Sara Emilie Tandberg (30) har født

Svar
DoktorS

Sara Emilie Tandberg (30) har født

Legg inn av DoktorS »

Godt å høre - og fint av VG og andre medier kan fortelle oss dette.

Dette kan fint være tråden for nyheter om folk vi aldri har hørt om.

The Kwames

Legg inn av The Kwames »

Kan hun være i slekt med avdøde Erik Tandberg?

The Kwames

som synes dette er en fin tråd

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

DoktorS skrev: søn feb 19, 2023 12:24 pm Godt å høre - og fint av VG og andre medier kan fortelle oss dette.

Dette kan fint være tråden for nyheter om folk vi aldri har hørt om.
Hvem trenger KG når mannfolka på FD er de som kommer drassende med de mest ubetydelige trådene.
Kan snart kaller FD for Kvinneguiden light.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Winnowill skrev: søn feb 19, 2023 8:12 pm
DoktorS skrev: søn feb 19, 2023 12:24 pm Godt å høre - og fint av VG og andre medier kan fortelle oss dette.

Dette kan fint være tråden for nyheter om folk vi aldri har hørt om.
Hvem trenger KG når mannfolka på FD er de som kommer drassende med de mest ubetydelige trådene.
Kan snart kaller FD for Kvinneguiden light.
Tror ikke du helt forstår intensjonen, men her er et hint:
https://www.aftenposten.no/meninger/kom ... ndisene-er

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Er noen her inne en av dem som alltid kommenterer feks «I DAG BLIR DET PASTA TIL MIDDAG» under slike artikler som postes på SoMe?

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

DoktorS skrev: søn feb 19, 2023 8:21 pm
Winnowill skrev: søn feb 19, 2023 8:12 pm
DoktorS skrev: søn feb 19, 2023 12:24 pm Godt å høre - og fint av VG og andre medier kan fortelle oss dette.

Dette kan fint være tråden for nyheter om folk vi aldri har hørt om.
Hvem trenger KG når mannfolka på FD er de som kommer drassende med de mest ubetydelige trådene.
Kan snart kaller FD for Kvinneguiden light.
Tror ikke du helt forstår intensjonen, men her er et hint:
https://www.aftenposten.no/meninger/kom ... ndisene-er
Vel, når det er bare de som er spesielt interessert i bloggere o.l. som vet hvem de er, så vil jeg ikke akkurat kalle de "rikskjendiser"..

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

En ny tråd som dokumenterer at mange av FDs brukere er gamle avdankende menn med den beste tiden bak seg.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Retnuh skrev: søn feb 19, 2023 8:28 pm Er noen her inne en av dem som alltid kommenterer feks «I DAG BLIR DET PASTA TIL MIDDAG» under slike artikler som postes på SoMe?
Nei, men jeg har hørt om fenomenet. Så noen kritiserte det - fordi det ble kjedelig i lengden, men jeg synes det er fint at folk protesterer mot medienes omtale av ubetydeligheter.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jeg vet bare hvem Tande-P er, kan det være en fjern slektning?

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Justice 97 skrev: søn feb 19, 2023 7:55 pm Har hørt om radioer fra Tandberg, det er da noe :lol:

Bilde
Nyheten kom kanskje i radioen også? :mrgreen:

hauge23

Legg inn av hauge23 »

Justice 97 skrev: søn feb 19, 2023 7:55 pm Har hørt om radioer fra Tandberg, det er da noe :lol:

Bilde
Jeg hadde en gang i tiden en maken Tandberg radio :o

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

https://www.matslinder.no/2018/12/06/ta ... a-ca-1970/

Tror min far var ungkar når han kjøpte inn mye av det som var her - det dyreste... :-D

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Fantastiske nyheter! Den ungen er vel influenser i løpet av et par uker.

Cabal

Legg inn av Cabal »

Retnuh skrev: søn feb 19, 2023 8:28 pm Er noen her inne en av dem som alltid kommenterer feks «I DAG BLIR DET PASTA TIL MIDDAG» under slike artikler som postes på SoMe?
Du mener de som later som de ikke bryr seg om slike nyheter, men gjør ALT for at de som kommer med slike nyheter skal tro det var veldig godt mottatt og fortsetter med slike? Du vet, de som hater Dagbladet og lignende fjas, men som likevel er de som kommenterer mest og gir de absolutt mest trafikk? Ja, tipper du finner mange av dem her inne.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

GoingKronos skrev: søn feb 19, 2023 8:35 pm En ny tråd som dokumenterer at mange av FDs brukere er gamle avdankende menn med den beste tiden bak seg.
Er det på Instagram du følger henne?

Kan du kanskje fortelle oss gamle avdankede menn hva som gjør henne så interessant at vi skulle bry oss om hva hun driver med?

Jeg ser fra VG at hun har ganske pent hår, og svulmende lepper. Er det dette som fasinerer deg?

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Guttorm123 skrev: man feb 20, 2023 3:48 pm
GoingKronos skrev: søn feb 19, 2023 8:35 pm En ny tråd som dokumenterer at mange av FDs brukere er gamle avdankende menn med den beste tiden bak seg.
Er det på Instagram du følger henne?

Kan du kanskje fortelle oss gamle avdankede menn hva som gjør henne så interessant at vi skulle bry oss om hva hun driver med?

Jeg ser fra VG at hun har ganske pent hår, og svulmende lepper. Er det dette som fasinerer deg?
Jeg vet ikke hvem hun er, poenget er at det er gamle utdaterte folk som har stolthet i å ikke vite hvem folk er - en 20 åring harselerer ikke over at han ikke vet hvem en skuespiller fra 80-tallet er. Jeg forstår ikke enkelte gamle menneskers behov for at alle som ikke er som dem er noe galt med, akkurat som dem sitter med fasit på alt fra hva som er bra humor, hvem media skal skrive om osv.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

GoingKronos skrev: man feb 20, 2023 3:58 pm
Guttorm123 skrev: man feb 20, 2023 3:48 pm
GoingKronos skrev: søn feb 19, 2023 8:35 pm En ny tråd som dokumenterer at mange av FDs brukere er gamle avdankende menn med den beste tiden bak seg.
Er det på Instagram du følger henne?

Kan du kanskje fortelle oss gamle avdankede menn hva som gjør henne så interessant at vi skulle bry oss om hva hun driver med?

Jeg ser fra VG at hun har ganske pent hår, og svulmende lepper. Er det dette som fasinerer deg?
Jeg vet ikke hvem hun er, poenget er at det er gamle utdaterte folk som har stolthet i å ikke vite hvem folk er - en 20 åring harselerer ikke over at han ikke vet hvem en skuespiller fra 80-tallet er. Jeg forstår ikke enkelte gamle menneskers behov for at alle som ikke er som dem er noe galt med, akkurat som dem sitter med fasit på alt fra hva som er bra humor, hvem media skal skrive om osv.
Jeg har påpekt dette titt og ofte. Jeg har en far som er på samme viset. «Norske komikere er ikke morsomme. Det var andre boller da Rolv Wesenlund og Harald Heide-Steen var på TV».

Prøv å vis supperådet til dagens unge og de ler ikke. Verden endrer seg. Det gjør humoren også.

Og de som var kjendiser da jeg var ung er ikke nødvendigvis kjendiser blant den unge generasjonen. Jeg vet ikke hvem den nybakte moren denne tråden handler om er, men jeg regner med hun er et kjent fjes for de som er generasjonen under meg.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

GoingKronos skrev: man feb 20, 2023 3:58 pm Jeg vet ikke hvem hun er, poenget er at det er gamle utdaterte folk som har stolthet i å ikke vite hvem folk er
Stolt over å ikke vite hvem en gitt person er? En merkelig påstand. Jeg aner ikke en pøkk om denne dama, og må med hånden på hjertet si at jeg ikke føler noen slags stolthet over det.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

PapaSmurf skrev: man feb 20, 2023 4:02 pm Og de som var kjendiser da jeg var ung er ikke nødvendigvis kjendiser blant den unge generasjonen.
Det er vel et fåtall av dagens 20 - 30 åringer som vet hvem f.eks. Lars Mjøen er. De må være stolte.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Knaberaps skrev: man feb 20, 2023 4:06 pm
PapaSmurf skrev: man feb 20, 2023 4:02 pm Og de som var kjendiser da jeg var ung er ikke nødvendigvis kjendiser blant den unge generasjonen.
Det er vel et fåtall av dagens 20 - 30 åringer som vet hvem f.eks. Lars Mjøen er. De må være stolte.
Du ser dog aldri yngre mennesker skrive i saker som handler om Lars Mjøen om hvorfor media skriv om han, de respekterer at andre mennesker er interessert i han selv om de selv ikke er det.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Knaberaps skrev: man feb 20, 2023 4:06 pm
PapaSmurf skrev: man feb 20, 2023 4:02 pm Og de som var kjendiser da jeg var ung er ikke nødvendigvis kjendiser blant den unge generasjonen.
Det er vel et fåtall av dagens 20 - 30 åringer som vet hvem f.eks. Lars Mjøen er. De må være stolte.
Lars Mjøen ble jo så sur da han slutta i KLM.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Retnuh skrev: søn feb 19, 2023 8:28 pm Er noen her inne en av dem som alltid kommenterer feks «I DAG BLIR DET PASTA TIL MIDDAG» under slike artikler som postes på SoMe?
Hva er SoMe?

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

GoingKronos skrev: man feb 20, 2023 3:58 pm

Jeg vet ikke hvem hun er, poenget er at det er gamle utdaterte folk som har stolthet i å ikke vite hvem folk er -
Stolthet? Når man ikke vet hvem det er, så vet man ikke hvem det er. Det handler om å være ærlig.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

GoingKronos skrev: man feb 20, 2023 4:10 pm Du ser dog aldri yngre mennesker skrive i saker som handler om Lars Mjøen om hvorfor media skriv om han, de respekterer at andre mennesker er interessert i han selv om de selv ikke er det.
Skjønner ikke helt problemstillingen her. Har man ikke hørt om en gitt person, så har man ikke det. Og velger man å nevne det i en eller annen debatt, så bør vel ikke det være noe problem for noen.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

PapaSmurf skrev: man feb 20, 2023 4:11 pm Lars Mjøen ble jo så sur da han slutta i KLM.
Han ser nå blid og fornøyd ut på feisbukk. Men husker han hadde noen oppstøt av ett eller annet, uten at jeg husker hva.

12dd

Legg inn av 12dd »

Måtte google litt og dama er faktisk ganske stor(hvis det er lov å si i dag) på instagram. Nesten 400k følgere.
Hun har faktisk en podcast jeg har hørt om og har gitt ut bok.
Hun er 30 år og har 3 barn og ser fortsatt bra ut.

Konklusjon: Vi hadde visst hvem hun var hvis vi var yngre.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Guttorm123 skrev: man feb 20, 2023 4:17 pm
GoingKronos skrev: man feb 20, 2023 3:58 pm

Jeg vet ikke hvem hun er, poenget er at det er gamle utdaterte folk som har stolthet i å ikke vite hvem folk er -
Stolthet? Når man ikke vet hvem det er, så vet man ikke hvem det er. Det handler om å være ærlig.
Nei, om man ikke vet hvem en person er så går man videre - men dette er mennesker som enten velger å kommentere eller som er lage en tråd på et diskusjonsforum for å harselere med at det skriver om. Skikkelig gammelmann stank over.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

kytec skrev: man feb 20, 2023 4:15 pm Hva er SoMe?
Sosiale medier. En merkelig forkortelse som har dukket opp.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

GoingKronos skrev: man feb 20, 2023 4:10 pm
Knaberaps skrev: man feb 20, 2023 4:06 pm
PapaSmurf skrev: man feb 20, 2023 4:02 pm Og de som var kjendiser da jeg var ung er ikke nødvendigvis kjendiser blant den unge generasjonen.
Det er vel et fåtall av dagens 20 - 30 åringer som vet hvem f.eks. Lars Mjøen er. De må være stolte.
Du ser dog aldri yngre mennesker skrive i saker som handler om Lars Mjøen om hvorfor media skriv om han, de respekterer at andre mennesker er interessert i han selv om de selv ikke er det.
Veldig så opptatt du er av alder. Har alltid (FD-tid) trodd du er skam-gammel, vet ikke hvorfor.

Tror det må være den besserwisser-utstrålingen du har.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

kytec skrev: man feb 20, 2023 4:20 pm Har alltid (FD-tid) trodd du er skam-gammel, vet ikke hvorfor.
Han har jo heller ikke hørt om denne Sara, så han sikkert også skam-gammel.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Media»