La Liga

Svar
Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Re: La Liga

Legg inn av Jolla »

Pellegrini valgte IKKE å bytte inn Joaquín i kampen mot Real Sociedad på tirsdag, til alles fortvilelse. Vi er nå avhengige av at han får minst ett sekund spilletid i alle de siste 7 rundene for at han skal ta rekorden.

Bilde

Dette er altså listen over spillere med flest kamper i La Liga.

Raúl García går forøvrig lett forbi både Zubi og Joaquín hvis han spiller to sesonger til. Han er 5 år yngre enn evigunge Joaquín.

Her er forøvrig de to jeg ser på som rekordjagerne:

Bilde

Kapteinene til moder- og datterklubb Athletic/Atlético trenger kun å snitte 29 kamper per sesong frem til de er like gamle som Raúl García for å gå forbi ham.

Zehr

Legg inn av Zehr »

Jolla skrev: fre apr 28, 2023 11:56 pm Pellegrini valgte IKKE å bytte inn Joaquín i kampen mot Real Sociedad på tirsdag, til alles fortvilelse. Vi er nå avhengige av at han får minst ett sekund spilletid i alle de siste 7 rundene for at han skal ta rekorden.

Bilde

Dette er altså listen over spillere med flest kamper i La Liga.

Raúl García går forøvrig lett forbi både Zubi og Joaquín hvis han spiller to sesonger til. Han er 5 år yngre enn evigunge Joaquín.

Her er forøvrig de to jeg ser på som rekordjagerne:

Bilde

Kapteinene til moder- og datterklubb Athletic/Atlético trenger kun å snitte 29 kamper per sesong frem til de er like gamle som Raúl García for å gå forbi ham.
Kan fort bli det siste vi har sett av Joaquín på en gressmatte, da han måtte av med skade på slutten av kampen i går. Mye tyder på at han mister resten av sesongen.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

2-1 tap mot Cadiz ja, nydelig gutta

peraleks

Legg inn av peraleks »

Jolla skrev: fre apr 28, 2023 11:56 pm Pellegrini valgte IKKE å bytte inn Joaquín i kampen mot Real Sociedad på tirsdag, til alles fortvilelse. Vi er nå avhengige av at han får minst ett sekund spilletid i alle de siste 7 rundene for at han skal ta rekorden.

Bilde

Dette er altså listen over spillere med flest kamper i La Liga.

Raúl García går forøvrig lett forbi både Zubi og Joaquín hvis han spiller to sesonger til. Han er 5 år yngre enn evigunge Joaquín.

Her er forøvrig de to jeg ser på som rekordjagerne:

Bilde

Kapteinene til moder- og datterklubb Athletic/Atlético trenger kun å snitte 29 kamper per sesong frem til de er like gamle som Raúl García for å gå forbi ham.
Hadde raskt vært Messi på topp der.
3 sesonger til fra tidspunktet han ga seg i Barcelona(til 2024) med en snitt på 35 La Liga kamper i året hadde gitt han 625 kamper totalt.

Joaquin tror jeg er totalt avhengig av enda en sesong nå for å klare det.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Crabsen skrev: søn apr 30, 2023 4:01 pm 2-1 tap mot Cadiz ja, nydelig gutta
Begynner å bli veldig spennende nå.
Elche på 16 poeng er fullstendig fortapt, men ellers har man 6 lag som kan havne på direkte nedrykk.
Det begynner faktisk å spøke for Valencia nå som burde nok ha 5 poeng på de siste 6 kampene nå for å være temmelig sikker på at det ikke blir nedrykk.

Zehr

Legg inn av Zehr »

Joaquin tror jeg er totalt avhengig av enda en sesong nå for å klare det.
Joaquín gir seg etter sesongen.

PS: Men blir ikke overrasket om han ved sesongslutt sier at alt var en spøk og at han fortsetter en sesong til.





Men, skjer neppe, først og fremst pga pressekonferansen som fant sted for en uke tilbake med familie og venner. Fant ingen video med engelsk tekst.


Zehr

Legg inn av Zehr »

peraleks skrev: søn apr 30, 2023 4:14 pm
Crabsen skrev: søn apr 30, 2023 4:01 pm 2-1 tap mot Cadiz ja, nydelig gutta
Begynner å bli veldig spennende nå.
Elche på 16 poeng er fullstendig fortapt, men ellers har man 6 lag som kan havne på direkte nedrykk.
Det begynner faktisk å spøke for Valencia nå som burde nok ha 5 poeng på de siste 6 kampene nå for å være temmelig sikker på at det ikke blir nedrykk.
Jepp. Blir veldig spennende å se hvem som tar turen ned. I tillegg til Elche som antageligvis rykker ned neste uke, ser jeg Espanyol og Almería som de svakeste lagene, Getafe som nå har ansatt Bordalás tilbake kan fort få fart på sakene, Valencia tror jeg fortsatt holder seg, men samtidig er jeg ikke spesielt imponert av Baraja (selv om laget nå er mer direkte), kan også gå mot dem at stallen ikke er vant til å være i den situasjonen de er i. Halve laget spilte jo cupfinale i fjor.

De 7 første plassene tror jeg er ganske bankers, med noen endringer i posisjon her og der, med mindre Sevilla klarer å blande seg inn utrolig nok. Hvis Real Madrid vinner cupfinalen mot Osasuna neste uke vil 7.plass gi Conference League, men finalen skal jo spilles først.
Real Sociedad tar nok den siste CL-plassen.

Tror det blir:

1. Barcelona
2. Real Madrid
3. Atlético Madrid
4. Real Sociedad
5. Villarreal
6. Real Betis
7. Athletic Club
.......
18. Almería
19. Espanyol
20. Elche

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Noen som fikk med seg Baena idag? Han var on fire som man sier. Lit fr fr no cap - som ungdommen sier.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Mendilibar-tabellen:

Bilde

3. plass på xPTS, rett foran Real Madrid og Villarreal i denne perioden.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Også verdt å merke seg at Celta Vigo er nummer 19 både på poeng og xPTS i denne perioden, etter at de var på 5. plass på poeng og xPTS fra Carvalhal ble hyret rett før VM og til Mendilibar ble hentet av Sevilla.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Jøss bare 5 p mellom 13. Plass Celta ned til Getafe her blir det kamp

Elche hr allerede rykka ned ser jeg 😅

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Kom igjen @ElGuaje !

VINN!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Jolla skrev: søn mai 21, 2023 6:05 pm Kom igjen @ElGuaje !

VINN!
Blir interessant å se hvilket Real Madrid-lag som møter opp. Et lag som er mentalt ferdige for sesongen, eller et lag som skal revansjere CL-tapet. Man får krysse fingrene for førstnevne, eneste mulighet for å vinne i dag.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

ElGuaje skrev: søn mai 21, 2023 6:17 pm Real Madrid er Et lag som er mentalt ferdige for sesongen, og CL-taper. mulighet for å vinne i dag.
Enig

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

God tidssløsing her. Mer av dette!

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Hvor pokker fikk han den ballen fra?

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Der var det en kar som nok blir utestengt fra fotballarenaer på livstid hvis han sa det jeg spekulerer i at han sa.

Kick it out.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »


Ghost

Legg inn av Ghost »

Greit kaos en periode der ja.

Dette hadde egentlig vært en grei anledning til å bare ta laget av banen og vise at man ikke gidder mer av rasismen mot Vinicius. Kampen så tapt ut og et slikt standpunkt hadde krydret de ubetydelige kampene som står igjen.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Jolla skrev: søn mai 21, 2023 8:23 pm
Glitrende pasning! Signer han.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Dette blir en laaaaang kamp.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Ghost skrev: søn mai 21, 2023 8:24 pm
Jolla skrev: søn mai 21, 2023 8:23 pm
Glitrende pasning! Signer han.
Det er faktisk ganske godt plassert på en ball i bevegelse. Ronnie O'Sullivan hadde vært stolt.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Ganske uhørt at kun Vini får rødt der (den er selvsagt helt klar).

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Toni Lato som ikke klarer å holde linjen forærer Benzema en sjanse.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Fantastisk frispark av Kroos 😂

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Militão er et oppriktig skummelt våpen der oppe som spiss.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

106:26 - og der ble det blåst av.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Valencia med hjertet i halsen på slutten der. Hadde vært litt deilig å ødelegge kvelden deres etter alt styret, men unner dem poengene allikevel.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Da er 2. plassen Atlético sin å miste på onsdag borte mot Espanyol.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Jolla skrev: søn mai 21, 2023 8:35 pm 106:26 - og der ble det blåst av.
Det er godt å se at du holder aktiviteten oppe, og løfter fram spansk fotball. Endelig har GiPazzini fått litt drahjelp her på fotball - internasjonal!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»