Kamptråd Spania(B) og Georgia(B) EM-kvalifisering 2023

Svar
InsVerderben

Re: Kamptråd Spania(B) og Georgia(B) EM-kvalifisering 2023

Legg inn av InsVerderben »

peraleks skrev: tir mar 28, 2023 11:07 pm
InsVerderben skrev: tir mar 28, 2023 10:56 pm
lund skrev: tir mar 28, 2023 10:43 pm
Går da overhode ikke an å sammenligne spillermateriell bakover på banen med den gangen. Det var på et helt annet nivå enn det er i dag.
Og så?
Det er de vi har og Drillo-samnenligningen" viste til "utregningen' og %-vise sjanser for å nå et sluttspill, ut ifra resultater tidlig i kvalifiseringen og noe som var mitt poeng.
Spillermateriellet er forøvrig det det er, og Ståle maksimerer dette ikke i nærheten av hva Drillo gjorde og klarer ikke å få de til å fungere som et LAG...!
Det er ikke Solbakkens feil at Ødegaard og flere bommer nærmest på åpent mål, eller at forsvarsspillere driter seg fullstendig ut eller keepere som gjør enorme tabber, noe som igjen er vel sånn ca. våre 3-4 kamper oppsummert.

Er også merkbart fremgang i spillet vårt fra tidligere og det vil ganske enkelt være en enorm tabbe å kvitte seg med Solbakken.

Jeg er derimot betydelig mye mer interessert i det som foregår oppe i hodet på flere av spillerne og hvor interessert de faktisk er i å vinne fotballkamper for Norge.
Helt greit selvfølgelig, men er bare ikke helt enig. ;)

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

Hva tenker dere om Jesper Mathisen som ny landslagssjef, og Smerud som assistent?

peraleks

Legg inn av peraleks »

InsVerderben skrev: tir mar 28, 2023 11:18 pm
peraleks skrev: tir mar 28, 2023 11:07 pm
InsVerderben skrev: tir mar 28, 2023 10:56 pm

Og så?
Det er de vi har og Drillo-samnenligningen" viste til "utregningen' og %-vise sjanser for å nå et sluttspill, ut ifra resultater tidlig i kvalifiseringen og noe som var mitt poeng.
Spillermateriellet er forøvrig det det er, og Ståle maksimerer dette ikke i nærheten av hva Drillo gjorde og klarer ikke å få de til å fungere som et LAG...!
Det er ikke Solbakkens feil at Ødegaard og flere bommer nærmest på åpent mål, eller at forsvarsspillere driter seg fullstendig ut eller keepere som gjør enorme tabber, noe som igjen er vel sånn ca. våre 3-4 kamper oppsummert.

Er også merkbart fremgang i spillet vårt fra tidligere og det vil ganske enkelt være en enorm tabbe å kvitte seg med Solbakken.

Jeg er derimot betydelig mye mer interessert i det som foregår oppe i hodet på flere av spillerne og hvor interessert de faktisk er i å vinne fotballkamper for Norge.
Helt greit selvfølgelig, men er bare ikke helt enig. ;)
Greit nok det, men skal vi forholde oss litt realistiske her så er Solbakken bortimot det soleklart beste alternativet man har som trener til landslaget, med mindre man skal ut i Europa og potensielt sett bruke 100 mill året i trenerlønn på noen av de virkelig gode.
Spillet i seg har og en klar fremgang siden svensken, jeg vil heller peke på flere av spillerne som faktisk gjør disse tabbene og ikke leverer når det trengs.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Trehjulssykkel skrev: tir mar 28, 2023 11:21 pm Hva tenker dere om Jesper Mathisen som ny landslagssjef, og Smerud som assistent?
Vås og rot sammen, vært på det jevne som nå. De hadde fucket opp de samme kampene, men hadde vært gøy å sett en spak Mathisen lete etter svar.
Selv har jeg fremdeles tro på Deila, hadde han hatt tiden til Solbakken nå tror jeg han hadde gjort det bedre

(シ)
Innlegg: 180

Legg inn av (シ) »

Har troen på at vi skal være rimelig jevnt med Skottland foran den avgjørende kampen mot nettopp skottene i November. En finale for hvem som tar andre plassen.

Men nå må det vinnes to kamper i Juni. Ser for meg 5 seire på rad for landslaget nå, før det blir tøft sent på året. Greit om Haaland er med i den avgjørende kampen, ellers blir det vrient.

MadBum

Legg inn av MadBum »

lund skrev: tir mar 28, 2023 11:07 pm
MadBum skrev: tir mar 28, 2023 11:05 pm
LeSorcier skrev: tir mar 28, 2023 11:02 pm

Jeg håper virkelig at Jesper Mathisen, som den fotballfagmannen han er, holder det gående i mange, mange år framover. Når en kar som Mathisen har ordet, spisser jeg alltid ørene. Det kommer alltid noe fornuftig ut av munnen til den karismatiske og meget dyktige sørlendingen.
Du legger din elsk på mye rart. Rufo, Jack på Godset, Kristoffersen og Jesper.

Av de fire er det bare Kristoffersen som fortjener det.
Utrolig at du glemte Inge Andre Olsen.
Sant.

LeSorcier er de middelmådiges fremsnakker.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Hvis Ståle dummer seg ut i sommerens kamper, og EM ryker, er det perfekt timing for Smerud, som gir seg på U21 i sommer.

(Det er faktisk noe NFF kunne funnet på.)

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Sulfat skrev: tir mar 28, 2023 11:37 pm Hvis Ståle dummer seg ut i sommerens kamper, og EM ryker, er det perfekt timing for Smerud, som gir seg på U21 i sommer.

(Det er faktisk noe NFF kunne funnet på.)
Og fint kan komme til å finne på..

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Sulfat skrev: tir mar 28, 2023 11:37 pm Hvis Ståle dummer seg ut i sommerens kamper, og EM ryker, er det perfekt timing for Smerud, som gir seg på U21 i sommer.

(Det er faktisk noe NFF kunne funnet på.)
Skulle til å le, men de kunne jo det sett fra historisk perspektiv siste årene.
Nisselue til å dra ned over øynene er visst noe mange sitter med

startelver

Legg inn av startelver »

Statsen viser at Norge hadde 62% ballinnehav , skapte 15 sjanser og 5 skudd på mål. Kan vel ikke forlange noe mer enn det av et bortelag i en kvalik.

Så får heller Ødegaard og Aursnes trene litt mer på skudd innenfor 11 meter så knuser vi alle i de neste kampene.

Saturn

Legg inn av Saturn »

TheTreble skrev: tir mar 28, 2023 11:13 pm
Saturn skrev: tir mar 28, 2023 11:07 pm JA TAKK til Mathisen & Semb som kommentatorer på FIFA 24.
En spenstig kombo med Olav Traaen og Roar Stokke er mer fristende.
Hehe, mildt sagt synes jeg.

Saturn

Legg inn av Saturn »

Taururu skrev: tir mar 28, 2023 11:15 pm I dag savner vi Sahraoui, tror han kunne skapt trøbbel siste 20. Så var 1-1 en ripe i lakken for Strandberg/Østigård.
Synes egentlig Brynhildsen gjorde en grei jobb.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

startelver skrev: tir mar 28, 2023 11:50 pm Statsen viser at Norge hadde 62% ballinnehav , skapte 15 sjanser og 5 skudd på mål. Kan vel ikke forlange noe mer enn det av et bortelag i en kvalik.

Så får heller Ødegaard og Aursnes trene litt mer på skudd innenfor 11 meter så knuser vi alle i de neste kampene.
Vi vet jo alle hvorfor det hviler en forbannelse over Norge:
Fra tippetråden: "Norge vinner til 2.15 i odds er verdt et par hundrelapper."

Du må begynne å spille på motstanderne våre. Vær så snill!

startelver

Legg inn av startelver »

Sulfat skrev: tir mar 28, 2023 11:53 pm
startelver skrev: tir mar 28, 2023 11:50 pm Statsen viser at Norge hadde 62% ballinnehav , skapte 15 sjanser og 5 skudd på mål. Kan vel ikke forlange noe mer enn det av et bortelag i en kvalik.

Så får heller Ødegaard og Aursnes trene litt mer på skudd innenfor 11 meter så knuser vi alle i de neste kampene.
Vi vet jo alle hvorfor det hviler en forbannelse over Norge:
Fra tippetråden: "Norge vinner til 2.15 i odds er verdt et par hundrelapper."

Du må begynne å spille på motstanderne våre. Vær så snill!
Skal spille på Spania på Ullevål.

knurr84

Legg inn av knurr84 »

MadBum skrev: tir mar 28, 2023 9:57 pm Som om Norge tar dette skotske laget borte. De kriger som om det står om livet. Puslete norske flopper blir for små.
Lurer på om de norske spillerne noensinne har hørt på "Alt For Norge" foruten under oppvarming på Ullevaal og hva den teksten betyr for nordmenn.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Sett målet i reprise flere ganger. Strandberg sine uttalelser blir stadig mer absurd. For det første kontradekker han ikke når Østigård går i duellen, som han dessverre taper, men sånt skjer. Ille nok i seg selv. Når så georgieren kommer foran tar til og med Holmgren Pedersen han igjen.

Strandberg er så latterlig svak og treig at det er helt greit at EM går uten Norge. Ville vært flaut å hatt en så dårlig og arrognat spiller og person representere Norge i et mesterskap

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

peraleks skrev: tir mar 28, 2023 11:24 pm
Det er ikke Solbakkens feil at Ødegaard og flere bommer nærmest på åpent mål, eller at forsvarsspillere driter seg fullstendig ut eller keepere som gjør enorme tabber, noe som igjen er vel sånn ca. våre 3-4 kamper oppsummert.

Er også merkbart fremgang i spillet vårt fra tidligere og det vil ganske enkelt være en enorm tabbe å kvitte seg med Solbakken.

Jeg er derimot betydelig mye mer interessert i det som foregår oppe i hodet på flere av spillerne og hvor interessert de faktisk er i å vinne fotballkamper for Norge.

Det er vel Solbakken som velger keepere som ikke spiller kamper og forsvarsspillere fra Eliteserien? Akkurat at Ødegaard bommer, kan han nok få liten skyld for. Men det er jo heller ikke tilfeldig at Ødegaard spiller med en helt annen selvtillit og ro i stressede situasjoner i Arsenal enn for Norge (han bommer på åpent mål for Arsenal også, men veldig sjelden).

Merkbar fremgang i spillet må det jo nesten bli når spillergruppa i snitt har blitt mye bedre. Lager hadde ikke to verdensstjerner, og en reservespiss som herjet i Spansk serie. Spørsmålet må jo være om det er nok fremgang og om det går fort nok. Jeg er som jeg skrev tidligere i tråden usikker. Jeg synes Solbakken gjør veldig mye rart, men jeg klarer ikke peke ut et bedre og realistisk alternativ.

Selvsagt har alle som spiller med flagget på brystet, en enorm vilje til å vinne. Det står på evnen, ikke viljen.

Fazam

Legg inn av Fazam »

(シ) skrev: tir mar 28, 2023 11:28 pm Ser for meg 5 seire på rad for landslaget nå, før det blir tøft sent på året. Greit om Haaland er med i den avgjørende kampen, ellers blir det vrient.
Så du ser altså for deg full pott hjemme mot Skottland, Georgia og Spania. Hvor sannsynlig er det?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Neptun skrev: tir mar 28, 2023 10:53 pm
Everenga skrev: tir mar 28, 2023 8:55 pm
Neptun skrev: tir mar 28, 2023 8:42 pm

Et sluttspill som kun var frustrerende når Norge ble avkledd. Er virkelig dette noe å hige etter.

Fotball er snart den eneste sporten Norge ikke lykkes i grunnet dårlige holdninger sammenlignet med andre idretter der de er utøvere 24/7.
De er fornøyde med å vinne eliteserien i Norge, da er de konger på byen. Heller TV-spill enn egentrening på denne gjengen.
Dette har du greie på :lol: To av Norges elleve fra start i dag spiller i Eliteserien.
Må innrømme at dette følger jeg ikke med på, så du har sikkert rett.
Men essensen er at de har med seg dårlige holdninger, at de er middelmådige og at Norge har kun to spillere av høyt internasjonalt format.
Så kan du bare kose deg med at jeg tok feil om andelen spillere fra eliteserien.
Nei, dette følger du ikke med på, likevel mener du bastant om ting du ikke har peiling på.

Hva med Aursnes sin posisjon i Benfica og hans strålende prestasjoner i Champions League?

Hva med Sørloths prestasjoner i La Liga?

Julian Ryerson i Bundesliga?

Norske spillere nyter større suksess utenlands enn kanskje noen gang før for tiden. Så sitter det en som ikke følger med og skal mene noe om hvor seriøse de er. Spar oss.

Champis

Legg inn av Champis »

tomi skrev: tir mar 28, 2023 9:44 pm Tabelltips:

1. Spania
2. Skottland
3. Georgia
4. Norge
5. Kypros

Hvorfor ikke Norge på bunnen? Har du helt ærlig tro på at lille Norge skal slå Kypros?

Champis

Legg inn av Champis »

Enzino skrev: tir mar 28, 2023 9:45 pm
FranciscoM skrev: tir mar 28, 2023 9:40 pm
InsVerderben skrev: tir mar 28, 2023 9:37 pm

Jeg er subjektiv, mulig jeg var uklar, skal definitivt ikke svare på andres vegne og da heller ikke tiltales som "dere!"
"Mye godt å ta med seg" har jeg hørt til det kjedsommelige, lenge siden vi har hatt bedre spillere tilgjengelig og Norge faller igjennom nok engang, uansett grunnspill..!
Vel, du har mange meningsfeller i denne tråden, men svaret ble rettet mot deg.

Vi har unnagjort de to vanskeligste kampene i gruppa, og tidvis imponert veldig i begge kampene. I motsetning til flere her inne har jeg mer tro på EM nå enn før kampene.
To av de tre vanskeligste i hvert fall. Tror nok Skottland borte er et lite hakk verre enn Georgia borte.

Jeg er enig i at spillemessig var det ganske bra i dag. Men det bør det også være når vi møter laget fra seedings pot 4 vel?

Spørsmålene er vel om laget går i riktig retning (noe det antakelig gjør) og fort nok (det siste er jeg mer i tvil om). Oppfølgingsspørsmålet er om ikke Staale skulle ha fått mer ut av dette mannskapet. Jeg tror svaret på det er ja, uten at jeg er sikker.

Han gjør mye rart. Byttene mot Spania var et godt eksempel. Noen av spillervalgene kan man også sette spørsmålstegn ved. Men man havner selvsagt veldig lett i etterpåklokskap med sånne vurderinger. Men selvsagt, han kan ikke trylle. Mannskapet har sin styrker, men definitivt også sine begrensninger.

Det var ikke bra spillemessig FORDI vi møtte et lag som er seedet 4, det var bra spillemessig i forhold til det nivået man kan vente seg - også mot et lag som er seedet 4. Norge har sjelden sett bedre ut på bortebane uansett motstander enn det man har gjort den siste uka.

Marek

Legg inn av Marek »

Er ikke helt krise om Norge blir nummer 3 i gruppen her. Er gode odds for å få playoff gjennom Nations League plasseringen. Så lenge Østerrike kommer foran Sverige i gruppen er playoff nærmest garantert. Verste motstander Norge kan møte i en eventuell playoff vil nok være Ukraina, men ellers så er potensiell motstand svak, blir litt tidlig å gi opp håpet allerede i hvert fall :).

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7813

Legg inn av Big George »

Synd men det er ikke alle spillerne som holder helt mål med ambisjonene og det må man ha på plass skal man nå sluttspill det være seg EM eller VM.

Champis

Legg inn av Champis »

Neptun skrev: tir mar 28, 2023 10:01 pm
PapaSmurf skrev: tir mar 28, 2023 8:49 pm
Neptun skrev: tir mar 28, 2023 8:42 pm

Et sluttspill som kun var frustrerende når Norge ble avkledd. Er virkelig dette noe å hige etter.

Fotball er snart den eneste sporten Norge ikke lykkes i grunnet dårlige holdninger sammenlignet med andre idretter der de er utøvere 24/7.
De er fornøyde med å vinne eliteserien i Norge, da er de konger på byen. Heller TV-spill enn egentrening på denne gjengen.
1. sluttspill
Norge - Mexico 1-0
Norge - Skottland 0-0
Norge - Italia 0-1

2. sluttspill
Norge - Marokko 2-2
Norge - Skottland 1-1
Norge - Brasil 2-1
Norge - Italia 0-1

3. sluttspill
Norge - Spania 1-0
Norge - Jugoslavia 0-1
Norge - Slovenia 0-0

Hvor ble vi avkledd?
I flere av de kampene som ikke ser så ille ut resultatmessig ble vi det.
Spesielt mot Skottland og Italia i 1. og 2. sluttspill. Nedkjempet av Skottland og utspilt av Italia som lekte med oss. Italia gjorde ikke mer enn de måtte heller. Så du disse kampene?
Når Brasil tapte mot Norge var det halvhjertet innsats fra et lag som var klart for 8. dels finale. Noe de fikk kritikk for.

Vet ikke om du så dette live, men Norge ble avkledd i sluttspillene når de andre lagene tok dem på alvor.
Alvorlig mangel på grunnleggende ferdigheter og ballbehandling ble brutalt avslørt, som når Bjørneby polet ballen frem til Flo som skulle heade videre inn i feltet for å skape "farligheter".
Det var ikke snakk om å spille seg til muligheter, det visste både Drillo og Semb at de ikke kunne. Det var ikke vakkert, men ganske effektivt, spesielt i kvalifiseringene. Men så var det stopp.

Her har vi det igjen - som man så ofte leser her inne! Hvis Norge tapte, så var det full fortjent. Og vant vi, så kan du banne på at motstanderen var dårlig, spilte for halv maskin, kampen var uviktig, hadde en dårlig dag, Norge hadde flaks etc.....

Folk får begynne å bestemme seg - enten er det resultatet som teller, eller så får man begynne å se bak resultatet. På en dag som i dag, så vil kritikerne garantert si at "det er resultatet som teller". Greit nok, men da skal jeg faen ikke høre en dritt om at Norge slo Brasil ufortjent eller at Brasil ikke var på sitt beste etc! Jeg skal heller ikke høre en dritt hvis Norge vinner heldig mot Spania på Ullevål!

Champis

Legg inn av Champis »

Guarnere skrev: tir mar 28, 2023 10:02 pm Skottland er jo milevis bedre enn Norge. Ikke pga enkeltspillere. Men de opptrer som et lag.

De var hvert fall effektive, det er jo lov.

aderyn

Legg inn av aderyn »

Marek skrev: ons mar 29, 2023 12:40 am Er ikke helt krise om Norge blir nummer 3 i gruppen her. Er gode odds for å få playoff gjennom Nations League plasseringen. Så lenge Østerrike kommer foran Sverige i gruppen er playoff nærmest garantert. Verste motstander Norge kan møte i en eventuell playoff vil nok være Ukraina, men ellers så er potensiell motstand svak, blir litt tidlig å gi opp håpet allerede i hvert fall :).
Joda men har nordmenn hjerte til å gå igjennom enda en play off? Andorra kunne stått på andre siden og jeg hadde fortsatt vært nærvøs for hvordan dette på ingen måte kunne gå. Ville foretrukket å slippe det.

Champis

Legg inn av Champis »

peraleks skrev: tir mar 28, 2023 10:03 pm
FranciscoM skrev: tir mar 28, 2023 9:31 pm
SirJames skrev: tir mar 28, 2023 9:30 pm

Så Danmark har hatt flaks og vi har hatt uflaks de siste 20 årene.

Det er notert.
Jepp.
En ganske absurd kommentar egentlig når et landslag konsekvent har resultater å vise til over en såpass lang periode, mens Norge har nøyaktig det motsatte. Da er det ikke flaks, men ren og skjær inkompetanse i form av å levere når det gjelder, noe danskene ganske åpenbart er betydelig mye bedre enn oss i.

Hvis Danmark har et poengsnitt gjennom alle kvalikene på 1,86 poeng og Norge har 1,85 - hvor Danmark altså i snitt har møtt langt enklere motstand p.g.a. seeding - så er det egentlig en ganske bra prestasjon av Norge. Og det sier litt om hvor ekstremt små marginer det har vært. Med normal uttelling hadde man gått til et par sluttspill - minst.

Cedianar

Legg inn av Cedianar »

Jeg tror ikke et sekund på at spillerne som representerer Norge ikke vil vinne. Det er den største æren for enhver fotballspiller å representere landet sitt. Hvis man virkelig mener at Haaland ikke vil gi alt for Norge så er man helt på jordet. En del av problemet ligger i taktiske vurderinger men kanskje mest av alt mentalt. Når du spiller klubbfotball og tabber deg ut, så blir en stor del av en by forbannet på deg. Når du tabber deg ut for landet ditt blir et helt jævla land forbannet på deg og avisene gir deg det glatte lag. Det er et ekstra press, og jeg tror mange spillere på Norge er rett og slett er mer redd for å tabbe seg ut enn de er på å slippe seg løs. Føler man kan se det i kampene. Man velger de trygge løsningene, tar liten risiko, blir for passive. Det hjelper jo heller ikke at i Norges tilfelle så er folket dritt lei av at landslaget dummer seg ut og "forbannelsen" henger over laget når motgangen kommer.

Det er trenerens jobb å få banket den rette mentale innstillingen inn i spillerne. Få dem til å gi litt faen i alt presset og slippe seg løs. Foreløpig makter tydeligvis ikke Ståle dette. I tillegg gjør han noen merkelige taktiske vurderinger.

Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

PapaSmurf skrev: ons mar 29, 2023 12:13 am
Neptun skrev: tir mar 28, 2023 10:53 pm
Everenga skrev: tir mar 28, 2023 8:55 pm

Dette har du greie på :lol: To av Norges elleve fra start i dag spiller i Eliteserien.
Må innrømme at dette følger jeg ikke med på, så du har sikkert rett.
Men essensen er at de har med seg dårlige holdninger, at de er middelmådige og at Norge har kun to spillere av høyt internasjonalt format.
Så kan du bare kose deg med at jeg tok feil om andelen spillere fra eliteserien.
Nei, dette følger du ikke med på, likevel mener du bastant om ting du ikke har peiling på.

Hva med Aursnes sin posisjon i Benfica og hans strålende prestasjoner i Champions League?

Hva med Sørloths prestasjoner i La Liga?

Julian Ryerson i Bundesliga?

Norske spillere nyter større suksess utenlands enn kanskje noen gang før for tiden. Så sitter det en som ikke følger med og skal mene noe om hvor seriøse de er. Spar oss.
Strategen Solbakken lar jo knapt Ryerson spille. Aursnes sine prestasjonen for Benfica og i CL er ja strålende, men vi får nå se hva som skjer i CL når Benfica møter virkelig motstand. Portugal er ikke en liga helt der oppe bortsett fra Porto, Sporting Lisboa og Benfica, eller ? Halvparten av Solbakkens sentrallinje er eliteseriespillere, eller spillere som spiller i den ligaen som er rangert som nr. 15 av UEFA i Europa om jeg ikke husker helt feil. Betryggende ?

Skottene imponerte meg i dag. Georgia var tidvis skrekkelig dårlig, særlig i 1. omgang. Tror ikke kampene mot et hardarbeidene Skottland blir noen "walk in a park", eller at 2. plassen i gruppen er sikker. Vi kan da visstnok satse på playoff som nr. 3 hvis og bare hvis, osv... Vet du hvor mange nordmenn som spilte i øverste divisjon i England på 1990-tallet ?

(シ)
Innlegg: 180

Legg inn av (シ) »

Fazam skrev: ons mar 29, 2023 12:09 am
(シ) skrev: tir mar 28, 2023 11:28 pm Ser for meg 5 seire på rad for landslaget nå, før det blir tøft sent på året. Greit om Haaland er med i den avgjørende kampen, ellers blir det vrient.
Så du ser altså for deg full pott hjemme mot Skottland, Georgia og Spania. Hvor sannsynlig er det?
Alle landskampene. Hjemme mot Skottland, Kypros, Jordan og Georgia. Borte mot Kypros.
Tror vi har 5 gode kamper foran oss.

Deretter blir det Spania hjemme.
Treningskamp hjemme mot Færøyene.
TIl slutt Skottland borte i avgjørende kvallik kamp.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»