Pc har låst seg

Svar
Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Pc har låst seg

Legg inn av izzet2015 »

Nå har jeg slått koden på min pc feil flere ganger og den er nå låst. Det står at jeg må bytte til en annen bruker, eller la enheten stå på i 2 timer. Det har den nå gjort. men jeg kon ikke inn. Hvis den står på slår den seg ikke av etter en stund? Så spørsmålet er : Hva gjør jeg for å få logget på igjen? Dette er en laptop.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Ingen som har noen tips? Har googlet og prøvd det, men har ikke fått åpnet pc'n..

fargerik

Legg inn av fargerik »

izzet2015 skrev: fre feb 24, 2023 6:13 pm Ingen som har noen tips? Har googlet og prøvd det, men har ikke fått åpnet pc'n..
Har en tendens til å få noen til å ordne slikt, for jeg vet ikke noe om datamaskiner.
Men...har du ikke en knapp på siden som du slår maskinen på med? Du kan jo prøve å slå av maskinen med den samme knappen, vente en stund, og slå den på på nytt. Kanskje den restarter seg så du kan få logget inn.
Mulig du må holde knappen inne tre sekunder for å slå av.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

fargerik skrev: lør feb 25, 2023 7:53 am
izzet2015 skrev: fre feb 24, 2023 6:13 pm Ingen som har noen tips? Har googlet og prøvd det, men har ikke fått åpnet pc'n..
Har en tendens til å få noen til å ordne slikt, for jeg vet ikke noe om datamaskiner.
Men...har du ikke en knapp på siden som du slår maskinen på med? Du kan jo prøve å slå av maskinen med den samme knappen, vente en stund, og slå den på på nytt. Kanskje den restarter seg så du kan få logget inn.
Mulig du må holde knappen inne tre sekunder for å slå av.
Det ordnet seg, takk for tipset. :)

fargerik

Legg inn av fargerik »

izzet2015 skrev: lør feb 25, 2023 9:00 am
fargerik skrev: lør feb 25, 2023 7:53 am
izzet2015 skrev: fre feb 24, 2023 6:13 pm Ingen som har noen tips? Har googlet og prøvd det, men har ikke fått åpnet pc'n..
Har en tendens til å få noen til å ordne slikt, for jeg vet ikke noe om datamaskiner.
Men...har du ikke en knapp på siden som du slår maskinen på med? Du kan jo prøve å slå av maskinen med den samme knappen, vente en stund, og slå den på på nytt. Kanskje den restarter seg så du kan få logget inn.
Mulig du må holde knappen inne tre sekunder for å slå av.
Det ordnet seg, takk for tipset. :)
hehehe....noen ganger er det enkleste det beste. Jeg har selv en stasjonær PC som låser seg en gang i mellom, og samme medisin fungerer på den.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Data & Internett Generelt»