Eliteserien Fantasy 2023

Svar
GatlingGun

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av GatlingGun »

K-Torget skrev: tor mar 16, 2023 2:48 pm
urbeka skrev: tor mar 16, 2023 11:33 am
GatlingGun skrev: tor mar 16, 2023 11:29 am Tanker?

20230316_112826.jpg
Savner Rassmussen fra Brann, Pelle, og noe LSK defensivt.
Støttes 😊
Da har jeg tweaket litt og nå kommet frem til noe mer komplett. Takk for råd.
20230316_163649.jpg

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: tor mar 16, 2023 4:35 pm Jeg vurdere å bare sette set-and-forget på Christiansen-Dragsnes, istenfor å forsøke outsmarte meg selv med masse rotasjoner osv. Christiansen en steinbra fremdeles veldig ung keeper, bra med poeng i fjor. På de få klippene jeg har sett av LSK i år så har plutselig Dragsnes drivet og surra rundt på motstanders 5-meter. LSK var såvidt jeg husker tredje best på xg imot. Tror de får en fin sesong i år.
Dragsnes er klink hos meg også. Vurderer også Christiansen, mer er per nå på Grytebust pga. pris..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

GatlingGun skrev: tor mar 16, 2023 4:37 pm
K-Torget skrev: tor mar 16, 2023 2:48 pm
urbeka skrev: tor mar 16, 2023 11:33 am

Savner Rassmussen fra Brann, Pelle, og noe LSK defensivt.
Støttes 😊
Da har jeg tweaket litt og nå kommet frem til noe mer komplett. Takk for råd.

20230316_163649.jpg
Bare hyggelig! Ser bedre ut!
Kan du for eksempel nedgradere Blomberg å få inn Berisha for Ola B og evt. Linnes / Haugen for Risa? Personlig hadde jeg fort gjort det :)

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Nå er det helt krise her. Når jeg ikke klarer å velge mellom Pellegrino og Berisha, så blir d uten noen av de. På tide å legge fra seg Fantasy spillet til nærmere seriestart :?

Christiansen
Dragsnes - Linnes - Wembangomo
Vetlesen - Al-Saed - Rasmussen - Eriksen - Breivik
Adams - Finne

Benk: Hagen - Ruud Tveter - Jansen - Dunn

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: tor mar 16, 2023 5:46 pm Nå er det helt krise her. Når jeg ikke klarer å velge mellom Pellegrino og Berisha, så blir d uten noen av de. På tide å legge fra seg Fantasy spillet til nærmere seriestart :?

Christiansen
Dragsnes - Linnes - Wembangomo
Vetlesen - Al-Saed - Rasmussen - Eriksen - Breivik
Adams - Finne

Benk: Hagen - Ruud Tveter - Jansen - Dunn
Hehe ikke enkelt dette.. :lol:
Selv har jeg Berisha, men ikke Pelle. Har dog Vetlesen.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Cedianar skrev: tor mar 16, 2023 10:26 am Jeg ville ikke fjernet Sery Larsen. Ser på han som en av de største varpene til nå på fantasy. Han kommer til å spille fast, kun verd 4.5 mill, og slik som Brann ser ut for øyeblikket kan de få en kjempesesong. Jeg ville brukt de 2 mill på å oppgradere Solbakken til en spiller som f.eks. Kabran.
Kabran!? Han kommer ikke til å starte mange kamper i år. Er bak Salvesen og D’Agostino i spisskøen. Og han er bak Austbø, Svendsen og Sandberg i høyre ving-køen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Vikingen skrev: tor mar 16, 2023 7:40 pm
Cedianar skrev: tor mar 16, 2023 10:26 am Jeg ville ikke fjernet Sery Larsen. Ser på han som en av de største varpene til nå på fantasy. Han kommer til å spille fast, kun verd 4.5 mill, og slik som Brann ser ut for øyeblikket kan de få en kjempesesong. Jeg ville brukt de 2 mill på å oppgradere Solbakken til en spiller som f.eks. Kabran.
Kabran!? Han kommer ikke til å starte mange kamper i år. Er bak Salvesen og D’Agostino i spisskøen. Og han er bak Austbø, Svendsen og Sandberg i høyre ving-køen.
Takk for innlegg! Dog ikke overrasket.. :)

Cedianar

Legg inn av Cedianar »

Vikingen skrev: tor mar 16, 2023 7:40 pm
Cedianar skrev: tor mar 16, 2023 10:26 am Jeg ville ikke fjernet Sery Larsen. Ser på han som en av de største varpene til nå på fantasy. Han kommer til å spille fast, kun verd 4.5 mill, og slik som Brann ser ut for øyeblikket kan de få en kjempesesong. Jeg ville brukt de 2 mill på å oppgradere Solbakken til en spiller som f.eks. Kabran.
Kabran!? Han kommer ikke til å starte mange kamper i år. Er bak Salvesen og D’Agostino i spisskøen. Og han er bak Austbø, Svendsen og Sandberg i høyre ving-køen.
Ser jeg må følge mer med i oppkjøringen ja :lol:

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Cedianar skrev: tor mar 16, 2023 8:17 pm
Vikingen skrev: tor mar 16, 2023 7:40 pm
Cedianar skrev: tor mar 16, 2023 10:26 am Jeg ville ikke fjernet Sery Larsen. Ser på han som en av de største varpene til nå på fantasy. Han kommer til å spille fast, kun verd 4.5 mill, og slik som Brann ser ut for øyeblikket kan de få en kjempesesong. Jeg ville brukt de 2 mill på å oppgradere Solbakken til en spiller som f.eks. Kabran.
Kabran!? Han kommer ikke til å starte mange kamper i år. Er bak Salvesen og D’Agostino i spisskøen. Og han er bak Austbø, Svendsen og Sandberg i høyre ving-køen.
Ser jeg må følge mer med i oppkjøringen ja :lol:
:lol: :lol:
Kabran var vel heller ikke fast i fjor ;)

SRams1

Legg inn av SRams1 »

Første utkast 😊
Screenshot_20230317_043410_Chrome.jpg

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

SRams1 skrev: fre mar 17, 2023 4:45 am Første utkast 😊
Screenshot_20230317_043410_Chrome.jpg
Mye fornuftig her😊

Norez

Legg inn av Norez »

Skywalker skrev: tor mar 16, 2023 5:46 pm Nå er det helt krise her. Når jeg ikke klarer å velge mellom Pellegrino og Berisha, så blir d uten noen av de. På tide å legge fra seg Fantasy spillet til nærmere seriestart :?

Christiansen
Dragsnes - Linnes - Wembangomo
Vetlesen - Al-Saed - Rasmussen - Eriksen - Breivik
Adams - Finne

Benk: Hagen - Ruud Tveter - Jansen - Dunn
Hadde jeg måttet velge mellom Pellegrino og Berisha, ville jeg valgt Pellegrino. Jeg tror han får flere minutter og man vet at han alltid presterer veldig bra i Glimt. Berisha er mer uskreven. Pelle er også midtbane på spillet, hvilket gjør at han har større potensiale for mange poeng. Men jeg tør ikke gå uten noen av dem.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Norez skrev: fre mar 17, 2023 12:36 pm
Skywalker skrev: tor mar 16, 2023 5:46 pm Nå er det helt krise her. Når jeg ikke klarer å velge mellom Pellegrino og Berisha, så blir d uten noen av de. På tide å legge fra seg Fantasy spillet til nærmere seriestart :?

Christiansen
Dragsnes - Linnes - Wembangomo
Vetlesen - Al-Saed - Rasmussen - Eriksen - Breivik
Adams - Finne

Benk: Hagen - Ruud Tveter - Jansen - Dunn
Hadde jeg måttet velge mellom Pellegrino og Berisha, ville jeg valgt Pellegrino. Jeg tror han får flere minutter og man vet at han alltid presterer veldig bra i Glimt. Berisha er mer uskreven. Pelle er også midtbane på spillet, hvilket gjør at han har større potensiale for mange poeng. Men jeg tør ikke gå uten noen av dem.
Føler meg usikker på Pellegrino også. Spesielt til den prisen. Operert i høst. Trenger selvfølgelig ikke ha noe å si. Kjipt å sitte uten han hvis han fortsetter trenden fra i fjor. Vurderer veldig å kjøre uten både Pelle og Berhisa, men vet det fort kan straffe seg.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Norez skrev: fre mar 17, 2023 12:36 pm
Skywalker skrev: tor mar 16, 2023 5:46 pm Nå er det helt krise her. Når jeg ikke klarer å velge mellom Pellegrino og Berisha, så blir d uten noen av de. På tide å legge fra seg Fantasy spillet til nærmere seriestart :?

Christiansen
Dragsnes - Linnes - Wembangomo
Vetlesen - Al-Saed - Rasmussen - Eriksen - Breivik
Adams - Finne

Benk: Hagen - Ruud Tveter - Jansen - Dunn
Hadde jeg måttet velge mellom Pellegrino og Berisha, ville jeg valgt Pellegrino. Jeg tror han får flere minutter og man vet at han alltid presterer veldig bra i Glimt. Berisha er mer uskreven. Pelle er også midtbane på spillet, hvilket gjør at han har større potensiale for mange poeng. Men jeg tør ikke gå uten noen av dem.
Hvordan ser laget ditt ut med begge de to inne? :)
Har kun Berisha inne nå, men synes også det er skummelt å skulle gå uten Pelle!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: fre mar 17, 2023 12:55 pm
Norez skrev: fre mar 17, 2023 12:36 pm
Skywalker skrev: tor mar 16, 2023 5:46 pm Nå er det helt krise her. Når jeg ikke klarer å velge mellom Pellegrino og Berisha, så blir d uten noen av de. På tide å legge fra seg Fantasy spillet til nærmere seriestart :?

Christiansen
Dragsnes - Linnes - Wembangomo
Vetlesen - Al-Saed - Rasmussen - Eriksen - Breivik
Adams - Finne

Benk: Hagen - Ruud Tveter - Jansen - Dunn
Hadde jeg måttet velge mellom Pellegrino og Berisha, ville jeg valgt Pellegrino. Jeg tror han får flere minutter og man vet at han alltid presterer veldig bra i Glimt. Berisha er mer uskreven. Pelle er også midtbane på spillet, hvilket gjør at han har større potensiale for mange poeng. Men jeg tør ikke gå uten noen av dem.
Føler meg usikker på Pellegrino også. Spesielt til den prisen. Operert i høst. Trenger selvfølgelig ikke ha noe å si. Kjipt å sitte uten han hvis han fortsetter trenden fra i fjor. Vurderer veldig å kjøre uten både Pelle og Berhisa, men vet det fort kan straffe seg.
Redd det fort kan straffe seg..

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: fre mar 17, 2023 5:28 pm
Skywalker skrev: fre mar 17, 2023 12:55 pm
Norez skrev: fre mar 17, 2023 12:36 pm

Hadde jeg måttet velge mellom Pellegrino og Berisha, ville jeg valgt Pellegrino. Jeg tror han får flere minutter og man vet at han alltid presterer veldig bra i Glimt. Berisha er mer uskreven. Pelle er også midtbane på spillet, hvilket gjør at han har større potensiale for mange poeng. Men jeg tør ikke gå uten noen av dem.
Føler meg usikker på Pellegrino også. Spesielt til den prisen. Operert i høst. Trenger selvfølgelig ikke ha noe å si. Kjipt å sitte uten han hvis han fortsetter trenden fra i fjor. Vurderer veldig å kjøre uten både Pelle og Berhisa, men vet det fort kan straffe seg.
Redd det fort kan straffe seg..
Har en variant med begge to inne jeg også, men liker den dårlig. Fryktelig sårbart i forsvar. pluss at jeg må ha enten Solbakken eller Kurtovic inne på banen.

Christiansen
Dragsnes - Sery Larsen - Taaje
Vetlesen - Rasmussen - Pellegrino - Solbakken
Berhisa - Finne - Ruud Tveter

Benk: Hagen - Kurtovic - Jansen - Dunn

sMoldemort

Legg inn av sMoldemort »

Tja, sånn ble førsteutkastet: ;)
Hansen(V)
Garnås, Wolfe, Dahl Reitan,
Opsahl, Wolff Eikrem(K), Pellegrino, Heltne Nilsen, Kurtovic,
Brynhildsen, Finne

Benken: Hagen, Ebiye, Haugan, Owusu

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: fre mar 17, 2023 6:41 pm
K-Torget skrev: fre mar 17, 2023 5:28 pm
Skywalker skrev: fre mar 17, 2023 12:55 pm

Føler meg usikker på Pellegrino også. Spesielt til den prisen. Operert i høst. Trenger selvfølgelig ikke ha noe å si. Kjipt å sitte uten han hvis han fortsetter trenden fra i fjor. Vurderer veldig å kjøre uten både Pelle og Berhisa, men vet det fort kan straffe seg.
Redd det fort kan straffe seg..
Har en variant med begge to inne jeg også, men liker den dårlig. Fryktelig sårbart i forsvar. pluss at jeg må ha enten Solbakken eller Kurtovic inne på banen.

Christiansen
Dragsnes - Sery Larsen - Taaje
Vetlesen - Rasmussen - Pellegrino - Solbakken
Berhisa - Finne - Ruud Tveter

Benk: Hagen - Kurtovic - Jansen - Dunn
Takk for innlegg :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

sMoldemort skrev: fre mar 17, 2023 6:46 pm Tja, sånn ble førsteutkastet: ;)
Hansen(V)
Garnås, Wolfe, Dahl Reitan,
Opsahl, Wolff Eikrem(K), Pellegrino, Heltne Nilsen, Kurtovic,
Brynhildsen, Finne

Benken: Hagen, Ebiye, Haugan, Owusu
Spennende variant! :)

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Dere som kjenner Brann. Hvem foruten Rasmussen er aktuell fra midtbanen. Ser ut som det er trangt om plassen. Hvordan er Felix? Kommer han til å spille?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: fre mar 17, 2023 11:31 pm Dere som kjenner Brann. Hvem foruten Rasmussen er aktuell fra midtbanen. Ser ut som det er trangt om plassen. Hvordan er Felix? Kommer han til å spille?
Rasmussen og Nilsen er nok de to som kommer til å spille fast på midten / mest på midten.
Castro tar fort en kantposisjonen (sannsynnligvis venstre) om han er frisk. Børsting og Blomberg deler fort en del på høyre kantposisjon.
Så kommer Myhre, Kniklas og Mathisen til å kjempe om den siste plassen på midten, men Børsting og Blomberg kan også bekle deg posisjonen.
For å oppsummere så hadde holdt meg til Rasmussen på midten, Finne på topp og eventuelt Sery Larsen bak. Da har du valgt trygge spillere :) Om du skal ta noen sjanser så hadde jeg valgt Castro, Myhre eller Blomberg.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Berisha fra start og med scoring på straffe i 1 omgang mot Stabæk i kvartfinalen.
Ola B på benk. Ingen Haugen.

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Etter å ha sett litt Stabæk - Molde, vurderer jeg å få inn Petterson på keeperplass. Og kanskje finne plass til Høgh, men da må jeg finne penger et sted.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Høgh ser ut til å være et godt kjøp, ja!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: lør mar 18, 2023 3:18 pm Etter å ha sett litt Stabæk - Molde, vurderer jeg å få inn Petterson på keeperplass. Og kanskje finne plass til Høgh, men da må jeg finne penger et sted.
Høgh har jeg hatt inne en stund, virker som en grei spiller til en grei pris :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: lør mar 18, 2023 3:24 pm Høgh ser ut til å være et godt kjøp, ja!
Jepp!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Vetlesen med 3 assist i dag. Berg og Grænbæk med en hver. Pelle med en scoring. Glimt 5 - Viking 3.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Spurte Chatsonic om å sette opp et lag for meg:

"Absolutt! Her er et forslag til et eliteserien fantasy lag:


Keeper:

Per Kristian Bråtveit (Viking)

Forsvar:

Vegar Eggen Hedenstad (Vålerenga)

Ruben Gabrielsen (Molde)

Kristoffer Ajer (Brentford)

Birger Meling (Nimes)


Midtbane:

Martin Ødegaard (Arsenal)

Jens Petter Hauge (Eintracht Frankfurt)

Magnus Wolff Eikrem (Molde)


Angrep:

Amahl Pellegrino (Strømsgodset)

Dino Islamovic (Rosenborg)

Kasper Junker (Bodø/Glimt)


Denne oppstillingen har en god kombinasjon av erfarne spillere og unge talenter, og bør være i stand til å score mange mål og holde motstanderne unna. Lykke til med fantasy-laget ditt!"

Enda litt å jobbe med før AI tar over verden.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

GoingKronos skrev: søn mar 19, 2023 12:43 pm Spurte Chatsonic om å sette opp et lag for meg:

"Absolutt! Her er et forslag til et eliteserien fantasy lag:


Keeper:

Per Kristian Bråtveit (Viking)

Forsvar:

Vegar Eggen Hedenstad (Vålerenga)

Ruben Gabrielsen (Molde)

Kristoffer Ajer (Brentford)

Birger Meling (Nimes)


Midtbane:

Martin Ødegaard (Arsenal)

Jens Petter Hauge (Eintracht Frankfurt)

Magnus Wolff Eikrem (Molde)


Angrep:

Amahl Pellegrino (Strømsgodset)

Dino Islamovic (Rosenborg)

Kasper Junker (Bodø/Glimt)


Denne oppstillingen har en god kombinasjon av erfarne spillere og unge talenter, og bør være i stand til å score mange mål og holde motstanderne unna. Lykke til med fantasy-laget ditt!"

Enda litt å jobbe med før AI tar over verden.
Klasse! :lol:

Tror dog dette laget hadde vært en favoritt til å vinne serien ;)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Opsahl med scoring på frispark i 1 omg mot LSK i kvartfinalen. Han er klink i mitt lag!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»