LPGA

Svar
Haugzu

LPGA

Legg inn av Haugzu »

Duket for norsk sensasjon!? :shock:

Celine Borge (24) debuterer på LPGA-touren og etter de første tre rundene er hun i foreløpig ledelse!

https://www.vg.no/sport/i/BWzzeG/norsk- ... -i-debuten

Brukeravatar
Il-pirata
Innlegg: 374

Legg inn av Il-pirata »

Morro å følge Borge nå i KPMG women's PGA championship. Hun fikk litt TV tid i går på førsterunden da hun ledet denne majoren en stund. Etter ferdigspillt førsterunde ligger hun på 6'te plass med -2. Det er viaplay som har rettighetene, så nå blir det å dele seg litt mellom Discovery+ og Hovland i featured group i Travelers og Viaplay og Borge i PGA championship.

Brukeravatar
Il-pirata
Innlegg: 374

Legg inn av Il-pirata »

Borge i delt ledelse etter halvspilt fredagsrunde (hull 11). Dette er faktisk en major, så dette er knallsterkt.

Brukeravatar
Il-pirata
Innlegg: 374

Legg inn av Il-pirata »

Borge på T-2 etter dag 2 av KPMG women's PGA championship. Hun er 4. slag under par og dermed ett slag bak leder Maguire, som leder på -5.

Det er forresten utrolig å se nå hvordan main stream pressen opererer og at jeg nok en gang får bekreftet mine fordommer om at en aldri bør stole på hva de sier, heller ikke når det gjelder sportsresultater. Feilinformasjon fra NTB, spres ukrittisk av papegøyene i main stream media. De påstår nemlig at Borge etter ferdigspilt runde 2., er -2 og at det ledes på -3. Vel jeg satt oppe og så hele runden og vet at dette er feilinformasjon. Uansett denne feilinformasjonen spres ukritisk både av Eurosport og av NRK og resten av blekkene har jeg ikke giddet å sjekke, men vet fra tidligere at ekte journalister ikke finnes, kun papegøyer som sprer ferdigtrykte manuskript.

Denne feilinformasjonen kommer til å ligge der til evig tid og desverre så er det mange som bruker msm som sannhet og oppslagsverk. Nå betyr det lite selvsagt hva scoren var etter dag 2, innen sport, men dette viser at den alternative pressen som fakta sjekker, er langt mer å stole på enn main stream media og da tenker jeg på viktigere ting enn sportsresultater.

Leaderboard er forresten her: https://www.lpga.com/tournaments/kpmgwo ... eaderboard
og Viaplay sender fra turneringen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Golf»