Nedrykkstrid PL 22/23

Svar
startelver

Re: Nedrykkstrid PL 22/23

Legg inn av startelver »

Leeds_ModernTalking skrev: tir apr 04, 2023 10:53 pm
startelver skrev: søn apr 02, 2023 2:49 pm storheter som West Ham og Southampton


Storheter?
Ikke i forhold til Leeds selvsagt, men de har kloret seg fast i toppdivisjonen i veldig mange år. Kan ikke huske sist WH spilte i Championship

MentalM

Legg inn av MentalM »



Virker som Podence kan få 6 kamper.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2428

Legg inn av BrannLFC »

Burnley er klare for PL. Følte dette var den mest relevante tråden.

startelver

Legg inn av startelver »

BrannLFC skrev: fre apr 07, 2023 11:13 pm Burnley er klare for PL. Følte dette var den mest relevante tråden.
Vi gleder oss

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

lol :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Stakkars Leicester om dette blir en realitet : https://www.skysports.com/football/news ... an-rodgers

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Leeds_ModernTalking skrev: lør apr 08, 2023 9:35 pm lol :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Stakkars Leicester om dette blir en realitet : https://www.skysports.com/football/news ... an-rodgers
Ikke jinx. Vi skal møte dem om ikke alt for lenge😁

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Leicester Southampton og nottingham rykker nok ned i pr

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Leeds_ModernTalking skrev: lør apr 08, 2023 9:35 pm lol :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Stakkars Leicester om dette blir en realitet : https://www.skysports.com/football/news ... an-rodgers
Reddet han ikke plassen med Leeds i forrige sesong på siste dag?

Uansett, en merkelig ansettelse når man står planta midt i gjørma.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Fernandovonarb skrev: lør apr 08, 2023 9:43 pm
Leeds_ModernTalking skrev: lør apr 08, 2023 9:35 pm lol :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Stakkars Leicester om dette blir en realitet : https://www.skysports.com/football/news ... an-rodgers
Ikke jinx. Vi skal møte dem om ikke alt for lenge😁
Godt poeng. Jeg tar på meg skylda om vi ikke klarer mer enn uavgjort 😂

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

TheTreble skrev: lør apr 08, 2023 9:45 pm
Leeds_ModernTalking skrev: lør apr 08, 2023 9:35 pm lol :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Stakkars Leicester om dette blir en realitet : https://www.skysports.com/football/news ... an-rodgers
Reddet han ikke plassen med Leeds i forrige sesong på siste dag?

Uansett, en merkelig ansettelse når man står planta midt i gjørma.
Jo, men mest på grunn av at vi hadde marginene med oss, ikke noe "coaching i verdensklasse".

Det ble ikke mange månedene på han i Leipzig, og i Leeds fikk vi se hvorfor.
Null plan, alt foregikk på lykke og fromme.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Wolves, Bournemouth og West Ham med utrolig viktige og sterke seire i dag, mens det for Southampton dessverre begynner å se veldig tungt ut. Jeg fatter ikke at Leicester klarte å falle så dypt i denne gjørma, men nå tror jeg dem rykker ned. Jeg klarer ikke å se at Marsch er redningen deres. Siste lag ned tror jeg blir Nottingham. De har 4 tøffe kamper på rad nå der de fort kan ta 0 poeng. Og det er vel greit at de går ned igjen. Det var morsomt å ha dem tilbake pga. navnet, men det jeg synes det at en klubb ikke lykkes når man henter 30 nye spillere på 1 sesong.

morrisey

Legg inn av morrisey »

trønderen skrev: lør apr 08, 2023 10:23 pm Wolves, Bournemouth og West Ham med utrolig viktige og sterke seire i dag, mens det for Southampton dessverre begynner å se veldig tungt ut. Jeg fatter ikke at Leicester klarte å falle så dypt i denne gjørma, men nå tror jeg dem rykker ned. Jeg klarer ikke å se at Marsch er redningen deres. Siste lag ned tror jeg blir Nottingham. De har 4 tøffe kamper på rad nå der de fort kan ta 0 poeng. Og det er vel greit at de går ned igjen. Det var morsomt å ha dem tilbake pga. navnet, men det jeg synes det at en klubb ikke lykkes når man henter 30 nye spillere på 1 sesong.
Det er vel mer pga de henter 30 nye... Om denne eieren hadde stolt på ryggraden i det laget han hadde, og hentet begrenset , men høykvalitetsforsterkninger, da hadde de hatt større muligheter.
Den jobben Cooper har gjort med 30 "forsterkninger" er faktisk mye bedre enn om han hadde fått samme resultat med 5 ekte forsterkninger.

trønderen

Legg inn av trønderen »

morrisey skrev: lør apr 08, 2023 10:34 pm
trønderen skrev: lør apr 08, 2023 10:23 pm Wolves, Bournemouth og West Ham med utrolig viktige og sterke seire i dag, mens det for Southampton dessverre begynner å se veldig tungt ut. Jeg fatter ikke at Leicester klarte å falle så dypt i denne gjørma, men nå tror jeg dem rykker ned. Jeg klarer ikke å se at Marsch er redningen deres. Siste lag ned tror jeg blir Nottingham. De har 4 tøffe kamper på rad nå der de fort kan ta 0 poeng. Og det er vel greit at de går ned igjen. Det var morsomt å ha dem tilbake pga. navnet, men det jeg synes det at en klubb ikke lykkes når man henter 30 nye spillere på 1 sesong.
Det er vel mer pga de henter 30 nye... Om denne eieren hadde stolt på ryggraden i det laget han hadde, og hentet begrenset , men høykvalitetsforsterkninger, da hadde de hatt større muligheter.
Den jobben Cooper har gjort med 30 "forsterkninger" er faktisk mye bedre enn om han hadde fått samme resultat med 5 ekte forsterkninger.
Enig. Nå vet jeg at dem mistet mange spillere etter forrige sesong, sånn at det måtte hentes inn en del nye spillere. Men det virker som om at det ikke har vært noe plan bak dette. Og 30 er uansett alt for mange. Det blir jo umulig for Cooper å sette et lag med så mange nye inn.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

trønderen skrev: lør apr 08, 2023 10:23 pm Jeg fatter ikke at Leicester klarte å falle så dypt i denne gjørma, men nå tror jeg dem rykker ned.
Mye av årsaken til dette ligger nok i at Jamie Vardy har blitt en gammel mann, og tiden hans på dette nivået er forbi.

Vardy vil jeg påstå var Leicester nesten ene og alene, og den viktigste grunnen til at klubben gjorde det ganske så bra i mange sesonger. Spillere som Daka og Iheanacho har ikke klart å erstatte han.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Leeds_ModernTalking skrev: lør apr 08, 2023 11:00 pm
trønderen skrev: lør apr 08, 2023 10:23 pm Jeg fatter ikke at Leicester klarte å falle så dypt i denne gjørma, men nå tror jeg dem rykker ned.
Mye av årsaken til dette ligger nok i at Jamie Vardy har blitt en gammel mann, og tiden hans på dette nivået er forbi.

Vardy vil jeg påstå var Leicester nesten ene og alene, og den viktigste grunnen til at klubben gjorde det ganske så bra i mange sesonger. Spillere som Daka og Iheanacho har ikke klart å erstatte han.
Tror du er inne på noe der ja. Det ble gjort en dårlig jobb i fjor sommer også. Faes var eneste spilleren som ble hentet, bortsett fra nye reservekeeper.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2428

Legg inn av BrannLFC »

West Ham vinner mot Fulham som nå har fire strake tap. Wolves slår Chelsea som har fire kamper uten seier. Fulham og Chelsea skal være glad for poengene de har, for ellers kunne det gått ille for begge. West Ham og Wolves med viktige seire, også overraskende at Bmouth er såpass i flytsonen at de fort nå kan klare seg. Plutselig ble Leeds-Palace i morgen en større skjebnekamp enn det så ut til i går. Everton, Forest, Leicester og Soton med nye tap.

startelver

Legg inn av startelver »

Ser ut som West Ham og Moyes redder seg allikevel. Ville vært historisk hvis klubben skulle rykke ned.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

startelver skrev: søn apr 09, 2023 12:44 pm Ser ut som West Ham og Moyes redder seg allikevel. Ville vært historisk hvis klubben skulle rykke ned.
På hvilken måte historisk? West Ham har da rykket ned fra Premier League flere ganger før.

startelver

Legg inn av startelver »

I nyere tid ihvertfall. Men ser at det skjedde i 2011.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2428

Legg inn av BrannLFC »

Ørnen har fått sving på ørnene. Leeds er nå i trøbbel. Tar en West Ham og taper 5-1 hjemme.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Jeg caller Southampton nede, og Crystal Palace trygge.

Everenga

Legg inn av Everenga »

k9b skrev: tir apr 11, 2023 9:54 am Jeg caller Southampton nede, og Crystal Palace trygge.
De møtes i dag og skulle Hodgsons menn ta den er det vanskelig å være uenig. Palace har hatt en merkelig terminliste denne sesongen med alle topplagene først, så alle bunnlagene, så alle topplagene igjen før de nå har innspurten mot bunnen igjen. Det bør gå veien for Palace.

startelver

Legg inn av startelver »

Det svinger fra helg til helg har jeg inntrykk av.

Palace under Hodgson har vært bra, men kan like gjerne bli tap mot Southampton.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Mye bevegelse i feltet helgen som var. Som k9b var inne på så er Palace nå ganske klar av det hele med 9 poeng ned til streken og mye bedre målforskjell enn resten. Wolves virker også å klare seg ok, 7poeng ned. Bournemouth imponerer og er 6 poeng klar og har West Ham (H) Southampton (B) og Leeds (H) i de tre neste. Ser ut som om det skal gå fint for pensjonistbyen.

Så har vi West Ham som imponerer med å komme tilbake mot Arsenal, gjorde nok godt for moralen den der, og det ser ikke så verst ut øst i London mtp nedrykk nå. Kamp til gode har de også.

Leeds har bare to poeng glippe til streken men neste tre kamper er mot overkommelig motstand. De har også en hengekamp. Fortsatt utsatt på Elland Road men ikke så ille som hos de fire under.

Everton, Forest, Leicester og Southampton står alle til nakken i dritt. Det går mot tre av fire ned fra denne gruppa. Forest har et grusomt kampprogram igjen, Southampton også egentlig og tror selv de to går ned.

Da er det shoot-out mellom klubben som har havnet her pga feilinvesteringer mot klubben som er her pga underinvestering.
Sist redigert av Everenga den man apr 17, 2023 2:10 pm, redigert 2 ganger totalt.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Tror det blir Forest, Leicester og Soton nå. Forest har et kriseprogram igjen så jeg ser ikke helt at de skal klare å snu den vonde trenden. Soton er nede, de vet det bare ikke helt ennå. Leicester og Everton er begge ræl, men holder en knapp på Dyche og gampefotballen deres fremfor Leicesters kvasifine fotball.

Everenga

Legg inn av Everenga »

silkyglenjohnson skrev: man apr 17, 2023 2:10 pm Tror det blir Forest, Leicester og Soton nå. Forest har et kriseprogram igjen så jeg ser ikke helt at de skal klare å snu den vonde trenden. Soton er nede, de vet det bare ikke helt ennå. Leicester og Everton er begge ræl, men holder en knapp på Dyche og gampefotballen deres fremfor Leicesters kvasifine fotball.
Var inne på samme tanker men når gampefotballen til Dyche ikke er nok mot et Mitrovicløst Fulham hjemme så tror jeg faktisk Leicester klarer seg på håret.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Everenga skrev: man apr 17, 2023 2:13 pm
silkyglenjohnson skrev: man apr 17, 2023 2:10 pm Tror det blir Forest, Leicester og Soton nå. Forest har et kriseprogram igjen så jeg ser ikke helt at de skal klare å snu den vonde trenden. Soton er nede, de vet det bare ikke helt ennå. Leicester og Everton er begge ræl, men holder en knapp på Dyche og gampefotballen deres fremfor Leicesters kvasifine fotball.
Var inne på samme tanker men når gampefotballen til Dyche ikke er nok mot et Mitrovicløst Fulham hjemme så tror jeg faktisk Leicester klarer seg på håret.
1Mai er Leicester forbi oss,og kan ikke se at vi kan klare flere poeng denne sesongen.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Stor mulighet for Leeds i dag hjemme mot et tannløst Liverpool med en rådløs Klopp. Vinner de den så tar de et stort skritt mot å berge seg. Men taper de er de plutselig på vei ned i gjørma sammen med de 4 nederste.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2428

Legg inn av BrannLFC »

Everton ser også døde ut. Leeds og forsåvidt med 1-5 hjemme for CP sist. Synd ikke Chelsea kan rote seg ned der, for de ser også svært dårlig ut. Kan takke Tuchel for at det ikke ble nedrykk.

Up for grabs. Soton kan klare seg, men må begynne å vinne. Wolves, West Ham og Bmouth virker trygge, men om et par runder kan det snu igjen. CP med tre strake under ny trener skal vel klare dette. Men det er kun 7 lag i teorien som er trygge fra nedrykk.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Leicester må ta seg sammen, håper de overlever. Den reisen de har vært på etter opprykket i 2014 er spinnvill: overlevelse, ligagull, utslagsrunder i Champions League, jevnlig utfordret om topp4 og vunnet FA Cup.

+ den tragiske ulykken der klubbeieren omkom i forbindelse med en kamp
Sist redigert av TheTreble den man apr 17, 2023 11:53 pm, redigert 1 gang totalt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»