«Pride misjonering» på norske barneskoler

Svar
Fordomsfull

Re: «Pride misjonering» på norske barneskoler

Legg inn av Fordomsfull »

Texas_John skrev: tir apr 04, 2023 1:30 am
MRSA skrev: tir apr 04, 2023 1:10 am
Rainmaker skrev: man apr 03, 2023 9:00 pm
Det er noen som tror at homofili er noe man "velger" eller "blir overtalt til".

Jeg mistenker at disse egentlig er bifile, og har kjent trekningene, mens deres sosiale indoktrinering gjør dem livredde for at de skal "bli" homofil.
Har ein mistanke at det gjeld og dei som er mest i mot Pride.
«Mest i mot Pride», altså muslimer?
Er du muslim eller er homsene populære i ditt miljø?

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

DuncanE skrev: ons apr 05, 2023 1:49 pm
Solvgutt1 skrev: ons apr 05, 2023 12:52 pm
Kalle73 skrev: ons apr 05, 2023 9:44 am

De fleste muslimer jeg kjenner bryr seg fint lite om Pride, siden de ikke deltar i det. Merkelig nok er det langt mer nordmenn jeg kjenner, og som oftest lite religiøse, som kauker mest om Pride...
Alle muslimer jeg kjenner hater Pride og ønsker vold mot homofile velkommen.
Har guttungen hacka kontoen din igjen nå ;)
Mange hater Pride og mange hater homofile, slik er det bare. Det får vi ikke gjort mye med.

MRSA
Innlegg: 2168

Legg inn av MRSA »

izzet2015 skrev: tor apr 06, 2023 10:44 am
DuncanE skrev: ons apr 05, 2023 1:49 pm
Solvgutt1 skrev: ons apr 05, 2023 12:52 pm
Alle muslimer jeg kjenner hater Pride og ønsker vold mot homofile velkommen.
Har guttungen hacka kontoen din igjen nå ;)
Mange hater Pride og mange hater homofile, slik er det bare. Det får vi ikke gjort mye med.
Kunnskap tar ofte vekk hat.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

MRSA skrev: tor apr 06, 2023 11:05 am
izzet2015 skrev: tor apr 06, 2023 10:44 am
DuncanE skrev: ons apr 05, 2023 1:49 pm

Har guttungen hacka kontoen din igjen nå ;)
Mange hater Pride og mange hater homofile, slik er det bare. Det får vi ikke gjort mye med.
Kunnskap tar ofte vekk hat.
Noen ganger gjør det det. Men hatet blomstrer hos mange. Noen slutter aldri å hate.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

izzet2015 skrev: tor apr 06, 2023 11:46 am
MRSA skrev: tor apr 06, 2023 11:05 am
izzet2015 skrev: tor apr 06, 2023 10:44 am

Mange hater Pride og mange hater homofile, slik er det bare. Det får vi ikke gjort mye med.
Kunnskap tar ofte vekk hat.
Noen ganger gjør det det. Men hatet blomstrer hos mange. Noen slutter aldri å hate.
Noen vil ikke ta til seg ny kunnskap og tror de vet best.
Andre har behov for å trykke ned andre for at de er skuffet med livet de har.
Det er mange grunner til at folk hater, ofte grunnet mangel på kunnskap som MRSA sier.
Og 'kunnskap' hentet på nett for å bekrefte egne fordommer og hat ser man eksempler på her inne.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

izzet2015 skrev: tor apr 06, 2023 10:44 am
DuncanE skrev: ons apr 05, 2023 1:49 pm
Solvgutt1 skrev: ons apr 05, 2023 12:52 pm
Alle muslimer jeg kjenner hater Pride og ønsker vold mot homofile velkommen.
Har guttungen hacka kontoen din igjen nå ;)
Mange hater Pride og mange hater homofile, slik er det bare. Det får vi ikke gjort mye med.
Klart man kan. Holdningsendrende arbeid, kunnskap og åpenhet om temaet hjelper på mange.
Man må aldri slutte å jobbe mot fordommer og hat.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Er det fordi Pride får så stor oppmerksomhet? Til tider virker det som det er det viktigste av alt. Vi må heie på heterofile også!

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

izzet2015 skrev: tor apr 06, 2023 12:12 pm Er det fordi Pride får så stor oppmerksomhet? Til tider virker det som det er det viktigste av alt. Vi må heie på heterofile også!
Poenget er vel at man skal akseptere begge grupper på helt like premisser. At det ikke skal være noen forskjeller.
Ikke for mye forlangt det, for å si det sånn.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

izzet2015 skrev: tor apr 06, 2023 12:12 pm Er det fordi Pride får så stor oppmerksomhet? Til tider virker det som det er det viktigste av alt. Vi må heie på heterofile også!
Er det ikke det vi stort sett gjør non-stop? Er vel yderst få heterofile, rundt om i verden, som opplever hat og motstand pga av sin seksuelle legning.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

DuncanE skrev: tor apr 06, 2023 12:42 pm
Er det ikke det vi stort sett gjør non-stop? Er vel yderst få heterofile, rundt om i verden, som opplever hat og motstand pga av sin seksuelle legning.
Man prøvde seg vel så vidt på en feiring av det heterofile i fjor, det gikk ikke spesielt bra
Øyer kommune synes ikke noe om "Straight Pride"-arrangement som planlegges i bygda. Planlegger motmarkering https://www.nrk.no/innlandet/oyer-kommu ... .16006631

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Texas_John skrev: tor apr 06, 2023 12:44 pm
DuncanE skrev: tor apr 06, 2023 12:42 pm
Er det ikke det vi stort sett gjør non-stop? Er vel yderst få heterofile, rundt om i verden, som opplever hat og motstand pga av sin seksuelle legning.
Man prøvde seg vel så vidt på en feiring av det heterofile i fjor, det gikk ikke spesielt bra
Øyer kommune synes ikke noe om "Straight Pride"-arrangement som planlegges i bygda. Planlegger motmarkering https://www.nrk.no/innlandet/oyer-kommu ... .16006631
Latterlig opplegg, og helt i tråd med dine forkvaklede ideer. Det er ikke heterofile som, i kraft av sin seksuelle legning, behøver beskyttelse og arrangementer.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

DuncanE skrev: tor apr 06, 2023 12:58 pm Latterlig opplegg, og helt i tråd med dine forkvaklede ideer. Det er ikke heterofile som, i kraft av sin seksuelle legning, behøver beskyttelse og arrangementer.
De fleste som er drept i terrorangrep gjennom tidene har vært heterofile.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Texas_John skrev: tor apr 06, 2023 1:04 pm De fleste som er drept i terrorangrep gjennom tidene har vært heterofile.
De fleste satt heller ikke i rullestol, eller manglet en arm. Flesteparten hadde heller ikke downs syndrom. Så kan du jo grunne litt på hvorfor det er slik.

Queenie

Legg inn av Queenie »

DuncanE skrev: tor apr 06, 2023 12:58 pm
Texas_John skrev: tor apr 06, 2023 12:44 pm
DuncanE skrev: tor apr 06, 2023 12:42 pm
Er det ikke det vi stort sett gjør non-stop? Er vel yderst få heterofile, rundt om i verden, som opplever hat og motstand pga av sin seksuelle legning.
Man prøvde seg vel så vidt på en feiring av det heterofile i fjor, det gikk ikke spesielt bra
Øyer kommune synes ikke noe om "Straight Pride"-arrangement som planlegges i bygda. Planlegger motmarkering https://www.nrk.no/innlandet/oyer-kommu ... .16006631
Latterlig opplegg, og helt i tråd med dine forkvaklede ideer. Det er ikke heterofile som, i kraft av sin seksuelle legning, behøver beskyttelse og arrangementer.
Skaper slike arrangementer egentlig respekt da? Jeg tror det skaper det stikk motsatte slik det er nå

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Knaberaps skrev: tor apr 06, 2023 1:07 pm De fleste satt heller ikke i rullestol, eller manglet en arm. Flesteparten hadde heller ikke downs syndrom. Så kan du jo grunne litt på hvorfor det er slik.
Det er verdt å merke seg at grunnen til at Pride plutselig trenger massiv politibeskyttelse i Norge i hovedsak skyldes den innvandringspolitikken Dunken selv formodentlig støtter.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Texas_John skrev: tor apr 06, 2023 1:12 pm Det er verdt å merke seg at grunnen til at Pride plutselig trenger massiv politibeskyttelse i Norge i hovedsak skyldes den innvandringspolitikken Dunken selv formodentlig støtter.
Det er nok dessverre tilfelle. Paradoksalt nok.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Texas_John skrev: tor apr 06, 2023 1:12 pm
Knaberaps skrev: tor apr 06, 2023 1:07 pm De fleste satt heller ikke i rullestol, eller manglet en arm. Flesteparten hadde heller ikke downs syndrom. Så kan du jo grunne litt på hvorfor det er slik.
Det er verdt å merke seg at grunnen til at Pride plutselig trenger massiv politibeskyttelse i Norge i hovedsak skyldes den innvandringspolitikken Dunken selv formodentlig støtter.
Ja, det er sikkert norsk innvandringspolitikk (som stort sett er svært restriktiv og har ligget fast i mange tiår under diverse regjeringer) som er skyld i at homofile er fritt vilt over store deler av verden.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

MRSA skrev: tor apr 06, 2023 11:05 am Kunnskap tar ofte vekk hat.
Prøver å lese meg opp, så får vi se om det hjelper

Bilde

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Texas_John skrev: tor apr 06, 2023 1:36 pm
MRSA skrev: tor apr 06, 2023 11:05 am Kunnskap tar ofte vekk hat.
Prøver å lese meg opp, så får vi se om det hjelper

Bilde
Ikke overraskende at du også fremstår som en ren mobber.

BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »

DuncanE skrev: tir apr 04, 2023 1:28 pm
izzet2015 skrev: tir apr 04, 2023 9:57 am
DuncanE skrev: søn mar 26, 2023 11:04 pm

Nei, du klarer ikke det. Ikke jeg heller. Men jeg regner med du, i langt større grad en min "motdebattant", kan se for deg at skillelinjene kanskje ikke er så brutalt brede for enkelte andre?
Det er godt å kunne vite at det er en realitet. Vi er forskjellige , heldigvis. Det må være merkelig å leve et liv med en bifil, det blir veldig rart.
Ikke merkeligere enn jeg ville hatt null problem med å leve med en bifil kvinne, om det falt seg slik forøvrig ;)
Er ikke nesten alle jenter litt om ikke bifile, biseksuelle da?

I alle fall på fest med et par glass, samt vet jo at tallene for hvor mange jenter som eksperimentert med hverandre er veldig høyt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»