Kast transene ut av kvinneidretten ASAP!

Svar
Texas_John

Re: Kast transene ut av kvinneidretten ASAP!

Legg inn av Texas_John »

oddvar_kjempebra skrev: ons mar 29, 2023 10:47 am
Texas_John skrev: ons mar 29, 2023 10:45 am
oddvar_kjempebra skrev: ons mar 29, 2023 10:15 am

Det gleder jeg meg til å se. Sender du bilder?
Bare svar på når jeg i den ovennevnte prosessen går fra å være mann til å bli kvinne du, så skal du få så mange bilder du vil.
Biologisk sett forblir du mann uansett hva du gjør.
Spørsmålet var når i prosessen du vil gå fra å kalle meg "mann" til å kalle meg "kvinne"?

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Texas_John skrev: ons mar 29, 2023 9:09 pm
oddvar_kjempebra skrev: ons mar 29, 2023 10:47 am
Texas_John skrev: ons mar 29, 2023 10:45 am
Bare svar på når jeg i den ovennevnte prosessen går fra å være mann til å bli kvinne du, så skal du få så mange bilder du vil.
Biologisk sett forblir du mann uansett hva du gjør.
Spørsmålet var når i prosessen du vil gå fra å kalle meg "mann" til å kalle meg "kvinne"?
Når du fremstår som en kvinne for meg. Jeg har bedre ting å bruke tiden min på enn å finstudere alle jeg møter i et forsøk på å avsløre et annet kjønn enn det kjønnet som jeg intuitivt oppfatter.

Corvus

Legg inn av Corvus »

Fordomsfull skrev: ons mar 29, 2023 10:11 am
Texas_John skrev: tir mar 28, 2023 10:06 pm @Malacay Hvis jeg gjennomgår endringene som nevnt under, på hvilket stadie i denne prosessen tenker du at jeg går fra å være mann til å bli kvinne?

Juni 2023: Jeg endrer fornavnet mitt til et kvinnenavn og juridisk kjønn hos skatteetaten. Mine foretrukne pronomen er "hun/henne", og anser meg selv for å være en kvinne.

Juli 2023: Jeg begynner å sminke meg og bruker parykk med langt hår, og kler meg i dameklær og damesko.

August 2023: Jeg begynner å ta kjønnsbekreftende hormoner

September 2023: Jeg får meg silikonbryster og opererer penis slik at den vrenges innover i kroppen og penishodet blir omgjort til en klitoris. Hud fra pungen blir til nye kjønnslepper, og min neovagina er nå komplett.
Det stod om en fyr som gjorde omtrent det du beskriver og 5-10 år etter, var han intervjuet og - angret. Da er du like fucked som om du hadde blitt IS-kriger i Syria og angret.
Mild straff når man kommer til Norge er ikke fucked. IS-terrorister får latterlig milde straffer. Får gjerne mye lengre straffer for grovt økonomisk bedrageri.

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

Corvus skrev: ons mar 29, 2023 11:47 pm
Fordomsfull skrev: ons mar 29, 2023 10:11 am
Texas_John skrev: tir mar 28, 2023 10:06 pm @Malacay Hvis jeg gjennomgår endringene som nevnt under, på hvilket stadie i denne prosessen tenker du at jeg går fra å være mann til å bli kvinne?

Juni 2023: Jeg endrer fornavnet mitt til et kvinnenavn og juridisk kjønn hos skatteetaten. Mine foretrukne pronomen er "hun/henne", og anser meg selv for å være en kvinne.

Juli 2023: Jeg begynner å sminke meg og bruker parykk med langt hår, og kler meg i dameklær og damesko.

August 2023: Jeg begynner å ta kjønnsbekreftende hormoner

September 2023: Jeg får meg silikonbryster og opererer penis slik at den vrenges innover i kroppen og penishodet blir omgjort til en klitoris. Hud fra pungen blir til nye kjønnslepper, og min neovagina er nå komplett.
Det stod om en fyr som gjorde omtrent det du beskriver og 5-10 år etter, var han intervjuet og - angret. Da er du like fucked som om du hadde blitt IS-kriger i Syria og angret.
Mild straff når man kommer til Norge er ikke fucked. IS-terrorister får latterlig milde straffer. Får gjerne mye lengre straffer for grovt økonomisk bedrageri.
Jeg vet ikke hvor lang tid du ser for deg at en som har gjennomgått en såkalt kjønnsskifteoperasjon vil bruke - på og eventuelt bli tilbakeført til slik vedkommende var før. Men jeg tror ihvertfall ikke det tar mer enn den laveste straffen jeg har hørt om for hjemkomne Syriafarere - ett år og fire måneder. Dog har jeg lest at de/Syriafarere og andre terrorsympere, er dømte til 6-7 og 8 års fengsel. Kanskje er det lite for deg, men en Frp-er - som forsøkte å bli partiets ordførerkandidat inntil lokallaget fant ut at han tidligere hadde vært dømt til 6 års fengsel for å ha drept sin kone - han mente straffen han fikk var for kort.
Dog ble Sadi Bugingo dømt til 21 års fengsel i 2015 - for medvirkning til massedrap i Rwanda i 1994. Og Stortinget har øket strafferammen for krigsforbrytelser til 30 år for slike grove krigsforbrytelser. Men for å dømme så strenge straffer, så må de ha bevis - utover at de har vært støttespillere til terrororganisasjoner.

guru

Legg inn av guru »

Dette er faktisk til å bli kvalm av. Var ikke klar over hvor ille dette faktisk var.


Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Trolljegeren skrev: tir mar 28, 2023 12:11 pm
Champis skrev: tir mar 28, 2023 11:00 am Så du har lest hele tråden uten å få med deg at hele innlegget mitt var en spøk?
Jeg har lest kjapt gjennom tråden. Særdeles mange totalt uinteressant bidrag.

Umulig å forstå at innlegget ditt var en spøk.
Så du leste ikke godt nok gjennom tråden, sa du hadde lest gjennom tråden, men var fortsatt omtrent den eneste som ikke hadde fått med deg at han oppklarte dette.

Og alikevel skylder du fortsatt på ham?

Klovn.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

oddvar_kjempebra skrev: ons mar 29, 2023 10:04 am Nei, det har de ikke. Man kan ikke forandre kjønn, kun kjønnsutrykk. Rent biologisk er de fremdeles mann og kvinne. Det de har forandret er sitt utseende slik at de fremstår som kvinne og mann. Hvilket jo er helt greit for meg. Det gjør det enkelt for oss andre å tiltale dem og behandle dem på den måten de ønsker.
De har ikke bare forandret utseende. De tar også hormoner som gjør at kroppen forandrer seg, også på innsiden. De er ikke biologisk akkurat det samme som noen som er født som mann eller kvinne, men de er langt unna det de ble født som.

Hormoner påviker også oppførsel og følelser, i veldig stor grad, så her vil de være mye nærmere det kjønnet de nå hevder å være.

Her er det åpenbart mye du ikke aner om kropp og hormoner.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Tjaaah skrev: man apr 03, 2023 9:43 pm De har ikke bare forandret utseende. De tar også hormoner som gjør at kroppen forandrer seg, også på innsiden. De er ikke biologisk akkurat det samme som noen som er født som mann eller kvinne, men de er langt unna det de ble født som.

Hormoner påviker også oppførsel og følelser, i veldig stor grad, så her vil de være mye nærmere det kjønnet de nå hevder å være.

Her er det åpenbart mye du ikke aner om kropp og hormoner.
Det finnes kvinner som er mye nærmere en gjennomsnittlig mann i både følelsesliv og oppførsel, enn hun er å være en gjennomsnittlig kvinne. Det betyr ikke at hun er en mann.

Bliss

Legg inn av Bliss »

Malacay skrev: man apr 03, 2023 9:33 pm
guru skrev: man apr 03, 2023 9:25 pm Dette er faktisk til å bli kvalm av. Var ikke klar over hvor ille dette faktisk var.
► Show Spoiler
Er det noen i denne tråden som er uenig i dette ? Jeg sliter med at enkelte dehumaniserer de som skifter kjønn, jeg har ingen problemer med at de bør ha en egen klasse innen idrett.
Når "alle" er enige om dette, hvorfor er det da slik verden styres? For meg er det helt tydelig at ingen tør å sette grenser for denne bevegselsen. Som er forståelig, siden man både begår karriereselvmord og vil motta vanvittige mengder trusler og hets om man gjør det. Da ender vi opp her:


Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Malacay skrev: man apr 03, 2023 9:33 pm
guru skrev: man apr 03, 2023 9:25 pm Dette er faktisk til å bli kvalm av. Var ikke klar over hvor ille dette faktisk var.

Er det noen i denne tråden som er uenig i dette ? Jeg sliter med at enkelte dehumaniserer de som skifter kjønn, jeg har ingen problemer med at de bør ha en egen klasse innen idrett.
Som dette videoklippet viser, blir kvinner dehumanisert av tra og deres støttespillere. Kvinner er for en del bare en rekvisitt for å vise fram transkvinner, som Riley her. Enkelte går så langt som til å si at de har en bedre vagina enn kvinner fordi den er designet. Og ikke tenk på å ha et voldtektssenter forbeholdt de som er født kvinner! Om noen våger å si noe imot dette, eller reagerer på transkvinner som kler seg ut som og kaller seg seksåringer, blir de kalt nazister, fascister osv. og risikerer kansellering og press mot arbeidsgiver.

Problemet er at det sikkert er mange transpersoner som er hyggelige og respektfulle, men de synes ikke. TRA og deres støttespillere har tatt over, og de har en eller annen agenda, imo.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Tjaaah skrev: man apr 03, 2023 9:43 pm
oddvar_kjempebra skrev: ons mar 29, 2023 10:04 am Nei, det har de ikke. Man kan ikke forandre kjønn, kun kjønnsutrykk. Rent biologisk er de fremdeles mann og kvinne. Det de har forandret er sitt utseende slik at de fremstår som kvinne og mann. Hvilket jo er helt greit for meg. Det gjør det enkelt for oss andre å tiltale dem og behandle dem på den måten de ønsker.
De har ikke bare forandret utseende. De tar også hormoner som gjør at kroppen forandrer seg, også på innsiden. De er ikke biologisk akkurat det samme som noen som er født som mann eller kvinne, men de er langt unna det de ble født som.

Hormoner påviker også oppførsel og følelser, i veldig stor grad, så her vil de være mye nærmere det kjønnet de nå hevder å være.

Her er det åpenbart mye du ikke aner om kropp og hormoner.
Allikevel vil transkvinner som har gjennomgått puberteten som gutter, være i en helt annen situasjon enn kvinner.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

missChance skrev: man apr 03, 2023 9:52 pm Allikevel vil transkvinner som har gjennomgått puberteten som gutter, være i en helt annen situasjon enn kvinner.
Ja, helt klart.

Det er fortsatt ikke bare utseendet de endrer heller, men går du gjennom puberteten som mann, så har du allerede bygget en "ramme" som de fleste kvinner ikke vil være i nærheten av. Da mener jeg sterkere skjelett, sener, muskler osv. Høyde er også en fordel i veldig mange idretter.

I sånne diskusjoner er det oftest de som er helt for, eller helt imot som tar feil. Sannhetene ligger nesten alltid mellom disse ytterpunktene.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Malacay skrev: man apr 03, 2023 9:55 pm
missChance skrev: man apr 03, 2023 9:50 pm
Malacay skrev: man apr 03, 2023 9:33 pm

Er det noen i denne tråden som er uenig i dette ? Jeg sliter med at enkelte dehumaniserer de som skifter kjønn, jeg har ingen problemer med at de bør ha en egen klasse innen idrett.
Som dette videoklippet viser, blir kvinner dehumanisert av tra og deres støttespillere. Kvinner er for en del bare en rekvisitt for å vise fram transkvinner, som Riley her. Enkelte går så langt som til å si at de har en bedre vagina enn kvinner fordi den er designet. Og ikke tenk på å ha et voldtektssenter forbeholdt de som er født kvinner! Om noen våger å si noe imot dette, eller reagerer på transkvinner som kler seg ut som og kaller seg seksåringer, blir de kalt nazister, fascister osv. og risikerer kansellering og press mot arbeidsgiver.

Problemet er at det sikkert er mange transpersoner som er hyggelige og respektfulle, men de synes ikke. TRA og deres støttespillere har tatt over, og de har en eller annen agenda, imo.
Sikkert mange Karens som deg som er hyggelige og respektfulle også. Men hvis vi dropper idrett, hvor alle er enige, hva er da problemet ? Det dreier seg altså om rundt 200 personer i Norge. Hva tror du de synes om kommentarene i denne tråden ? Det er helt sykt hvordan du og dine medbygdetroll klarer å gjøre dette til et enormt problem.
Rett i angrep, ja.

For eksempel kan fengsel, krisesentre, voldtektssentre være et problem.
Det er allerede overgripere i Norge som har blitt dømt som kvinner (i Skottland har det vært noen stygge tilfeller), og for meg er det et problem at offeret skal lese i dommen om overgriperen at "hun førte penisen sin inn i fornærmede", osv., og ev. at sårbare kvinner skal måtte sone med noen som er intakte som menn.
For noen kvinner i en krisesituasjon kan også det de oppfatter som menn i et krisesenter osv. være problematisk. Merk at jeg klarer å si alt dette uten å gå til personangrep. Og uten å æreskjelle transpersoner også. Som sagt er det aktivismen som virker å ha en slags agenda, jeg reagerer på.

For øvrig forstår jeg ikke helt hvorfor vi plutselig skal fokusere kun på Norge og hvor mange transpersoner som finnes her, siden videoen dette går ut fra, stammer fra et helt annet land.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Tjaaah skrev: man apr 03, 2023 9:38 pm
Så du leste ikke godt nok gjennom tråden, sa du hadde lest gjennom tråden, men var fortsatt omtrent den eneste som ikke hadde fått med deg at han oppklarte dette.

Og alikevel skylder du fortsatt på ham?

Klovn.
Velkommen etter.

Gjellsimle

Legg inn av Gjellsimle »

Tjaaah skrev: man apr 03, 2023 9:57 pm
missChance skrev: man apr 03, 2023 9:52 pm Allikevel vil transkvinner som har gjennomgått puberteten som gutter, være i en helt annen situasjon enn kvinner.
Ja, helt klart.

Det er fortsatt ikke bare utseendet de endrer heller, men går du gjennom puberteten som mann, så har du allerede bygget en "ramme" som de fleste kvinner ikke vil være i nærheten av. Da mener jeg sterkere skjelett, sener, muskler osv. Høyde er også en fordel i veldig mange idretter.

I sånne diskusjoner er det oftest de som er helt for, eller helt imot som tar feil. Sannhetene ligger nesten alltid mellom disse ytterpunktene.
Jeg mener det er de som mener at menn som velger å ødelegge seg og bli intetkjønn, skal kunne konkurrere mot kvinner som tar feil. Det mange ikke tenker over, er at du kunne tatt en tilfeldig mann på puben og trent han i 2 uker, og han ville grust Brækhus i boksing. Om du i det hele tatt hadde trengt å trent ham... Dette mot noen som har viet livet sitt til idretten. Det finnes ikke holdepunkter for å forsvare menn i kvinneidrett

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Tjaaah skrev: man apr 03, 2023 9:43 pm
oddvar_kjempebra skrev: ons mar 29, 2023 10:04 am Nei, det har de ikke. Man kan ikke forandre kjønn, kun kjønnsutrykk. Rent biologisk er de fremdeles mann og kvinne. Det de har forandret er sitt utseende slik at de fremstår som kvinne og mann. Hvilket jo er helt greit for meg. Det gjør det enkelt for oss andre å tiltale dem og behandle dem på den måten de ønsker.
De har ikke bare forandret utseende. De tar også hormoner som gjør at kroppen forandrer seg, også på innsiden. De er ikke biologisk akkurat det samme som noen som er født som mann eller kvinne, men de er langt unna det de ble født som.

Hormoner påviker også oppførsel og følelser, i veldig stor grad, så her vil de være mye nærmere det kjønnet de nå hevder å være.

Her er det åpenbart mye du ikke aner om kropp og hormoner.
Nei, det er åpenbart mye du ikke aner om kroppen. Å ta hormoner endrer ikke på dine kromosomer. Er du født med mannlige kromosompar (XY, eller den sjeldene kromsomfeilen XXY) vil du aldri produsere noe annet enn små kjønnsceller (sædceller). Og hvis du er født med kvinnelige kromosompar (XX eller den sjeldne kromosomfeilen X) vil du aldri produsere noe annet store kjønnsceller (egg). Hormonene du tar vil bare redusere eller forsterke muskelmasse, hårvekst og annet som påvirker hvordan du fremstår. Dvs mer eller mindre maskulint/mer eller mindre feminint. Men du har ikke endret biologisk kjønn. Kun din fremtoning. Å endre biologisk kjønn går ikke.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

guru skrev: man apr 03, 2023 9:25 pm Dette er faktisk til å bli kvalm av. Var ikke klar over hvor ille dette faktisk var.
Jeg vet det er så ille, men det er meget sterkt å høre det av jenter som er involvert. Er jo dette som er mye av problemet ellers i samfunnet, man ser ikke hvor ille ting faktisk er. Myndighetene og media dekker det til så folk får ikke fakta, og dermed lever med en oppfatning av verden i som har lite med virkeligheten å gjøre.

USA har gått fullstendig av hengslene med trans ideologien og ødelegger sporten. Heldigvis har det meste.av resten av verden hodet på rett plass og nekter transer (født gutter) å delta i kvinnesport.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Trolljegeren skrev: man apr 03, 2023 10:15 pm Velkommen etter.
Du klarer ikke innrømme at det var du som tok feil her? Ikke litt en gang?

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Gjellsimle skrev: man apr 03, 2023 10:18 pm Det mange ikke tenker over, er at du kunne tatt en tilfeldig mann på puben og trent han i 2 uker, og han ville grust Brækhus i boksing.
Brækhus hadde antageligvis drept vedkommende, på noen sekunder.

Boksing og kampsport handler mye mer om teknikk, enn styrke.
oddvar_kjempebra skrev: man apr 03, 2023 10:29 pm Nei, det er åpenbart mye du ikke aner om kroppen. Å ta hormoner endrer ikke på dine kromosomer. Er du født med mannlige kromosompar (XY, eller den sjeldene kromsomfeilen XXY) vil du aldri produsere noe annet enn små kjønnsceller (sædceller). Og hvis du er født med kvinnelige kromosompar (XX eller den sjeldne kromosomfeilen X) vil du aldri produsere noe annet store kjønnsceller (egg). Hormonene du tar vil bare redusere eller forsterke muskelmasse, hårvekst og annet som påvirker hvordan du fremstår. Dvs mer eller mindre maskulint/mer eller mindre feminint. Men du har ikke endret biologisk kjønn. Kun din fremtoning. Å endre biologisk kjønn går ikke.
Jeg sa ingenting om kromosomer. Du tillegger meg mye jeg ikke sier, ikke rart du tror jeg kan lite, når du tillegger meg dine egne ord.

Muskelmasse, hårvekst, fettlagring og også kjemiske prosesser i hjernen endres av hormoner. Er dette bare utseende? Det var det du hevdet, at de bare endret utseende.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Tjaaah skrev: tir apr 04, 2023 1:06 am
Du klarer ikke innrømme at det var du som tok feil her? Ikke litt en gang?
Det var tungt i dag ja.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Tjaaah skrev: tir apr 04, 2023 1:08 am
Gjellsimle skrev: man apr 03, 2023 10:18 pm Det mange ikke tenker over, er at du kunne tatt en tilfeldig mann på puben og trent han i 2 uker, og han ville grust Brækhus i boksing.
Brækhus hadde antageligvis drept vedkommende, på noen sekunder.

Boksing og kampsport handler mye mer om teknikk, enn styrke.
oddvar_kjempebra skrev: man apr 03, 2023 10:29 pm Nei, det er åpenbart mye du ikke aner om kroppen. Å ta hormoner endrer ikke på dine kromosomer. Er du født med mannlige kromosompar (XY, eller den sjeldene kromsomfeilen XXY) vil du aldri produsere noe annet enn små kjønnsceller (sædceller). Og hvis du er født med kvinnelige kromosompar (XX eller den sjeldne kromosomfeilen X) vil du aldri produsere noe annet store kjønnsceller (egg). Hormonene du tar vil bare redusere eller forsterke muskelmasse, hårvekst og annet som påvirker hvordan du fremstår. Dvs mer eller mindre maskulint/mer eller mindre feminint. Men du har ikke endret biologisk kjønn. Kun din fremtoning. Å endre biologisk kjønn går ikke.
Jeg sa ingenting om kromosomer. Du tillegger meg mye jeg ikke sier, ikke rart du tror jeg kan lite, når du tillegger meg dine egne ord.

Muskelmasse, hårvekst, fettlagring og også kjemiske prosesser i hjernen endres av hormoner. Er dette bare utseende? Det var det du hevdet, at de bare endret utseende.
Jeg sa ikke at du hadde sagt noe om kromosomer. Men når man diskuterer hva som er en kvinne og hva som er en mann så kommer man ikke utenom kjønnskromosomer. At du ikke nevnte det i det hele tatt viste at du hadde hull i kunnskapen din.

Jeg sa aldri at hormoner bare endrer utseende. Det jeg sa var at å endre utseende ikke endrer kjønnet ditt. Og jeg pratet da først og fremst om å endre utseende på genitaliene. Men forøvrig er det slik at endret muskelmasse endrer utseende. Endret hårvekst endrer utseende. Endret fettlagring endrer utseende. I mer eller mindre maskulin/feminin retning.

Hvordan tilførsel av østrogen eller testosteron påvirke den kjemiske balansen i hjernen er usikkert. Det er vel ganske klare indikasjoner på at det skjer noe, men akkurat hva og hvor kraftig er det vel uenighet om.

Men det man vet er at hormontilførsel ikke endrer kjønnskromosomene eller noen andre kromosomer. De endrer altså ikke arveanlegget ditt (DNA) og du forblir det biologisk kjønnet du fikk tidlig i svangerskapet uansett hvor mye hormoner du får tilført.

SmukkeBasse

Legg inn av SmukkeBasse »

Tjaaah skrev: man apr 03, 2023 9:57 pm
missChance skrev: man apr 03, 2023 9:52 pm Allikevel vil transkvinner som har gjennomgått puberteten som gutter, være i en helt annen situasjon enn kvinner.
I sånne diskusjoner er det oftest de som er helt for, eller helt imot som tar feil. Sannhetene ligger nesten alltid mellom disse ytterpunktene.
Nei. Man kan ikke være "litt" kvinne, eller "litt" mann.
Man er enten det ene eller det andre. Så lenge man har den helt grunnleggende sannheten som premiss i denne diskusjonen, følger alt annet etter.

Gjellsimle

Legg inn av Gjellsimle »

Tjaaah skrev: tir apr 04, 2023 1:08 am
Gjellsimle skrev: man apr 03, 2023 10:18 pm Det mange ikke tenker over, er at du kunne tatt en tilfeldig mann på puben og trent han i 2 uker, og han ville grust Brækhus i boksing.
Brækhus hadde antageligvis drept vedkommende, på noen sekunder.

Boksing og kampsport handler mye mer om teknikk, enn styrke.
Hvis du faktisk tror dette, så er det nesten ingen vits i å fortsette diskusjonen. Jeg kan si deg dette, Brækhus hadde tapt 10 av 10 ganger mot en random fyr på puben

Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

Gjellsimle skrev: tir apr 04, 2023 2:03 pm
Tjaaah skrev: tir apr 04, 2023 1:08 am
Gjellsimle skrev: man apr 03, 2023 10:18 pm Det mange ikke tenker over, er at du kunne tatt en tilfeldig mann på puben og trent han i 2 uker, og han ville grust Brækhus i boksing.
Brækhus hadde antageligvis drept vedkommende, på noen sekunder.

Boksing og kampsport handler mye mer om teknikk, enn styrke.
Hvis du faktisk tror dette, så er det nesten ingen vits i å fortsette diskusjonen. Jeg kan si deg dette, Brækhus hadde tapt 10 av 10 ganger mot en random fyr på puben
Kunne man ikke bare la en av disse transkvinnene stille opp mot en mann i rett vektklasse. Boksing er ikke min favorittsport, men den kampen ville jeg sett frem til med glede. La transkvinnene stille i kontaktidretter. Fotball, håndball og kampsporter. Blir noe å se frem til. Vesten blir mer og mer absurd, som dette LHNF maset f eks foran Qatar VM. Tror virkelig nordvest europeere at resten av verden bryr seg. Ser at Klavenes nå nærmest står frem og klager på at hun nesten overses i diverse fora. Hun trenger neppe en PR rådgiver for å få henne til å forstå at FIFA og UEFA ser på henne som et problem eller en bråkmaker.

SmukkeBasse

Legg inn av SmukkeBasse »

Dette her virker jo ikke truende i det hele tatt.


Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

SmukkeBasse skrev: tir apr 04, 2023 4:07 pm Dette her virker jo ikke truende i det hele tatt.

Mike Tyson hadde bitt ørene av hen(ne), med ørepynt.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

oddvar_kjempebra skrev: tir apr 04, 2023 10:07 am Jeg sa ikke at du hadde sagt noe om kromosomer. Men når man diskuterer hva som er en kvinne og hva som er en mann så kommer man ikke utenom kjønnskromosomer. At du ikke nevnte det i det hele tatt viste at du hadde hull i kunnskapen din.

Jeg sa aldri at hormoner bare endrer utseende. Det jeg sa var at å endre utseende ikke endrer kjønnet ditt. Og jeg pratet da først og fremst om å endre utseende på genitaliene. Men forøvrig er det slik at endret muskelmasse endrer utseende. Endret hårvekst endrer utseende. Endret fettlagring endrer utseende. I mer eller mindre maskulin/feminin retning.

Hvordan tilførsel av østrogen eller testosteron påvirke den kjemiske balansen i hjernen er usikkert. Det er vel ganske klare indikasjoner på at det skjer noe, men akkurat hva og hvor kraftig er det vel uenighet om.

Men det man vet er at hormontilførsel ikke endrer kjønnskromosomene eller noen andre kromosomer. De endrer altså ikke arveanlegget ditt (DNA) og du forblir det biologisk kjønnet du fikk tidlig i svangerskapet uansett hvor mye hormoner du får tilført.
Du snakker som om jeg har skrevet at man ved kjønnskifte kan gro livmor, og lignende. Jeg har spesifikt påpekt at dette ikke går. Det er ikke nødvendig å nevne kromosoner, når man allerede har påpekt at man ikke kan skifte kjønn på den måten.

Muskelmasse og fettlagring endrer mye mer enn bare utseendet, var mitt poeng.

Og vi vet at hormoner endrer oppførsel. Folk som tar mye steroider endrer som oftest helt væremåte. Det eneste man kan diskutere, er hvor stor effekten er.

Du ser ut til å ha svart meg med en forutsetning om at jeg mener noe helt annet enn det jeg mener, derfor blir det mye rot her. Du la det fram som om noen av disse menneskene kun har endret utseende. Det er fullstendig feil. Det er like feil som å si at en transkvinne kan bli gravid.
SmukkeBasse skrev: tir apr 04, 2023 10:11 am Nei. Man kan ikke være "litt" kvinne, eller "litt" mann.
Man er enten det ene eller det andre. Så lenge man har den helt grunnleggende sannheten som premiss i denne diskusjonen, følger alt annet etter.
Hvor har jeg skrevet at du kan være litt kvinne, eller litt mann?
Sist redigert av Tjaaah den tir apr 04, 2023 8:33 pm, redigert 1 gang totalt.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Tjaaah skrev: tir apr 04, 2023 8:32 pm
oddvar_kjempebra skrev: tir apr 04, 2023 10:07 am Jeg sa ikke at du hadde sagt noe om kromosomer. Men når man diskuterer hva som er en kvinne og hva som er en mann så kommer man ikke utenom kjønnskromosomer. At du ikke nevnte det i det hele tatt viste at du hadde hull i kunnskapen din.

Jeg sa aldri at hormoner bare endrer utseende. Det jeg sa var at å endre utseende ikke endrer kjønnet ditt. Og jeg pratet da først og fremst om å endre utseende på genitaliene. Men forøvrig er det slik at endret muskelmasse endrer utseende. Endret hårvekst endrer utseende. Endret fettlagring endrer utseende. I mer eller mindre maskulin/feminin retning.

Hvordan tilførsel av østrogen eller testosteron påvirke den kjemiske balansen i hjernen er usikkert. Det er vel ganske klare indikasjoner på at det skjer noe, men akkurat hva og hvor kraftig er det vel uenighet om.

Men det man vet er at hormontilførsel ikke endrer kjønnskromosomene eller noen andre kromosomer. De endrer altså ikke arveanlegget ditt (DNA) og du forblir det biologisk kjønnet du fikk tidlig i svangerskapet uansett hvor mye hormoner du får tilført.
Du snakker som om jeg har skrevet at man ved kjønnskifte kan gro livmor, og lignende.
Nei, det har jeg hverken sagt eller indikert.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Tjaaah skrev: tir apr 04, 2023 8:32 pm
oddvar_kjempebra skrev: tir apr 04, 2023 10:07 am Jeg sa ikke at du hadde sagt noe om kromosomer. Men når man diskuterer hva som er en kvinne og hva som er en mann så kommer man ikke utenom kjønnskromosomer. At du ikke nevnte det i det hele tatt viste at du hadde hull i kunnskapen din.

Jeg sa aldri at hormoner bare endrer utseende. Det jeg sa var at å endre utseende ikke endrer kjønnet ditt. Og jeg pratet da først og fremst om å endre utseende på genitaliene. Men forøvrig er det slik at endret muskelmasse endrer utseende. Endret hårvekst endrer utseende. Endret fettlagring endrer utseende. I mer eller mindre maskulin/feminin retning.

Hvordan tilførsel av østrogen eller testosteron påvirke den kjemiske balansen i hjernen er usikkert. Det er vel ganske klare indikasjoner på at det skjer noe, men akkurat hva og hvor kraftig er det vel uenighet om.

Men det man vet er at hormontilførsel ikke endrer kjønnskromosomene eller noen andre kromosomer. De endrer altså ikke arveanlegget ditt (DNA) og du forblir det biologisk kjønnet du fikk tidlig i svangerskapet uansett hvor mye hormoner du får tilført.
Du snakker som om jeg har skrevet at man ved kjønnskifte kan gro livmor, og lignende. Jeg har spesifikt påpekt at dette ikke går. Det er ikke nødvendig å nevne kromosoner, når man allerede har påpekt at man ikke kan skifte kjønn på den måten.

Muskelmasse og fettlagring endrer mye mer enn bare utseendet, var mitt poeng.

Og vi vet at hormoner endrer oppførsel. Folk som tar mye steroider endrer som oftest helt væremåte. Det eneste man kan diskutere, er hvor stor effekten er.

Du ser ut til å ha svart meg med en forutsetning om at jeg mener noe helt annet enn det jeg mener, derfor blir det mye rot her. Du la det fram som om noen av disse menneskene kun har endret utseende.
Nei, det gjorde jeg ikke.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Tjaaah skrev: tir apr 04, 2023 8:32 pm
oddvar_kjempebra skrev: tir apr 04, 2023 10:07 am Jeg sa ikke at du hadde sagt noe om kromosomer. Men når man diskuterer hva som er en kvinne og hva som er en mann så kommer man ikke utenom kjønnskromosomer. At du ikke nevnte det i det hele tatt viste at du hadde hull i kunnskapen din.

Jeg sa aldri at hormoner bare endrer utseende. Det jeg sa var at å endre utseende ikke endrer kjønnet ditt. Og jeg pratet da først og fremst om å endre utseende på genitaliene. Men forøvrig er det slik at endret muskelmasse endrer utseende. Endret hårvekst endrer utseende. Endret fettlagring endrer utseende. I mer eller mindre maskulin/feminin retning.

Hvordan tilførsel av østrogen eller testosteron påvirke den kjemiske balansen i hjernen er usikkert. Det er vel ganske klare indikasjoner på at det skjer noe, men akkurat hva og hvor kraftig er det vel uenighet om.

Men det man vet er at hormontilførsel ikke endrer kjønnskromosomene eller noen andre kromosomer. De endrer altså ikke arveanlegget ditt (DNA) og du forblir det biologisk kjønnet du fikk tidlig i svangerskapet uansett hvor mye hormoner du får tilført.
Du snakker som om jeg har skrevet at man ved kjønnskifte kan gro livmor, og lignende. Jeg har spesifikt påpekt at dette ikke går. Det er ikke nødvendig å nevne kromosoner, når man allerede har påpekt at man ikke kan skifte kjønn på den måten.

Muskelmasse og fettlagring endrer mye mer enn bare utseendet, var mitt poeng.

Og vi vet at hormoner endrer oppførsel. Folk som tar mye steroider endrer som oftest helt væremåte. Det eneste man kan diskutere, er hvor stor effekten er.

Du ser ut til å ha svart meg med en forutsetning om at jeg mener noe helt annet enn det jeg mener, derfor blir det mye rot her. Du la det fram som om noen av disse menneskene kun har endret utseende. Det er fullstendig feil. Det er like feil som å si at en transkvinne kan bli gravid.
SmukkeBasse skrev: tir apr 04, 2023 10:11 am Nei. Man kan ikke være "litt" kvinne, eller "litt" mann.
Man er enten det ene eller det andre. Så lenge man har den helt grunnleggende sannheten som premiss i denne diskusjonen, følger alt annet etter.
Hvor har jeg skrevet at du kan være litt kvinne, eller litt mann?
Hvorfor spør du meg om hva SmukkeBassen har skrevet? Merkelig.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»