Adresse Liverpool

Svar
SirJames

Re: Adresse Liverpool

Legg inn av SirJames »

Fazam skrev: fre apr 28, 2023 6:52 pm
SirJames skrev: fre apr 28, 2023 6:46 pm
Fazam skrev: fre apr 28, 2023 6:43 pm

Assheim. Han er dog med i det siste programmet.
Henrik Asheim
En politiker som tilfeldigvis er homo, og som tilfeldigvis er interessert i ESC....
Hehe, ok. Mistenkte at det var en spøk, men min trøtte fredagshjerne koblet ikke umiddelbart 8-)

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

SirJames skrev: lør apr 22, 2023 2:50 pm
LANISTA skrev: lør apr 22, 2023 12:28 pm Drakk vann på flaske da jeg så på. Det stod at vannet var best før juli. Vannet har rent rundt på jorden i noen milliarder år? Vi puttet det på flaske og nå er det ødelagt?
► Show Spoiler
Enkel forklaring på dette.

Vann har en naturlig mengde av enzymet trisulfathydroklorin, som er et enzym som stimulerer det naturlige sink-innholdet i vannet, og som også ved påvirkning av oksygen og i normal temperatur vil bli omdannet til vitamin A.

Både sink og vitamin A er viktig for synet.

Etter utløpsdatoen har nevnte enzym mindre effekt. Synet kan dermed påvirkes i negativ retning. Derav datomerkingen.

You're welcome.
Sier du at man blir blind av å drikke gammelt vann?

SirJames

Legg inn av SirJames »

Kveldens program ble omtrent som forventet, og flott å se at jeg ikke er den eneste som slakter Tyskland :twisted:

Også enig i den de kåret som kveldens vinner.

SirJames

Legg inn av SirJames »

kytec skrev: fre apr 28, 2023 7:31 pm
SirJames skrev: lør apr 22, 2023 2:50 pm
LANISTA skrev: lør apr 22, 2023 12:28 pm Drakk vann på flaske da jeg så på. Det stod at vannet var best før juli. Vannet har rent rundt på jorden i noen milliarder år? Vi puttet det på flaske og nå er det ødelagt?
► Show Spoiler
Enkel forklaring på dette.

Vann har en naturlig mengde av enzymet trisulfathydroklorin, som er et enzym som stimulerer det naturlige sink-innholdet i vannet, og som også ved påvirkning av oksygen og i normal temperatur vil bli omdannet til vitamin A.

Både sink og vitamin A er viktig for synet.

Etter utløpsdatoen har nevnte enzym mindre effekt. Synet kan dermed påvirkes i negativ retning. Derav datomerkingen.

You're welcome.
Sier du at man blir blind av å drikke gammelt vann?
Hvis jeg skal utdype dette, koster det 290 kr/min.

Bjoro33

Legg inn av Bjoro33 »

Aserbajdsjan. Bra låt. Vinner neppe, men kommer høyt.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Israel er knallbra. Om det sitter på scenen, kommer den til å havne veldig høyt på listene.

Ellers likte jeg Nederland ganske så godt av de låtene som ble presentert i kveld. Så er Østerrike en dark horse, litt vanskelig å si om det vil slå an eller ikke, men jeg likte den godt. Tror jeg.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Del 3
Mamma, Pappa og mine poeng

Island 10, 8 og 6
Nederland 8, 8 og 8
Portugal 5, 6 og 4
Georgia 4, 5 og 6
Østerrike 5, 7 og 3
Azerbaijan 5, 6 og 7
Tyskland 7, 8 og 7
Sveits 12, 10 og 8
Israel 4, 8 og 6

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Mamma liker mange av sangene

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Elgen skrev: fre apr 28, 2023 10:26 pm Mamma liker mange av sangene
Ho likte veldig godt Sveits, Island og til ein viss grad godt Nederland og Tyskland. Resten ikkje så veldig mykje.

Ellers var dette første gangen 1 av dem gav 12 poeng til ein låt og Pappa første 10 til Sveits. Kan det være eit tegn på at Sveits kan gjere det betre ein mange trur?

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

ms_8 skrev: fre apr 28, 2023 10:33 pm
Elgen skrev: fre apr 28, 2023 10:26 pm Mamma liker mange av sangene
Ho likte veldig godt Sveits, Island og til ein viss grad godt Nederland og Tyskland. Resten ikkje så veldig mykje.

Ellers var dette første gangen 1 av dem gav 12 poeng til ein låt og Pappa første 10 til Sveits. Kan det være eit tegn på at Sveits kan gjere det betre ein mange trur?
Spennende!
Ble litt overrasket av Tysklands bidrag, ble en rar mix

Ormen den lange

Legg inn av Ormen den lange »

Jeg overværte kveldens sending. Heldigvis delvis i reprise med spoling.

mashadar

Legg inn av mashadar »

Skraevadottir skrev: fre apr 28, 2023 10:16 pm Israel er knallbra.
Selvsagt kun basert på det rent musikalske? ;)

For øvrig synes jeg nå at den tyske låta var ganske kul. Det er jo dette man bør forvente av Tyskland, var litt Rammstein over det. Og forfriskende etter en temmelig lang rekke svake og intetsigende bidrag derfra (må vel tilbake til Lena i 2010 og 2011 for å finne noe brukbart).

SirJames

Legg inn av SirJames »

Ormen den lange skrev: fre apr 28, 2023 10:37 pm Jeg overværte kveldens sending. Heldigvis delvis i reprise med spoling.
Ble mye spoling, ja

SirJames

Legg inn av SirJames »

Noe av problemet er at panelet kjenner hverandre for godt, blir for mye fjas og intern humor.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

SirJames skrev: lør apr 29, 2023 12:04 am Noe av problemet er at panelet kjenner hverandre for godt, blir for mye fjas og intern humor.
Enig i dette

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Spoler over alt, unntatt Kevins slakting av låter.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

mashadar skrev: lør apr 29, 2023 12:01 am
Skraevadottir skrev: fre apr 28, 2023 10:16 pm Israel er knallbra.
Selvsagt kun basert på det rent musikalske? ;)

For øvrig synes jeg nå at den tyske låta var ganske kul. Det er jo dette man bør forvente av Tyskland, var litt Rammstein over det. Og forfriskende etter en temmelig lang rekke svake og intetsigende bidrag derfra (må vel tilbake til Lena i 2010 og 2011 for å finne noe brukbart).
Haha, jeg tenkte faktisk ikke på at hun var digg da jeg skrev om låta.

Når det gjelder Tyskland, er jeg enig i at dette markerer en opptur for dem, selv om låta ikke er bra nok til å komme med på et eneste Rammstein-album. Men jeg applauderer insjet og tror de kan få en del stemmer!

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

TheRealArt_Verified skrev: lør apr 29, 2023 12:40 am Spoler over alt, unntatt Kevins slakting av låter.
Han er faktisk veldig morsom. Syns også han skjeggemannen i folkejuryen var ganske morsom, og så er det alltid interessant å høre hva Jim Pedersen synes.

Fazam

Legg inn av Fazam »

Skraevadottir skrev: lør apr 29, 2023 8:48 am
TheRealArt_Verified skrev: lør apr 29, 2023 12:40 am Spoler over alt, unntatt Kevins slakting av låter.
Han er faktisk veldig morsom. Syns det alltid er interessant å høre hva Jim Pedersen synes.
Det eneste interessante med disse to; er hva slags glamour-påkledning de har valgt.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Fazam skrev: lør apr 29, 2023 8:54 am
Skraevadottir skrev: lør apr 29, 2023 8:48 am
TheRealArt_Verified skrev: lør apr 29, 2023 12:40 am Spoler over alt, unntatt Kevins slakting av låter.
Han er faktisk veldig morsom. Syns det alltid er interessant å høre hva Jim Pedersen synes.
Det eneste interessante med disse to; er hva slags glamour-påkledning de har valgt.
Du er alltid så kritisk, Fazam! :p

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Fazam skrev: ons mar 15, 2023 10:19 pm
Homokvoten
Fuck deg.

Fazam

Legg inn av Fazam »

Bjoro33 skrev: fre apr 28, 2023 9:32 pm Aserbajdsjan. Bra låt. Vinner neppe, men kommer høyt.
Ønsketenkning. I likhet med Latvia er den ansett som sjanseløs siden det ikke er jury i semifinalene.
Men jeg synes den er en av de ti beste i år.

Fazam

Legg inn av Fazam »

Trolljegeren skrev: lør apr 29, 2023 3:41 pm Fuck deg.
Takk for komplimentet.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Fazam skrev: søn apr 30, 2023 8:37 am
Takk for komplimentet.
Homofob.

Fazam

Legg inn av Fazam »

Trolljegeren skrev: søn apr 30, 2023 8:41 am
Fazam skrev: søn apr 30, 2023 8:37 am
Takk for komplimentet.
Homofob.
Idiot.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Fazam skrev: søn apr 30, 2023 8:45 am
Idiot.
Det var ikke jeg som skrev «homokvoten», så idioten er nok deg.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Fazam skrev: lør apr 22, 2023 12:27 pm
ms_8 skrev: fre apr 21, 2023 10:22 pm Ellers likte Pappa godt Polen, men Jenta fekk nok 1-2 ekstrapoeng.
Hvor mange ekstrapoeng ga han til denne (Polen 2014)? 8-)

Skal ikke utelukke at jeg stemte på den etter å ha fått litt innabords, i hvert fall.

Det verste er imidlertid at låta faktisk er jævlig kul.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Kevin Vågenes har aldri vært så morsom som han er i Adresse. Fantastisk hvordan han slakter dritt. Lurerpå hva Heldal egentlig gjør der. Stays passer fint. Ellers så kunne man alternert de to resterende plassene syne jeg (forøvrig var Tennfjord ca det kjedeligste som har vært på tv siden Holms)

Fazam

Legg inn av Fazam »

Salihovic91 skrev: tor mai 04, 2023 9:58 pm Kevin Vågenes har aldri vært morsom
Sånn. Rettet opp feilen din.

Fazam

Legg inn av Fazam »

Fazam skrev: ons mar 15, 2023 10:19 pm https://www.nrk.no/presse/programomtale ... 1.16326473
https://tv.nrk.no/serie/eurovision-song ... HU33000123

Sendes på NRK fire fredager fra 14.april.

Programleder: Marte Stokstad.

Panel: Kevin Vågenes, Ingeborg Heldal og Stian Thorbjørnsen.

Folkejuryen: Jim Ødegård Pedersen + 3 nye personer i hvert program.

Gjester:
Kim Wigaard (Artist)
Agnete Husebye (Youtuber)
Amanda Tenfjord (Artist)
Fawad Ashraf (Journalist)
Henrik Aasheim (Politiker)
Linn Skåber (Komiker)
De siste 9 land i dag/i kveld; Sverige, Belgia, Spania, San Marino, Litauen, Irland, Kypros, Romania og Moldova.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»