Eliteserien Fantasy 2023

Svar
K-Torget

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av K-Torget »

DuncanE skrev: fre jul 07, 2023 4:13 pm Noe nytt om Bjørkan?
Er vel skadet enda?

LoeTo

Legg inn av LoeTo »

K-Torget skrev: fre jul 07, 2023 4:09 pm
LoeTo skrev: fre jul 07, 2023 3:29 pm Vurderer skarsem-karlsbakk og Gonsdad-Adams for -4. Har enda igjen WC. Burde heller bruke det? Har dog ikke cw lag klart enda. 😬

Hansen
Soltvedt-Wichne-næss
SHN-Pelle-Breivik-skarsem-Maigaard
Finne-Faris
(Hagen-wallem-reese- Gonstad)
Jeg hadde valgt WC over -4😊 men begge deler vil nok fungere 😊
Selvfølgelig er wc bedre, poenget var, å jeg glemte å si jeg har alle chips. Om at laget er greit nok nå. Eller WC må brukes før gw15? Så få mer ut av dobbel i 14 å kjøre SR eller DK.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

LoeTo skrev: fre jul 07, 2023 4:37 pm
K-Torget skrev: fre jul 07, 2023 4:09 pm
LoeTo skrev: fre jul 07, 2023 3:29 pm Vurderer skarsem-karlsbakk og Gonsdad-Adams for -4. Har enda igjen WC. Burde heller bruke det? Har dog ikke cw lag klart enda. 😬

Hansen
Soltvedt-Wichne-næss
SHN-Pelle-Breivik-skarsem-Maigaard
Finne-Faris
(Hagen-wallem-reese- Gonstad)
Jeg hadde valgt WC over -4😊 men begge deler vil nok fungere 😊
Selvfølgelig er wc bedre, poenget var, å jeg glemte å si jeg har alle chips. Om at laget er greit nok nå. Eller WC må brukes før gw15? Så få mer ut av dobbel i 14 å kjøre SR eller DK.
Siste runde å bruke WC i er runde 15. Siden du vurderer å spille en chip i 14 (jeg vurderer selv spissrush) så mener jeg WC denne runden der du planlegger chippen for runde 14 er absolutt å foretrekke! 😊
Er selv på WC denne runden og laget settes med en baktanke der det vil være mulig med spissrush i 14😊

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

Denne er irriterende:


K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Milwaukee_Bucks_2021 skrev: fre jul 07, 2023 5:40 pm Denne er irriterende:

Takk for info! :)

Nevi

Legg inn av Nevi »

Ufattelig kjedelig at kampen i runde 18 (Stabæk - Tromsø) vil bli utsatt, i en fra før amputert runde.

Vil mangle keeper + Næss da. Pluss noen til som ikke har kamp.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »


K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: fre jul 07, 2023 5:47 pm Ufattelig kjedelig at kampen i runde 18 (Stabæk - Tromsø) vil bli utsatt, i en fra før amputert runde.

Vil mangle keeper + Næss da. Pluss noen til som ikke har kamp.
Enig!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Myhra Grytebust
Soltvedt Wichne Gabrielsen Ranger Torsvik
Pelle Zugelj Lundqvist Breivik Karlsbakk
Finne Adams Faris

Hvordan ville dere satt opp laget med denne gjengen denne runden?

urbeka

Legg inn av urbeka »

K-Torget skrev: fre jul 07, 2023 5:48 pm https://www.tv2.no/video/nyhetene/direk ... o/1787926/

Flere som har problemer med lyden?
Ja de har kjørt uten lyd i 20 minutter nå, helt katastrofe. Masse folk prøver kontakte de på Twitter. Har sendt inn Mail to ganger til tv2 kundeservice. Komplett katastrofe.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Nevi skrev: fre jul 07, 2023 5:47 pm Ufattelig kjedelig at kampen i runde 18 (Stabæk - Tromsø) vil bli utsatt, i en fra før amputert runde.

Vil mangle keeper + Næss da. Pluss noen til som ikke har kamp.
Kan bli flyttet da.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: fre jul 07, 2023 5:50 pm
K-Torget skrev: fre jul 07, 2023 5:48 pm https://www.tv2.no/video/nyhetene/direk ... o/1787926/

Flere som har problemer med lyden?
Ja de har kjørt uten lyd i 20 minutter nå, helt katastrofe. Masse folk prøver kontakte de på Twitter. Har sendt inn Mail to ganger til tv2 kundeservice. Komplett katastrofe.
Håpløst!

urbeka

Legg inn av urbeka »

Starter for seint og har ikke lyd. Og dette er på tv2. Skulle tro det var mulig å kjøre sjappa proffere enn dette.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Milwaukee_Bucks_2021 skrev: fre jul 07, 2023 5:40 pm Denne er irriterende:

Kan de ikke bare slenge den inn i midtuka mellom GW 15 og 16?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: fre jul 07, 2023 5:52 pm Starter for seint og har ikke lyd. Og dette er på tv2. Skulle tro det var mulig å kjøre sjappa proffere enn dette.
Ja!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

De er på Twitter Spaces nå.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: fre jul 07, 2023 5:58 pm De er på Twitter Spaces nå.
Herlig! Takk Lew! :)

guru

Legg inn av guru »

Hvem capper folket?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: fre jul 07, 2023 6:08 pm Hvem capper folket?
Pelle :)

guru

Legg inn av guru »

Bare å gratulere alle som har RO til R18. Jeg har svidd min, og må betale dyrt for det da. Enda verre nå når Stabæk og TIL også blanker.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Megalvis på benk i dag også!

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

guru skrev: fre jul 07, 2023 6:11 pm Bare å gratulere alle som har RO til R18. Jeg har svidd min, og må betale dyrt for det da. Enda verre nå når Stabæk og TIL også blanker.
Får vel et WC i runde 16. Kjedelig å bruke det da, men er jo en mulighet.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Skywalker skrev: fre jul 07, 2023 6:16 pm
guru skrev: fre jul 07, 2023 6:11 pm Bare å gratulere alle som har RO til R18. Jeg har svidd min, og må betale dyrt for det da. Enda verre nå når Stabæk og TIL også blanker.
Får vel et WC i runde 16. Kjedelig å bruke det da, men er jo en mulighet.
Har heldigvis ikke brukt første WC. Så det blir nok kjørt i runde 15, så får tilpasse litt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Antonsen eller Ranger på WC?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Da er WC klart, og jeg kjører all in på dobbeltrunden neste uke. Det innebærer Erlien ut og Åsen inn, som også var valget satt lengst inne. Innebærer også Antonsen ut fra WC og inn med Torsvik. Vi har alle brent oss på å fokusere for mye på dobbeltrunde, men jeg forsøker meg og håper på at LSK hever seg etter drittrunden sist. Ekstremt dumt kanskje å gå uten TIL-utespillere mot VIF men men. Samme med å kjøre 1xBG og Molde i to runder. Tenkte Tripic for å cappe ham denne runden, men ender på Pelle eller Adams. Jeg hadde også Christansen lenge inne, men endte med å kjøre all in på offensive LSK-spillere. Om Faris får gult kort i denne runden så smiler livet greit forresten.

Får ikke på plass alle tankene rundt dette, men her er laget. Planen er spissrush i GW14 men det kommer også litt an på hvordan angriperne ser ut formmessig. Nå får jeg også fint 11 spillere til GW18.

Haugaard
Dragsnes-Wichne-Soltvedt
Pelle(c)-Åsen-Atanga-Breivik
Adams-Opseth-Finne

(Grytebust-Karlsbakk-Strandberg-Torsvik) 0.6ITB

GW14:

Gryte
Dragsnes-Wichne-Soltvedt
Pelle-Åsen-Atanga-Karlsbakk
Adams-Opseth-Finne

To bytter til å fikse laget etter dobbeltrunden til GW15. Litt av greien med Åsen er at det er enkelt å bytte ham ut til noe annet, feks Zegalj. Underliggende tallene til Åsen er ikke kjempebra, men han er en type som fort kan få 2-3 målpoeng i de to hjemmekampene neste runde.

Lykke til alle sammen!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: fre jul 07, 2023 6:24 pm Da er WC klart, og jeg kjører all in på dobbeltrunden neste uke. Det innebærer Erlien ut og Åsen inn, som også var valget satt lengst inne. Innebærer også Antonsen ut fra WC og inn med Torsvik. Vi har alle brent oss på å fokusere for mye på dobbeltrunde, men jeg forsøker meg og håper på at LSK hever seg etter drittrunden sist. Ekstremt dumt kanskje å gå uten TIL-utespillere mot VIF men men. Samme med å kjøre 1xBG og Molde i to runder. Tenkte Tripic for å cappe ham denne runden, men ender på Pelle eller Adams.Jeg hadde også Christansen lenge inne, men endte med å kjøre all in på offensive LSK-spillere. Om Faris får gult kort i denne runden så smiler livet greit forresten.

Får ikke på plass alle tankene rundt dette, men her er laget. Planen er spissrush i GW14 men det kommer også litt an på hvordan angriperne ser ut formmessig. Nå får jeg også fint 11 spillere til GW18.

Haugaard
Dragsnes-Wichne-Soltvedt
Pelle(c)-Åsen-Atanga-Breivik
Adams-Opseth-Finne

(Grytebust-Karlsbakk-Strandberg-Torsvik) 0.6ITB

GW14:

Gryte
Dragsnes-Wichne-Soltvedt
Pelle-Åsen-Atanga-Karlsbakk
Adams-Opseth-Finne

To bytter til å fikse laget til GW15. Litt av greien med Åsen er at det er enkelt å bytte ham ut til noe annet, feks Zegalj. Underliggende tallene til Åsen er ikke kjempebra, men han er en type som fort kan få 2-3 målpoeng i de to hjemmekampene neste runde.

Lykke til alle sammen!
Fint lag og fin plan! Lykke til med runden :)

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Sir-Alex skrev: fre jul 07, 2023 6:21 pm
Skywalker skrev: fre jul 07, 2023 6:16 pm
guru skrev: fre jul 07, 2023 6:11 pm Bare å gratulere alle som har RO til R18. Jeg har svidd min, og må betale dyrt for det da. Enda verre nå når Stabæk og TIL også blanker.
Får vel et WC i runde 16. Kjedelig å bruke det da, men er jo en mulighet.
Har heldigvis ikke brukt første WC. Så det blir nok kjørt i runde 15, så får tilpasse litt.
Tror jeg skal klare meg bra jeg også. Såfremt det ikke blir flere skader og suspensjoner. Må få byttet ut de to Tromsø spillerne jeg har innen runde 18. Dytte Faris, Pelle og Finne på benk. Har ingen døde spillere.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

ZUGELJ. Ikke Zegalj. Herregud. Da går vi i pilsen. God helg.

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

Lew_Ashby skrev: fre jul 07, 2023 6:24 pm
► Show Spoiler
Godt å se at flere tar sjansen på Atanga. Wallem/FHM -> Dragsnes/Atanga. Tripic kaptein. Lykke til alle sammen!

FilLeotard0

Legg inn av FilLeotard0 »

Lew hvorfor Wichne over Utvik? Jeg lurer på hvem av de jeg skal kjøre sammen med Soltvedt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»