Brann-Mjøndalen

Svar
TWU

Brann-Mjøndalen

Legg inn av TWU »

Har overhode ikke lyst å diskutere denne kampen, og enda mindre lyst å faktisk se den, men må vel fortsette å holde aktiviteten oppe.

Noe sier meg at det blir alle andre grupperinger som kommer til å kose seg mest her inne, så fyr løs.

Hvem spiller? Spiller keine kasserolle, dette er årets sikreste kamputfall. Når det gjelder Mjøndalen aner jeg faktisk ikke hvem som spiller på det laget anno 2021.

TWU

Legg inn av TWU »

Vurderer egentlig å heller se på Sommerskuta. Der er det ihvertfall et Bergensk flaggskip som reiser rundt i Norge uten å drite seg ut ved ethvert stopp

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Taper Brann denne kampen så rykker de ned, men det gjør de nok uansett.

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Hvor mange sjanser får Kåre?
Kan vansklig se at han tåler flere tap på rappen nå. Men håper for all del at det snur for Brann fom denne kampen.
Er ikke klubbsupporter, men vil gjerne ha Brann skuta opp og gå igjen. Norsk fotball trenger et storlag i Bergen, og bør ha det også

TWU

Legg inn av TWU »

Interessert skrev: søn jul 18, 2021 10:10 am Hvor mange sjanser får Kåre?
Ingen vet hvilken vei Kåre hopper… Det er vel ikke lenger noen som klarer å henge med på avgjørelsene som taes oppe på Brann Stadion, så man får bare følge med.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

kytec skrev: søn jul 18, 2021 1:37 am Taper Brann denne kampen så rykker de ned, men det gjør de nok uansett.
Tror du kanskje kan få 1.05 i odds på både kamptap og nedrykk, om du er heldig.

Men det blir hyggelig med Brann - Sogndal igjen til neste år da, om ikke annet.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Brann XI (4–3–3): Opdal – Blomberg, Kolskogen, Barmen, Kristiansen – Skaanes, Rasmussen, Pedersen – Bamba, Delaveris, Taylor

Mjøndalen XI (4–3–3): Makani – Eriksen, Solholm Johansen, Nakkim, Walstad – Aasmundsen, Twum, Sveen – Olden Larsen, Stokke, Ovenstad

Gleder meg til å diskutere denne i enda større ensomhet enn jeg pleide på vgd. Håper dere andre i det minste vil svinge innom for å le av meg, når Mjøndalen scorer.

Gruer meg til kamp!

TWU

Legg inn av TWU »

Dette laget holder ikke til å vinne i PostNord en gang, slik de har holdt på denne sesongen. Burde ikke han nye midtforsvareren spilt fra start? Bedre at han kjører de minuttene han klarer, enn de andre som settes opp.

Kamptips: 0-5

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

TWU skrev: søn jul 18, 2021 5:49 pm Dette laget holder ikke til å vinne i PostNord en gang, slik de har holdt på denne sesongen. Burde ikke han nye midtforsvareren spilt fra start? Bedre at han kjører de minuttene han klarer, enn de andre som settes opp.

Kamptips: 0-5
Forventes visst 4000 tilskuere. Overraskende bra oppmøte, det presset takler de aldri.

Tenker vi sier 1-7.

TWU

Legg inn av TWU »

Hvordan i alle dager klarer de å få så mange til å frivillig stille opp på dette her? Jaja, de kommer vel ikke igjen

Skjønt - jeg var der da forrige kamp selv..

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Meg og en kompis gikk på ganske mange kamper sist det var OBOS, var rimelig kjekt. Vant faktisk litt, etterhvert.

TWU

Legg inn av TWU »

Tjaaah skrev: søn jul 18, 2021 5:59 pm Meg og en kompis gikk på ganske mange kamper sist det var OBOS, var rimelig kjekt. Vant faktisk litt, etterhvert.
Joda, var faktisk trivelig i Obos etterhvert. Pluss påfølgende sesong i TL. Etter det vært mye tragedie

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

TWU skrev: søn jul 18, 2021 6:00 pm
Tjaaah skrev: søn jul 18, 2021 5:59 pm Meg og en kompis gikk på ganske mange kamper sist det var OBOS, var rimelig kjekt. Vant faktisk litt, etterhvert.
Joda, var faktisk trivelig i Obos etterhvert. Pluss påfølgende sesong i TL. Etter det vært mye tragedie
Ser dommer får ny sender fra NFF, sikkert så de kan gi ham elektrosjokk hvis han ikke dømmer mot Brann.

Ellers har jeg det bra, ja.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

"Men det blir hyggelig med Brann - Sogndal igjen til neste år da, om ikke annet".

Det er sant, da skal eg nok både på Stadion og på Fosshaugane.

TWU

Legg inn av TWU »

Kjører på tannløst fra start som vanlig. Kommer vel en i sekken snart

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Positiv åpning, da scorer vel Mjøndalen snart.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Haha, vi er tydeligvis uenige om åpningen, men begge vet hvor det ender.

TWU

Legg inn av TWU »

Tjaaah skrev: søn jul 18, 2021 6:07 pm Haha, vi er tydeligvis uenige om åpningen, men begge vet hvor det ender.
Jada. Taylor varmer opp keeper litt, der var snilt.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Kåre koser seg nå

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Brann - Mjøndalen, en perfekt kamp for å se hva forumet har potensiale til, aktivitetsmessig. Alltid populært å se Brann tape mot MIF.

TWU

Legg inn av TWU »

MadBum skrev: søn jul 18, 2021 6:08 pm Kåre koser seg nå
Tror Kåre hadde vært toppscorer denne sesongen om han hadde satt innpå seg selv

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

MadBum skrev: søn jul 18, 2021 6:08 pm Kåre koser seg nå
Puh, var redd vi ikke skulle få oppdateringer om Kåre må være på sokkel, eller gå.

Kan du lage Kåre må gå tråd her også?

TWU

Legg inn av TWU »

Tjaaah skrev: søn jul 18, 2021 6:10 pm
Kan du lage Kåre må gå tråd her også?
Kåre må danse

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Husker Sogndal satte innpå Knut Christiansen for å lære unggutta å ta litt tak, men han var typ 37 og ikke 55 så det spørs om det løpet er kjørt for bruttern.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

kytec skrev: søn jul 18, 2021 6:13 pm Husker Sogndal satte innpå Knut Christiansen for å lære unggutta å ta litt tak, men han var typ 37 og ikke 55 så det spørs om det løpet er kjørt for bruttern.
Hvor gamel er denne Knut Christiansen nå? Vi kunne trengt ham, tror du han er ledig?

TWU

Legg inn av TWU »

kytec skrev: søn jul 18, 2021 6:13 pm Husker Sogndal satte innpå Knut Christiansen for å lære unggutta å ta litt tak, men han var typ 37 og ikke 55 så det spørs om det løpet er kjørt for bruttern.
Kan da ikke være verre enn Delaveris

TWU

Legg inn av TWU »

Enveiskjøring hittil. Men fotballgudene lar ikke Brann vinne dette. Synd, for jeg hadde sansen for Scharner en gang.. :?

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

"Hvor gammel er denne Knut Christiansen nå? Vi kunne trengt ham, tror du han er ledig?"

Han er 66 så det er først nå livet tar til. Kjenner eg han rett er han klar for ein sånn utfordring :-)

MadBum

Legg inn av MadBum »

Pedersen da

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

kytec skrev: søn jul 18, 2021 6:22 pm "Hvor gammel er denne Knut Christiansen nå? Vi kunne trengt ham, tror du han er ledig?"

Han er 66 så det er først nå livet tar til. Kjenner eg han rett er han klar for ein sånn utfordring :-)
Høres ut som en glimrende signering. Klarer han å treffe en husvegg fra to meter? I så fall blir han vår beste avslutter, rett inn på topp.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»