Lanserer helvetesregjering

Svar
DuncanE

Re: Lanserer helvetesregjering

Legg inn av DuncanE »

HB4596 skrev: man mar 20, 2023 4:23 pm
DuncanE skrev: man mar 20, 2023 12:40 am
HB4596 skrev: fre mar 17, 2023 6:28 pm

To kommunistiske partier, der det ene er rødt og det andre grønt. Kunne neppe ha blitt værre.

mvh

HB.
MDG er kommunistisk? :D Er det i denne tråden man bekjenner tiltro til QAnon, at USA (og verden forøvrig) styres av en satanistisk, barnespisende og sexovergripende elite?
Ja, er svaret på det første spørmålet.
Så kan man si kanskje på det neste. En vet aldri hva noen folk kommer til å gjøre.

mvh.

HB.
Vel, du er i det minste ganske forutsigbar.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

HB4596 skrev: man mar 20, 2023 4:43 pm Jeg kan se at Henningsen har skrevet ett eller annet, men siden han står på den berømmelig spamminglista så er det han skriver ikke synlig i min browser.
Ja, fornuft fenger jo rimelig dårlig i forhold til ditt verdensbilde.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

HB4596 skrev: man mar 20, 2023 5:41 pm
VifteKopp skrev: man mar 20, 2023 4:48 pm Da anbefaler jeg at du leser gjennom partiprogrammet en gang til.
Jeg gikk inn på en tilfeldig del av programmet og leser at de krever 10 års garanti på produker. Ikke nok med det, de vil ha et forbud om å kaste mat!
Hvis jeg finner råtne egg i kjøleskapet så mener jeg klart og tydelig at jeg skal kaste disse.
Hvem i all verden er det som reklamerer på en 2 år gammel mobil? For meg er det søppel.

Ja så "seriøse" er mdg, og bare de to tilfeldige punktene jeg leste først gir meg rett i min mening om kommunisme.

mvh

HB.
De er jo splitter pine gal. Tenk så lang garanti på produkter, og ønske å redusere matsvinn! Rene kommunismen :D

De er vel ikke mer kommunister enn du er renspikka nazist...eller?

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1655

Legg inn av JauKaninen »

KongOlav2 skrev: man mar 20, 2023 10:26 pm
Det som er en selvfølge er at man kommer til å ta steg i mer miljøvennlig retning. Bl.a. gjennom å stille krav til produsenter av ulike typer produkter. Klær og tekstiler er vel ett område med enormt forbruk og masse bruk og kast hvor det er på gang flere reguleringer.
Vi trenger ikke MDG for å forstå det. Heller ikke at forsøpling av verdenshavene er noe svineri.

peraleks

Legg inn av peraleks »

JauKaninen skrev: man mar 20, 2023 11:26 pm
KongOlav2 skrev: man mar 20, 2023 10:26 pm
Det som er en selvfølge er at man kommer til å ta steg i mer miljøvennlig retning. Bl.a. gjennom å stille krav til produsenter av ulike typer produkter. Klær og tekstiler er vel ett område med enormt forbruk og masse bruk og kast hvor det er på gang flere reguleringer.
Vi trenger ikke MDG for å forstå det. Heller ikke at forsøpling av verdenshavene er noe svineri.
Egentlig jo, MDG fungerer som en vaktbikkje for klimasaken og sørger effektivt for at enhver partier som har det minste ønske om å regjere her i landet må ha en eller annen form for klimaprogram ellers valser velgerne over til MDG igjen.

arknath

Legg inn av arknath »

Det er ikke nubbesjans for at SP går med på dette uansett. Det ville være en tragedie for landet å ha SV, Rødt og eller MDG involvert. MDG = økonomisk ruin for landet. De har ingen alternative inntektskilder for landet men vil kjøre på med full oljestans osv. koste hva det koste vil. Pengene finner de i skatter og avgifter fra industrien de selv dreper.. altså null og niks. Bedre å tro på julenissen.

Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

Problemet er at MDG vil gå for langt og altfor fort der "styringspartiene" vil gå for kort og altfor sakte.

Du får ikke stemmer ved å love å gå den gylne middelvei.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

trønderen skrev: man mar 20, 2023 12:01 pm Man vet at det er lavt nivå i tråden når MDG blir stemplet som kommunistisk.
Tråden løfter seg når man fornekter MDG totalitære ekstremisme. Blir på nivå med at vi har ikke sett noen land i verden med egentlig kommunisme.

VifteKopp

Legg inn av VifteKopp »

ehall skrev: tir mar 21, 2023 1:10 pm
trønderen skrev: man mar 20, 2023 12:01 pm Man vet at det er lavt nivå i tråden når MDG blir stemplet som kommunistisk.
Tråden løfter seg når man fornekter MDG totalitære ekstremisme. Blir på nivå med at vi har ikke sett noen land i verden med egentlig kommunisme.
Hva er totalitært med MDGs politikk?

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 667
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

DuncanE skrev: man mar 20, 2023 10:48 pm
HB4596 skrev: man mar 20, 2023 4:23 pm
DuncanE skrev: man mar 20, 2023 12:40 am

MDG er kommunistisk? :D Er det i denne tråden man bekjenner tiltro til QAnon, at USA (og verden forøvrig) styres av en satanistisk, barnespisende og sexovergripende elite?
Ja, er svaret på det første spørmålet.
Så kan man si kanskje på det neste. En vet aldri hva noen folk kommer til å gjøre.

mvh.

HB.
Vel, du er i det minste ganske forutsigbar.
Ja, noen sliter med det og, så hvorfor ikke ha et ferdig trykket innlegg?

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 667
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

DuncanE skrev: man mar 20, 2023 10:50 pm
HB4596 skrev: man mar 20, 2023 4:43 pm Jeg kan se at Henningsen har skrevet ett eller annet, men siden han står på den berømmelig spamminglista så er det han skriver ikke synlig i min browser.
Ja, fornuft fenger jo rimelig dårlig i forhold til ditt verdensbilde.
Det var en årsak til han er ført opp der.

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 667
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

DuncanE skrev: man mar 20, 2023 10:57 pm
HB4596 skrev: man mar 20, 2023 5:41 pm
VifteKopp skrev: man mar 20, 2023 4:48 pm Da anbefaler jeg at du leser gjennom partiprogrammet en gang til.
Jeg gikk inn på en tilfeldig del av programmet og leser at de krever 10 års garanti på produker. Ikke nok med det, de vil ha et forbud om å kaste mat!
Hvis jeg finner råtne egg i kjøleskapet så mener jeg klart og tydelig at jeg skal kaste disse.
Hvem i all verden er det som reklamerer på en 2 år gammel mobil? For meg er det søppel.

Ja så "seriøse" er mdg, og bare de to tilfeldige punktene jeg leste først gir meg rett i min mening om kommunisme.

mvh

HB.
De er jo splitter pine gal. Tenk så lang garanti på produkter, og ønske å redusere matsvinn! Rene kommunismen :D

De er vel ikke mer kommunister enn du er renspikka nazist...eller?
Så jeg er nazist? Den er ny.
Vel, jeg tror ikke at jeg blir så sår av at du har den meningen at jeg er reinspikka nazzzzzzzist.

Ser du hvor mange kommunizter jeg har hizza på meg?
Kan fortelle at jeg kan ikke telle dem på en hånd.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

VifteKopp skrev: tir mar 21, 2023 2:21 pm
ehall skrev: tir mar 21, 2023 1:10 pm
trønderen skrev: man mar 20, 2023 12:01 pm Man vet at det er lavt nivå i tråden når MDG blir stemplet som kommunistisk.
Tråden løfter seg når man fornekter MDG totalitære ekstremisme. Blir på nivå med at vi har ikke sett noen land i verden med egentlig kommunisme.
Hva er totalitært med MDGs politikk?
Er ingen poeng å forklare deg det enda mer, flere har forsøkt her i tråden. Er man frelst så er man ikke mottakelig for motforestillinger. Du syntes sikkert alt er bare strålende og helt tipp topp i Oslo.

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 667
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

VifteKopp skrev: man mar 20, 2023 10:29 pm
HB4596 skrev: man mar 20, 2023 10:20 pm :D mdg, et ikke-kommunistisk miljøparti? Nå har jeg hørt det også.
Nå prøver du ikke en gang å argumentere for synet ditt, så da kan vi like gjerne avslutte "diskusjonen".

Igjen vil jeg anbefale deg å lese deg opp om kommunisme på wikipedia, store norske leksikon eller på ditt lokale bibliotek. Da vil du forhåpentligvis innse at det kun finnes ett kommunistisk parti på Stortinget og det er Rødt.
Er vel neppe noen diskusjon her, når en blir kalt "tilbakestående" og folk velger å diskuterer det.

VifteKopp

Legg inn av VifteKopp »

HB4596 skrev: tir mar 21, 2023 4:38 pm
VifteKopp skrev: man mar 20, 2023 10:29 pm
HB4596 skrev: man mar 20, 2023 10:20 pm :D mdg, et ikke-kommunistisk miljøparti? Nå har jeg hørt det også.
Nå prøver du ikke en gang å argumentere for synet ditt, så da kan vi like gjerne avslutte "diskusjonen".

Igjen vil jeg anbefale deg å lese deg opp om kommunisme på wikipedia, store norske leksikon eller på ditt lokale bibliotek. Da vil du forhåpentligvis innse at det kun finnes ett kommunistisk parti på Stortinget og det er Rødt.
Er vel neppe noen diskusjon her, når en blir kalt "tilbakestående" og folk velger å diskuterer det.
Hvem har kalt deg tilbakestående?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Det er fortsatt ingen som har klart å komme med et eneste argument for hvilke kommunistiske elementer mdg står for.
Det nærmeste har vært en som trodde han hadde lest noe om det, men pussig nok så er det ikke underbygget med noen form for dokumentasjon. Som selvsagt ikke eksisterer.

Å i det hele tatt å påstå at mdg er kommunistisk er så tåpelig og kunnskapsløst som det omtrent får blitt.

VifteKopp

Legg inn av VifteKopp »

ehall skrev: tir mar 21, 2023 4:37 pm Er ingen poeng å forklare deg det enda mer, flere har forsøkt her i tråden. Er man frelst så er man ikke mottakelig for motforestillinger. Du syntes sikkert alt er bare strålende og helt tipp topp i Oslo.
Jeg har fått ett eksempel på kommunistisk politikk; nemlig at MDG foreslår ti års garanti på visse produkter (et forslag som allerede forklart ikke har noe med kommunisme å gjøre)

Jeg har ikke fått et eneste eksempel på totalitær politikk. Du er faktisk, så vidt jeg kan se, den første som nevner ordet, så da hadde det vært interessant om du kom med noen slike eksempler på en slik totalitær politikk?

fargerik

Legg inn av fargerik »

Henningsen skrev: tir mar 21, 2023 4:44 pm Det er fortsatt ingen som har klart å komme med et eneste argument for hvilke kommunistiske elementer mdg står for.
Det nærmeste har vært en som trodde han hadde lest noe om det, men pussig nok så er det ikke underbygget med noen form for dokumentasjon. Som selvsagt ikke eksisterer.

Å i det hele tatt å påstå at mdg er kommunistisk er så tåpelig og kunnskapsløst som det omtrent får blitt.
Kina er et kommunistisk ettpartidiktatur. De gir blaffen i miljø og klima.
Ergo er ikke MDG kommunister.
Superenkel logikk.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

fargerik skrev: tir mar 21, 2023 4:47 pm
Henningsen skrev: tir mar 21, 2023 4:44 pm Det er fortsatt ingen som har klart å komme med et eneste argument for hvilke kommunistiske elementer mdg står for.
Det nærmeste har vært en som trodde han hadde lest noe om det, men pussig nok så er det ikke underbygget med noen form for dokumentasjon. Som selvsagt ikke eksisterer.

Å i det hele tatt å påstå at mdg er kommunistisk er så tåpelig og kunnskapsløst som det omtrent får blitt.
Kina er et kommunistisk ettpartidiktatur. De gir blaffen i miljø og klima.
Ergo er ikke MDG kommunister.
Superenkel logikk.
He he, artig og superenkel konklusjon

Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

Hvordan er krav om 10 års garanti på at et produkt fungerer så lenge kommunistisk?

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

HB4596 skrev: tir mar 21, 2023 4:35 pm
DuncanE skrev: man mar 20, 2023 10:57 pm
HB4596 skrev: man mar 20, 2023 5:41 pm

Jeg gikk inn på en tilfeldig del av programmet og leser at de krever 10 års garanti på produker. Ikke nok med det, de vil ha et forbud om å kaste mat!
Hvis jeg finner råtne egg i kjøleskapet så mener jeg klart og tydelig at jeg skal kaste disse.
Hvem i all verden er det som reklamerer på en 2 år gammel mobil? For meg er det søppel.

Ja så "seriøse" er mdg, og bare de to tilfeldige punktene jeg leste først gir meg rett i min mening om kommunisme.

mvh

HB.
De er jo splitter pine gal. Tenk så lang garanti på produkter, og ønske å redusere matsvinn! Rene kommunismen :D

De er vel ikke mer kommunister enn du er renspikka nazist...eller?
Så jeg er nazist? Den er ny.
Vel, jeg tror ikke at jeg blir så sår av at du har den meningen at jeg er reinspikka nazzzzzzzist.

Ser du hvor mange kommunizter jeg har hizza på meg?
Kan fortelle at jeg kan ikke telle dem på en hånd.
Nei, jeg tror hverken du er nazist el Mdg kommunister, det var vel hele poenget. Men noen virker å ha usedvanlig tungt for det. God gjennomtrekk, for å si det slik. Skjønner jo godt at alle som ytrer uenighet med deg og ditt verdensbilde oppfattes som kommunister. Er jo bare naturlig det.

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 667
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

VifteKopp skrev: tir mar 21, 2023 4:45 pm
ehall skrev: tir mar 21, 2023 4:37 pm Er ingen poeng å forklare deg det enda mer, flere har forsøkt her i tråden. Er man frelst så er man ikke mottakelig for motforestillinger. Du syntes sikkert alt er bare strålende og helt tipp topp i Oslo.
Jeg har fått ett eksempel på kommunistisk politikk; nemlig at MDG foreslår ti års garanti på visse produkter (et forslag som allerede forklart ikke har noe med kommunisme å gjøre)

Jeg har ikke fått et eneste eksempel på totalitær politikk. Du er faktisk, så vidt jeg kan se, den første som nevner ordet, så da hadde det vært interessant om du kom med noen slike eksempler på en slik totalitær politikk?
Du leser nøyaktig som fanden leser bibelen, og vred på det som ble skrevet.

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 667
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

Zorbeltuss skrev: tir mar 21, 2023 5:05 pm Hvordan er krav om 10 års garanti på at et produkt fungerer så lenge kommunistisk?
Noen som sa det? Noen vrei på det som ble skrevet.

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 667
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

DuncanE skrev: tir mar 21, 2023 5:39 pm
HB4596 skrev: tir mar 21, 2023 4:35 pm
DuncanE skrev: man mar 20, 2023 10:57 pm

De er jo splitter pine gal. Tenk så lang garanti på produkter, og ønske å redusere matsvinn! Rene kommunismen :D

De er vel ikke mer kommunister enn du er renspikka nazist...eller?
Så jeg er nazist? Den er ny.
Vel, jeg tror ikke at jeg blir så sår av at du har den meningen at jeg er reinspikka nazzzzzzzist.

Ser du hvor mange kommunizter jeg har hizza på meg?
Kan fortelle at jeg kan ikke telle dem på en hånd.
Nei, jeg tror hverken du er nazist el Mdg kommunister, det var vel hele poenget. Men noen virker å ha usedvanlig tungt for det. God gjennomtrekk, for å si det slik. Skjønner jo godt at alle som ytrer uenighet med deg og ditt verdensbilde oppfattes som kommunister. Er jo bare naturlig det.
Der tar du feil. Jeg har en annen oppfatning av folk selv om vi er uenig. Men jeg har hisset på med en håndfull her på disse sider, nevner ingen med navn eller nick eller under tema. Det finnes også de som heller ikke forstår at de blir ertet, men, men, sånn er nå det. Jeg har blitt kalt litt av hvert, inklusiv nazist stort sett på grunn av jeg har av og til tatt frp eller høyre i forsvar, men har neppe problemer med å bli kalt det også på grunn av å kommentere kommunismen eller noen annen grunn.

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 667
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

fargerik skrev: tir mar 21, 2023 4:47 pm Kina er et kommunistisk ettpartidiktatur. De gir blaffen i miljø og klima.
Ergo er ikke MDG kommunister.
Superenkel logikk.
:D Suppelogikk? Kinesere er faktisk opptatt av miljø, og de har for lengst forstått at klima har ingen problemer. De takker mdg for å legge ned all industri slik at de selv kan overta. De driter fiullstendig hvordan det går med lille Norge. Kommunister kan innbyrdes krangle så fillene fyker, selv nazister kan innbyrdes krangle så fillene fyker. Ja slektninger av hverandre kan krangle så fille ryker. Så der ryker argumentet.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

HB4596 skrev: tir mar 21, 2023 8:08 pm
fargerik skrev: tir mar 21, 2023 4:47 pm Kina er et kommunistisk ettpartidiktatur. De gir blaffen i miljø og klima.
Ergo er ikke MDG kommunister.
Superenkel logikk.
:D Suppelogikk? Kinesere er faktisk opptatt av miljø, og de har for lengst forstått at klima har ingen problemer. De takker mdg for å legge ned all industri slik at de selv kan overta. De driter fiullstendig hvordan det går med lille Norge. Kommunister kan innbyrdes krangle så fillene fyker, selv nazister kan innbyrdes krangle så fillene fyker. Ja slektninger av hverandre kan krangle så fille ryker. Så der ryker argumentet.
En smule ironisk at du skriver om andres manglende logikk :D Så klima har ingen problem? Kan ikke du gi en håndsrekning til de som tviler på din profesjonelle kompetanse på området kontra all verdens forskere og eksperter med årevis av erfaring og utdannelse. Med hvilken profesjonell pondus er det du uttaler deg med? Snakker vi livets harde skole?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

HB4596 skrev: tir mar 21, 2023 8:08 pm
fargerik skrev: tir mar 21, 2023 4:47 pm Kina er et kommunistisk ettpartidiktatur. De gir blaffen i miljø og klima.
Ergo er ikke MDG kommunister.
Superenkel logikk.
:D Suppelogikk? Kinesere er faktisk opptatt av miljø, og de har for lengst forstått at klima har ingen problemer. De takker mdg for å legge ned all industri slik at de selv kan overta. De driter fiullstendig hvordan det går med lille Norge. Kommunister kan innbyrdes krangle så fillene fyker, selv nazister kan innbyrdes krangle så fillene fyker. Ja slektninger av hverandre kan krangle så fille ryker. Så der ryker argumentet.
Apropos kina og miljø, her er det en logisk brisg i argumentasjonen din...


https://energiogklima.no/klimavakten/la ... t-utslipp/
"Kinas betydning for de globale utslippene av CO2 er iøynefallende. Kina passerte USA som landet med størst utslipp av CO2 fra fossil energi og industri i 2006. I 2022 vil Kina stå for drøyt 30 prosent av utslippene i verden"

"CO2-utslippene fra kull, olje, gass og sement i Kina økte med 1,5 prosent i snitt per år i tiåret 2012–21. Utslippene nådde et nytt rekordnivå i 2021. Forbruk av kull i kraftproduksjon og industriprosesser er den viktigste enkeltfaktoren."

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 667
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

DuncanE skrev: tir mar 21, 2023 8:25 pm
HB4596 skrev: tir mar 21, 2023 8:08 pm
fargerik skrev: tir mar 21, 2023 4:47 pm Kina er et kommunistisk ettpartidiktatur. De gir blaffen i miljø og klima.
Ergo er ikke MDG kommunister.
Superenkel logikk.
:D Suppelogikk? Kinesere er faktisk opptatt av miljø, og de har for lengst forstått at klima har ingen problemer. De takker mdg for å legge ned all industri slik at de selv kan overta. De driter fiullstendig hvordan det går med lille Norge. Kommunister kan innbyrdes krangle så fillene fyker, selv nazister kan innbyrdes krangle så fillene fyker. Ja slektninger av hverandre kan krangle så fille ryker. Så der ryker argumentet.
En smule ironisk at du skriver om andres manglende logikk :D Så klima har ingen problem? Kan ikke du gi en håndsrekning til de som tviler på din profesjonelle kompetanse på området kontra all verdens forskere og eksperter med årevis av erfaring og utdannelse. Med hvilken profesjonell pondus er det du uttaler deg med? Snakker vi livets harde skole?
:D

Gidder ikke sitte her å krangle om det, men de færreste vet forskjellen på klima og miljø. Jeg kommer ikke til å utdype den forskjellen. Kinesere er faktisk opptatt av miljø. Samtidig som de er det så har de også forstått at klimasaken ikke er helt som den blir lagt frem. Det var kinesere. Så kan du se på norske politikere, når de snakker om klima og miljø. IPCC snakker alltid om klima, mens politikere blander inn ei rotete suppe med miljø, og det blir uforståelig. Ser vi på tenåringen som gikk til skolestreik så kunne hun visstnok se CO2 eller er det plast de egentlig mener? Media aner som folk flest ikke forskjell på klima og miljø, bare legg merke til neste artikkel som skrives.

Miljømessig har vi enorme utfordringer. Det leves det liten tvil om. Plasten blir det stadig vekk mer av og det har en tendens til å samle seg i havet. Når disse miljøpolitikere ikke vet bedre enn at de selger søpla vår til tyskere, som igjen selger søpla vidre til den tredje verden, som igjen dumper det ut i elver/hav så skjønner du hva jeg mener med det. I klimanavnet skal miljø ødelegges. Store områder hugges ned for fote for å lage en vindpark, som igjen sprer mikroplast. Kan nevne flust av eksempler.

Klimamessig så har vi hørt klimapanelet, Jada og hvert eneste år så kommer det en ny utsettelse på dommedagen. Vi skal kokes eller stekes. Det som ikke nevnes er at disse værkatastrofene det vises til alltid har vært der, det er ingen nyhet. Sjekk historien. Da jeg så hvordan temperaturen steg på papiret, uavhengig av historien så startet jeg å sjekke litt. Vi alle har vel hørt om de 97% av alle klimaforskere som er enig? jada, bare sjekk den historien litt mer i dybden. Generelt "temperaturen stiger", så kommer det en studie fra en biolog som sier at et eller annet skjer i naturen, og det er en bekreftelse på at "temperaturen stiger". Dermed så er alt med evolusjon glemt.Så raser det fra et fjell, selvfølgelig er det et resultat av at "temperaturen stiger". Dermed er alt med erosjon glemt. Bruer med åpenbare konstruksjonsfeil og mangler er med på å bekrefte at "temperaturen stiger". Påsatte branner der hudrevis personer har blitt arrestert for brannstiftelser er med på å bekrefte at "temperaturen stiger". Forskerne er flinke med å vise deg det lille de vil vise, mens resten forsøkes viskes vekk. Bart Eide er så bekymret at han nesten p.......

Mange gjør som du i dette tilfelle, ved å ty til sakasme f.eks. en sammenligning med profesionell podus for å komme ovenpå, hvilken er heller ingen uvanlig taktik. Men jeg kan kun vise deg døren i dette, men du selv må åpne den.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

HB4596 skrev: tir mar 21, 2023 9:04 pm
DuncanE skrev: tir mar 21, 2023 8:25 pm
HB4596 skrev: tir mar 21, 2023 8:08 pm :D Suppelogikk? Kinesere er faktisk opptatt av miljø, og de har for lengst forstått at klima har ingen problemer. De takker mdg for å legge ned all industri slik at de selv kan overta. De driter fiullstendig hvordan det går med lille Norge. Kommunister kan innbyrdes krangle så fillene fyker, selv nazister kan innbyrdes krangle så fillene fyker. Ja slektninger av hverandre kan krangle så fille ryker. Så der ryker argumentet.
En smule ironisk at du skriver om andres manglende logikk :D Så klima har ingen problem? Kan ikke du gi en håndsrekning til de som tviler på din profesjonelle kompetanse på området kontra all verdens forskere og eksperter med årevis av erfaring og utdannelse. Med hvilken profesjonell pondus er det du uttaler deg med? Snakker vi livets harde skole?
:D

Klimamessig så har vi hørt klimapanelet, Jada og hvert eneste år så kommer det en ny utsettelse på dommedagen. Vi skal kokes eller stekes. Det som ikke nevnes er at disse værkatastrofene det vises til alltid har vært der, det er ingen nyhet. Sjekk historien. Da jeg så hvordan temperaturen steg på papiret, uavhengig av historien så startet jeg å sjekke litt. Vi alle har vel hørt om de 97% av alle klimaforskere som er enig? jada, bare sjekk den historien litt mer i dybden. Generelt "temperaturen stiger", så kommer det en studie fra en biolog som sier at et eller annet skjer i naturen, og det er en bekreftelse på at "temperaturen stiger". Dermed så er alt med evolusjon glemt.Så raser det fra et fjell, selvfølgelig er det et resultat av at "temperaturen stiger". Dermed er alt med erosjon glemt. Bruer med åpenbare konstruksjonsfeil og mangler er med på å bekrefte at "temperaturen stiger". Påsatte branner der hudrevis personer har blitt arrestert for brannstiftelser er med på å bekrefte at "temperaturen stiger". Forskerne er flinke med å vise deg det lille de vil vise, mens resten forsøkes viskes vekk. Bart Eide er så bekymret at han nesten p.......

Mange gjør som du i dette tilfelle, ved å ty til sakasme f.eks. en sammenligning med profesionell podus for å komme ovenpå, hvilken er heller ingen uvanlig taktik. Men jeg kan kun vise deg døren i dette, men du selv må åpne den.
Haha🤣 Åhhh, så du er enda en selvlært sofasynser? Doktorgrad i youtube, blogger og konspirasjonsteorier? Det ante meg. Nei, elever av Livets Harde Skole pleier ikke være så fornøyde når deres bakgrunn for å heve seg over all verdens forskning blir etterspurt. Hvordan har det seg at jo mindre realkompetanse og utdanning man sitter på jo sikrere framstår man på at man selv knuger selve sannheten? Jeg behøver slett ikke "å komme ovenpå". Jeg kan le hardt av deg, og støtte meg på FNs klimapanel og all annen seriøs forskning. Døren? Den kan du lukke etter deg på vei ut.

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 667
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

DuncanE skrev: tir mar 21, 2023 9:32 pm Haha🤣 Åhhh, så du er enda en selvlært sofasynser? Doktorgrad i youtube, blogger og konspirasjonsteorier? Det ante meg. Nei, elever av Livets Harde Skole pleier ikke være så fornøyde når deres bakgrunn for å heve seg over all verdens forskning blir etterspurt. Hvordan har det seg at jo mindre realkompetanse og utdanning man sitter på jo sikrere framstår man på at man selv knuger selve sannheten? Jeg behøver slett ikke "å komme ovenpå". Jeg kan le hardt av deg, og støtte meg på FNs klimapanel og all annen seriøs forskning. Døren? Den kan du lukke etter deg på vei ut.
Nåja..... Mer sarkasme? Jeg tåler den.
DuncanE skrev: tir mar 21, 2023 9:32 pm Haha🤣 Åhhh, så du er enda en selvlært sofasynser?
Doktorgrad i youtube, blogger og konspirasjonsteorier?
Ser teorien din, men du er ikke i nærheten.
DuncanE skrev: tir mar 21, 2023 9:32 pm Nei, elever av Livets Harde Skole pleier ikke være så fornøyde når deres bakgrunn for å heve seg over all verdens forskning blir etterspurt.
Hvordan har det seg at jo mindre realkompetanse og utdanning man sitter på jo sikrere framstår man på at man selv knuger selve sannheten?
På seg selv kjenner man andre. Vel, da vet vi hvor førnøyd du er.
DuncanE skrev: tir mar 21, 2023 9:32 pm Jeg behøver slett ikke "å komme ovenpå". Jeg kan le hardt av deg,
Gjenta setningen din ti ganger til, så kanskje du ser det.
La oss håpe at du ikke setter latteren fast i halsen.
DuncanE skrev: tir mar 21, 2023 9:32 pm Døren? Den kan du lukke etter deg på vei ut.
Grei bekreftelse på hva at du ønsker ingen sannhet skal se dagens lys.
Helt i orden for min del. Som sagt jeg gidder ikke sitte her å krangle.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Norsk»