Trump vant egentlig valget

Svar
BigTonyAdams

Trump vant egentlig valget

Legg inn av BigTonyAdams »

Disclaimer først, jeg tror ikke på dette, overhodet.
Jeg stoler på alle valgobservatører, tech-eksperter, 60 rettssaker, Høyesterett dominert av republikanere osv.

Men jeg vet noen andre hevder hardnakket dette, ikke bare vant Trump egentlig valget, men de som angrep kongressen 6 Januar var egentlig ANTIFA forkledde som dem, all media er en stor konspirasjon mot dem, alle dommere, alle politikere som ikke gjør knefall for Trump, selv Mike Pence «mister brune knær» var til slutt venstreekstrem osv.

En kollega hevder hardnakket dette, senest i går kveld rant det inn med nye «fakta» om hvordan valget var rigget, jeg og vi er slaver av MSM, samt sauer (nei jeg vet ikke hva media har med vår andres mening å gjøre her), nå går toget for de onde og Q med Trump seirer.
Putemannen kan bevise at maskinene var hacket…..Uten å være koblet til nettet.

Jeg lurer på hvordan de manuelle sedlene kan da stemme 100% med resultatet, eller hvordan maskinen magisk har gjort om disse.

Har prøvd flere ganger å dytte han over hit, men som jeg hevder, trives de nok best i ekkokammeret der alt flyr.
Andre som har gode konspirasjoner jeg har glemt å nevne?

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

Er det ikke idag Trump magisk skal gjeninnsettes?

Broren

Legg inn av Broren »

palimpsest skrev: fre aug 13, 2021 6:37 am Er det ikke idag Trump magisk skal gjeninnsettes?
Jovisst er det det!

Han begynner å få dårlig tid nå egentlig.

Men Mike Lindell, My Pillow-fyren som var den som lanserte 13. august som Trumps nye Store Dag, har forresten gått helt og rett på trynet idag på hans Cyber Symposium der han han ikke klarte å vise opp ett eneste av alle de bevisene på det utstrakte stemmejukset han har hylt og skreket om at han sitter på i månedsvis.
Folket ble faktisk veldig skuffa......

Men om en ukes tid er han nok i gang igjen med en eller flere nye datoer der Trump skal gjeninnsettes som president.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

BigTonyAdams skrev: fre aug 13, 2021 5:35 am Har prøvd flere ganger å dytte han over hit, men som jeg hevder, trives de nok best i ekkokammeret der alt flyr.
Har en sånn type på feisbukk, som jeg nå og da er nødt til å slumre for en måneds tid av gangen. Vi er enige om noe, men gud bedre det er masse vi er uenige om. Ikke bare uenig, men dundrende, grunnleggende og logisk uenig. Han er med andre ord en svoren Trump-tilhenger og en svoren skikkelse i Demokratene, samt en resett-fantast som det er komplett umulig å få et fornuftig ordlag med.

Det er helt, helt umulig å få han på et slags rettere spor enn hva han er nå.

Mange år siden vi har møttes feis tu feis, og det kjennes greit ut at det ennå blir en stund til.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

BigTonyAdams skrev: fre aug 13, 2021 5:35 am Andre som har gode konspirasjoner jeg har glemt å nevne?
Ikke en ren konspirasjonsteori, men da det ble avslørt at det ikke var Antifa som stod bak 6. januar så var det «fredlige» protester.

Og så har man rettferdiggjøringen av Ashli Babbitt, krigshelten som bare forsvarte landet sitt ved å bryte seg inn til Capitol.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Chromeback skrev: lør aug 14, 2021 3:01 am
BigTonyAdams skrev: fre aug 13, 2021 5:35 am
Ashli Babbitt, krigshelten.
Var det han som fikk penis skåret av og senere sydd på igjen?

rubberbandman

Legg inn av rubberbandman »

kytec skrev: lør aug 14, 2021 3:12 am
Chromeback skrev: lør aug 14, 2021 3:01 am
BigTonyAdams skrev: fre aug 13, 2021 5:35 am
Ashli Babbitt, krigshelten.
Var det han som fikk penis skåret av og senere sydd på igjen?
Man blir vel ikke omtalt som krigshelt av sånt.
Dessuten het vel han John.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

kytec skrev: lør aug 14, 2021 3:12 am
Chromeback skrev: lør aug 14, 2021 3:01 am
BigTonyAdams skrev: fre aug 13, 2021 5:35 am
Ashli Babbitt, krigshelten.
Var det han som fikk penis skåret av og senere sydd på igjen?
Er det Chelsea Manning du tenker på?

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Chromeback skrev: lør aug 14, 2021 3:28 am
kytec skrev: lør aug 14, 2021 3:12 am
Chromeback skrev: lør aug 14, 2021 3:01 am
Ashli Babbitt, krigshelten.
Var det han som fikk penis skåret av og senere sydd på igjen?
Er det Chelsea Manning du tenker på?
John Wayne Bobbitt viser det seg.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Jeg vant egentlig førstepremien i Eurojackpot i dag. Men de pedofile barnespisende øglene som styrer verden juksa og endret tallene.

Så nå skal jeg bli utestengt fra Twitter og få horder av tullinger til å angripe Norsk Tipping på Hamar.

Men seriøst. Alle som tror på dette er virkelig syke og behøver hjelp. Hadde jeg hatt en slik kollega hadde jeg holdt meg laaaaangt unna. Og vurdert å bytte jobb.

BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »

Dobbel
Sist redigert av BigTonyAdams den lør aug 14, 2021 12:18 pm, redigert 1 gang totalt.

BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »

PapaSmurf skrev: lør aug 14, 2021 4:10 am Jeg vant egentlig førstepremien i Eurojackpot i dag. Men de pedofile barnespisende øglene som styrer verden juksa og endret tallene.

Så nå skal jeg bli utestengt fra Twitter og få horder av tullinger til å angripe Norsk Tipping på Hamar.

Men seriøst. Alle som tror på dette er virkelig syke og behøver hjelp. Hadde jeg hatt en slik kollega hadde jeg holdt meg laaaaangt unna. Og vurdert å bytte jobb.
He he, jeg finner det også ganske underholdene.
Ser fort hvordan man kan dras ned i kaninhullet og kun få «bevis» som passer egen tro.
Mange religiøse grupper gjør det samme.
Det er ikke noe man kan diskutere dem ut av, fordi for dem er 99% av verden sauer, 5G styrt av Covid-vaksine osv. og de er den intellektuelle eliten styrt av deres mektige og allvitende ledere Trump og Q.
Ikke ulikt de som bifaller Allah eller Gud på en ekstrem fundamentalistisk måte.

De kan ikke gjøre feil, selv når bevisene er som alle rettssakene der beviser har blitt lagt fram, kan de ikke være at lederen deres er en løgnaktig narsissist med fascistiske trekk som prøvde seg på en statskupp, mye inspirert av Hitler sitt.
Nei, det er alle andre som ikke «vet» hva de vet.

Du kan ikke diskutere noen ut av sånt, men du kan invitere dem ut lyset, still masse spørsmål, bevis osv.
De kan bli forbanna og prøve å helst vri det over til noe annet, men det er en langt bedre metode enn å hyle til dem at er psyskisk utviklingshemmet, syk osv.
Det kommer man ingen vei med.

For min del er det bare omskjæringstilhengere (90% av Stortinget) som irriterer meg mer enn anti-vaksere, men man må være taktisk lure her også.

Realisten

Legg inn av Realisten »

Du virker religiøs selv, til de grader.... :) Meget underholdende he he

Konsensus hele veien eller klarer du å tenke kritisk selv?

alseboy

Legg inn av alseboy »

Jeg har også en bekjent som har falt fullstendig nedi kaninhullet, uten evne eller vilje til å klarte ut.

En god og hyggelig nabo en gang i tiden, FrP'er/Listhaugianer, men ikke noe mer enn det.
Flyttet hvert til vårt i 2016 og mistet den fysiske kontakten. Fulgte utviklingen hans fra "vi må gi Trump en sjanse" til å gradvis støtte ham. Fra ca. 1 år før valget handlet FB-kontoen hans utelukkende om Trumps fantastiske evner, fake MSM news, onde demokrater, feige europere etc. Ting jeg noterte meg var at vår felles venneliste ble stadig mindre, hvilket inkluderte hans søster, hans svoger, (ex)samboer samt tidligere felles naboer. Dernest skrev han og linket til diverse obskure amerikanske nettsteder (gjerne 10-15 nye innlegg til dagen) til alle døgnets tider, med en liten pause mellom ca. kl. 08-13. Uten at jeg kan bekrefte 100%, så antar jeg at han har sluttet å jobbe.

Er dere kjent på FB-siden til Nettavisen, ABC Nyheter eller VG, så har dere garantert lest innleggene hans. Det er jo naturligvis ingen overraskelse at vedkommende på veien har blitt heftig anti-vaxxer, mener lockdown er brudd på menneskerettighetene osv..dere vet hva det går i.

Samtidig som det han står for provoserer, så er det samtidig veldig trist, og ganske fascinerende. Hva er det som gjør at voksne (han er rundt 40 vil jeg tippe) radikaliseres så til de grader? Spiller biologi (arv) inn? Kan det være livshendelser hvor det ene fører til det andre? (samlivsbrudd, tap av jobb etc)

Luna_mendax

Legg inn av Luna_mendax »

alseboy skrev: tir aug 17, 2021 5:07 pm Jeg har også en bekjent som har falt fullstendig nedi kaninhullet, uten evne eller vilje til å klarte ut.

En god og hyggelig nabo en gang i tiden, FrP'er/Listhaugianer, men ikke noe mer enn det.
Flyttet hvert til vårt i 2016 og mistet den fysiske kontakten. Fulgte utviklingen hans fra "vi må gi Trump en sjanse" til å gradvis støtte ham. Fra ca. 1 år før valget handlet FB-kontoen hans utelukkende om Trumps fantastiske evner, fake MSM news, onde demokrater, feige europere etc. Ting jeg noterte meg var at vår felles venneliste ble stadig mindre, hvilket inkluderte hans søster, hans svoger, (ex)samboer samt tidligere felles naboer. Dernest skrev han og linket til diverse obskure amerikanske nettsteder (gjerne 10-15 nye innlegg til dagen) til alle døgnets tider, med en liten pause mellom ca. kl. 08-13. Uten at jeg kan bekrefte 100%, så antar jeg at han har sluttet å jobbe.

Er dere kjent på FB-siden til Nettavisen, ABC Nyheter eller VG, så har dere garantert lest innleggene hans. Det er jo naturligvis ingen overraskelse at vedkommende på veien har blitt heftig anti-vaxxer, mener lockdown er brudd på menneskerettighetene osv..dere vet hva det går i.

Samtidig som det han står for provoserer, så er det samtidig veldig trist, og ganske fascinerende. Hva er det som gjør at voksne (han er rundt 40 vil jeg tippe) radikaliseres så til de grader? Spiller biologi (arv) inn? Kan det være livshendelser hvor det ene fører til det andre? (samlivsbrudd, tap av jobb etc)
Har han vært på VGD også?

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Broren skrev: fre aug 13, 2021 11:17 pm
palimpsest skrev: fre aug 13, 2021 6:37 am Er det ikke idag Trump magisk skal gjeninnsettes?
Jovisst er det det!

Han begynner å få dårlig tid nå egentlig.

Men Mike Lindell, My Pillow-fyren som var den som lanserte 13. august som Trumps nye Store Dag, har forresten gått helt og rett på trynet idag på hans Cyber Symposium der han han ikke klarte å vise opp ett eneste av alle de bevisene på det utstrakte stemmejukset han har hylt og skreket om at han sitter på i månedsvis.
Folket ble faktisk veldig skuffa......

Men om en ukes tid er han nok i gang igjen med en eller flere nye datoer der Trump skal gjeninnsettes som president.
Det kan bli artig nå som flere av disse har et milliardsøksmål mot seg av Dominion...kan blir intereressant å følge med på hva disse typene kommer til å si da.

alseboy

Legg inn av alseboy »

Luna_mendax skrev: tir aug 17, 2021 5:10 pm
alseboy skrev: tir aug 17, 2021 5:07 pm Jeg har også en bekjent som har falt fullstendig nedi kaninhullet, uten evne eller vilje til å klarte ut.

En god og hyggelig nabo en gang i tiden, FrP'er/Listhaugianer, men ikke noe mer enn det.
Flyttet hvert til vårt i 2016 og mistet den fysiske kontakten. Fulgte utviklingen hans fra "vi må gi Trump en sjanse" til å gradvis støtte ham. Fra ca. 1 år før valget handlet FB-kontoen hans utelukkende om Trumps fantastiske evner, fake MSM news, onde demokrater, feige europere etc. Ting jeg noterte meg var at vår felles venneliste ble stadig mindre, hvilket inkluderte hans søster, hans svoger, (ex)samboer samt tidligere felles naboer. Dernest skrev han og linket til diverse obskure amerikanske nettsteder (gjerne 10-15 nye innlegg til dagen) til alle døgnets tider, med en liten pause mellom ca. kl. 08-13. Uten at jeg kan bekrefte 100%, så antar jeg at han har sluttet å jobbe.

Er dere kjent på FB-siden til Nettavisen, ABC Nyheter eller VG, så har dere garantert lest innleggene hans. Det er jo naturligvis ingen overraskelse at vedkommende på veien har blitt heftig anti-vaxxer, mener lockdown er brudd på menneskerettighetene osv..dere vet hva det går i.

Samtidig som det han står for provoserer, så er det samtidig veldig trist, og ganske fascinerende. Hva er det som gjør at voksne (han er rundt 40 vil jeg tippe) radikaliseres så til de grader? Spiller biologi (arv) inn? Kan det være livshendelser hvor det ene fører til det andre? (samlivsbrudd, tap av jobb etc)
Har han vært på VGD også?
Ikke som jeg vet. Er mer Facebook som er hans greie.

Broren

Legg inn av Broren »

Fringegirl skrev: tir aug 17, 2021 5:18 pm

Det kan bli artig nå som flere av disse har et milliardsøksmål mot seg av Dominion...kan blir intereressant å følge med på hva disse typene kommer til å si da.

En dommer, faktisk en Trumputnevnt sådan, fastslo i går at sakene mot Fooliani, Sidney Kraken og Mike Pillow-guy - som alle har bedt retten om å forkaste sakene mot dem (jeg kan ikke den korrekte juridiske betegnelsen på dette) - skal gå som planlagt.

De er alle saksøkt for 1,3 milliarder dollar (hver!), så dette kan jo bli spanande. Det er selvsagt ingen som tror at det ender opp med disse beløpene, men det vil nok gjøre noen solide innhogg i deres sparekontoer....

Ellers er det jo verdt å få med seg at den republikanske senatoren Rick Scott, en av de som tydeligvis skyldte IQ allerede ved fødselen, nå tar til orde for å fjerne Biden ved bruk av grunnlovstillegg 25.

Mississippis guvernør gikk i forgårs ut og fortalte at covid-19 hos barn ikke er mer enn litt snufsing.

Floridas guvernør DeSantis har nedlagt forbud mot at det skal innføres noe som helst slags påbud om munnbind på skolene kunne se at 4 lærere for tre dager siden døde av Covid, og opplevde igår at 6000 skoleelever nå sitter i karantene i USAs 7. største skoledistrikt

Og Det Oransje Geniet himself beskyldte i går Biden for å ha kapitulert mot Covid-19. (!?!?!?!?!)

Den rape gale Lauren Bobert, som fremdeles krever å få gå bevæpna inne i Kongressbygningen, gjorde igår narr av de 7 som ble drept da afghanske sivile forsøkte å storme det store amerikanske lasteflyet på rullebanen på twitter med ordene: "Jaja, da slipper de i alle fall å lese stygge tweets".

Og som en slags bonus gikk Texas-senatoren Ted Cruz, USAs eneste klimaflyktning etter hans berømte reise til varmere strøk i Cancoun, Mexico i vinter da strømmen forsvant og det ble litt kjølig, gikk i forgårs ut og kalte CNNs reporter Clarissa Ward, en av de få journalistene som fremdeles rapporterer live fra Afghanistan, for en Taliban cheerleader.

Jeg kunne fortsatt i flere meter til med oppramsing av det som foregår borti der, spesielt fra republikansk side. Trump snakka jo om Shithole countries for et par år siden. Lite ante han hvor sannspådd han var om eget land!

Den reindyrka dumskapen, den totale virkelighetsfornektelsen og historieforfalskningen en skremmende stor del at det republikanske partiet viser er så voldsom at det egentlig er plett umulig å klare å dikte sammen noe slikt i en roman. En manusforfatter som hadde kommet med noe slikt til et filmstudio ville garantert bokstavlig talt blitt sparka ut av studioet og bedt om å komme tilbake når han ikke var full av kjemiske substanser.

Broren

Legg inn av Broren »

Ellers er det jo med en viss skadefryd, ja faktisk, jeg registrerer at Texas sin guvernør Greg Abbott, som har innført det samme lovforbudet mot å innføre noe påbud om munnbind på alle skolene i Texas slik DeSantis (populært kalt DeathSantis) har gjort i Florida, nå har opplyst at han er smitta av Covid-19.
Og dette er en mann som sitter i rullestol og har opptil flere underliggende saker og ting, og som derfor burde vært en av de ivrigste etter å begrense smitten.
Han deltok for øvrig her om dagen på et rally, innendørs selvfølgelig, med vel 600 tilstede hvor ikke en kjeft holdt noe som helst av en-meters avstand, og det var heller ikke et munnbind å se i miles omkrets.

Det er vel dette som kalles poetisk rettferdighet?

La oss i alle fall håpe han blir litt klokere i den andre enden av sykdommen.

Realisten

Legg inn av Realisten »

Ja, nå er det vel snart tid for dose 3? De varer jo ikke lenger enn 6 mnd ifølge Israel....

Gloriana

Legg inn av Gloriana »

alseboy skrev: tir aug 17, 2021 5:07 pm Jeg har også en bekjent som har falt fullstendig nedi kaninhullet, uten evne eller vilje til å klarte ut.

En god og hyggelig nabo en gang i tiden, FrP'er/Listhaugianer, men ikke noe mer enn det.
Flyttet hvert til vårt i 2016 og mistet den fysiske kontakten. Fulgte utviklingen hans fra "vi må gi Trump en sjanse" til å gradvis støtte ham. Fra ca. 1 år før valget handlet FB-kontoen hans utelukkende om Trumps fantastiske evner, fake MSM news, onde demokrater, feige europere etc. Ting jeg noterte meg var at vår felles venneliste ble stadig mindre, hvilket inkluderte hans søster, hans svoger, (ex)samboer samt tidligere felles naboer. Dernest skrev han og linket til diverse obskure amerikanske nettsteder (gjerne 10-15 nye innlegg til dagen) til alle døgnets tider, med en liten pause mellom ca. kl. 08-13. Uten at jeg kan bekrefte 100%, så antar jeg at han har sluttet å jobbe.

Er dere kjent på FB-siden til Nettavisen, ABC Nyheter eller VG, så har dere garantert lest innleggene hans. Det er jo naturligvis ingen overraskelse at vedkommende på veien har blitt heftig anti-vaxxer, mener lockdown er brudd på menneskerettighetene osv..dere vet hva det går i.

Samtidig som det han står for provoserer, så er det samtidig veldig trist, og ganske fascinerende. Hva er det som gjør at voksne (han er rundt 40 vil jeg tippe) radikaliseres så til de grader? Spiller biologi (arv) inn? Kan det være livshendelser hvor det ene fører til det andre? (samlivsbrudd, tap av jobb etc)
Kjenner et par jeg og. Sittet på YouTube pluss diverse blogger i noen mnd og vipps - bat shit crazy.

Nevrotisisme. Du ser det samme hos mange nyreligiøse.

Merk: dette har ingenting med saklig kritikk å gjøre, jeg har selv kritisert mye de siste 18 mnd, men det er pussig å bivåne disse. En forfalsket meme m/bilde er plutselig mer pålitelig enn statistikk og reelle/påvisbare fakta. På mange måter dro Trump ut proppen til mange. Kanskje bra det også, men så mange har mistet hodet helt - ikke fullt så bra.

alseboy

Legg inn av alseboy »

Gloriana skrev: ons aug 18, 2021 11:55 am

Merk: dette har ingenting med saklig kritikk å gjøre, jeg har selv kritisert mye de siste 18 mnd, men det er pussig å bivåne disse. En forfalsket meme m/bilde er plutselig mer pålitelig enn statistikk og reelle/påvisbare fakta. På mange måter dro Trump ut proppen til mange. Kanskje bra det også, men så mange har mistet hodet helt - ikke fullt så bra.
Vedkommende jeg kjenner til har ikke bare krøpet så langt nedi kaninhullet at han ikke finner veien ut, men har på veien også mistet samboer (og kontakt med felles barn), mistet mange IRL venner (det baserer jeg på hvem vi hadde som felles venner før, og hvem som er borte - inkludert hans egen søster) og han jobber ikke lenger.

Så er jeg litt usikker på i hvilken rekkefølge alt dette skjedde. Ble han radikalisert fordi privatlivet gikk til helvete, eller gikk privatlivet til helvete fordi han ble radikalisert?

Gloriana

Legg inn av Gloriana »

alseboy skrev: ons aug 18, 2021 3:09 pm
Gloriana skrev: ons aug 18, 2021 11:55 am

Merk: dette har ingenting med saklig kritikk å gjøre, jeg har selv kritisert mye de siste 18 mnd, men det er pussig å bivåne disse. En forfalsket meme m/bilde er plutselig mer pålitelig enn statistikk og reelle/påvisbare fakta. På mange måter dro Trump ut proppen til mange. Kanskje bra det også, men så mange har mistet hodet helt - ikke fullt så bra.
Vedkommende jeg kjenner til har ikke bare krøpet så langt nedi kaninhullet at han ikke finner veien ut, men har på veien også mistet samboer (og kontakt med felles barn), mistet mange IRL venner (det baserer jeg på hvem vi hadde som felles venner før, og hvem som er borte - inkludert hans egen søster) og han jobber ikke lenger.

Så er jeg litt usikker på i hvilken rekkefølge alt dette skjedde. Ble han radikalisert fordi privatlivet gikk til helvete, eller gikk privatlivet til helvete fordi han ble radikalisert?
Nymotens midtlivskrise, bare med ekstreme følger. Det er jo et totalt sosialt selvmord.

Tror ikke dette skjer over natta, det har nok utviklet seg over tid. Singeltilværelsen og brudd har nok bare akselerert dypdynkingen. I alt vi gjør i livet trenger vi å møte motstand og bli utfordret, algoritmer på YouTube og fb-grupper fjerner enkelt den biten.

Broren

Legg inn av Broren »

Da kan vi høre siste nytt fra Mike My Pillow Lindell, mannen som har vært mest standhaftig når det gjelder å bestemme de forskjellige datoer når Trump skulle gjeninnsettes.

Nå kom og gikk 13. august uten at Trump blei gjeninnsatt, så nå er tonen fra Lindell at det skal skje i september men det er også en mulighet for at det også muligens kan skje seinere.....

Ellers kan det jo også nevnes at Lindells Cyber Symposium som blei arrangert i forrige uke, stedet der han virkelig skulle legge fram alle bevisene sine på Trumps overlegne seier i valget kanskje ikke blei den helt store suksessen han hadde forespeila.
Først blei det utsatt på grunn av, som Lindell påsto, at Antifa hadde hacka datasystemet hans.
Da dette var ordna la han fram adskillige power point-saker (sic!) der han hadde dikta sammen en hel haug tall uten en eneste henvisning til hvordan han hadde kommet fram til disse tallene. Og essensen var selvsagt at Trump vant med et par titalls millioner stemmer, uten at det kom fram det aller minste bevis på hvor disse stemmene var kommet.
Det hele var så amatørmessig at sjøl de mest ihuga trumpistene syntes det blei dumt, fjollete og tåpelig.
At det hele stadig blei avbrutt av endeløse reklamepauser for hans pillows og andre sengeremedier var visst også ganske trettende, og stykka hele symposiet opp i helt uoversiktlige og uforståelige bolker. Det Troende Folket begynte faktisk å forlate hele symposiet.
Til og med Steve Bannon mente at nå fikk Lindell ta seg sammen og komme med noe håndfast eller holde kjeft.
Så alt i alt er det visst generell enighet fra ytterste venstre til mange mil utpå høyresida om at Lindells Cyber Symposium went out with a whimper.

Dyktig mann det der. Rablende gal og helt uforutsigbar i sine mentale krumspring.

Men Trump liker'n visst, og det er vel det som betyr noe.....

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Broren skrev: ons aug 18, 2021 3:58 pm Da kan vi høre siste nytt fra Mike My Pillow Lindell, mannen som har vært mest standhaftig når det gjelder å bestemme de forskjellige datoer når Trump skulle gjeninnsettes.

Nå kom og gikk 13. august uten at Trump blei gjeninnsatt, så nå er tonen fra Lindell at det skal skje i september men det er også en mulighet for at det også muligens kan skje seinere.....
Han tar altså en JV som jevnlig proklamerer dommedag etter hvert som det ikke skjer.

alseboy

Legg inn av alseboy »

hehe, av alle ting så klarte altså denne scam auditen i Arizona, hvor noen hard core Trump-supportere med null erfaring innenfor audit, fikk betalt millioner av dollar for en siste sjekk, finne enda flere stemmer til Joe Biden, og færre til Donald Trump.

Det betyr naturligvis ingenting for alle de som visste fra før at Trump tapte, samt de som ikke er villig til å godta annet enn Trump-seier. Som f.eks ham selv.

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Ekkokammer lever i beste velgående her ser jeg!

Ormen den lange

Legg inn av Ormen den lange »

P.S. I kveld kl. 2120 har de på NRK TV 1, et Urix program om konspirasjonsteorier. Ikke at jeg tror det blir så mye nytt som fremkommer der. Men uansett skal jeg få med meg programet.

BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »

Ormen den lange skrev: ons sep 29, 2021 6:33 pm P.S. I kveld kl. 2120 har de på NRK TV 1, et Urix program om konspirasjonsteorier. Ikke at jeg tror det blir så mye nytt som fremkommer der. Men uansett skal jeg få med meg programet.
Kan også anbefale dokumentarserien på NRK om Qanon.
Der har du virkelig en rapende gal gjeng som tror på de mest ufattelige og sinnsyke konspirasjoner, totalt uten å evne til å være kritiske innad mot hverandre.

Er du inne i denne gruppa og har opparbeidet en viss cred, ligger landeveien helt åpen for de sykeste fantasiene du måtte ha og garantert en heiagjeng til å spre dette.

Broren

Legg inn av Broren »

Knaberaps skrev: ons aug 18, 2021 4:03 pm
Broren skrev: ons aug 18, 2021 3:58 pm Da kan vi høre siste nytt fra Mike My Pillow Lindell, mannen som har vært mest standhaftig når det gjelder å bestemme de forskjellige datoer når Trump skulle gjeninnsettes.

Nå kom og gikk 13. august uten at Trump blei gjeninnsatt, så nå er tonen fra Lindell at det skal skje i september men det er også en mulighet for at det også muligens kan skje seinere.....
Han tar altså en JV som jevnlig proklamerer dommedag etter hvert som det ikke skjer.
Jepp, og nå har han vært ute og fortalt at Trump kommer til å bli gjeninnsatt rundt Thanksgiving.
I samma slengen var han ute og fortalte at i Alabama hadde mer enn 100 000 stemmer blitt flippet i Bidens favør, noe som fikk de som styrte med 2020-valget i den staten til å gå ut og avkrefte den latterlige påstanden, og samtidig spørre hvor han hadde fått denne påstanden fra.

Han gir seg liksom ikke. Skal vi gjette på at Mike Pillows neste påstand om gjeninnsettelse ikke vil finne sted rett utpå nyåret heller?

Og omtrent samtidig med Pillowfyrens idioti sto Trump - etter at Cyber Ninjas forrige fredag endelig etter 5-6 måneders telling i Arizona publiserte at Biden faktisk hadde vunnet med 360 flere stemmer enn det opprinnelige valgresultatet i 2020 - i Georgia på et av hans lavpanne-rallies og påsto at han hadde vunnet i Arizona med flere hundre tusen stemmer. Noe som tvang disse Cyber Ninjas til å gå ut og opplyse om at dette overhodet ikke stemte, og at Trump hadde tapt mer enn de tidligere visste. Dette resultatet, at Trump hadde tapt, ble opplyst på Fox News av nyhetsoppleseren Howard Kurz, som øyeblikkelig fikk et lass med drapstrusler mot seg.

Faen for en bøling med retards som er i denne "basen" til Trump.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «UFO & Konspirasjonsteorier»