Eliteserien Fantasy 2023

Svar
E Desperados

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av E Desperados »

K-Torget skrev: man mai 29, 2023 8:22 pm
Lew_Ashby skrev: man mai 29, 2023 8:19 pm Vi må jo være opp mot 10 stk her inne innenfor topp 200? FD regjerer for øyeblikket.
6 stykker tror jeg. Firminoo på 200-tallet :) Sinnsykt nivå på dere! :)
Mangler 1 poeng på topp 200 nå som CS-poengene i Kamma-LSK kom inn.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Linnes har vært en god mann å ha inne.

Men har to bytter. Lurer på om jeg skal si foreløpig takk for nå og erstatte han med Soltvedt.

42 % som har Linnes. Andre som tenker i de banene for å frigjør litt penger?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: man mai 29, 2023 8:44 pm Linnes har vært en god mann å ha inne.

Men har to bytter. Lurer på om jeg skal si foreløpig takk for nå og erstatte han med Soltvedt.

42 % som har Linnes. Andre som tenker i de banene for å frigjør litt penger?
Hadde beholdt Linnes og tatt inn Soltvedt likevel om muligheter for det :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

E Desperados skrev: man mai 29, 2023 8:39 pm
K-Torget skrev: man mai 29, 2023 8:22 pm
Lew_Ashby skrev: man mai 29, 2023 8:19 pm Vi må jo være opp mot 10 stk her inne innenfor topp 200? FD regjerer for øyeblikket.
6 stykker tror jeg. Firminoo på 200-tallet :) Sinnsykt nivå på dere! :)
Mangler 1 poeng på topp 200 nå som CS-poengene i Kamma-LSK kom inn.
Sterkt :)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Nå er det kun 8-10 min til Adams får overtidsscoringen sin.

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: man mai 29, 2023 8:45 pm
Nevi skrev: man mai 29, 2023 8:44 pm Linnes har vært en god mann å ha inne.

Men har to bytter. Lurer på om jeg skal si foreløpig takk for nå og erstatte han med Soltvedt.

42 % som har Linnes. Andre som tenker i de banene for å frigjør litt penger?
Hadde beholdt Linnes og tatt inn Soltvedt likevel om muligheter for det :)
Får se. Tror det blir enkelte målpoeng. Men ikke så mange CS fremover slik programmet til Molde er fremover.

Planen var videre å få inn Glimt sin spiss for en død spiss samt å ta inn Grønbæk for Vetlesen. Time will show.

Forsvarsrekka er nå Linnes, Wallem, Kristiansen, Næss og Krusnell.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: man mai 29, 2023 8:57 pm
K-Torget skrev: man mai 29, 2023 8:45 pm
Nevi skrev: man mai 29, 2023 8:44 pm Linnes har vært en god mann å ha inne.

Men har to bytter. Lurer på om jeg skal si foreløpig takk for nå og erstatte han med Soltvedt.

42 % som har Linnes. Andre som tenker i de banene for å frigjør litt penger?
Hadde beholdt Linnes og tatt inn Soltvedt likevel om muligheter for det :)
Får se. Tror det blir enkelte målpoeng. Men ikke så mange CS fremover slik programmet til Molde er fremover.

Planen var videre å få inn Glimt sin spiss for en død spiss samt å ta inn Grønbæk for Vetlesen. Time will show.

Forsvarsrekka er nå Linnes, Wallem, Kristiansen, Næss og Krusnell.
Oki :) Mulig å gjøre Krusnell - Soltvedt?

emin

Legg inn av emin »

99 poeng er jo egentlig litt irriterende :-)

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Ingen ting på Adams. CS på Dragsnes. Ender på 73(-8) Røde piler.
Var en runde som snudde hele tiden. Var grønne piler til 2x CS Stabæk røyk på slutten.
Kjedelig å ta to hitts når hverken Adams eller Faris leverer. Spesielt når Grønbøk var en av de som røyk.Får håpe byttene er verdt d over tid. Begynner å se mørkt ut for topp 1000. Ligger nå på 5814.

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Røde piler over hele fjøla her, og for første gang ute av topp 1000. Kjedelig at ikke Adams leverer, og Lundqvist irriterer meg allerede 😅 Mye toere.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Rekdal inn på teppet. Er han ferdig er kansje Nypans dager på topp historie. Håpet han på topp mot Ham Kam neste runde.
Sist redigert av Skywalker den man mai 29, 2023 9:32 pm, redigert 1 gang totalt.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Bjørka skrev: man mai 29, 2023 9:21 pm Røde piler over hele fjøla her, og for første gang ute av topp 1000. Kjedelig at ikke Adams leverer, og Lundqvist irriterer meg allerede 😅 Mye toere.
He He. Da er vi to, men tviholder på Lundqvist litt til. Er som Vetlesen. Fryktelig nære hele tiden, men får den ikke inn.

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: man mai 29, 2023 9:03 pm
Nevi skrev: man mai 29, 2023 8:57 pm
K-Torget skrev: man mai 29, 2023 8:45 pm

Hadde beholdt Linnes og tatt inn Soltvedt likevel om muligheter for det :)
Får se. Tror det blir enkelte målpoeng. Men ikke så mange CS fremover slik programmet til Molde er fremover.

Planen var videre å få inn Glimt sin spiss for en død spiss samt å ta inn Grønbæk for Vetlesen. Time will show.

Forsvarsrekka er nå Linnes, Wallem, Kristiansen, Næss og Krusnell.
Oki :) Mulig å gjøre Krusnell - Soltvedt?
Har midler til det. Men jeg får se.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Nå ligger jeg såpass langt bak at en minus 4 fra eller til får stå til.
Må ha inn Soltvedt.
Står da med disse til neste runde. Håper virkelig jeg kan kan stå med disse en stund nå, selv om jeg ikke føler meg komfortabel med kun to fra Glimt.

Petterson - Myhra
Dragsnes - Utvik - Soltvedt - Norheim - Næss
Pelle - Lundqvist - Erlien - Breivik - Nypan
Adams - Finne - Faris
Sist redigert av Skywalker den man mai 29, 2023 9:33 pm, redigert 1 gang totalt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: man mai 29, 2023 9:16 pm Ingen ting på Adams. CS på Dragsnes. Ender på 73(-8) Røde piler.
Var en runde som snudde hele tiden. Var grønne piler til 2x CS Stabæk røyk på slutten.
Kjedelig å ta to hitts når hverken Adams eller Faris leverer. Spesielt når Grønbøk var en av de som røyk.Får håpe byttene er verdt d over tid. Begynner å se mørkt ut for topp 1000. Ligger nå på 5814.
Ble en assist på Faris i det minste :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: man mai 29, 2023 9:26 pm
K-Torget skrev: man mai 29, 2023 9:03 pm
Nevi skrev: man mai 29, 2023 8:57 pm

Får se. Tror det blir enkelte målpoeng. Men ikke så mange CS fremover slik programmet til Molde er fremover.

Planen var videre å få inn Glimt sin spiss for en død spiss samt å ta inn Grønbæk for Vetlesen. Time will show.

Forsvarsrekka er nå Linnes, Wallem, Kristiansen, Næss og Krusnell.
Oki :) Mulig å gjøre Krusnell - Soltvedt?
Har midler til det. Men jeg får se.
Ja :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: man mai 29, 2023 9:30 pm Nå ligger jeg såpass langt bak at en minus 4 fra eller til får stå til.
Må ha inn Soltvedt.
Står da med disse til neste runde. Håper virkelig jeg kan kan stå med disse en stund nå.

Petterson - Myhra
Dragsnes - Utvik - Soltvedt - Norheim - Næss
Pelle - Lundqvist - Erlien - Breivik - Nypan
Adams - Finne - Faris
Gjort bytter? Hva ble det til? :)

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: man mai 29, 2023 9:32 pm
Skywalker skrev: man mai 29, 2023 9:16 pm Ingen ting på Adams. CS på Dragsnes. Ender på 73(-8) Røde piler.
Var en runde som snudde hele tiden. Var grønne piler til 2x CS Stabæk røyk på slutten.
Kjedelig å ta to hitts når hverken Adams eller Faris leverer. Spesielt når Grønbøk var en av de som røyk.Får håpe byttene er verdt d over tid. Begynner å se mørkt ut for topp 1000. Ligger nå på 5814.
Ble en assist på Faris i det minste :)
Joa, men scoring på Grønbøk :D
Når Glimt putter 5 er d litt kjedelig at Faris ikke får noe annet en assist.
Trøsten er at nå blir det lettere å få grønne piler. :lol:

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: man mai 29, 2023 9:33 pm
Skywalker skrev: man mai 29, 2023 9:30 pm Nå ligger jeg såpass langt bak at en minus 4 fra eller til får stå til.
Må ha inn Soltvedt.
Står da med disse til neste runde. Håper virkelig jeg kan kan stå med disse en stund nå.

Petterson - Myhra
Dragsnes - Utvik - Soltvedt - Norheim - Næss
Pelle - Lundqvist - Erlien - Breivik - Nypan
Adams - Finne - Faris
Gjort bytter? Hva ble det til? :)
Ja ville ha Soltvedt. Redd han vil gå opp i pris i natt. Erlien var også fristende selv om det ikke var noe derifra i dag. Mange som har handlet han også, så mulig prisøkning der også.
Ble til slutt

Sery LArsen til Soltvedt
Maigaard til Erlien.

Ikke ei krone igjen på bok.
Sist redigert av Skywalker den man mai 29, 2023 9:41 pm, redigert 1 gang totalt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: man mai 29, 2023 9:38 pm
K-Torget skrev: man mai 29, 2023 9:33 pm
Skywalker skrev: man mai 29, 2023 9:30 pm Nå ligger jeg såpass langt bak at en minus 4 fra eller til får stå til.
Må ha inn Soltvedt.
Står da med disse til neste runde. Håper virkelig jeg kan kan stå med disse en stund nå.

Petterson - Myhra
Dragsnes - Utvik - Soltvedt - Norheim - Næss
Pelle - Lundqvist - Erlien - Breivik - Nypan
Adams - Finne - Faris
Gjort bytter? Hva ble det til? :)
Sery LArsen til Soltvedt
Maigaard til Erlien.

Ikke ei krone igjen på bok.
Oki :)

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Fantastisk med en araber runde. 👏💯

Karrer seg fra 3500 til topp 600-700.

Reese til Soltvedt betalte seg. Målpoeng på omtrent samtlige er også deilig.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Hvor lenge er Sery skadet? Og hvorfor startet ikke Fosnæs og Lode idag? Noen som har hørt noe om Eikrem?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: man mai 29, 2023 10:02 pm Fantastisk med en araber runde. 👏💯

Karrer seg fra 3500 til topp 600-700.

Reese til Soltvedt betalte seg. Målpoeng på omtrent samtlige er også deilig.
Herlig! Hvordan stilte du denne runden? :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: man mai 29, 2023 10:03 pm Hvor lenge er Sery skadet? Og hvorfor startet ikke Fosnæs og Lode idag? Noen som har hørt noe om Eikrem?
Sery Larsen er nok tilbake snart, kanskje allerede mot Aafk neste helg. Fosnæss Hansen har spilt seg ut av laget, så der tror jeg ikke du kan forvente så mange minutter fremover. Tror også at Bjørtuft og Moe er fremfor Lode i køen. Er vel ingen som vet når Eikrem er tilbake, ikke han selv heller.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Skywalker skrev: man mai 29, 2023 9:22 pm Rekdal inn på teppet. Er han ferdig er kansje Nypans dager på topp historie. Håpet han på topp mot Ham Kam neste runde.
Det de ikke fikk med i diskusjonen på Fotball-ekstra er at Rekdal ikke er dette styrets mann, ei heller sportsdirektørs. Dorsin innstilte jo på en annen trener, det spolerte blant annet Bratseth. Koteng tok ikke gjenvalg, han forstod tegninga. Bratseth ble nærmest tvunget i senk etter skriftlig mistillitsforslag. Rekdal var primært Bratseth og Kotengs mann. Dette styret vil ikke gå ned med det skipet. Rekdal er høyst sannsynlig ferdig med kjernens uttalte mistillit. Spørsmålet er timing for ny midlertidig og/eller permanent løsning, så kanskje det blir noen få kamper til. Maalen er allerede ansatt i klubben, tipper han har jobbet med planer et par uker nå.
Sist redigert av urbeka den man mai 29, 2023 10:12 pm, redigert 1 gang totalt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: man mai 29, 2023 10:09 pm
Skywalker skrev: man mai 29, 2023 9:22 pm Rekdal inn på teppet. Er han ferdig er kansje Nypans dager på topp historie. Håpet han på topp mot Ham Kam neste runde.
Det de ikke fikk med i diskusjonen på Fotball-ekstra er at Rekdal ikke er dette styrets mann, ei heller sportsdirektørs. Dorsin innstilte jo på en annen trener, det spolerte blant annet Bratseth. Koteng tok ikke gjenvalg, han forstod tegninga. Bratseth ble nærmest tvunget i senk etter skriftlig mistillitsforslag. Rekdal var primært Bratseth og Kotengs mann. Dette styret vil ikke gå ned med det skipet. Rekdal er høyst sannsynlig ferdig med kjernene klare mistillit, spørsmålet er timing for ny midlertidig og/eller permanent løsning, så kanskje det blir noen få kamper til.
Enig! Snakkes om at Svein Maalen kan være aktuell? Vet du om det er noe i det / hvem som er aktuelle å ta over?

urbeka

Legg inn av urbeka »

Jeg tror Maalen i midlertidig løsning. Han er allerede ansatt i klubben som spillerutvikler og jeg tror han i det stille og hemmelige har arbeidet med planer for sitt trenercomeback i lang tid.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: man mai 29, 2023 10:13 pm Jeg tror Maalen i midlertidig løsning. Han er allerede ansatt i klubben som spillerutvikler og jeg tror han i det stille og hemmelige har arbeidet med planer for sitt trenercomeback i lang tid.
Oki, Maalen har vel riktig filosofi i det minste:) Hvem kan være aktuelle som en langsiktig løsning?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Skywalker skrev: man mai 29, 2023 9:24 pm
Bjørka skrev: man mai 29, 2023 9:21 pm Røde piler over hele fjøla her, og for første gang ute av topp 1000. Kjedelig at ikke Adams leverer, og Lundqvist irriterer meg allerede 😅 Mye toere.
He He. Da er vi to, men tviholder på Lundqvist litt til. Er som Vetlesen. Fryktelig nære hele tiden, men får den ikke inn.
Jeg liker Lundqvist godt selv, og synes han er en kul spiller, men har ikke helt skjønt den hypen rundt ham selv om han var en av dem jeg vurderte inn i dag.

Han har riktignok vært inn og ut av lagene sine, og sjelden spilt så offensiv rolle som i S08, men han har 8 mål og 11 assist på nesten 100 kamper på toppnivå siden 16/17. Til sammenligning hadde Vetlesen 16 mål og 11 assist i Eliteserien i 21/22-sesongen.

Hilsen grinete Vetlesen-eier i 1 runde.
Sist redigert av Lew_Ashby den man mai 29, 2023 10:35 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

K-Torget skrev: man mai 29, 2023 10:05 pm
Sir-Alex skrev: man mai 29, 2023 10:02 pm Fantastisk med en araber runde. 👏💯

Karrer seg fra 3500 til topp 600-700.

Reese til Soltvedt betalte seg. Målpoeng på omtrent samtlige er også deilig.
Herlig! Hvordan stilte du denne runden? :)

Wahlstedt 11p
Linnes 14p - Owusu 5p - Soltvedt 14p
Breivik 9p- Mannsverk 6p - Pellegrino (K) 16p - Mvuka 15p - Grønbæk 7p
Finne 16p - Adams 2p

115 totalt.

Føler jeg har en god stamme nå. Hadde forventet mer av Adams denne runden ,var svært nære mot Hamkam.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»