Manchester United-Fulham kvartfinale

Svar
Mehell

Re: Manchester United-Fulham kvartfinale

Legg inn av Mehell »

chelsea8 skrev: søn mar 19, 2023 8:07 pm
fugletitteren skrev: søn mar 19, 2023 7:42 pm Men over sesongen, er det lite tvil om at det i sum har vært mye rart av dommeravgjørelser mot Man Utd.
Akkurat som alle oss andre. Hva er forskjellen på dårlig dømming i United-kamper, eller i alle andre kamper?
For det første så er det ikke mange som argumenterer mot når noen påpeker feil dommeravgjørelse i andre lags disfavør..

Lurer på hvorfor det er slik? Har du noen tanker rundt dette?

Saliph

Legg inn av Saliph »

Enzino skrev: søn mar 19, 2023 8:13 pm
Wengerist skrev: søn mar 19, 2023 8:07 pm
Detvareingang skrev: søn mar 19, 2023 7:59 pm

Ut i fra kommentatorene så nevnte dei at han kasta ei flaske mot 4dommer, så kom han med noen ord mot houvedommer etterpå. Om det stemmer han kasta flaske mot 4dommer så vanker det nok ein god straff. Men eg veit ikkje siden eg ikkje har sett bilder av det, vet heller ikkje hva han sa til dommer.
Det er jo tradisjon for å vise ut motstandernes trenere på OT når de er slemme med vannflasker😂😂😂
:lol: Tenk at det er (nesten) 15 år siden.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

chelsea8 skrev: søn mar 19, 2023 8:12 pm
fugletitteren skrev: søn mar 19, 2023 8:10 pm Alle oss andre hva da? ABUer?
Arsenal, Brighton, Liverpool, Southampton. Alle andre lag i England som opplever dårlig dømming.

ABU? Er vi 14 år?
Se på argumentasjonen din her inne, så kan du eventuelt stille spørsmålet igjen.

Selvom du liker å tro du har koll på alle lag i ligaen, finner jeg det vanskelig å tro. Billig forsøk på å prøve å lage et poeng. Men ok, hvis du er inne å argumenterer på samme måte i kamtrådene til alle disse lagene du rammer opp, så har kanskje du faktisk har det?! Men det er du selvsagt ikke. Prøv igjen.
Sist redigert av fugletitteren den søn mar 19, 2023 8:33 pm, redigert 1 gang totalt.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Mehell skrev: søn mar 19, 2023 8:14 pm
chelsea8 skrev: søn mar 19, 2023 8:07 pm
fugletitteren skrev: søn mar 19, 2023 7:42 pm Men over sesongen, er det lite tvil om at det i sum har vært mye rart av dommeravgjørelser mot Man Utd.
Akkurat som alle oss andre. Hva er forskjellen på dårlig dømming i United-kamper, eller i alle andre kamper?
For det første så er det ikke mange som argumenterer mot når noen påpeker feil dommeravgjørelse i andre lags disfavør..

Lurer på hvorfor det er slik? Har du noen tanker rundt dette?
Bulls eye.

Han er kjedelig repetitiv.

Corvus

Legg inn av Corvus »

chelsea8 skrev: søn mar 19, 2023 7:35 pm
Mehell skrev: søn mar 19, 2023 7:31 pm Mitro sa noe til dommer som muligens var med på å påvirke situasjonen.

Det at avgjørelsen var korrekt var ikke en del av poenget med spørsmålet mitt, og jeg regner egentlig med at du er klar over det.
Det at en dommer endelig tok noen viktige, og korrekte, avgjørelser i vår favør endrer ikke på det faktum at vi har fått mange feilaktige avgjørelser mot oss den senere tiden.
Det handler vel først og fremst om at en velger å bare fokusere på avgjørelser som går i sitt lags disfavør, ikke alle avgjørelser en får med seg. Hvis Mitrovic får rødt for å dytte dommer, mens Bruno nettopp slapp unna med det samme, så er det et eksempel som viser hvor lite konsekvent dommerne er. Uavhengig av lag.
Samme hele sesongen. Unitedfansen syter og klager gjennom hele kampen når de spiller dårlig og taper poeng. Aldri måte på hvor dårlig dommeren er da, for ikke å snakke om VAR. Når motstanderlag får urettferdige avgjørelser mot seg, som de ofte får på OT, så er selvsagt Unitedfansen såre fornøyd med både dommer og VAR.
Hykleri

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Snodig sutring, Willian bruker armen for å gjøre seg større og blokkerer med hånda et skudd som er i ferd med å gå i mål. Er lite naturlig med den bevegelsen

Har stor forståelse for at det må være forferdelig tungt gitt prestasjonen, stillingen og tiden igjen, men det gjør jo ikke akkurat situasjonen bedre at det tilter fullstendig for Silva og Mitrovic og at de må fullføre kampen med 2 spillere og en manager mindre

Mehell

Legg inn av Mehell »

Corvus skrev: søn mar 19, 2023 8:28 pm
chelsea8 skrev: søn mar 19, 2023 7:35 pm
Mehell skrev: søn mar 19, 2023 7:31 pm Mitro sa noe til dommer som muligens var med på å påvirke situasjonen.

Det at avgjørelsen var korrekt var ikke en del av poenget med spørsmålet mitt, og jeg regner egentlig med at du er klar over det.
Det at en dommer endelig tok noen viktige, og korrekte, avgjørelser i vår favør endrer ikke på det faktum at vi har fått mange feilaktige avgjørelser mot oss den senere tiden.
Det handler vel først og fremst om at en velger å bare fokusere på avgjørelser som går i sitt lags disfavør, ikke alle avgjørelser en får med seg. Hvis Mitrovic får rødt for å dytte dommer, mens Bruno nettopp slapp unna med det samme, så er det et eksempel som viser hvor lite konsekvent dommerne er. Uavhengig av lag.
Samme hele sesongen. Unitedfansen syter og klager gjennom hele kampen når de spiller dårlig og taper poeng. Aldri måte på hvor dårlig dommeren er da, for ikke å snakke om VAR. Når motstanderlag får urettferdige avgjørelser mot seg, som de ofte får på OT, så er selvsagt Unitedfansen såre fornøyd med både dommer og VAR.
Hykleri
Og vi nevner i fleng.......?

DennisB

Legg inn av DennisB »

Enzino skrev: søn mar 19, 2023 8:13 pm
Wengerist skrev: søn mar 19, 2023 8:07 pm
Detvareingang skrev: søn mar 19, 2023 7:59 pm

Ut i fra kommentatorene så nevnte dei at han kasta ei flaske mot 4dommer, så kom han med noen ord mot houvedommer etterpå. Om det stemmer han kasta flaske mot 4dommer så vanker det nok ein god straff. Men eg veit ikkje siden eg ikkje har sett bilder av det, vet heller ikkje hva han sa til dommer.
Det er jo tradisjon for å vise ut motstandernes trenere på OT når de er slemme med vannflasker😂😂😂
Ett av de mest hysteriske øyeblikkene på en fotballkamp jeg har sett. Jeg lo så jeg grein da jeg så Strachans måte å skildre dette på. Og han har jo helt rett.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Mehell skrev: søn mar 19, 2023 8:30 pm Og vi nevner i fleng.......?
Jeg forstår ikke poenget med dette, men hva med denne? Dere vet jo at dere har fått mange tvilsomme avgjørelser i deres favør også.


fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Harduetforslag skrev: søn mar 19, 2023 8:30 pm Snodig sutring, Willian bruker armen for å gjøre seg større og blokkerer med hånda et skudd som er i ferd med å gå i mål. Er lite naturlig med den bevegelsen

Har stor forståelse for at det må være forferdelig tungt gitt prestasjonen, stillingen og tiden igjen
Virker tyngst for pool fansen en tvilsom chelsea supporter og annet riff raff (ABUer) her inne.

Tror nok når adrenalinet går ned hos Fulham spillerne at de vil evne å se seg i speilet. Det ble for mye kok i huet på flere av de, og Willian og Mitrovic ødela for dem, ingen andre.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

chelsea8 skrev: søn mar 19, 2023 8:39 pm
Mehell skrev: søn mar 19, 2023 8:30 pm Og vi nevner i fleng.......?
Jeg forstår ikke poenget med dette, men hva med denne? Dere vet jo at dere har fått mange tvilsomme avgjørelser i deres favør også.

Kommer tilbake til den ja. En situasjon som beviselig ikke kan sies å være feil, etter reglene, men forståelig nok er kontroversiell.

Og da er det bare å komme opp med flere eksempler, og gjerne noen som ikke er diskutable. Og ikke kom med et eller to, men nevn eksempler i fleng..

Mehell

Legg inn av Mehell »

chelsea8 skrev: søn mar 19, 2023 8:39 pm
Mehell skrev: søn mar 19, 2023 8:30 pm Og vi nevner i fleng.......?
Jeg forstår ikke poenget med dette, men hva med denne? Dere vet jo at dere har fått mange tvilsomme avgjørelser i deres favør også.
► Show Spoiler
Poenget? Corvus kommer med en påstand og jeg spør etter beviser for den.
Situasjonen du viser til var ikke feilaktig. Bra dømt av dommeren i det som var en vanskelig situasjon.

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

DennisB skrev: søn mar 19, 2023 8:31 pm
Enzino skrev: søn mar 19, 2023 8:13 pm
Wengerist skrev: søn mar 19, 2023 8:07 pm
Det er jo tradisjon for å vise ut motstandernes trenere på OT når de er slemme med vannflasker😂😂😂
Ett av de mest hysteriske øyeblikkene på en fotballkamp jeg har sett. Jeg lo så jeg grein da jeg så Strachans måte å skildre dette på. Og han har jo helt rett.
"I,m gonna tell me mate referee" Hele videon er gull. 😂

Knax

Legg inn av Knax »

Rett og slett merkelig og idiotisk det Willian gjør. La nå ballen gå inn, fremfor å ta et rødt kort og gi straffe til motstanderen. Dere leder 1-0 og spiller bedre. Hvorfor rasere dette med et rødt kort og mest sannsynlig en utligning.

Hadde vært forbanna på Willian om jeg var manageren.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Bare chelsea8 er kapabel på å kverulere mot en klar viljehands og straffe når det går i Uniteds favør :lol:

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Som Leeds-supporter er jeg her på Fulhams side 100 av 100 ganger. Trenger ikke høre argumenter engang. SCUM er ern klubb som for alltid måtte brenne i helvete.

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Knax skrev: søn mar 19, 2023 8:46 pm Rett og slett merkelig og idiotisk det Willian gjør. La nå ballen gå inn, fremfor å ta et rødt kort og gi straffe til motstanderen. Dere leder 1-0 og spiller bedre. Hvorfor rasere dette med et rødt kort og mest sannsynlig en utligning.

Hadde vært forbanna på Willian om jeg var manageren.
Velkommen tilbake. Hvorfor var du borte så lenge? Og kan du ikke gjenopprette din tidligere bruker?

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

TheRealArt_Verified skrev: søn mar 19, 2023 7:19 pm
Retnuh skrev: søn mar 19, 2023 7:18 pm
TheRealArt_Verified skrev: søn mar 19, 2023 7:17 pm
Han kunne tolket det som at armen var inntil kroppen.
Var den det?
Ja, det er ikke en urimelig tolkning.
Helen Keller ringte, hu vil ha tilbake øyna sine.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Altså strengt talt så er jo ikke dette noe dommeren gjør i favør United. Dette er jo noe Fulham gjør helt på egenhånd.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

For øvrig, til dere som sutret over lengden på kamptråden vår forrige kamp: her får vi tre klink røde kort som blir korrekt utdelt. Spent på å se lengden på denne kamptråden.

Knax

Legg inn av Knax »

Bakkus skrev: søn mar 19, 2023 8:51 pm Velkommen tilbake. Hvorfor var du borte så lenge? Og kan du ikke gjenopprette din tidligere bruker?
Takker. Uenigheter med tre av moderatorene sist, så slettet bruker og brukte tiden på twitter istedenfor. Har uansett hatt veldig mye å gjøre siden sist. Null anelse egentlig, lagde bare ny bruker. Ingen krise uansett.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Crynix skrev: søn mar 19, 2023 8:54 pm For øvrig, til dere som sutret over lengden på kamptråden vår forrige kamp: her får vi tre klink røde kort som blir korrekt utdelt. Spent på å se lengden på denne kamptråden.
The Usuals her inne på begge sider finner nok en måte på å krangle videre i lang tid også her :-)

tre korrekte røde kort ja, og får håpe at VAR kan brukes som i dag litt mer fremover, og ikke den bingoen som det har vært. Spesielt bra og se VAR ta hands også, som jeg føler at er rene bingo når de velger å dømme på.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Kalle73 skrev: søn mar 19, 2023 8:47 pm Som Leeds-supporter er jeg her på Fulhams side 100 av 100 ganger. Trenger ikke høre argumenter engang. SCUM er ern klubb som for alltid måtte brenne i helvete.
Du må være brite på nærmere 100 år snart?

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Bermen :

4-5 store feilaktige dommeravgjørelser som United taper poeng på : Ikke ett pip.

Riktige dommeravgjørelser i favør United : Wæææææ. Og dere klager på dommeren, liksom!! Wæææææ

Den ene feilaktige dommeravgjørelsen i året som går Uniteds vei : DEN SKAL VI HUSKE FOR ALLTID OG DEN SKAL BRUKES MOT DERE RESTEN AV LIVET

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Hetfield skrev: søn mar 19, 2023 8:47 pm Bare chelsea8 er kapabel på å kverulere mot en klar viljehands og straffe når det går i Uniteds favør :lol:
Jeg er ikke sikker på at du forstår. Jeg har ikke sagt at det ikke er hands eller rødt kort til Willian.

Som mange prøver å fortelle dere så er det mange dommeravgjørelser som går både for og i mot. Generelt er det mye dårlig dømming. Det betyr ikke at dommerne i England har en agenda mot Manchester United.

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

Kalle73 skrev: søn mar 19, 2023 8:47 pm Som Leeds-supporter er jeg her på Fulhams side 100 av 100 ganger. Trenger ikke høre argumenter engang. SCUM er ern klubb som for alltid måtte brenne i helvete.
Så bra, da vet jeg at det heretter er ingen grunn til å lese noen av dine innlegg framover. Du innrømmer selv at du er fullstendig innhabil, totalt blottet for evnen til å vise noen form for objektivitet.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Vi er tydeligvis kommet til det punktet hvor det er større kontrovers at United får riktige avgjørelser enn at dommerne begår grove feil

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Kalle73 skrev: søn mar 19, 2023 8:47 pm Som Leeds-supporter er jeg her på Fulhams side 100 av 100 ganger. Trenger ikke høre argumenter engang. SCUM er ern klubb som for alltid måtte brenne i helvete.
Hva er det egentlig med norske leeds-supportere som gjør at de trur de er så gærne? Snakker alltid som om de skulle vært beinharde lokale hooligans.

Dere er akkurat de samme norske sofasupporterne som resten av oss. Uansett hvor ofte dere har vært over dammen, så vil dere aldri bli en av gutta.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Retnuh skrev: søn mar 19, 2023 9:32 pm
Kalle73 skrev: søn mar 19, 2023 8:47 pm Som Leeds-supporter er jeg her på Fulhams side 100 av 100 ganger. Trenger ikke høre argumenter engang. SCUM er ern klubb som for alltid måtte brenne i helvete.
Hva er det egentlig med norske leeds-supportere som gjør at de trur de er så gærne? Snakker alltid som om de skulle vært beinharde lokale hooligans.

Dere er akkurat de samme norske sofasupporterne som resten av oss. Uansett hvor ofte dere har vært over dammen, så vil dere aldri bli en av gutta.
Er kanskje litt trist å holde med en klubb som har fallert og blitt en ubetydelighet? Savner kanskje gamle dager, da de faktisk hadde United som en reell rival og kjempet om annet enn nedrykk eller opprykk fra lavere disvisjoner?
Slik det er nå så er Leeds som en nedslitt fartshump. Noe som man knapt merker når man kjører over den. Eller som en kvise på rumpen. Noe som er mildt irriterende den lille tiden den er der men som forsvinner fort.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Retnuh skrev: søn mar 19, 2023 9:12 pm Bermen :

4-5 store feilaktige dommeravgjørelser som United taper poeng på : Ikke ett pip.

Riktige dommeravgjørelser i favør United : Wæææææ. Og dere klager på dommeren, liksom!! Wæææææ

Den ene feilaktige dommeravgjørelsen i året som går Uniteds vei : DEN SKAL VI HUSKE FOR ALLTID OG DEN SKAL BRUKES MOT DERE RESTEN AV LIVET
Går det bra?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»