VM på ski 2023: Sprint klassisk (23/2)

Svar
TheBaseline

Re: VM på ski 2023: Sprint klassisk (23/2)

Legg inn av TheBaseline »

Jeg sa Skistad virket sliten etter semien.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Klasseforskjell

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Stikkord:
Kondisjonstrening

Dubia

Legg inn av Dubia »

Samme historie hver gang med Skistad virker det som. Kan se fantastisk ut for å så være totalt tom i finalen

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Firedobbelt svensk. Blir kvalm!

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Fack, 3.21 fart i denne løypa på dette føret i 2 heat på rad ble for mye

Talisker

Legg inn av Talisker »

Oj, så överlägset!
Skistad hade bara ett snabbt lopp i kroppen.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

PISS :@

Kenrojo

Legg inn av Kenrojo »

Skistad tømte seg dessverre i semien. Var raskere der enn vinnertiden i finalen.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Ikke spesielt overraskende at Stavås Skistad får det i det fjerde heatet i en såpass lang og tøff løype. Mer skuffende at TUW blir SÅ akterutseilt av flere løpere som hun egentlig skal ha større utholdenhetskapasitet enn.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

NULL medaljer på damesiden er enda dårligere enn jeg hadde sett for meg. Fiasko!

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Skistad så helt ferdig ut i semien og Tiril bærer jo Weng-genet. Litt som ventet etter semien dette.
Sist redigert av Tinkler den tor feb 23, 2023 4:03 pm, redigert 1 gang totalt.

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Nå må folk slutte å syte. Skistad gjorde det egentlig utrolig bra under tunge forhold for henne. Både løypen og forholdene var i mot henne. I finalen var det tomt. Bare å jobbe videre så kommer gullet for henne også.

nanonils

Legg inn av nanonils »

5.plass ikke dårlig det. Lang løpstid og tungt føre ikke akkurat det som passer Skistad best.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Blir topp denne dagen om Calle tar gullet på herresiden. Er bare det som mangler nå.

e-lectron

Legg inn av e-lectron »

Kunne kanskje ikke forvente mer av Stavås Skistad på dette blytunge føret, men hvorfor ga Udnes Weng opp så tidlig? Skuffende.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Canucks skrev: tor feb 23, 2023 4:00 pm Svenskene dreper rett og slett damesprint regner jeg med at man sier nå, for dette er jo ganske kjedelige greier og trauste greier. Damesprint er et stort gjesp.
Så lenge de ikke viker en tomme for hverandre blir det i hvertfall ordentlige dueller likevel. I semien holdt Ribom og Sundling på å felle hverandre 2 ganger. I finalen var det ikke langt fra kaos i den fiskebeinssvingen og i siste bakken inn mot stadion forsøkte Svahn med en helt hjernedød passering på innsiden mot Dahlqvist. Ikke langt fra at de falt der.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

KongOlav2 skrev: tor feb 23, 2023 4:02 pm Ikke spesielt overraskende at Stavås Skistad får det i det fjerde heatet i en såpass lang og tøff løype. Mer skuffende at TUW blir SÅ akterutseilt av flere løpere som hun egentlig skal ha større utholdenhetskapasitet enn.
Hadde. Julestjerner holder ikke hele sesonger...

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Sundling med 3 sprintgull på rad, bare Bjørgen som har klart det tidligere av kvinnene
Sist redigert av LBJ91 den tor feb 23, 2023 4:07 pm, redigert 1 gang totalt.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Tinkler skrev: tor feb 23, 2023 4:02 pm Skistad så helt ferdig ut i semien og Tiril bærer jo Weng-genet. Litt som ventet etter semien dette.
Jeg sa etter semien at Skistad virket sliten, og at faktisk Weng virket piggere.

eppaen

Legg inn av eppaen »

TheBaseline skrev: tor feb 23, 2023 4:02 pm NULL medaljer på damesiden er enda dårligere enn jeg hadde sett for meg. Fiasko!
Fiasko er vel riktig dersom Klæbo blir nummer fem. Ikke Skistad.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

De to siste marerittdagene i skiskytter-VM og nå dette. Litt for mye gull på Sverige i det siste.

lund

Legg inn av lund »

Dette var jo litt til å spy av. haha. Måtte det aldri skje igjen.

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Tror virkelig noen at Klæbo ikke vil vinne finalen? Han kommer til å vinne enkelt med mindre uheld skjer. Tipper han har spart seg og går fra hele feltet og utelukker uheld på den måten.

lund

Legg inn av lund »

LBJ91 skrev: tor feb 23, 2023 4:03 pm Sundling med 3 sprintgull på rad, bare Bjørgen som har klart det tidligere
Snart tar Klæbo sitt femte strake.

nanonils

Legg inn av nanonils »

Må være slitsomt for TheBaseline å se sport.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Hva føler du nå????

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

lund skrev: tor feb 23, 2023 4:05 pm
LBJ91 skrev: tor feb 23, 2023 4:03 pm Sundling med 3 sprintgull på rad, bare Bjørgen som har klart det tidligere
Snart tar Klæbo sitt femte strake.
Naturligvis, mente blant damene

Investor

Legg inn av Investor »

george_hincapie skrev: tor feb 23, 2023 4:03 pm
Canucks skrev: tor feb 23, 2023 4:00 pm Svenskene dreper rett og slett damesprint regner jeg med at man sier nå, for dette er jo ganske kjedelige greier og trauste greier. Damesprint er et stort gjesp.
Så lenge de ikke viker en tomme for hverandre blir det i hvertfall ordentlige dueller likevel. I semien holdt Ribom og Sundling på å felle hverandre 2 ganger. I finalen var det ikke langt fra kaos i den fiskebeinssvingen og i siste bakken inn mot stadion forsøkte Svahn med en helt hjernedød passering på innsiden mot Dahlqvist. Ikke langt fra at de falt der.
Tenkte et øyeblikk på den kortbanefinalen i OL....Steven Bradbury....

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

KongOlav2 skrev: tor feb 23, 2023 4:02 pm Ikke spesielt overraskende at Stavås Skistad får det i det fjerde heatet i en såpass lang og tøff løype. Mer skuffende at TUW blir SÅ akterutseilt av flere løpere som hun egentlig skal ha større utholdenhetskapasitet enn.
Stemmer det. Lang tung løype og skikkelig sliteforhold er definitivt ikke noe som gavner Skistad.
Det var vel egentlig alle odds i mot henne sånn sett.
Beste norske, og mange år foran seg!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Vintersport»