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

K-Torget skrev: ons mar 29, 2023 5:03 pm
Bjørka skrev: ons mar 29, 2023 11:31 am Liker laget! Hvem tenker du droppe om du skal gjøre plass til Grønbæk? Rasmussen? Har sett på komboen Grønbæk - Vetlesen - Pelle selv, og det frister voldsomt, men er også veldig kostbart.

Skal man først ha trippel Glimt, så er det trippel Glimt på midten som gir mest mening, synes jeg 👍🏻 Eneste jeg ellers ville vurdert er Espejord, men synes spissplassen er for usikker. Ser en del kjører Wembangomo, og skjønner for så vidt den, men synes både han og Bjørkan er for dyre når jeg stoler mer på at Glimt skal score mål enn at de skal holde tett bakover. Det er også ganske lang tid mellom hver gang noen av de produserer noen fremover.
Takk for innlegget! Liker også laget :)
Per nå har jeg Espejord, Pelle og Grønbæk inne. Kan det forsvares? Er det fornuftig?
Jeg synes det kan det, men synes som sagt spissplassen er litt usikker, mtp Lasse Nordås bak der (og Pemi, men tror Nordås er foran i køen). Tror nok Espejord blir å starte de første rundene, men så får man se om KK gjør alvor av å skulle rullere mer eller om det drøyer til man begynner med flere kamper i uka igjen.

Synes også det er veeeldig vanskelig å utelate Vetlesen fra laget, men ser at Grønbæk/Espejord gir noen flere muligheter.

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Når jeg tar opp en Glimt-plass med Berg, så er egentlig tanken min den at han er bankers på minutter hver gang, jeg har litt troa på han i år, selv om han aldri produserer voldsomt med målpoeng, og om jeg starter med bare to dyre Glimt, så sliter jeg med å se hvordan jeg kan få inn en annen Glimt-spiller jeg vil ha uten å uansett måtte gjøre mer enn ett bytte – fordi folk er dyre 😅 Så om jeg har inne Berg til 5,5 eller en annen til 5,5 spiller liksom ikke så stor rolle, for jeg må uansett spare opp et par bytter for å få inn noe mer av Glimt. Men mulig jeg tenker feil og jeg burde latt den plassen være åpen (eller valgt noen andre enn Berg av andre grunner, selvfølgelig) – har mye å hente på Fantasy-taktikk, og velger nok også litt med hjertet.

Når det er sagt, så føler jeg sjansen blir større og større for at jeg kjører all-in med Vetlesen, Grønbæk og Pelle, og heller dropper Berisha 😬 Venter og ser til etter treningskamp i helga, får heldigvis sett den på VG+.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: ons mar 29, 2023 5:32 pm
K-Torget skrev: ons mar 29, 2023 5:03 pm
Bjørka skrev: ons mar 29, 2023 11:31 am Liker laget! Hvem tenker du droppe om du skal gjøre plass til Grønbæk? Rasmussen? Har sett på komboen Grønbæk - Vetlesen - Pelle selv, og det frister voldsomt, men er også veldig kostbart.

Skal man først ha trippel Glimt, så er det trippel Glimt på midten som gir mest mening, synes jeg 👍🏻 Eneste jeg ellers ville vurdert er Espejord, men synes spissplassen er for usikker. Ser en del kjører Wembangomo, og skjønner for så vidt den, men synes både han og Bjørkan er for dyre når jeg stoler mer på at Glimt skal score mål enn at de skal holde tett bakover. Det er også ganske lang tid mellom hver gang noen av de produserer noen fremover.
Takk for innlegget! Liker også laget :)
Per nå har jeg Espejord, Pelle og Grønbæk inne. Kan det forsvares? Er det fornuftig?
Jeg synes det kan det, men synes som sagt spissplassen er litt usikker, mtp Lasse Nordås bak der (og Pemi, men tror Nordås er foran i køen). Tror nok Espejord blir å starte de første rundene, men så får man se om KK gjør alvor av å skulle rullere mer eller om det drøyer til man begynner med flere kamper i uka igjen.

Synes også det er veeeldig vanskelig å utelate Vetlesen fra laget, men ser at Grønbæk/Espejord gir noen flere muligheter.
Takk for tilbakemelding :)
Har jeg forstått det rett at Espejord er førstevalget på topp fra start av? Hva tenker du om uttalelsene til KK om mer rullering i år?
Liker ikke å gå uten Vetlesen, men Espejord og Grønbæk gir flere muligheter + at jeg har stor tro på sistnevnte!

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

K-Torget skrev: ons mar 29, 2023 5:57 pm
Bjørka skrev: ons mar 29, 2023 5:32 pmJeg synes det kan det, men synes som sagt spissplassen er litt usikker, mtp Lasse Nordås bak der (og Pemi, men tror Nordås er foran i køen). Tror nok Espejord blir å starte de første rundene, men så får man se om KK gjør alvor av å skulle rullere mer eller om det drøyer til man begynner med flere kamper i uka igjen.

Synes også det er veeeldig vanskelig å utelate Vetlesen fra laget, men ser at Grønbæk/Espejord gir noen flere muligheter.
Takk for tilbakemelding :)
Har jeg forstått det rett at Espejord er førstevalget på topp fra start av? Hva tenker du om uttalelsene til KK om mer rullering i år?
Liker ikke å gå uten Vetlesen, men Espejord og Grønbæk gir flere muligheter + at jeg har stor tro på sistnevnte!
Jeg tror som sagt Espejord er førstevalget fra start, ja, men ikke sikker nok til at jeg starter med han. Han startet mot Ranheim og Viking, som var de siste tellende kampene, mens mot AaFK startet Nordås. Hvis Espejord starter mot Molde på søndag, vil jeg tro det er ganske sikkert at han er førstevalget. Vanskelig å vite hva man skal tro om rullering eller ei.

Har også troa på Grønbæk, hadde han jo inne i perioder i fjor også, som kanskje var litt prematurt, men han er god og har mer sluttprodukt enn f.eks. Mvuka så langt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: ons mar 29, 2023 7:16 pm
K-Torget skrev: ons mar 29, 2023 5:57 pm
Bjørka skrev: ons mar 29, 2023 5:32 pmJeg synes det kan det, men synes som sagt spissplassen er litt usikker, mtp Lasse Nordås bak der (og Pemi, men tror Nordås er foran i køen). Tror nok Espejord blir å starte de første rundene, men så får man se om KK gjør alvor av å skulle rullere mer eller om det drøyer til man begynner med flere kamper i uka igjen.

Synes også det er veeeldig vanskelig å utelate Vetlesen fra laget, men ser at Grønbæk/Espejord gir noen flere muligheter.
Takk for tilbakemelding :)
Har jeg forstått det rett at Espejord er førstevalget på topp fra start av? Hva tenker du om uttalelsene til KK om mer rullering i år?
Liker ikke å gå uten Vetlesen, men Espejord og Grønbæk gir flere muligheter + at jeg har stor tro på sistnevnte!
Jeg tror som sagt Espejord er førstevalget fra start, ja, men ikke sikker nok til at jeg starter med han. Han startet mot Ranheim og Viking, som var de siste tellende kampene, mens mot AaFK startet Nordås. Hvis Espejord starter mot Molde på søndag, vil jeg tro det er ganske sikkert at han er førstevalget. Vanskelig å vite hva man skal tro om rullering eller ei.

Har også troa på Grønbæk, hadde han jo inne i perioder i fjor også, som kanskje var litt prematurt, men han er god og har mer sluttprodukt enn f.eks. Mvuka så langt.
Takker :)

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Lew_Ashby skrev: ons mar 29, 2023 3:59 pm
mashadar skrev: tir mar 28, 2023 10:38 pm
Lew_Ashby skrev: lør mar 25, 2023 2:43 pm Eriksen ser ganske spikret ut om dagen og er også interessant. Men herrefred, Grødem, Kaasa, EUA, Ellingsen og Mannsverk i bakhånd her på den midten, ingen er 100% sikre. Brynhildsen og Zehknini også om de legger litt om.
Hva med Emil Breivik? Kanskje ikke like mange målpoeng i han som i spillere som Kaasa, Grødem, Eriksen m.fl., men skal visstnok være ganske klink som indreløper i Moldes 11er iflg. Eliterådet, og da kan han være god verdi til 6.0. Noen som følger Molde tett som kan bekrefte dette?
Er han egentlig så spikret? Han kommer nok til å spille mye, men er jo den drøss med indreløpere der nå og Breivik spilte ''kun'' 2000 minutter i fjor. Personlig holder jeg av de tre Molde-plassene til spillere med mer oppside (MWE, Berisha, Eriksen, Kitolano, Kaasa, Brynhildsen, Linnes, Haugen), på samme måte som jeg ikke vil bruke opp en BG-plass på feks (dog mindre produktiv) Berg. Breivik kan absolutt bli en fin bidragsyter på fantasy, men erfaringsmessig lønner det seg for å gå for oppsiden og pr nå anser jeg ikke ham til å ha et stort potensiale. Om Breivik utvikler den delen av spillet sitt blir han uansett en åpenbar kandidat til 6.0. Det kan jo selvsagt skje.

1 mål og 9 assist i fjor på ca 2 000 minutter. Spillere som Stengel, Opsahl, Sande, Knudsen og Jørgensen i samme prisklasse fikk flere poeng. Dog på en del flere minutter, så om du tror på at Breivik kommer til å spille mer for Molde i år så kan du jo gamble. Men en del av minuttene kan såvidt jeg forstår komme som backup for Mannsverk i en dypere rolle, noe som ikke nødvendigvis gjør mer at mer spilletid = mye mer poeng.
This! Tror per dags dato at Kitolano og Breivik vil dele mye spilletid på venstre indreløper. Ville da heller ha rettet blikket mot Eriksen på høyre indreløper, som mest sannsynlig vil få mest tillit av disse tre.

Kaasa er også en skalle det er umulig på spå spilletiden til. Bare å holde seg unna enn så lenge.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

TheIceman10 skrev: ons mar 29, 2023 8:03 pm
Lew_Ashby skrev: ons mar 29, 2023 3:59 pm
mashadar skrev: tir mar 28, 2023 10:38 pm

Hva med Emil Breivik? Kanskje ikke like mange målpoeng i han som i spillere som Kaasa, Grødem, Eriksen m.fl., men skal visstnok være ganske klink som indreløper i Moldes 11er iflg. Eliterådet, og da kan han være god verdi til 6.0. Noen som følger Molde tett som kan bekrefte dette?
Er han egentlig så spikret? Han kommer nok til å spille mye, men er jo den drøss med indreløpere der nå og Breivik spilte ''kun'' 2000 minutter i fjor. Personlig holder jeg av de tre Molde-plassene til spillere med mer oppside (MWE, Berisha, Eriksen, Kitolano, Kaasa, Brynhildsen, Linnes, Haugen), på samme måte som jeg ikke vil bruke opp en BG-plass på feks (dog mindre produktiv) Berg. Breivik kan absolutt bli en fin bidragsyter på fantasy, men erfaringsmessig lønner det seg for å gå for oppsiden og pr nå anser jeg ikke ham til å ha et stort potensiale. Om Breivik utvikler den delen av spillet sitt blir han uansett en åpenbar kandidat til 6.0. Det kan jo selvsagt skje.

1 mål og 9 assist i fjor på ca 2 000 minutter. Spillere som Stengel, Opsahl, Sande, Knudsen og Jørgensen i samme prisklasse fikk flere poeng. Dog på en del flere minutter, så om du tror på at Breivik kommer til å spille mer for Molde i år så kan du jo gamble. Men en del av minuttene kan såvidt jeg forstår komme som backup for Mannsverk i en dypere rolle, noe som ikke nødvendigvis gjør mer at mer spilletid = mye mer poeng.
This! Tror per dags dato at Kitolano og Breivik vil dele mye spilletid på venstre indreløper. Ville da heller ha rettet blikket mot Eriksen på høyre indreløper, som mest sannsynlig vil få mest tillit av disse tre.

Kaasa er også en skalle det er umulig på spå spilletiden til. Bare å holde seg unna enn så lenge.
Tusen takk :)

mashadar

Legg inn av mashadar »

Lew_Ashby skrev: ons mar 29, 2023 3:59 pm Er han egentlig så spikret? Han kommer nok til å spille mye, men er jo den drøss med indreløpere der nå og Breivik spilte ''kun'' 2000 minutter i fjor. Personlig holder jeg av de tre Molde-plassene til spillere med mer oppside (MWE, Berisha, Eriksen, Kitolano, Kaasa, Brynhildsen, Linnes, Haugen), på samme måte som jeg ikke vil bruke opp en BG-plass på feks (dog mindre produktiv) Berg. Breivik kan absolutt bli en fin bidragsyter på fantasy, men erfaringsmessig lønner det seg for å gå for oppsiden og pr nå anser jeg ikke ham til å ha et stort potensiale. Om Breivik utvikler den delen av spillet sitt blir han uansett en åpenbar kandidat til 6.0. Det kan jo selvsagt skje.

1 mål og 9 assist i fjor på ca 2 000 minutter. Spillere som Stengel, Opsahl, Sande, Knudsen og Jørgensen i samme prisklasse fikk flere poeng. Dog på en del flere minutter, så om du tror på at Breivik kommer til å spille mer for Molde i år så kan du jo gamble. Men en del av minuttene kan såvidt jeg forstår komme som backup for Mannsverk i en dypere rolle, noe som ikke nødvendigvis gjør mer at mer spilletid = mye mer poeng.
Nei, som sagt så var det bare at de nevnte det på Eliterådet. Følger ikke Molde på nært hold selv, så ville bare høre om det var noen Molde-kjennere som kunne bekrefte. For hva det er verdt så spilte han i alle fall samtlige minutter i de to cupkampene. Men som du sier er det mange om beinet på den midtbanen, kanskje styrer jeg helt unna i starten og avventer for å se hvem (om noen) som viser seg å være fast. Er nok av andre gode alternativer.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

mashadar skrev: ons mar 29, 2023 9:15 pm Men som du sier er det mange om beinet på den midtbanen, kanskje styrer jeg helt unna i starten og avventer for å se hvem (om noen) som viser seg å være fast. Er nok av andre gode alternativer.
Vi ser an generalprøven mot Glimt til helgen!

Plutselig scorer Eriksen hattrick og absolutt alle løper for å få ham inn.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: ons mar 29, 2023 9:41 pm
mashadar skrev: ons mar 29, 2023 9:15 pm Men som du sier er det mange om beinet på den midtbanen, kanskje styrer jeg helt unna i starten og avventer for å se hvem (om noen) som viser seg å være fast. Er nok av andre gode alternativer.
Vi ser an generalprøven mot Glimt til helgen!

Plutselig scorer Eriksen hattrick og absolutt alle løper for å få ham inn.
Eller Grønbæk.

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Quinteguten til 3050.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

AlexandrsJelisejevs skrev: tor mar 30, 2023 6:55 pm Quinteguten til 3050.
?

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

K-Torget skrev: tor mar 30, 2023 7:09 pm
AlexandrsJelisejevs skrev: tor mar 30, 2023 6:55 pm Quinteguten til 3050.
?
https://www.nettavisen.no/sport/quint-j ... 3424364737

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: tor mar 30, 2023 7:13 pm
K-Torget skrev: tor mar 30, 2023 7:09 pm
AlexandrsJelisejevs skrev: tor mar 30, 2023 6:55 pm Quinteguten til 3050.
?
https://www.nettavisen.no/sport/quint-j ... 3424364737
Det hadde jeg ikke fått med meg! Tusen takk :)

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2466

Legg inn av BrannLFC »

Lite prat om Bjorlo her inne. Hva tror dere om han? Vil også høre noen analyser om Lode og Ebiye.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: tor mar 30, 2023 9:40 pm Lite prat om Bjorlo her inne. Hva tror dere om han? Vil også høre noen analyser om Lode og Ebiye.
Ser en del har troen på Bjørlo denne sesongen. Tipper han blir ganske så fast i RBK, men usikker på målpoeng.
Angående Lode og Ebiye mener jeg at det finnes klart bedre alternativ til samme pris!

guru

Legg inn av guru »

RBK signerer ny spiss. Agon Sadiku. Scoret 10 mål på 21 kamper for Honka i fjor. Ellers virker han som et rimelig ubeskrevet blad. 20 år gammel, og er vel neppe tenkt å gå rett inn på laget.

https://www.nettavisen.no/sport/nettavi ... 95-1006744

guru

Legg inn av guru »

Draft med trippel BG på midten. Kun én spillende på benk, men tenker at det er greit å gå all inn de første rundene. Går vel mot RO i Runde 4 og deretter et WC noen runder etter det. Jeg pleier sjelden å ha en veldig sterk benk i starten av sesongene.

Alternativet er å gå for favoritten Rasmussen i stedet for Al-Saed, men da må Linnes ofres, og liker ikke tanken på det.

Jeg har også utrolig lyst å ha Lehne Olsen inn, men da blir det ikke mulig å ha trippel BG på midten, og vanskelig å ha både Vetlesen og Pellegrino også.

Har også sett på et draft med Berisha inne. Her må det tas noen valg fremover :)

Bilde

eppaen

Legg inn av eppaen »

Jeg tror fortsatt å måtte gamble mellom Vetlesen og Pelle vil være den største frustrasjonen jeg kommer til å ha. Så begge må på.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2466

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: tor mar 30, 2023 9:53 pm
BrannLFC skrev: tor mar 30, 2023 9:40 pm Lite prat om Bjorlo her inne. Hva tror dere om han? Vil også høre noen analyser om Lode og Ebiye.
Ser en del har troen på Bjørlo denne sesongen. Tipper han blir ganske så fast i RBK, men usikker på målpoeng.
Angående Lode og Ebiye mener jeg at det finnes klart bedre alternativ til samme pris!
Lode er fast ,bankers i ellever?

urbeka

Legg inn av urbeka »

BrannLFC skrev: tor mar 30, 2023 9:40 pm Lite prat om Bjorlo her inne. Hva tror dere om han? Vil også høre noen analyser om Lode og Ebiye.
Bjørlo har sett bra ut tidligere i vinter, og jeg har vært positiv, men har ikke klart å markere seg de siste kampene, tvert imot. Jeg ville holdt meg unna.

Agon Sadiku kommer veldig fort i spill. De har fulgt ham et års tid. Han har både U-landslagskamper og A-landslagskamper for både kosovo og finland. Fyllte nettopp 20 år (10 mars) så ferskt prospekt. Hvis man tar med det finske sluttspillet så scora han 14 mål på 26 kamper for Honka sist sesong. Vi vet ikke hvor raskt han tar nivået. Det blir spennende å følge med på.

RBK hadde egentlig tenkt å vente litt til, for å se hvordan de man har slår til og spille Sæter som møtespiss frem til sommeren. Dette også fordi det ikke er helt avklart om Noah Holm returnerer til sommeren. Skaden til Sæter fremskyndet dealen. Men de har visstnok fulgt ham i over et år, så vi får se hvordan det går.

En annen å følge med på nå er Isak Snær Thorvaldson. Han har vært skada og var også ikke helt fit når han kom, veldig glad i hamburgere visstnok. Men skal være stadig sharpene nå, morsom spillertype. Han er litt for dyr til å være et kupp, men noe å følge med på.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: fre mar 31, 2023 6:22 am RBK signerer ny spiss. Agon Sadiku. Scoret 10 mål på 21 kamper for Honka i fjor. Ellers virker han som et rimelig ubeskrevet blad. 20 år gammel, og er vel neppe tenkt å gå rett inn på laget.

https://www.nettavisen.no/sport/nettavi ... 95-1006744
Leste det samme. Dog ikke aktuell for min del før han beviser noe i RBK-drakten😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: fre mar 31, 2023 6:43 am Draft med trippel BG på midten. Kun én spillende på benk, men tenker at det er greit å gå all inn de første rundene. Går vel mot RO i Runde 4 og deretter et WC noen runder etter det. Jeg pleier sjelden å ha en veldig sterk benk i starten av sesongene.

Alternativet er å gå for favoritten Rasmussen i stedet for Al-Saed, men da må Linnes ofres, og liker ikke tanken på det.

Jeg har også utrolig lyst å ha Lehne Olsen inn, men da blir det ikke mulig å ha trippel BG på midten, og vanskelig å ha både Vetlesen og Pellegrino også.

Har også sett på et draft med Berisha inne. Her må det tas noen valg fremover :)

Bilde
Har et helt likt utkast selv! Kan fort ende på dette laget til slutt. Hvordan ser utkastet ditt med Berisha inne ut?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

eppaen skrev: fre mar 31, 2023 7:40 am Jeg tror fortsatt å måtte gamble mellom Vetlesen og Pelle vil være den største frustrasjonen jeg kommer til å ha. Så begge må på.
Samme her, men isåfall dropper jeg nok Berisha!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: fre mar 31, 2023 8:04 am
K-Torget skrev: tor mar 30, 2023 9:53 pm
BrannLFC skrev: tor mar 30, 2023 9:40 pm Lite prat om Bjorlo her inne. Hva tror dere om han? Vil også høre noen analyser om Lode og Ebiye.
Ser en del har troen på Bjørlo denne sesongen. Tipper han blir ganske så fast i RBK, men usikker på målpoeng.
Angående Lode og Ebiye mener jeg at det finnes klart bedre alternativ til samme pris!
Lode er fast ,bankers i ellever?
Det vil jeg tro, mer usikker på målpoeng og CS..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: fre mar 31, 2023 10:17 am
BrannLFC skrev: tor mar 30, 2023 9:40 pm Lite prat om Bjorlo her inne. Hva tror dere om han? Vil også høre noen analyser om Lode og Ebiye.
Bjørlo har sett bra ut tidligere i vinter, og jeg har vært positiv, men har ikke klart å markere seg de siste kampene, tvert imot. Jeg ville holdt meg unna.

Agon Sadiku kommer veldig fort i spill. De har fulgt ham et års tid. Han har både U-landslagskamper og A-landslagskamper for både kosovo og finland. Fyllte nettopp 20 år (10 mars) så ferskt prospekt. Hvis man tar med det finske sluttspillet så scora han 14 mål på 26 kamper for Honka sist sesong. Vi vet ikke hvor raskt han tar nivået. Det blir spennende å følge med på.

RBK hadde egentlig tenkt å vente litt til, for å se hvordan de man har slår til og spille Sæter som møtespiss frem til sommeren. Dette også fordi det ikke er helt avklart om Noah Holm returnerer til sommeren. Skaden til Sæter fremskyndet dealen. Men de har visstnok fulgt ham i over et år, så vi får se hvordan det går.

En annen å følge med på nå er Isak Snær Thorvaldson. Han har vært skada og var også ikke helt fit når han kom, veldig glad i hamburgere visstnok. Men skal være stadig sharpene nå, morsom spillertype. Han er litt for dyr til å være et kupp, men noe å følge med på.
Tusen takk for innlegget 😊

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Er det noen som har lagd noen liga? . Burde være en liga for Fridiskudjon

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: fre mar 31, 2023 6:55 pm Er det noen som har lagd noen liga? . Burde være en liga for Fridiskudjon
Jeg er med i en liga som heter Team-Fridiskusjon (fornyet fra i fjor).

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»