Eliteserien Fantasy 2023

Svar
K-Torget

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: man mai 29, 2023 3:56 pm
K-Torget skrev: man mai 29, 2023 3:32 pm Tips fra Dagfin Thon:

https://www.tv2.no/sport/her-er-ekspert ... /15768245/

Dog har vel alle vært nevnt minst en gang her inne :)
Ser Nypan er nevnt. Har plassert han på benk. Har egentlig ikke trua at RBK får til noe mot Brann, men blir i tvil når Larsen og Kristiansen er ute.
Større sjanse for at Nypan får til noe i dag når Pallesen spiller enn med det vanlige stopperparet... Hvem kan du spille Nypan istedet for?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Helvete heller. Når vurderer jeg Haugen istedenfor Vetlesen...

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: man mai 29, 2023 3:59 pm Vet vi noe om hvor lenge Ruben Kristiansen blir ute?

Lurer på om jeg skal ta nullen fra Fosnæss Hanssen, eller ta enda en hit for å få inn noen andre, men for å få noen spillende må det bli Kristiansen som går ut. Gjør det ikke dersom Kristiansen er klar igjen snart.
Har ikke funnet noe, men tror ikke han er tilbake med det første.. Kanskje etter landskampene i juni?

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Henriksen til Soltvedt. Null i banken så lukter -4 neste runde om ikke Glimt midtbanen min med 3 gutter drar inn 50 poeng inkludert Pelle (C)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Guest56 skrev: man mai 29, 2023 4:07 pm Planen min røyk ettersom Haugan og erisken ble benket.

Dyngeland
Wallem - Haugan - Bjørkan
Pelle C - grønbæk - FHM - Erisken
Jatta - Salvesen - finne

Rodgers - østraat - fosnæss - diop på benk
Planla bjørkan -> soltvedt og Salvesen -> Faris, men må endre litt på den noen tips?

Byttene blir fort Eriksen -> Lundqvist, Haugan -> soltvedt og Salvesen -> Adams (-4)
Hadde gått for den -4 løsningen pga. de nevnte benkingene! :)

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: man mai 29, 2023 4:13 pm
Skywalker skrev: man mai 29, 2023 3:56 pm
K-Torget skrev: man mai 29, 2023 3:32 pm Tips fra Dagfin Thon:

https://www.tv2.no/sport/her-er-ekspert ... /15768245/

Dog har vel alle vært nevnt minst en gang her inne :)
Ser Nypan er nevnt. Har plassert han på benk. Har egentlig ikke trua at RBK får til noe mot Brann, men blir i tvil når Larsen og Kristiansen er ute.
Større sjanse for at Nypan får til noe i dag når Pallesen spiller enn med det vanlige stopperparet... Hvem kan du spille Nypan istedet for?
Har ikke lyst å ta ut noen. Måtte blitt en av disse

Pelle - Maigaard - Lundqvist - Breivik
Faris - Finne - Adams

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

stc887 skrev: man mai 29, 2023 4:14 pm Henriksen til Soltvedt. Null i banken så lukter -4 neste runde om ikke Glimt midtbanen min med 3 gutter drar inn 50 poeng inkludert Pelle (C)
Fint bytte! Hva planlegger du i neste runde? :)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

@TheIceman10 vet vi noe om fysiske formen til Haugen? Tror vi at han spiller 60+ min idag?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

PEF_1973 skrev: man mai 29, 2023 4:04 pm Siden alle midtbanespillerne mine starter så ble det enkelt bytte fra Jatta til Moumbagna, for en hit.
Grønbæk røk ut til fordel for Sivert Mannsverk allerede 16., for å rydde plass for Moumbagna. Hadde ikke klart å å få skrapet i sammen nok cash vha Bjørkan.

Selvik
Linnes-Wallem-Bjørkan
Mannsverk-Breivik-Pellegrino(K)-Bjørdal
Finne-Adams-Moumbagna
------------------------
Øy-Heltne Nilsen-Foosnæs Hansen-Kristensen
Du vurderer ikke å starte Sivert istedet for Bjørdal?

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

K-Torget skrev: man mai 29, 2023 4:14 pm
Bjørka skrev: man mai 29, 2023 3:59 pm Vet vi noe om hvor lenge Ruben Kristiansen blir ute?

Lurer på om jeg skal ta nullen fra Fosnæss Hanssen, eller ta enda en hit for å få inn noen andre, men for å få noen spillende må det bli Kristiansen som går ut. Gjør det ikke dersom Kristiansen er klar igjen snart.
Har ikke funnet noe, men tror ikke han er tilbake med det første.. Kanskje etter landskampene i juni?
Hm. Er det ikke rart at han er på benken, hvis han er ute så lenge?

guru

Legg inn av guru »

Vetlesen + FHM eller Grønbæk + Blomberg?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: man mai 29, 2023 4:16 pm
K-Torget skrev: man mai 29, 2023 4:13 pm
Skywalker skrev: man mai 29, 2023 3:56 pm

Ser Nypan er nevnt. Har plassert han på benk. Har egentlig ikke trua at RBK får til noe mot Brann, men blir i tvil når Larsen og Kristiansen er ute.
Større sjanse for at Nypan får til noe i dag når Pallesen spiller enn med det vanlige stopperparet... Hvem kan du spille Nypan istedet for?
Har ikke lyst å ta ut noen. Måtte blitt en av disse

Pelle - Maigaard - Lundqvist - Breivik
Faris - Finne - Adams
Jeg hadde også benket Nypan i dette tilfelle selv om Sery L og Kristiansen er ute :)

LoeTo

Legg inn av LoeTo »

vetlesen eller Grønbæk ut for å ta inn Faris ? og er det verdt -4 ?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: man mai 29, 2023 4:17 pm
K-Torget skrev: man mai 29, 2023 4:14 pm
Bjørka skrev: man mai 29, 2023 3:59 pm Vet vi noe om hvor lenge Ruben Kristiansen blir ute?

Lurer på om jeg skal ta nullen fra Fosnæss Hanssen, eller ta enda en hit for å få inn noen andre, men for å få noen spillende må det bli Kristiansen som går ut. Gjør det ikke dersom Kristiansen er klar igjen snart.
Har ikke funnet noe, men tror ikke han er tilbake med det første.. Kanskje etter landskampene i juni?
Hm. Er det ikke rart at han er på benken, hvis han er ute så lenge?
Beklager! Var ikke klar over at han var på benk allerede i dag basert på opplysninger fra tidligere i uken! Hadde ikke byttet ut Kristiansen da :)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Noen med rbnett+ som kan si om det skrives noe om skaden til Haugen og spilletid fremover?

https://www.rbnett.no/sport/moldefk/i/l ... i-fem-uker

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

LoeTo skrev: man mai 29, 2023 4:19 pm vetlesen eller Grønbæk ut for å ta inn Faris ? og er det verdt -4 ?
I mitt hodet er det verdt -4 :) Hadde nok tatt ut Grønbæk, selv om jeg har Grønbæk og ikke Vetlesen. Har ikke hatt Vetlesen denne sesongen, men holder han over Grønbæk og velger Vetlesen på WC om noen runder :)

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Lew_Ashby skrev: man mai 29, 2023 4:17 pm @TheIceman10 vet vi noe om fysiske formen til Haugen? Tror vi at han spiller 60+ min idag?
Haugen har hatt en muskelskade, som har murret gjennom lengre tid. Han fikk 45 min i cupen mot Surnadal, og han håper nå at skaden er leget.

Tipper at han får 45-60 min i dag, men ikke stort mer!

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

K-Torget skrev: man mai 29, 2023 4:16 pm
stc887 skrev: man mai 29, 2023 4:14 pm Henriksen til Soltvedt. Null i banken så lukter -4 neste runde om ikke Glimt midtbanen min med 3 gutter drar inn 50 poeng inkludert Pelle (C)
Fint bytte! Hva planlegger du i neste runde? :)
Restruktere med 3 spisser (Faris eller Adams , trolig førstnevnte) og gjøre Hugo til SHN eller noe rimeligere. Runde 10 ser ut som bra tidspunkt å spare opp et bytte på om jeg gjør -4 og da har jeg 2FT til etter den pausen som er om Wallem forsvinner etter andre

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

TheIceman10 skrev: man mai 29, 2023 4:23 pm Tipper at han får 45-60 min i dag, men ikke stort mer!
Kjipt. Hadde håpet på at han var mer klar enn som så. Vurderer denne varianten:

Cornic->Haugen
Eriksen->Lundqvist

istedenfor

Eriksen->Vetlesen
Cornic->4.0

Guest56

Legg inn av Guest56 »

LoeTo skrev: man mai 29, 2023 4:19 pm vetlesen eller Grønbæk ut for å ta inn Faris ? og er det verdt -4 ?
Personlig syntes jeg ikke et hit for å få ut Vetlesen er verdt det, men grønbæk er jeg mer åpen for

LoeTo

Legg inn av LoeTo »

K-Torget skrev: man mai 29, 2023 4:21 pm
LoeTo skrev: man mai 29, 2023 4:19 pm vetlesen eller Grønbæk ut for å ta inn Faris ? og er det verdt -4 ?
I mitt hodet er det verdt -4 :) Hadde nok tatt ut Grønbæk, selv om jeg har Grønbæk og ikke Vetlesen. Har ikke hatt Vetlesen denne sesongen, men holder han over Grønbæk og velger Vetlesen på WC om noen runder :)
Om jeg går for Grønbæk ut, har jeg 6.7 å bruke på en midtbane men vet ikke hvem. Vetlesen er jo dyr å ha i tillegg, tar jeg ut han har jeg råd til Lundquist som alle vistnok prater om ? da får jeg 8.5itb

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Lew_Ashby skrev: man mai 29, 2023 4:26 pm
TheIceman10 skrev: man mai 29, 2023 4:23 pm Tipper at han får 45-60 min i dag, men ikke stort mer!
Kjipt. Hadde håpet på at han var mer klar enn som så. Vurderer denne varianten:

Cornic->Haugen
Eriksen->Lundqvist

istedenfor

Eriksen->Vetlesen
Cornic->4.0
Tja, ikke helt håpløst det. Haugen gir jo en helt annen dimensjon til Moldes offensive spill, men samtidig vil jeg si det er småskummelt å sitte uten Vetlesen mot Viking. Det eksploderer nok derfra før eller siden!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

TheIceman10 skrev: man mai 29, 2023 4:33 pm Tja, ikke helt håpløst det. Haugen gir jo en helt annen dimensjon til Moldes offensive spill, men samtidig vil jeg si det er småskummelt å sitte uten Vetlesen mot Viking. Det eksploderer nok derfra før eller siden!
Ja ville blitt en voldsom diff med Haugen hvor man får inn spillets beste forsvarer som har eierandel under 2%.

Lander nok på det som var planen hele veien med Vetlesen inn.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Spille SHN eller Næss?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

stc887 skrev: man mai 29, 2023 4:25 pm
K-Torget skrev: man mai 29, 2023 4:16 pm
stc887 skrev: man mai 29, 2023 4:14 pm Henriksen til Soltvedt. Null i banken så lukter -4 neste runde om ikke Glimt midtbanen min med 3 gutter drar inn 50 poeng inkludert Pelle (C)
Fint bytte! Hva planlegger du i neste runde? :)
Restruktere med 3 spisser (Faris eller Adams , trolig førstnevnte) og gjøre Hugo til SHN eller noe rimeligere. Runde 10 ser ut som bra tidspunkt å spare opp et bytte på om jeg gjør -4 og da har jeg 2FT til etter den pausen som er om Wallem forsvinner etter andre
Fin plan :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: man mai 29, 2023 4:26 pm
TheIceman10 skrev: man mai 29, 2023 4:23 pm Tipper at han får 45-60 min i dag, men ikke stort mer!
Kjipt. Hadde håpet på at han var mer klar enn som så. Vurderer denne varianten:

Cornic->Haugen
Eriksen->Lundqvist

istedenfor

Eriksen->Vetlesen
Cornic->4.0
Den første varianten var fristende... :) Men den andre er nok det trygge! :)
Sist redigert av K-Torget den man mai 29, 2023 4:38 pm, redigert 1 gang totalt.

Guest56

Legg inn av Guest56 »

LoeTo skrev: man mai 29, 2023 4:31 pm
K-Torget skrev: man mai 29, 2023 4:21 pm
LoeTo skrev: man mai 29, 2023 4:19 pm vetlesen eller Grønbæk ut for å ta inn Faris ? og er det verdt -4 ?
I mitt hodet er det verdt -4 :) Hadde nok tatt ut Grønbæk, selv om jeg har Grønbæk og ikke Vetlesen. Har ikke hatt Vetlesen denne sesongen, men holder han over Grønbæk og velger Vetlesen på WC om noen runder :)
Om jeg går for Grønbæk ut, har jeg 6.7 å bruke på en midtbane men vet ikke hvem. Vetlesen er jo dyr å ha i tillegg, tar jeg ut han har jeg råd til Lundquist som alle vistnok prater om ? da får jeg 8.5itb
Ja den er tøff ja, her er jeg veldig usikker, kommer kanskje litt an på spissen du stiller med istedenfor faris

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

LoeTo skrev: man mai 29, 2023 4:31 pm
K-Torget skrev: man mai 29, 2023 4:21 pm
LoeTo skrev: man mai 29, 2023 4:19 pm vetlesen eller Grønbæk ut for å ta inn Faris ? og er det verdt -4 ?
I mitt hodet er det verdt -4 :) Hadde nok tatt ut Grønbæk, selv om jeg har Grønbæk og ikke Vetlesen. Har ikke hatt Vetlesen denne sesongen, men holder han over Grønbæk og velger Vetlesen på WC om noen runder :)
Om jeg går for Grønbæk ut, har jeg 6.7 å bruke på en midtbane men vet ikke hvem. Vetlesen er jo dyr å ha i tillegg, tar jeg ut han har jeg råd til Lundquist som alle vistnok prater om ? da får jeg 8.5itb
Har du Breivik? Hvis ikke hadde jeg tatt inn han. Ellers kan du jo vurdere Nypan :)

LoeTo

Legg inn av LoeTo »

Guest56 skrev: man mai 29, 2023 4:37 pm
LoeTo skrev: man mai 29, 2023 4:31 pm
K-Torget skrev: man mai 29, 2023 4:21 pm

I mitt hodet er det verdt -4 :) Hadde nok tatt ut Grønbæk, selv om jeg har Grønbæk og ikke Vetlesen. Har ikke hatt Vetlesen denne sesongen, men holder han over Grønbæk og velger Vetlesen på WC om noen runder :)
Om jeg går for Grønbæk ut, har jeg 6.7 å bruke på en midtbane men vet ikke hvem. Vetlesen er jo dyr å ha i tillegg, tar jeg ut han har jeg råd til Lundquist som alle vistnok prater om ? da får jeg 8.5itb
Ja den er tøff ja, her er jeg veldig usikker, kommer kanskje litt an på spissen du stiller med istedenfor faris
laget pr. nå
Hansen
Linnes-Næss-Wallem
Mannsverk-Vetlesen-Pelle-Grønbæk-Nypan
Finne-Høgh
(Hagen-Reese-Gonstad-Cornic)

Guest56

Legg inn av Guest56 »

LoeTo skrev: man mai 29, 2023 4:39 pm
Guest56 skrev: man mai 29, 2023 4:37 pm
LoeTo skrev: man mai 29, 2023 4:31 pm

Om jeg går for Grønbæk ut, har jeg 6.7 å bruke på en midtbane men vet ikke hvem. Vetlesen er jo dyr å ha i tillegg, tar jeg ut han har jeg råd til Lundquist som alle vistnok prater om ? da får jeg 8.5itb
Ja den er tøff ja, her er jeg veldig usikker, kommer kanskje litt an på spissen du stiller med istedenfor faris
laget pr. nå
Hansen
Linnes-Næss-Wallem
Mannsverk-Vetlesen-Pelle-Grønbæk-FHM
Finne-Høgh
(Hagen-Reese-Gonstad-Cornic)
Tror du kan ta nypan eller Breivik Som K-Torget er inne på, tror det er bedre enn å ofre Vetlesen

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»