La Liga

Svar
Captain Sobel

Re: La Liga 2021/22

Legg inn av Captain Sobel »

Et sterkt Valencia er noe av det denne ligaen trenger aller mest. Burde vært soleklart med oppe i toppen. Om de kan finne på å ligge rundt 3-4 i år blir jeg veldig glad.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

E
L

T
I
G
R
3

PUNQ

Legg inn av PUNQ »

35 år gamle Falcao tilbake i La Liga og kommer inn og scorer for Rayo Vallecano! Punkterer kampen 3-0 over Getafe, som sliter enormt i år med 5 tap på 5 kamper. Blir nok ikke så lenge før Jose Gonzalez er arbeidsledig.

Eller jeg tror kampen endte 3-0 siden TV2 kuttet sendingen før kampen var over for å gå over til Premier League. Er så glad at TV2 forvalter fotball rettigheter. Sarkasme sarkasme.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Gøy med Fælcau

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Gøy å se at Falcao fortsatt har det i seg. Måtte det blir mange fler.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Valencia-Real Madrid om en halvtime, kan bli veldig gøy. RM har vært livat de gangene jeg har sett dem under CA. Valencia har jeg ikke sett så langt denne sesongen, men 9-2 fordrer jo at de er solide. Fin avslutning på nok en mistenkelige kort helg.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Kveldskampene på søndager har pleid å levere målmessig, men får se når første målet kommer i denne kampen.

Valencia nærme to ganger i 2.omgang.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Tocó en Hugo Duro!!!!

Entenmann
Innlegg: 571

Legg inn av Entenmann »

Sånn kan det går med udugeligheter som Vasquez på banen. Vært på banen nå i 55 min og ikke bidratt med noe utenom bare slurv. For en middelmådighet.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Kjedelig, men som fryktet/forventet.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Det var kjedelig. Det trippelbytte til Valencia etter 80.min ser ikke bra ut med fasit i hånda.

peraleks

Legg inn av peraleks »

ElGuaje skrev: søn sep 19, 2021 11:02 pm Det var kjedelig. Det trippelbytte til Valencia etter 80.min ser ikke bra ut med fasit i hånda.
Dere ser til gjengjeld bedre ut enn på lenge, full tro på at dere kan snike inn en CL-plass i år.

For vår del er egentlig kampen gjennom ræva, men man må vel legge inn her at man kommer fra en tøff kamp på San Siro.
Resultatmessig ser det sjokkerende bra ut, vet ikke hva det er som går av dette laget for tiden, men fra 80 minutter og ut bøtter man inn mål.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Valencia så veldig bra ut lenge. Blir fort en bra sesong.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

God kamp i 85 minutter. Har sett det mange ganger før.

Men alt i alt en god kamp, kjipt å sitte igjen med 0 poeng.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Når vinner Spania VM igjen?

Den 2002-gjengen altså. Ansu Fati, Pedri og YEREMI PINO! Helledussen for en gjeng. Gullballkandidater alle tre.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »


KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Chromeback skrev: ons sep 29, 2021 1:04 pm
Er dette grenser for hvor mye lønn de kan ha? Dette så jo helst hinsides ut. Hvorfor ligger Real skyhøyt, mens Barca ligger så lavt?

Zehr

Legg inn av Zehr »

KongOlav2 skrev: ons sep 29, 2021 1:06 pm
Chromeback skrev: ons sep 29, 2021 1:04 pm
Er dette grenser for hvor mye lønn de kan ha? Dette så jo helst hinsides ut. Hvorfor ligger Real skyhøyt, mens Barca ligger så lavt?
I Spania finnes det en grense på hvor mye av budsjettet som kan gå til spilleres lønninger. Dette med "limite salarial" er da ikke hvor mye kapital klubbene har, men hvor mye klubbene faktisk har lov til å bruke på lønninger. Meningen er at utgiftene ikke skal overstige inntektene i klubben.

Barcelona og Valencia (på siste plass i denne lista) har brukt mye mer på kjøp og lønninger enn det de har fått i inntekter. I tillegg har de overskridet grensene de siste årene, i tillegg til å ha mye gjeld de må nedbetale. Derfor kommer de svekket ut av dette.

peraleks

Legg inn av peraleks »

2-0 til AM så langt, Suarez har scoret.
Felix spiller en vanvittig kamp.
Barcelona ser helt ferdige ut.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

peraleks skrev: lør okt 02, 2021 9:48 pm 2-0 til AM så langt, Suarez har scoret.
Felix spiller en vanvittig kamp.
Barcelona ser helt ferdige ut.
Og Koeman er hissig på telefonen?

peraleks

Legg inn av peraleks »

Chromeback skrev: lør okt 02, 2021 9:59 pm
peraleks skrev: lør okt 02, 2021 9:48 pm 2-0 til AM så langt, Suarez har scoret.
Felix spiller en vanvittig kamp.
Barcelona ser helt ferdige ut.
Og Koeman er hissig på telefonen?
Hehe så han bare bøye hodet sitt ned i hendene på 2-0.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

peraleks skrev: lør okt 02, 2021 10:00 pm

Hehe så han bare bøye hodet sitt ned i hendene på 2-0.
Haha, nå finner jeg ikke filmen igjen, menne kort fortalt;


ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

For en kamp Sevilla mot Levante har vært.

Pefekt vors før El Clasico, så får man se om "festen" klarer å leve opp til forventningene.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Nydelig kontring fra Real Sociedad og Sørloth har sendt dem i ledelsen borte mot Atletico Madrid.

samsung22

Legg inn av samsung22 »

Herlig med scoring fra Sørloth!

.. Bare jeg som har lagt merke til hvor stor forskjell det er på teknikken til Sørloth og resten av spillerne på banen? Mulig han er ute av form, men ser til tider klumsete ut i ballbehandlingen.

MadBum

Legg inn av MadBum »

0-2

MadBum

Legg inn av MadBum »

Simeone bør gå

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Skandinavisk festaften

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

MadBum skrev: søn okt 24, 2021 10:07 pm Simeone bør gå
Hvorfor?

Taururu

Legg inn av Taururu »

Håpløs VAR-straffe.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»