50 Måls Klubben Champions League

Svar
ØL96

50 Måls Klubben Champions League

Legg inn av ØL96 »

Stjeler dette konseptet. Kan noen komme opp på Ronaldo og Messi tall? Hvem er neste med 50 mål?


1 Christiano Ronaldo 140
2 Lionel Messi 129
3 Robert Lewandowski 91
4 Karim Benzema 88
5 Raul 71
6 Ruud Van Nistelrooy 56
7 Thomas Müller 53
8 Thierry Henry 50

Klatreliste
Zlatan Ibrahimović 48
Mohamed Salah 44
Neymar 43
Kylian Mbappé 40
Edinson Cavani 35
Erling Håland 33
Antoine Griezmann 30

peraleks

Legg inn av peraleks »

Neste med 50 mål tipper jeg nok Mbappe, Salah, Haaland og Neymar i den rekkefølgen.
Forutsetter dog at Liverpool greier å kvalifisere seg for CL neste år.

Mbappe skal snitte på 10 mål de neste 10 årene for å være lik CR, da er han også 34 år, det tror jeg ikke skjer.
En annen ting er at han spiller for PSG som begynner å gjøre det til en vane å ryke ut i åttendelsfinalen.

Haaland derimot er bare 7 mål bak Mbappe igjen og 2 år yngre, at han skal snitte på litt over 10 mål i CL og dette fram til han er 32 er fullt mulig, så jeg tror Haaland kan finne på å være nr. 1 på den listen der før han legger opp.

Wellé

Legg inn av Wellé »

peraleks skrev: tor mar 16, 2023 1:20 am Neste med 50 mål tipper jeg nok Mbappe, Salah, Haaland og Neymar i den rekkefølgen.
Forutsetter dog at Liverpool greier å kvalifisere seg for CL neste år.

Mbappe skal snitte på 10 mål de neste 10 årene for å være lik CR, da er han også 34 år, det tror jeg ikke skjer.
En annen ting er at han spiller for PSG som begynner å gjøre det til en vane å ryke ut i åttendelsfinalen.

Haaland derimot er bare 7 mål bak Mbappe igjen og 2 år yngre, at han skal snitte på litt over 10 mål i CL og dette fram til han er 32 er fullt mulig, så jeg tror Haaland kan finne på å være nr. 1 på den listen der før han legger opp.
Det jeg vil taler mot Haaland vs Mbappe er at jeg tror han er mer skadeutsatt enn Mbappe, selvom begge to selvfølgelig er ekstremt eksplosive.

Hvis Mbappe skal ta rekorden så må han nok ut av Ligue 1. Tror bare ikke å spille på et så suverent lag i ligaen gjør dem spesielt konkurransedyktig for å spille i CL, men meget mulig jeg tar feil her.

Der hvor begge har en mulig fordel er jo at formatet skal vel endres til flere sikre kamper?

peraleks

Legg inn av peraleks »

Wellé skrev: tor mar 16, 2023 1:26 pm
peraleks skrev: tor mar 16, 2023 1:20 am Neste med 50 mål tipper jeg nok Mbappe, Salah, Haaland og Neymar i den rekkefølgen.
Forutsetter dog at Liverpool greier å kvalifisere seg for CL neste år.

Mbappe skal snitte på 10 mål de neste 10 årene for å være lik CR, da er han også 34 år, det tror jeg ikke skjer.
En annen ting er at han spiller for PSG som begynner å gjøre det til en vane å ryke ut i åttendelsfinalen.

Haaland derimot er bare 7 mål bak Mbappe igjen og 2 år yngre, at han skal snitte på litt over 10 mål i CL og dette fram til han er 32 er fullt mulig, så jeg tror Haaland kan finne på å være nr. 1 på den listen der før han legger opp.
Det jeg vil taler mot Haaland vs Mbappe er at jeg tror han er mer skadeutsatt enn Mbappe, selvom begge to selvfølgelig er ekstremt eksplosive.

Hvis Mbappe skal ta rekorden så må han nok ut av Ligue 1. Tror bare ikke å spille på et så suverent lag i ligaen gjør dem spesielt konkurransedyktig for å spille i CL, men meget mulig jeg tar feil her.

Der hvor begge har en mulig fordel er jo at formatet skal vel endres til flere sikre kamper?
Sant nok, skadehistorikken til Haaland glemte jeg i farten.

Det tror jeg du ellers har helt rett i, tror det er veldig hemmende for spesielt motivasjon og at man får et litt vel glorifisert bilde av hvor gode man faktisk er. Mbappe er helt 100 % sikkert i PSG frem til året han fyller 27 år, jeg tror ikke det er utenkelig at han kan finne på å faktisk bli i PSG ut karrieren, han tjener ca. dobbelt så mye som nestemann på listen pdd. noe ingen andre europeiske klubber enn City igjen kan matche.

Gruppespillet skal øke fra 6 til 8 kamper, så med minst åttendelsfinale vil Haaland/Mbappe være sikret 10 kamper kontra dagens 8 kamper fra 2024/25-sesongen.

En annen ting er at jeg tror begge to må belage seg på å fortsette godt ut i 30-årene for å ta igjen Messi/CR og det er igjen her jeg tror det blir spennende.

ØL96

Legg inn av ØL96 »

Benzema +2
Håland +1


1 Christiano Ronaldo 140
2 Lionel Messi 129
3 Robert Lewandowski 91
4 Karim Benzema 90
5 Raul 71
6 Ruud Van Nistelrooy 56
7 Thomas Müller 53
8 Thierry Henry 50

Klatreliste
Zlatan Ibrahimović 48
Mohamed Salah 44
Neymar 43
Kylian Mbappé 40
Edinson Cavani 35
Erling Håland 34
Antoine Griezmann 30

peraleks

Legg inn av peraleks »

Spent på hvorvidt Lewandowski og Benzema når 100 mål før de legger opp.

Benzema har 7 garanterte kamper foran seg(1 til mot Chelsea, 6 i neste års gruppespill).
Lewandowski har 3 år på seg igjen(kontrakt fram til 2026) men dette forutsetter jo igjen at han holder formen og faktisk fullfører kontrakten i Barcelona.

Saturn

Legg inn av Saturn »

ØL96 skrev: tor apr 13, 2023 6:27 pm 1 Christiano Ronaldo 140
Erling Håland 34
Skrive navnene riktig kunne vært en god start.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Saturn skrev: man apr 17, 2023 3:36 pm
ØL96 skrev: tor apr 13, 2023 6:27 pm 1 Christiano Ronaldo 140
Erling Håland 34
Skrive navnene riktig kunne vært en god start.
Hvor mange CL-mål ble det på Rayne Wooney i løpet av karrieren, egentlig?

Saturn

Legg inn av Saturn »

LeSorcier skrev: man apr 17, 2023 3:40 pm
Saturn skrev: man apr 17, 2023 3:36 pm
ØL96 skrev: tor apr 13, 2023 6:27 pm 1 Christiano Ronaldo 140
Erling Håland 34
Skrive navnene riktig kunne vært en god start.
Hvor mange CL-mål ble det på Rayne Wooney i løpet av karrieren, egentlig?
Alt jeg vet er at Ronny kan leve i luksus de neste 50 årene.

ØL96

Legg inn av ØL96 »

Haaland +1

1 Cristiano Ronaldo 140
2 Lionel Messi 129
3 Robert Lewandowski 91
4 Karim Benzema 90
5 Raul 71
6 Ruud Van Nistelrooy 56
7 Thomas Müller 53
8 Thierry Henry 50

Klatreliste
Zlatan Ibrahimović 48
Mohamed Salah 44
Neymar 43
Kylian Mbappé 40
Edinson Cavani 35
Erling Haaland 35
Antoine Griezmann 30

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

peraleks skrev: tor mar 16, 2023 1:20 am Neste med 50 mål tipper jeg nok Mbappe, Salah, Haaland og Neymar i den rekkefølgen.
Forutsetter dog at Liverpool greier å kvalifisere seg for CL neste år.
Det gjør de nok. Bra kampprogram og ustabile lag foran seg på tabellen.

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

Trur de forandrer navn til 60 klubben her, mannen har kommet for og lage forandringer...

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»