Eliteserien Fantasy 2023

Svar
Firminoooo

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av Firminoooo »

Lew_Ashby skrev: fre jul 07, 2023 8:36 pm Benke Karlsbakk og spille Atanga ❤️
Tenner lys. Jeg hadde flaks. Trengte cash og tok en -4 for Grønbæk til frelseren Karlsbakk.

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Fredrik André Bjørkan er friskmeldt – og med i Glimt-troppen som skal møte Odd.
https://www.an.no/nokkelspiller-tilbake ... -4-1790116

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: lør jul 08, 2023 3:44 pm
Fredrik André Bjørkan er friskmeldt – og med i Glimt-troppen som skal møte Odd.
https://www.an.no/nokkelspiller-tilbake ... -4-1790116
:) :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: lør jul 08, 2023 12:54 pm Vurderer Breivik til karlsbakk i dobbelen, men var tidlig på Breivik og taper 0.4 i verdi, det svir litt i så fall kjenner jeg
Jeg kvittet meg med Breivik på WC denne uken for å få inn blant annet Karlsbakk og tapte 0,4.. Det var ikke lett, men håper det betaler seg tilbake over tid! :)

guru

Legg inn av guru »

Benka selvsagt Selvik. Blir garantert å holde nullen og 3 bonus....

eppaen

Legg inn av eppaen »

Viking scorer "alltid" i andre omgang.

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

guru skrev: lør jul 08, 2023 6:50 pm Benka selvsagt Selvik. Blir garantert å holde nullen og 3 bonus....
Da er vi i samme båt 😵

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

eppaen skrev: lør jul 08, 2023 6:51 pm Viking scorer "alltid" i andre omgang.
Tripic må gjerne score 8-)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Salvesen 1 - 0.
Tripic assist! :D

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Tripic i form

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

Tripic hjemme på en lørdag i en stor-ish kamp er det sikreste kortet i ligaen :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Tripic!! :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Milwaukee_Bucks_2021 skrev: lør jul 08, 2023 7:31 pm Tripic hjemme på en lørdag i en stor-ish kamp er det sikreste kortet i ligaen :)
Cappet du han også?
Jeg vurderte det lenge, men gikk for det "trygge" i Pelle.

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Tripic senker OR skuta mi som om det var en kanonade fra slagskipet Tirpitz.

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Venter nå på den avgjørende trefferen før kaptein Firminoooo forlater skuta før hun forsetter sin ferd ned i havets mørke.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: lør jul 08, 2023 7:37 pm Venter nå på den avgjørende trefferen før kaptein Firminoooo forlater skuta før hun forsetter sin ferd ned i havets mørke.
:( :( :(

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

K-Torget skrev: lør jul 08, 2023 7:33 pm
Cappet du han også?
Jepp :D

TLee

Legg inn av TLee »

Herlig med Tripi(c)

Opp til 2100

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

K-Torget skrev: lør jul 08, 2023 7:38 pm
Firminoooo skrev: lør jul 08, 2023 7:37 pm Venter nå på den avgjørende trefferen før kaptein Firminoooo forlater skuta før hun forsetter sin ferd ned i havets mørke.
:( :( :(
Splitte mine bramseil! Faller som en stein til 595 plass, men skuta holder seg flytende. Jeg får komme meg til havns og ta kommando over krysseren Pellegrino, kan jo torpedere noens OR håp.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Milwaukee_Bucks_2021 skrev: lør jul 08, 2023 7:45 pm
K-Torget skrev: lør jul 08, 2023 7:33 pm
Cappet du han også?
Jepp :D
Gratulerer! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: lør jul 08, 2023 7:56 pm
K-Torget skrev: lør jul 08, 2023 7:38 pm
Firminoooo skrev: lør jul 08, 2023 7:37 pm Venter nå på den avgjørende trefferen før kaptein Firminoooo forlater skuta før hun forsetter sin ferd ned i havets mørke.
:( :( :(
Splitte mine bramseil! Faller som en stein til 595 plass, men skuta holder seg flytende. Jeg får komme meg til havns og ta kommando over krysseren Pellegrino, kan jo torpedere noens OR håp.
Kjør kaptein Pelle!! :)

urbeka

Legg inn av urbeka »

Grattis alle Tripic-cappere. Selv er jeg happy med Diop CS’en som bare kosta 4.4 men det monner jo ikke mot de filthy 28 poengene tripic cappere stikker av med. Nå MÅ Pelle levere. Jeg ramla bare 30 plasser så ikke sånn kjempestor andel i topp 200 som har tripic cap.

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

TLee skrev: lør jul 08, 2023 7:54 pm Herlig med Tripi(c)

Opp til 2100
Dere skulle vært kjølhalt!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Mine to spillere i aksjon så langt, Karlsbakk og Tripic, gir meg finem 23 poeng og opp til 500 ovr. enn så lenge! :) Trenger likevel at kaptein Pelle leverer i morgen! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: lør jul 08, 2023 7:58 pm Grattis alle Tripic-cappere. Selv er jeg happy med Diop CS’en som bare kosta 4.4 men det monner jo ikke mot de filthy 28 poengene tripic cappere stikker av med. Nå MÅ Pelle levere. Jeg ramla bare 30 plasser så ikke sånn kjempestor andel i topp 200 som har tripic cap.
Opp fra 1100 ovr til 500 ovr med Karlsbakk og Tripic. Håper virkelig at kaptein Pelle leverer minst det samme i morgen som Tripic i dag :)

eppaen

Legg inn av eppaen »

Tripic kom jeg aldri på. Ergerlig

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

eppaen skrev: lør jul 08, 2023 8:02 pm Tripic kom jeg aldri på. Ergerlig
WC denne runden som gjorde at jeg kom meg på både han og Karlsbakk!

guru

Legg inn av guru »

Grattis til alle med Tripic. Nok en gang et eksempel på hvordan man går seg helt blind i jakten på dobbeltspillere. "Alle" planlegger å få inn LSK til dobbelen i stedet for å ta inn formspillere. Skjer hvert eneste år. Frustrerende.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: lør jul 08, 2023 8:33 pm Grattis til alle med Tripic. Nok en gang et eksempel på hvordan man går seg helt blind i jakten på dobbeltspillere. "Alle" planlegger å få inn LSK til dobbelen i stedet for å ta inn formspillere. Skjer hvert eneste år. Frustrerende.
Lett å gå seg blind på dobler.. Ikke alltid dobler gir så mye som man skulle tro.
Kommende dobbel kan likevel levere og jeg er isåfall klar med 3 x LSK og 2 x AAFK. I tillegg glad jeg klarte å få med Tripic på WC :)

Rett skal være rett

Legg inn av Rett skal være rett »

Er forumet oppe igjen? Hvem er her fremdeles? :D

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»