«Pride misjonering» på norske barneskoler

Svar
frogstuff

Re: «Pride misjonering» på norske barneskoler

Legg inn av frogstuff »

Dessverre opplever fortsatt mange homofile personer hets og trakassering. Selv har jeg en del venner som er homofile, og jeg kan med hånden på hjertet si at dette er noen av de snilleste og varmeste menneskene jeg vet om. Det eneste de ønsker er å bli inkludert og respektert på samme måte som alle andre. Alle bør ha rett til å elske den man vil uten å bli diskriminert eller trakassert. Å være homofil er ikke et valg man tar, det er noe man er født med. Jeg mener det er viktig at barn og unge blir opplyst og lærer seg å respektere hverandre uavhengig av kjønn og seksualitet. Dagens mantra: Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

frogstuff skrev: tor mar 23, 2023 11:56 pm Selv har jeg en del venner som er homofile, og jeg kan med hånden på hjertet si at dette er noen av de snilleste og varmeste menneskene jeg vet om.
Det kan godt hende, men jeg tviler det er pga. legningen deres. Det finnes homofile drittsekker og homofile voldsmenn også.

Ashitaka

Legg inn av Ashitaka »

Rainmaker skrev: lør mar 18, 2023 8:14 pm
Frode57 skrev: lør mar 18, 2023 3:03 pm Kan trøste dere med at dette vil ikke vedvare. Perversiteter og sex går i bølger. Så det vil ikke forbli tillatt.
Hvorfor skal det ikke være tillatt?
Fordi enkelte personlig ikke liker homofili. Dermed vil egoet deres praktisk talt anse homofili som en ondskap som må knuses og lete etter argumenter som passer dette narrativet. Jeg kjenner meg igjen i dette. Jeg har riktignok aldri vært anti pride eller homofili, men jeg har tidligere vært rasist og antifeminist og brukt store deler av tiden min på å lete etter fakta som underbygde mine negative følelser mot innvandring og feminisme og samtidig ignorere alle argumenter som talte for innvandring og feminisme. I mitt hode var det jo selvfølgelig ikke slik på den tiden. Faktaene som vekket interesse hos meg og som jeg brydde meg om var liksom HELT tilfeldigvis alltid argumenter mot innvandring og feminisme, og siden fakta ikke bryr seg om følelser, kunne jo ikke tilfellet være annet enn at jeg var 100% objektiv... Sånn fungerer selvbedrag og selv-bias. Mektige saker.

frogstuff

Legg inn av frogstuff »

Knaberaps skrev: fre mar 24, 2023 12:00 am
frogstuff skrev: tor mar 23, 2023 11:56 pm Selv har jeg en del venner som er homofile, og jeg kan med hånden på hjertet si at dette er noen av de snilleste og varmeste menneskene jeg vet om.
Det kan godt hende, men jeg tviler det er pga. legningen deres. Det finnes homofile drittsekker og homofile voldsmenn også.
Møkkafolk finnes overalt. Men på generelt basis så opplever jeg at homofile personer er mindre dømmende ovenfor andre. Det har sikkert noe med at mange har opplevd mye vond som de ikke unner andre mennesker å oppleve.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Ashitaka skrev: fre mar 24, 2023 12:00 am Fordi enkelte personlig ikke liker homofili. Dermed vil egoet deres praktisk talt anse homofili som en ondskap som må knuses og lete etter argumenter som passer dette narrativet. Jeg kjenner meg igjen i dette. Jeg har riktignok aldri vært anti pride eller homofili, men jeg har tidligere vært rasist og antifeminist og brukt store deler av tiden min på å lete etter fakta som underbygde mine negative følelser mot innvandring og feminisme og samtidig ignorere alle argumenter som talte for innvandring og feminisme. I mitt hode var det jo selvfølgelig ikke slik på den tiden. Faktaene som vekket interesse hos meg og som jeg brydde meg om var liksom HELT tilfeldigvis alltid argumenter mot innvandring og feminisme, og siden fakta ikke bryr seg om følelser, kunne jo ikke tilfellet være annet enn at jeg var 100% objektiv... Sånn fungerer selvbedrag og selv-bias. Mektige saker.
Som «tidligere rasist» burde du vite at negative holdninger mot innvandring er noe helt annet enn negative holdninger mot innvandrere. Dette er to svært forskjellige ting. Å være negativ til innvandring har ingenting med rasisme å gjøre.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Malacay skrev: fre mar 24, 2023 12:12 am Og negative holdninger til homofili er noe helt annet enn negative holdninger til homofile ?
?? Negative holdninger til innvandring er noe annet enn negative holdninger til homofili. De fleste politikere ønsker strenge begrensninger i innvandringen, imidlertid er det ikke slik at de fleste politikere ønsker strenge begrensninger i homofili. For en ubegripelig dårlig sammenlikning av to helt forskjellige temaer. Hvordan har du i det hele tatt fått for deg at hvem du tenner på har noe som helst sammenliknbart med det enormt store og kompliserte temaet immigrasjon å gjøre?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Texas_John skrev: fre mar 24, 2023 12:55 am
Malacay skrev: fre mar 24, 2023 12:12 am Og negative holdninger til homofili er noe helt annet enn negative holdninger til homofile ?
. For en ubegripelig dårlig sammenlikning av to helt forskjellige temaer.
Nå var det du selv som hadde innlegg om innvandring rett over her, så om det ikke har noe med pride å gjøre, som er trådens tema, så burde du kanskje ikke skrevet noe om det... Men du trekker jo innvandring inn i alt, nærmest som en mani... så da er det ikke så rart du får reaksjoner på det.
De fleste skjønte hva som bel ment med det svaret du fikk

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Jeg er glad mine unger slapp å høre om Pride på barneskolen. Nå til dags er det Pride i alle kanaler, virker som det er viktigere en krigen i Ukraina. Men det er mange som vil at vi skal elske homofile. De som ikke gjør det, får seg en på tygga.

frogstuff

Legg inn av frogstuff »

izzet2015 skrev: fre mar 24, 2023 12:27 pm Jeg er glad mine unger slapp å høre om Pride på barneskolen. Nå til dags er det Pride i alle kanaler, virker som det er viktigere en krigen i Ukraina. Men det er mange som vil at vi skal elske homofile. De som ikke gjør det, får seg en på tygga.
Det er ingen som forventer at du skal elske homofile. Homofile krever ikke annet enn du selv gjør, å bli godtatt for den du er og ikke bli trakassert. Det er ikke vanskeligere enn det.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

frogstuff skrev: fre mar 24, 2023 12:45 pm
izzet2015 skrev: fre mar 24, 2023 12:27 pm Jeg er glad mine unger slapp å høre om Pride på barneskolen. Nå til dags er det Pride i alle kanaler, virker som det er viktigere en krigen i Ukraina. Men det er mange som vil at vi skal elske homofile. De som ikke gjør det, får seg en på tygga.
Det er ingen som forventer at du skal elske homofile. Homofile krever ikke annet enn du selv gjør, å bli godtatt for den du er og ikke bli trakassert. Det er ikke vanskeligere enn det.
Det er greit, men jeg er ikke glad I homofile. Men jeg trakkaser de ikke. De gjør ingen andre noe galt.. Men det er mye Pride nå, det er vel nok for en stund. Vi vet at de er der..

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

izzet2015 skrev: fre mar 24, 2023 1:48 pm
frogstuff skrev: fre mar 24, 2023 12:45 pm
izzet2015 skrev: fre mar 24, 2023 12:27 pm Jeg er glad mine unger slapp å høre om Pride på barneskolen. Nå til dags er det Pride i alle kanaler, virker som det er viktigere en krigen i Ukraina. Men det er mange som vil at vi skal elske homofile. De som ikke gjør det, får seg en på tygga.
Det er ingen som forventer at du skal elske homofile. Homofile krever ikke annet enn du selv gjør, å bli godtatt for den du er og ikke bli trakassert. Det er ikke vanskeligere enn det.
Det er greit, men jeg er ikke glad I homofile. Men jeg trakkaser de ikke. De gjør ingen andre noe galt.. Men det er mye Pride nå, det er vel nok for en stund. Vi vet at de er der..
Så lenge homofile fortsatt opplever hets og sjikanering i samfunnet så er det viktig at de fortsetter å markere.
Som en annen skrev over her så er det bare like rettigheter og bli møtt som alle andre de homofile ønsker.
Tipper pride og markeringene har sin misjon helt til folk ikke bryr seg om markeringene lenger og homofile får gå i fred som hvem som helst andre. Så lenge folk bryr seg om at det flagges, så er det fortsatt behov for det.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Malacay skrev: man mar 20, 2023 7:03 pm
Maxus5 skrev: man mar 20, 2023 2:34 pm Jeg husker oppveksten med alle i gata der vi bodde. Vi hadde mange "Tomboys" (jenter med gutteinteresser) som var med å spille fotball, hoppe på ski, klatre i trærne etc. Jenter som var "en av gutta" men fortsatt jente. Ingen tenkte tanken på at disse var i "feil kjønn" og de vokste opp og ble feminine, flotte damer med mann og barn alle som en. Vi hadde også noen litt pinglete gutter i omgangskretsen som hang mye med jenter. Som var spake, pertentelige, og likte veldig omsorgsleker fremfor "herjeleker". De ble flotte mannlige menn med pene koner og barn de også.

Jeg tenker idag om disse hadde vokst opp i denne tiden. Hvordan hadde det vært ? "er du heeelt sikker på at du egentlig er jente, føler du ikke deg som født i feil kropp? " Og om flere og flere var plutselig non-binory, skolen reklamerte konstant om hvor stort og flott dette var og du fikk det i alle medier. Ville kanskje disse vært mer usikre da ?

Av hundrevis av personer jeg vokste opp med i grunnskole, vidergående, via fotball, andre idretter, venner av mine søsken etc så var det en liten håndfull som stod frem som homofile. Og ingen var noe direkte sjokk. Kan heller ikke husker det var noe mobbing. litt fleip men vi var relativt tolerante og greie selv for noen tiår siden. Tipper andel homofile var 1-2 % Og ikke en eneste har jeg hørt har kommet frem i voksen alder, eller har identifisert som et annet kjønn. Og pga en stor omgangskrets så har jeg hatt god kontroll på hvor de jeg kjente før om åra er i verden og stadig vekk møter jeg på og prater med folk fra gamle dager. Og det er omtrent utelukkende familiefolk med barn.

Dersom alt er medfødt så hvorfor kommer det ikke ut flere og fler av de som vokste opp på 80,90 og tidlig 2000 tall som homofile eller feilkjønnet. Det var 1-2 % den gangen og de kom ut før de var 20 alle som en. Mens det før var et par stk pr klasseparalell (A-D/E klasse ca 100-110 elever) er det idag flere i hver eneste skoleklasse. Det må være lov å spørre hva som egentlig skjer?
Vet ikke om tanken har slått deg, men i dag er det flere som tør å stå fram rett og slett fordi samfunnet har blitt mer tolerant. Litt statistikk her. Råtips fra min side at det har en sammenheng. Sikkert flere åpne i Norge enn i land som har dødsstraff for homofili også. Men ikke nødvendigvis flere homofile.

https://www2.bufdir.no/Statistikk_og_an ... oldninger/
Ikke minst så tipper jeg vi får en nedgang av folk som skiller seg, eller bryter fra parforhold i voksen alder, fordi de da endelig har slått seg til ro med at de f.eks egentlig er homofile.

Jeg er ikke sååå gammel, født på 80-tallet, oppvokst på 90-tallet. Men jeg kjenner to jevnaldrende som først stod frem i voksen alder, etter at de allerede hadde fått barn, og giftet seg med en fra motsatt kjønn. De hadde begge prøvd å motarbeide legningen sin, fordi de var redd for å ikke bli akseptert.

Så det skader i hvert fall ikke at man er mer tolerant enn for 25-30 år siden, tenker jeg.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Henningsen skrev: fre mar 24, 2023 2:00 pm

Så lenge homofile fortsatt opplever hets og sjikanering i samfunnet så er det viktig at de fortsetter å markere.
Om ikke politiet og PST stopper de på grunn av at de ikke har kontroll på sikkerheten rundt disse markeringene...

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Guttorm123 skrev: fre mar 24, 2023 2:08 pm
Henningsen skrev: fre mar 24, 2023 2:00 pm

Så lenge homofile fortsatt opplever hets og sjikanering i samfunnet så er det viktig at de fortsetter å markere.
Om ikke politiet og PST stopper de på grunn av at de ikke har kontroll på sikkerheten rundt disse markeringene...
Da håper jeg heller de tropper opp mannsterke nok til å beskytte de og sørger for å være mer 'på ballen' overfor de som måtte ha onde hensikter. Men da snakker man om selve prideparaden.
Flagging med regnbueflagg her og der, som f.eks cornerflaggene på enkelte fotballbaner er vel ikke veldig utsatt for terror. Men tydeligvis fortsatt viktig og nødvendig så lenge homofile fortsatt opplever hets. Tydelig at det er en del 'hverdagshomofobi' i samfunnet som må bekjempes.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Henningsen skrev: fre mar 24, 2023 2:15 pm
Da håper jeg heller de tropper opp mannsterke nok til å beskytte de og sørger for å være mer 'på ballen' overfor de som måtte ha onde hensikter.
Kommer det konkrete trusler, så våger de nok ikke det, uavhengig av hvor manns eller kvinnesterke de er.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Tjaaah skrev: fre mar 24, 2023 2:06 pm Ikke minst så tipper jeg vi får en nedgang av folk som skiller seg, eller bryter fra parforhold i voksen alder, fordi de da endelig har slått seg til ro med at de f.eks egentlig er homofile.

Jeg er ikke sååå gammel, født på 80-tallet, oppvokst på 90-tallet. Men jeg kjenner to jevnaldrende som først stod frem i voksen alder, etter at de allerede hadde fått barn, og giftet seg med en fra motsatt kjønn. De hadde begge prøvd å motarbeide legningen sin, fordi de var redd for å ikke bli akseptert.

Så det skader i hvert fall ikke at man er mer tolerant enn for 25-30 år siden, tenker jeg.
Uff da. Hvordan reflekterer de over det å forlede en kvinne inn i en eneste stor livsløgn basert på falske premisser over svært mange år, fordi de selv skulle slippe unna et eventuelt ubehag ved å stå frem?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Guttorm123 skrev: fre mar 24, 2023 2:18 pm
Henningsen skrev: fre mar 24, 2023 2:15 pm
Da håper jeg heller de tropper opp mannsterke nok til å beskytte de og sørger for å være mer 'på ballen' overfor de som måtte ha onde hensikter.
Kommer det konkrete trusler, så våger de nok ikke det, uavhengig av hvor manns eller kvinnesterke de er.
Man får jo håpe at de i etteretningen lærer seg å være i forkant, og skulle det oppstå en trussel så burde man være raskt 'på ball' og få luket ut de det gjelder. Såpass bør man kanskje forvente av pst (?)
Men det var mer tanken om å få gjort noe med 'hverdagshomofobien' som fortsatt eksisterer.
Terrorhendelser er det vel ikke så mange som er troendes å utføre, men hverdagslige holdninger mot homofile burde man ha lagt bak seg.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Henningsen skrev: fre mar 24, 2023 2:00 pm
izzet2015 skrev: fre mar 24, 2023 1:48 pm
frogstuff skrev: fre mar 24, 2023 12:45 pm

Det er ingen som forventer at du skal elske homofile. Homofile krever ikke annet enn du selv gjør, å bli godtatt for den du er og ikke bli trakassert. Det er ikke vanskeligere enn det.
Det er greit, men jeg er ikke glad I homofile. Men jeg trakkaser de ikke. De gjør ingen andre noe galt.. Men det er mye Pride nå, det er vel nok for en stund. Vi vet at de er der..
Så lenge homofile fortsatt opplever hets og sjikanering i samfunnet så er det viktig at de fortsetter å markere.
Som en annen skrev over her så er det bare like rettigheter og bli møtt som alle andre de homofile ønsker.
Tipper pride og markeringene har sin misjon helt til folk ikke bryr seg om markeringene lenger og homofile får gå i fred som hvem som helst andre. Så lenge folk bryr seg om at det flagges, så er det fortsatt behov for det.
Får ikke de homofile få gå i fred? Tror du det blir slutt på sjikanering? Det vil alltid være noen der ute som hater homofile mer en noe annet. Slik er det dessverre.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Tjaaah skrev: fre mar 24, 2023 2:06 pm [

Ikke minst så tipper jeg vi får en nedgang av folk som skiller seg, eller bryter fra parforhold i voksen alder, fordi de da endelig har slått seg til ro med at de f.eks egentlig er homofile.
Etter at noen har fortalt de det :-)

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Henningsen skrev: fre mar 24, 2023 2:24 pm Man får jo håpe at de i etteretningen lærer seg å være i forkant, og skulle det oppstå en trussel så burde man være raskt 'på ball' og få luket ut de det gjelder. Såpass bør man kanskje forvente av pst (?)
Men det var mer tanken om å få gjort noe med 'hverdagshomofobien' som fortsatt eksisterer.
Terrorhendelser er det vel ikke så mange som er troendes å utføre, men hverdagslige holdninger mot homofile burde man ha lagt bak seg.
Etterretningen lærer seg å være i forkant omtrent like fort som kriminelle lærer seg å endre adferd for å unngå og bli tatt. Når man leser offentlige utredninger om bruk av overvåkning etc. så er det svært sjelden at denne problemstillingen drøftes. Samfunnet som helhet betaler til syvende og sist prisen for dette racet, i form av mindre privatliv.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Henningsen skrev: fre mar 24, 2023 2:24 pm

Man får jo håpe at de i etteretningen lærer seg å være i forkant, og skulle det oppstå en trussel så burde man være raskt 'på ball' og få luket ut de det gjelder. Såpass bør man kanskje forvente av pst (?)
Det er vel ikke alltid like lett for PST å luke ut de det gjelder, spesielt om det kommer anonyme trusler. PST var jo klar over at Bhatti la ut noe som ble oppfattet som oppfordring til drap på homofile, uten at de foretok seg noe, så de kan klart bli bedre ja.

Kommer det inn anonyme trusler, så blir det selvfølgelig noe annet.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

izzet2015 skrev: fre mar 24, 2023 2:26 pm
Henningsen skrev: fre mar 24, 2023 2:00 pm
izzet2015 skrev: fre mar 24, 2023 1:48 pm

Det er greit, men jeg er ikke glad I homofile. Men jeg trakkaser de ikke. De gjør ingen andre noe galt.. Men det er mye Pride nå, det er vel nok for en stund. Vi vet at de er der..
Så lenge homofile fortsatt opplever hets og sjikanering i samfunnet så er det viktig at de fortsetter å markere.
Som en annen skrev over her så er det bare like rettigheter og bli møtt som alle andre de homofile ønsker.
Tipper pride og markeringene har sin misjon helt til folk ikke bryr seg om markeringene lenger og homofile får gå i fred som hvem som helst andre. Så lenge folk bryr seg om at det flagges, så er det fortsatt behov for det.
Får ikke de homofile få gå i fred? Tror du det blir slutt på sjikanering? Det vil alltid være noen der ute som hater homofile mer en noe annet. Slik er det dessverre.
Heldigvis så får de stort sett det.
Om det blir helt slutt på sjikanering er jeg ikke så sikker på, men at det blir mindre av det med holdningsskapende arbeid og at de får lov til å markere, det er jeg helt sikker på.
Det er fortsatt et stykke vei å gå når man ser her hvor mange som klager på regnbueflagg og det de kaller langvarig/kontinuerlig/manedsvis markering av pride.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Guttorm123 skrev: fre mar 24, 2023 2:33 pm
Henningsen skrev: fre mar 24, 2023 2:24 pm

Man får jo håpe at de i etteretningen lærer seg å være i forkant, og skulle det oppstå en trussel så burde man være raskt 'på ball' og få luket ut de det gjelder. Såpass bør man kanskje forvente av pst (?)
Det er vel ikke alltid like lett for PST å luke ut de det gjelder, spesielt om det kommer anonyme trusler. PST var jo klar over at Bhatti la ut noe som ble oppfattet som oppfordring til drap på homofile, uten at de foretok seg noe, så de kan klart bli bedre ja.

Kommer det inn anonyme trusler, så blir det selvfølgelig noe annet.
Helt enig med deg i det.

Bhatti og alle han har kontakt med burde holdes under kontinuerlig kontroll, og det var nettopp det som var poenget mitt også, den gjengen der burde man være i forkant av. Utrolig at de ikke var på der.
Synes det er veldig merkelig at de har fått holde på tilsynelatende fritt.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Texas_John skrev: fre mar 24, 2023 12:07 am
Ashitaka skrev: fre mar 24, 2023 12:00 am Fordi enkelte personlig ikke liker homofili. Dermed vil egoet deres praktisk talt anse homofili som en ondskap som må knuses og lete etter argumenter som passer dette narrativet. Jeg kjenner meg igjen i dette. Jeg har riktignok aldri vært anti pride eller homofili, men jeg har tidligere vært rasist og antifeminist og brukt store deler av tiden min på å lete etter fakta som underbygde mine negative følelser mot innvandring og feminisme og samtidig ignorere alle argumenter som talte for innvandring og feminisme. I mitt hode var det jo selvfølgelig ikke slik på den tiden. Faktaene som vekket interesse hos meg og som jeg brydde meg om var liksom HELT tilfeldigvis alltid argumenter mot innvandring og feminisme, og siden fakta ikke bryr seg om følelser, kunne jo ikke tilfellet være annet enn at jeg var 100% objektiv... Sånn fungerer selvbedrag og selv-bias. Mektige saker.
Som «tidligere rasist» burde du vite at negative holdninger mot innvandring er noe helt annet enn negative holdninger mot innvandrere. Dette er to svært forskjellige ting. Å være negativ til innvandring har ingenting med rasisme å gjøre.
Ne, de fleste rasister er jo svært positive til innvandring.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Texas_John skrev: tor mar 23, 2023 9:59 am I Uganda risikerer man nå livstid i fengsel dersom man identifiserer seg som LGBTQ+-
https://www.aljazeera.com/amp/news/2023 ... n-as-lgbtq

Det jeg har sett av kommentarer på sosiale medier er stort sett utelukkende positive og jublende.
Det forteller vel mest om hvilke kilder du frekventerer.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Texas_John skrev: fre mar 24, 2023 2:23 pm Uff da. Hvordan reflekterer de over det å forlede en kvinne inn i en eneste stor livsløgn basert på falske premisser over svært mange år, fordi de selv skulle slippe unna et eventuelt ubehag ved å stå frem?
Du klarer ikke skrive et eneste innlegg, uten å avsløre egne begrensninger. Fiffig.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

izzet2015 skrev: man mar 20, 2023 9:19 am
MRSA skrev: søn mar 19, 2023 10:34 pm Det er ei kongressdame i USA som vart mor som ung dame, og gjennomførte dermed ikkje Highschool. Ho er sterkt i mot sex undervisning på skulen. No har hennar 17 år gamle sønn gjort sin 15 årige kjæreste gravid. Det er betre å starte med sexual undervisning tideleg enn for seint
Noen ganger er det det. Noen ganger er det best å vente til de blir tørr bak øra! De fleste får info gjennom porno.
Ja Olsen, vi kan vel være enige om at porno gir den aller beste informasjon og undervisning om seksualitet. Handler hovedsakelig om hvilket hull du anvender og hvordan du finner frem :shock:

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Henningsen skrev: fre mar 24, 2023 2:42 pm

Helt enig med deg i det.

Bhatti og alle han har kontakt med burde holdes under kontinuerlig kontroll, og det var nettopp det som var poenget mitt også, den gjengen der burde man være i forkant av. Utrolig at de ikke var på der.
Synes det er veldig merkelig at de har fått holde på tilsynelatende fritt.
Problemer som oppstår, er at det er delte meninger om hva som oppfattes som trusler, og hva som er legalt å poste/si.

Hadde ikke skytingen i Oslo skjedd, så er det svært små sjanser for at vi hadde blitt opplyst om Bhattis budskap.

Så spørs det hva politiet/PST vil foreta seg, om det kommer lignende oppfordringer fra andre: Ytringsfriheten gir faktisk rom for å skrive jævla mye faenskap og dritt om både homofile og andre, og det meste av dette er faktisk lovlige ytringer.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

DuncanE skrev: fre mar 24, 2023 3:11 pm
Ja Olsen, vi kan vel være enige om at porno gir den aller beste informasjon og undervisning om seksualitet. Handler hovedsakelig om hvilket hull du anvender og hvordan du finner frem :shock:
I alle dager... Hvilken porno er det du ser på da?

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Guttorm123 skrev: fre mar 24, 2023 3:22 pm
DuncanE skrev: fre mar 24, 2023 3:11 pm
Ja Olsen, vi kan vel være enige om at porno gir den aller beste informasjon og undervisning om seksualitet. Handler hovedsakelig om hvilket hull du anvender og hvordan du finner frem :shock:
I alle dager... Hvilken porno er det du ser på da?
Den JOlsen frekventerer ;) Veldig lærerikt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»