Glem det

Svar
Shabelle

Glem det

Legg inn av Shabelle »

Bare slett tråden. Sorry
Sist redigert av Shabelle den tor mar 23, 2023 6:11 pm, redigert 1 gang totalt.

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

Synes det er lettere enn noensinne. Inn med bankkortet og ut med banktransfer.

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Rexwiller skrev: tor mar 23, 2023 5:51 pm Synes det er lettere enn noensinne. Inn med bankkortet og ut med banktransfer.
Seriøst? Hvilken bank har du da?

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

Shabelle skrev: tor mar 23, 2023 5:57 pm
Rexwiller skrev: tor mar 23, 2023 5:51 pm Synes det er lettere enn noensinne. Inn med bankkortet og ut med banktransfer.
Seriøst? Hvilken bank har du da?
Bruker vanlig bankkort fra DNB.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Shabelle skrev: tor mar 23, 2023 5:49 pm Eh. Beklage hvis dette er en unødvendig tråd, men jeg vil snakke om/dele dette her. Tenkte jeg kanskje får bedre respons om jeg lager egen tråd :D

Jeg har ikke vært på Unibet og Betsson på lenge, og logget inn nå. Hva i all verden skjer? På unibet kunne man ikke velge Norge lenger. Å sette inn penger går ikke uten å bruke visakortet mitt (Har brukt å kjøpe neosurf før) og eneste uttaksmetode er banktranfser. Jeg har brukt muchbetter siden banken bare nekter det. Jeg har fått kjeft av banken fordi jeg spilte ekstremt mye på Unibet og Betsson i 2022 ergo mange kjøp av det banken tolker som "Krypto". Boliglånet og kundeforholdet mitt henger i en tynn tråd om jeg prøver meg via visakortet.

Er det de nye reglene?

Spiller dere kun på norsk tipping nå?
https://www.spillavhengighet.no/hjelpet ... petelefon/

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Haugzu skrev: tor mar 23, 2023 6:04 pm
Shabelle skrev: tor mar 23, 2023 5:49 pm Eh. Beklage hvis dette er en unødvendig tråd, men jeg vil snakke om/dele dette her. Tenkte jeg kanskje får bedre respons om jeg lager egen tråd :D

Jeg har ikke vært på Unibet og Betsson på lenge, og logget inn nå. Hva i all verden skjer? På unibet kunne man ikke velge Norge lenger. Å sette inn penger går ikke uten å bruke visakortet mitt (Har brukt å kjøpe neosurf før) og eneste uttaksmetode er banktranfser. Jeg har brukt muchbetter siden banken bare nekter det. Jeg har fått kjeft av banken fordi jeg spilte ekstremt mye på Unibet og Betsson i 2022 ergo mange kjøp av det banken tolker som "Krypto". Boliglånet og kundeforholdet mitt henger i en tynn tråd om jeg prøver meg via visakortet.

Er det de nye reglene?

Spiller dere kun på norsk tipping nå?
https://www.spillavhengighet.no/hjelpet ... petelefon/
Takk, men jeg har kontroll :)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tipping»