Skeid *Klubbtråd*

Svar
LeSorcier

Re: Skeid *Klubbtråd*

Legg inn av LeSorcier »

Chromeback skrev: lør nov 06, 2021 1:13 pm
LeSorcier skrev: lør nov 06, 2021 12:20 pm
Lilleborg skrev: fre nov 05, 2021 10:45 pm Det er solgt over 700 billetter til morgendagens kamp mot Rosenborg 2! Høres ikke mye ut for mange her inne tenker jeg, men for oss er dette ganske gøy! Med max flaks KAN vi feire opprykk i morra!
Nå er vel lagoppstillingene rett rundt hjørnet, tenker jeg. RBK2 bør være grei skuring om de stiller som det har vært snakket om, men ballen er rund, og "mirakler" tilhører ikke akkurat sjeldenhetene når det kommer til fotball, så man skal ikke dele ut tre poeng på forhånd her. Men, er Skeid fullt fokusert fra start så går dette veien.

Egersund bør slå Notodden hjemme, men mtp. rammen rundt kampen på Nordre Åsen så håper jeg det blir avgjort allerede i dag, og at denne blir spilt over høytaleranlegget etter kamp: 🙂

Denne er det lenge siden jeg har hørt, mange minner som kom nå!
🙂👍

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

3-0! Total overkjøring, dette her.

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Notodden leder og, går veien i dag!

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Rbk har en snittalder på 17, yngstemann er 15 og eldstemann er 19.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Idrettsforeningen skrev: lør nov 06, 2021 1:32 pm Notodden leder og, går veien i dag!
4-0, etter en fantastisk vending og nydelig innlegg fra Buduson.

Jeg hørte for øvrig et par karer som ropte "JAAAA" fra tribunen, og da tenkte jeg at Notodden hadde økt ledelsen mot Egersund - noe som viste seg å stemme.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Kom igjen! Få sikret dette opprykket i dag!

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

ElGuaje skrev: lør nov 06, 2021 1:45 pm Kom igjen! Få sikret dette opprykket i dag!
Egersund må score tre ganger de siste 45 for å spolere opprykket, så det ser lyst ut nå.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

5-0, hattrick av Abel Stensrud. Dette RBK2-laget er noe av det svakeste jeg har sett på nivå tre i Norge. Kanskje ikke så rart at de ligger der de ligger. At de slo Egersund 6-3 har jeg vanskelig for å forstå.

Og der sitter nummer seks - Stensrud med sitt fjerde. :lol:

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

LeSorcier skrev: lør nov 06, 2021 2:04 pm 5-0, hattrick av Abel Stensrud. Dette RBK2-laget er noe av det svakeste jeg har sett på nivå tre i Norge. Kanskje ikke så rart at de ligger der de ligger. At de slo Egersund 6-3 har jeg vanskelig for å forstå.

Og der sitter nummer seks - Stensrud med sitt fjerde. :lol:
Som jeg skrev over; gjennomsnitt alder på rundt 17 og halvparten har nesten ikke spilt på dette nivået før, stopperparet har vel fire kamper til sammen. Backen er 15 år. Rbk har rykket ned for lenge siden og velger p kjøre inn neste generasjon. Helt forståelig

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Idrettsforeningen skrev: lør nov 06, 2021 2:10 pm
LeSorcier skrev: lør nov 06, 2021 2:04 pm 5-0, hattrick av Abel Stensrud. Dette RBK2-laget er noe av det svakeste jeg har sett på nivå tre i Norge. Kanskje ikke så rart at de ligger der de ligger. At de slo Egersund 6-3 har jeg vanskelig for å forstå.

Og der sitter nummer seks - Stensrud med sitt fjerde. :lol:
Som jeg skrev over; gjennomsnitt alder på rundt 17 og halvparten har nesten ikke spilt på dette nivået før, stopperparet har vel fire kamper til sammen. Backen er 15 år. Rbk har rykket ned for lenge siden og velger p kjøre inn neste generasjon. Helt forståelig
Fint for Skeid at RBK2 stilte mye sterkere mot Egersund, da. 🙂

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Egentlig burde vel 2 lagene være i en egen avdeling/system, men det er en annen diskusjon :p rbk spiller borte mot Brann i dag og har få reserver tilgjengelig for rbk2. Heldig for Skeid, ikke så heldig for Egersund som møtte de da det var spellere tilgjengelig. Dritt system selv om det nå slår «heldig» ut i form av at jeg heller vil ha Skeid opp enn Egersund

Klodrik

Legg inn av Klodrik »

Flott, blir bra å få Skeid tilbake i OBOS

MadBum

Legg inn av MadBum »

10-0 nå

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

10-0, og Egersund trenger fortsatt to mål mot Notodden.

11-0.

Og Notodden øker til 3-1 mot Egersund!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Grei dag på jobben for Abel Stensrud.

Hvor mange mål har han denne sesongen? Topperscorer i avdelingen?

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Skeid vinner 12-0, mens Egersund taper 1-3 - og dermed er Skeid i OBOS 2022!

Gratulerer, Lilleborg! For en måte å gjøre det på, og for en ramme rundt kampen!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Gratulerer til Skeid og Oksene! Nå gjelder det bare å klare å holde seg oppe neste år.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Herlig!

Godt å få Skeid opp i OBOS igjen. Får håpe Grorud holder seg og, så har man tre lag fra Oslo i OBOS.

Taururu

Legg inn av Taururu »

ElGuaje skrev: lør nov 06, 2021 2:52 pm Herlig!

Godt å få Skeid opp i OBOS igjen. Får håpe Grorud holder seg og, så har man tre lag fra Oslo i OBOS.
Ville vært nydelig. Viktig at Oslofotballen markerer seg igjen

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Gratulerer med OBOS opprykk Skeid! Og ekstra digg at dere knuste de ekle trønderne 12-0 i dag, takk skal dere ha! :lol:

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

ElGuaje skrev: lør nov 06, 2021 2:33 pm Grei dag på jobben for Abel Stensrud.

Hvor mange mål har han denne sesongen? Topperscorer i avdelingen?
22, og er toppscorer i avdelingen. ;)

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Gratulerer med opprykk Lilleborg!

En av dine kjepphester har vært varierende kvalitet på 2.-lagene, regner med at det ikke la noen demper på opplevelsen i dag?😉

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Grattis til Skeid! Håper de i allefall greier å stabiliserer seg i OBOS og på sikt kanskje tar enda et steg. Men det hører ingensteds hjemme at de skal ligge i 2. div eller under.

Citano

Legg inn av Citano »

Taururu skrev: lør nov 06, 2021 3:16 pm
ElGuaje skrev: lør nov 06, 2021 2:52 pm Herlig!

Godt å få Skeid opp i OBOS igjen. Får håpe Grorud holder seg og, så har man tre lag fra Oslo i OBOS.
Ville vært nydelig. Viktig at Oslofotballen markerer seg igjen
og at Frigg og Ullern rykka opp fra 3.div så virker dette å bli en flott sesong for Oslo lag.
Stovner rykket ned fra 3.div men fra 4.div kommer både Grei og Kjelsås 2 opp til 3.div så antall Oslo lag i seriesystemet går likevel opp i pluss med ett lag mer.
Tar man utgangspunkt at Kåffa forblir i OBOS (de er fullt med i opprykkskvalikk så kan være eliteserielag i 2022) så blir Oslo-fordelingen sånn:
2021: 1-2-3-10
2022: 1-3-4-9

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Gratulerer med opprykket!

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

Gratulerer til en flott og tradisjonsrik klubb!

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

OBOS 2022!!!!!!

For en dag og kveld dette har vært. Magisk! Og så fortjent! Nå blir det spill på nest øverste nivå! DEILIG!!

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

KingKongHalvor skrev: lør nov 06, 2021 4:04 pm En av dine kjepphester har vært varierende kvalitet på 2.-lagene, regner med at det ikke la noen demper på opplevelsen i dag?😉
Absolutt ikke. Jeg vil ha andrelag ut av seriesystemet, og det står jeg for uavhengig av dagens resultat.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Herlige greier, grattis Lilleborg!

dzk

Legg inn av dzk »

Grattis Lilleborg og Skeid. Blir gøy med (sannsynligvis) 3 lag fra Oslo i neste års OBOS. Så får vi håpe på at en av dere etterhvert klarer å komme opp til ES.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»