Været hos deg her og nå

Svar
return_of_drakkar
Innlegg: 4968

Re: Været hos deg her og nå

Legg inn av return_of_drakkar »

fargerik skrev: man jul 03, 2023 4:01 pm
Så nå har jeg begynt å vaske huset utvendig. Hele bølet trenger et strøk maling, ser jeg.
(blir matt av å tenke på det)
Fint vær i dag. Skyene kommer, det blir nok litt regn etterhvert.
Har regnet de siste 2 timene, og 15 grader, og det har faktisk hjulpet bra på innetemperaturen de siste par dagene.
Men det trengs mer regn ut i naturen.

startelver

Legg inn av startelver »

Det har vært høststorm her på Sørlandet, synes det var litt tidlig når vi er i starten av juli! Hadde man ikke visst bedre ville jeg tippet September.

Rundt 15 grader, med nattetemp fort ned på 12 grader.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Hvordan kan fungerende leder i Rødt påstå at videoen ikke forandre noen ting!? Den beviser jo åpenbart at dette var en bevisst handling, noe Moxnes har nektet for.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Haugzu skrev: tir jul 04, 2023 12:57 am Hvordan kan fungerende leder i Rødt påstå at videoen ikke forandre noen ting!? Den beviser jo åpenbart at dette var en bevisst handling, noe Moxnes har nektet for.
:ugeek:

fargerik

Legg inn av fargerik »

Retnuh skrev: tir jul 04, 2023 1:10 am
Haugzu skrev: tir jul 04, 2023 12:57 am Hvordan kan fungerende leder i Rødt påstå at videoen ikke forandre noen ting!? Den beviser jo åpenbart at dette var en bevisst handling, noe Moxnes har nektet for.
:ugeek:
Aha! Nå forstår jeg. Moxnes fikk et akutt anfall av værsyke.

return_of_drakkar
Innlegg: 4968

Legg inn av return_of_drakkar »

fargerik skrev: tir jul 04, 2023 12:50 pm
Retnuh skrev: tir jul 04, 2023 1:10 am
Haugzu skrev: tir jul 04, 2023 12:57 am Hvordan kan fungerende leder i Rødt påstå at videoen ikke forandre noen ting!? Den beviser jo åpenbart at dette var en bevisst handling, noe Moxnes har nektet for.
:ugeek:
Aha! Nå forstår jeg. Moxnes fikk et akutt anfall av værsyke.
Frisk bris med storm i kastene - ble det vel.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Det kunne vært litt varmere.

return_of_drakkar
Innlegg: 4968

Legg inn av return_of_drakkar »

Ute er det nå klokka 08 cirka 15,6 grader, mens det inne er 19,7. Inne lå det bastant mellom 24 og 25 da det var varmt ute.

Brukeravatar
busemannen
Innlegg: 864
Sted: Lauvtjern

Legg inn av busemannen »

Haugzu skrev: tir jul 04, 2023 12:57 am Hvordan kan fungerende leder i Rødt påstå at videoen ikke forandre noen ting!? Den beviser jo åpenbart at dette var en bevisst handling, noe Moxnes har nektet for.
Du har rævva vær om dagen?
Her er'e 15 grader og sola truer med å bryte gjennom skyene.

Trur det blir ølvær i dag🍻

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

busemannen skrev: ons jul 05, 2023 8:18 am
Haugzu skrev: tir jul 04, 2023 12:57 am Hvordan kan fungerende leder i Rødt påstå at videoen ikke forandre noen ting!? Den beviser jo åpenbart at dette var en bevisst handling, noe Moxnes har nektet for.
Du har rævva vær om dagen?
Her er'e 15 grader og sola truer med å bryte gjennom skyene.

Trur det blir ølvær i dag🍻
Var ikke klar over at jeg hadde postet i vær-tråden. Kanskje heteslag :lol:

startelver

Legg inn av startelver »

Full storm i Nederland . Vi har daglige ferger "Holland-Norway" som kommer inn hit og de passasjerene virket litt shaky i går.

fargerik

Legg inn av fargerik »

startelver skrev: ons jul 05, 2023 11:48 am Full storm i Nederland . Vi har daglige ferger "Holland-Norway" som kommer inn hit og de passasjerene virket litt shaky i går.
Fin dag i plankebyen. 19 grader og sol, men det har begynt å blåse. Det er vel en forsmak på restene av styggeværet som skal komme vår vei...

baltazar

Legg inn av baltazar »

Perfekt sommervær idag. 19 grader og noen solglimt av og til. Svak vind. Og juli ser ut til å bli slik jeg personlig ønsker. Kanskje ble det med juni-tørken iår.

https://www.tv2.no/storm/darlig-nytt-fo ... /15871709/

return_of_drakkar
Innlegg: 4968

Legg inn av return_of_drakkar »

baltazar skrev: ons jul 05, 2023 4:18 pm Perfekt sommervær idag. 19 grader og noen solglimt av og til. Svak vind. Og juli ser ut til å bli slik jeg personlig ønsker. Kanskje ble det med juni-tørken iår.

https://www.tv2.no/storm/darlig-nytt-fo ... /15871709/
Ganske så enig.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Det regner.

return_of_drakkar
Innlegg: 4968

Legg inn av return_of_drakkar »

14 grader, nå regner det ikke, men har vært noen voldsomme byger i ettermiddag. Kan nok komme mer.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

24 grader, og mørke skyer. Kommer et skybrudd nå! Blir bra med litt regn nå.

fargerik

Legg inn av fargerik »

Det ble ikke noe regn å skrive hjem om her i plankebyen i går. Bare litt lett duskregn.
Nå er det full sommer igjen.
Skal ta en runde med gressklipperen, deretter blir det en utepils eller to.

return_of_drakkar
Innlegg: 4968

Legg inn av return_of_drakkar »

21 grader nå, noe varmere tidligere i dag ja, men opplevde på en kjøretur et enormt skybrudd. l løpet av noen få minutter sank tempen fra 23 til 16 grader.

startelver

Legg inn av startelver »

Sommeren er tilbake, ventet 22 grader, sol og nesten vindstille. Det blir shorts i dag.

fargerik

Legg inn av fargerik »

Det er 26 grader i min krok av plankebyen. Både inne og ute.
Knokk vindstille og sterk sol.
Intet annet valg enn å holde seg i skyggen. Lang siesta.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Været»