800 kg kokain beslaglagt i Oslo

Svar
Alpha

Re: 800 kg kokain beslaglagt i Oslo

Legg inn av Alpha »

Queenie skrev: fre apr 07, 2023 10:50 pm
Alpha skrev: fre apr 07, 2023 10:40 pm
Queenie skrev: fre apr 07, 2023 10:30 pm

Akkurat her er jeg enig med Trumpern, narkotika er noe svineri og det ødelegger så mange liv. Alkohol hadde ikke vært tillatt i dag heller om man visste det man nå vet. Men på den andre siden så blir vi også alt for gamle, og livet skal jo nytes mens vi har det.
Men det er jo så enormt hyklersk. Hvorfor skal folk få nyte livet med overvekt og alkohol, men ikke med kokain? Alle tre har potensial for å ødelegge liv. Det blir som å ta avstand fra folk som dreper med pistol, men invitere dem som dreper med kniv til middagsbordet.
Mat må vi ha for å overleve, det samme gjelder ikke rus.
Folk må ikke spise snacks og junk og folk må heller ikke ligge i et energioverskudd. Samtidig vil jeg påpeke at alkohol gir rus - det også. Mat kan også trigge dopaminreseptorerer på nøyaktig samme måte som rusmidler, bare for å ha det sagt.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Alpha skrev: fre apr 07, 2023 11:17 pm
Queenie skrev: fre apr 07, 2023 10:50 pm
Alpha skrev: fre apr 07, 2023 10:40 pm

Men det er jo så enormt hyklersk. Hvorfor skal folk få nyte livet med overvekt og alkohol, men ikke med kokain? Alle tre har potensial for å ødelegge liv. Det blir som å ta avstand fra folk som dreper med pistol, men invitere dem som dreper med kniv til middagsbordet.
Mat må vi ha for å overleve, det samme gjelder ikke rus.
Folk må ikke spise snacks og junk og folk må heller ikke ligge i et energioverskudd.
Nei, men det er en helt annen diskusjon.

Alpha

Legg inn av Alpha »

ehall skrev: fre apr 07, 2023 11:06 pm
Alpha skrev: fre apr 07, 2023 10:19 pm
ehall skrev: fre apr 07, 2023 10:16 pm

Det får du mene. Selv mener jeg kokain smuglere og langere skulle bi kasta i fengsel og nøkkelen kastet bort. I mangel av dødsstraff i Norge.
Hvorfor mener du det?
Fordi de står bak enorme lidelser, både for de som er avhengig og de mange uskyldige som rammes (de må få tak i penger). De med viten og vilje ødelegger folk, er på linje med mordere.
Verden er ikke sort/hvitt. Er du klar over hvor mye lidelse overvekt og fedme forårsaker? Jeg kan skrive side opp og side ned, men det tviler jeg på at du ønsker å lese - så la meg ta det kort.


1) Overvekt og fedme kan føre til en rekke helseplager, inkludert økt risiko for hjerte- og karsykdommer, diabetes type 2, høyt blodtrykk, søvnapné, visse former for kreft og muskel- og skjelettplager som slitasjegikt. Disse helseplagene kan føre til nedsatt livskvalitet, funksjonshemning og tidlig død. Behandling av helseplager knyttet til overvekt og fedme er kostbart, og dette kan påvirke helsevesenets ressurser og samfunnets økonomi som helhet.

2) Overvekt og fedme kan også føre til mobbing og diskriminering, noe som kan påvirke en persons selvbilde og psykiske helse. Dette kan igjen føre til sosial isolasjon, depresjon og angst, noe som kan føre til ytterligere helseplager.

3) Overvekt og fedme kan påvirke samfunnet på mer grunnleggende nivå, for eksempel ved å påvirke arbeidsproduktiviteten og utdanningsprestasjoner. Som igjen gir ringvirkninger rettet mot f.eks trygdeordningen.

Forskjellen på overvekt/fedme og kokain er at en promille av befolkningen har et kokainproblem, mens nærmere halvparten av befolkningen har et vektproblem. Og nå har jeg ikke engang nevnt alkohol eller andre midler som er skadelig for samfunnet. Likevel skal du slå med kjeppen mot en liten gruppe mennesker, når problemene vi har foran oss er så enormt mye større og mer kompleks.

Sier jeg at det ene eller andre er bra? Nei.
Sier jeg 'FUCK YOU' til en liten gruppe mennesker og går med bind for øynene forbi alle andre problemer vi har? Nei.

Predatorgnu

Legg inn av Predatorgnu »

Alle typer avhengighet gjør folk til egoister. Koster avhengigheten mer enn man har råd til blir man en "drittsekk".
Det starter gjerne med lån. - "Hei Predator. Jeg vet jeg skylder deg 1000,-. Du får dem den 20., men kan jeg låne en høvding til ? Du skjønner bikkja til naboen skal ha valper og bla, bla, bla. Det er helt bankers. Du kjenner meg. Jeg betaler alltid tilbake bla, bla, bla".
Når man har gått denne runden mange nok ganger med venner og familie blir det slutt på flere lån. Da kan det lett begynne å forsvinne ting om vedkommende har vært på besøk. Men dette gjelder også avhengige av alkohol og gambling. (Direkte ran, vold, drap og "salg" av lillesøster er muligens forbeholdt avhendige av forbudte rusmidler.) Men når folk har kommet til dette punktet må man bare komme seg vekk, holde de på avstand, om man ikke kan hjelpe dem ut av avhengigheten.

Narkopenger finansierer gjenger, mafia og væpna opprørsgrupper rundt i verden. Dette er jo ingenting å diskutere. Enorme summer flyter fra USA og Europa til "drittsekker" i sør-amerika, afrika og Asia.

Escobar dro inn ufattelige summer på kokain. Så mye at han kunne bygge sin egen hær og utfordre staten. Det rant vistnok inn $ 420 mill. i uka en periode. Det sies at banden brukte $ 2500 pr mnd på gummistrikk. For å holde pengebunkene sammen. Han styrte 80 % av kokainhandelen.
Men når Escobar døde forsvant ikke kokainet og cracken fra gatene.
Andre drittsekker var klare til å ta over. Selvsagt var det det. Med sånne verdier involvert er det mange som er villige til å gå over utallige lik for å få en bit.
Som det skrives lenger opp estimeres det at handel med narko utgjør ca 4 000 000 000 000 kroner årlig. https://www.worldometers.info/drugs/

Dette lar seg ikke stoppe.

Teoretisk kan vi utrydde cocaplanten og opiumsplantene, men da blir det produsert syntetisk.
Vi kan drømme at vi slutter å ruse oss. Men, som jeg sier lenger opp, rus har alltid vært i bruk og missbruk - overalt.
Det beste, tror jeg, er å legalisere det. Få det inn under mer kontrollerbare rammer. Omtrent som vi har gjort med alkohol. Staten kan kjøpe inn fra godkjente produsenter og distribuere fra godkjente forhandlere. Garantert kvalitet til en garantert pris.
Pengene man ev tjener på dette + de pengene man garantert sparer på toll og politi, kan brukes til behandling av de som er motivert til å slutte.
Det vil sikkert finnes et svart marked. Som det gjør med alkohol - med tresprit, rødsprit og rompesprit.
Eller som med prostituerte i land hvor både salg og kjøp er regulert og lovlig. De tannløse og syke tilbyr seg i bakgatene.
Men de virkelig store summene vil kanaliseres vekk fra drittsekker alla Escobar.
Brukere og misbrukere slipper å jakte rundt etter stoff som er utblanda med rottegift, hjortetakksalt og sauefett. Legalt stoff vil bli betydelig billigere og mindre helseskadelig enn sånn vi har det nå.
Kanskje det ikke trenger bli så mange drittsekker på gatene og i venneflokken på den måten?

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Queenie skrev: fre apr 07, 2023 9:20 pm Narkotika er og har alltid vært for enkle folk.
Tror heller det er "moralen" din som spiller deg et puss.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

ehall skrev: fre apr 07, 2023 10:03 pm Ser heller ingen grunn til å være venner med kokain sniffere.
For alt du vet, så er du venner med flere av disse. Fullstendig idiotisk å kutte ut en livslang venn av en slik grunn. Det sier mye om den som kutter ut. Selv har jeg prøvd kokain én gang for rundt 15 år siden, og det funket ikke. Merket ingenting. De jeg kjenner som holder på med dette i dag er 100% oppegående i alle sammenhenger.

fargerik

Legg inn av fargerik »

Predatorgnu skrev: lør apr 08, 2023 8:45 am Alle typer avhengighet gjør folk til egoister. Koster avhengigheten mer enn man har råd til blir man en "drittsekk".
Det starter gjerne med lån. - "Hei Predator. Jeg vet jeg skylder deg 1000,-. Du får dem den 20., men kan jeg låne en høvding til ? Du skjønner bikkja til naboen skal ha valper og bla, bla, bla. Det er helt bankers. Du kjenner meg. Jeg betaler alltid tilbake bla, bla, bla".
Når man har gått denne runden mange nok ganger med venner og familie blir det slutt på flere lån. Da kan det lett begynne å forsvinne ting om vedkommende har vært på besøk. Men dette gjelder også avhengige av alkohol og gambling. (Direkte ran, vold, drap og "salg" av lillesøster er muligens forbeholdt avhendige av forbudte rusmidler.) Men når folk har kommet til dette punktet må man bare komme seg vekk, holde de på avstand, om man ikke kan hjelpe dem ut av avhengigheten.

Narkopenger finansierer gjenger, mafia og væpna opprørsgrupper rundt i verden. Dette er jo ingenting å diskutere. Enorme summer flyter fra USA og Europa til "drittsekker" i sør-amerika, afrika og Asia.

Escobar dro inn ufattelige summer på kokain. Så mye at han kunne bygge sin egen hær og utfordre staten. Det rant vistnok inn $ 420 mill. i uka en periode. Det sies at banden brukte $ 2500 pr mnd på gummistrikk. For å holde pengebunkene sammen. Han styrte 80 % av kokainhandelen.
Men når Escobar døde forsvant ikke kokainet og cracken fra gatene.
Andre drittsekker var klare til å ta over. Selvsagt var det det. Med sånne verdier involvert er det mange som er villige til å gå over utallige lik for å få en bit.
Som det skrives lenger opp estimeres det at handel med narko utgjør ca 4 000 000 000 000 kroner årlig. https://www.worldometers.info/drugs/

Dette lar seg ikke stoppe.

Teoretisk kan vi utrydde cocaplanten og opiumsplantene, men da blir det produsert syntetisk.
Vi kan drømme at vi slutter å ruse oss. Men, som jeg sier lenger opp, rus har alltid vært i bruk og missbruk - overalt.
Det beste, tror jeg, er å legalisere det. Få det inn under mer kontrollerbare rammer. Omtrent som vi har gjort med alkohol. Staten kan kjøpe inn fra godkjente produsenter og distribuere fra godkjente forhandlere. Garantert kvalitet til en garantert pris.
Pengene man ev tjener på dette + de pengene man garantert sparer på toll og politi, kan brukes til behandling av de som er motivert til å slutte.
Det vil sikkert finnes et svart marked. Som det gjør med alkohol - med tresprit, rødsprit og rompesprit.
Eller som med prostituerte i land hvor både salg og kjøp er regulert og lovlig. De tannløse og syke tilbyr seg i bakgatene.
Men de virkelig store summene vil kanaliseres vekk fra drittsekker alla Escobar.
Brukere og misbrukere slipper å jakte rundt etter stoff som er utblanda med rottegift, hjortetakksalt og sauefett. Legalt stoff vil bli betydelig billigere og mindre helseskadelig enn sånn vi har det nå.
Kanskje det ikke trenger bli så mange drittsekker på gatene og i venneflokken på den måten?
Syntetisk kokain finnes ikke. Er det syntetisk, heter det amfetamin.

Predatorgnu

Legg inn av Predatorgnu »

fargerik skrev: lør apr 08, 2023 2:58 pm
Predatorgnu skrev: lør apr 08, 2023 8:45 am .............
............
Syntetisk kokain finnes ikke. Er det syntetisk, heter det amfetamin.
Javel

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Knaberaps skrev: lør apr 08, 2023 2:54 pm
ehall skrev: fre apr 07, 2023 10:03 pm Ser heller ingen grunn til å være venner med kokain sniffere.
For alt du vet, så er du venner med flere av disse. Fullstendig idiotisk å kutte ut en livslang venn av en slik grunn. Det sier mye om den som kutter ut. Selv har jeg prøvd kokain én gang for rundt 15 år siden, og det funket ikke. Merket ingenting. De jeg kjenner som holder på med dette i dag er 100% oppegående i alle sammenhenger.
Det er nok fordi du bare ser det fra utsiden. Du tror at han som driver firma, har Porsche og fet leilighet er så vellykket, men sannheten er at det bare ser bra ut på utsiden. Inni er det bare møkk og på vei nedover. Har mange venner som har gått på cola i mer enn 20 år og det har kostet for å si det slik. De har fortsatt Porche, men livet er bare patetisk selv om du ser de sittende å kose seg på uterestaurant i lystig lag. Det er det eneste de har igjen, sine likesinnede tapere.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Knaberaps skrev: lør apr 08, 2023 2:54 pm
ehall skrev: fre apr 07, 2023 10:03 pm Ser heller ingen grunn til å være venner med kokain sniffere.
For alt du vet, så er du venner med flere av disse. Fullstendig idiotisk å kutte ut en livslang venn av en slik grunn. Det sier mye om den som kutter ut. Selv har jeg prøvd kokain én gang for rundt 15 år siden, og det funket ikke. Merket ingenting. De jeg kjenner som holder på med dette i dag er 100% oppegående i alle sammenhenger.
Det må da være opp til hver enkelt? Jeg har ingen interesser av å henge med mennesker som bruker narkotika.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Queenie skrev: søn apr 09, 2023 1:04 pm
Knaberaps skrev: lør apr 08, 2023 2:54 pm
ehall skrev: fre apr 07, 2023 10:03 pm Ser heller ingen grunn til å være venner med kokain sniffere.
For alt du vet, så er du venner med flere av disse. Fullstendig idiotisk å kutte ut en livslang venn av en slik grunn. Det sier mye om den som kutter ut. Selv har jeg prøvd kokain én gang for rundt 15 år siden, og det funket ikke. Merket ingenting. De jeg kjenner som holder på med dette i dag er 100% oppegående i alle sammenhenger.
Det må da være opp til hver enkelt? Jeg har ingen interesser av å henge med mennesker som bruker narkotika.
Selvsagt er det opp til hver enkelt. På samme måte som at andre kan si at de ikke vil henge med mennesker som drikker alkohol, bruker medisin, er under 180 cm, over 80 kg, har blondt hår, lavere utdannelse, lav lønn, spiser kjøtt, drikker melk, tar fly, har bil osv.

Er selvsagt opp til hver enkelt, men det blir en trist verden om alle skal leve på den måten.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

B.O.B. skrev: søn apr 09, 2023 12:46 pm Det er nok fordi du bare ser det fra utsiden. Du tror at han som driver firma, har Porsche og fet leilighet er så vellykket, men sannheten er at det bare ser bra ut på utsiden. Inni er det bare møkk og på vei nedover.
Det er på ingen måte automatikk i dette, og derfor ingen sannhet.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Queenie skrev: søn apr 09, 2023 1:04 pm Jeg har ingen interesser av å henge med mennesker som bruker narkotika.
Poenget var at du for alt du vet, daglig henger med folk som tar seg en stripe nå og da. Det er kanskje ikke i deres interesse å fortelle deg det.

Alpha

Legg inn av Alpha »

B.O.B. skrev: søn apr 09, 2023 12:46 pm
Knaberaps skrev: lør apr 08, 2023 2:54 pm
ehall skrev: fre apr 07, 2023 10:03 pm Ser heller ingen grunn til å være venner med kokain sniffere.
For alt du vet, så er du venner med flere av disse. Fullstendig idiotisk å kutte ut en livslang venn av en slik grunn. Det sier mye om den som kutter ut. Selv har jeg prøvd kokain én gang for rundt 15 år siden, og det funket ikke. Merket ingenting. De jeg kjenner som holder på med dette i dag er 100% oppegående i alle sammenhenger.
Det er nok fordi du bare ser det fra utsiden. Du tror at han som driver firma, har Porsche og fet leilighet er så vellykket, men sannheten er at det bare ser bra ut på utsiden. Inni er det bare møkk og på vei nedover. Har mange venner som har gått på cola i mer enn 20 år og det har kostet for å si det slik. De har fortsatt Porche, men livet er bare patetisk selv om du ser de sittende å kose seg på uterestaurant i lystig lag. Det er det eneste de har igjen, sine likesinnede tapere.
Alt er ikke som Exit. Finnes folk med alt du beskriver som aldri har sett kokain og motsatt. Finnes folk som ikke eier nålen i veggen og har brukt kokain og de som er i samme posisjon og aldri har brukt.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Knaberaps skrev: søn apr 09, 2023 2:01 pm
Queenie skrev: søn apr 09, 2023 1:04 pm Jeg har ingen interesser av å henge med mennesker som bruker narkotika.
Poenget var at du for alt du vet, daglig henger med folk som tar seg en stripe nå og da. Det er kanskje ikke i deres interesse å fortelle deg det.
9,7 prosent av befolkningen mellom 16 og 64 år har prøvd kokain minst én gang, mens tre prosent i samme gruppe har gjort dette det siste året.
Blant unge voksne er tallet høyere.

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/ko ... /15492738/

Cirka 1 av 10 har prøvd det og det finnes kanskje også mørketall? Queenie har garantert venner og bekjente som har prøvd det en eller annen gang. Har dog forståelse for at de ikke er åpen om å ha prøvd, slik holdningene hennes er.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Alpha skrev: søn apr 09, 2023 2:10 pm Queenie har garantert venner og bekjente som har prøvd det en eller annen gang. Har dog forståelse for at de ikke er åpen om å ha prøvd, slik holdningene hennes er.
Jeg tipper overraskelsen ville blitt stor dersom hun visste hvem som hadde gjort hva i omgangskretsen hennes. Men man holder selvsagt tett om slikt til dømmende personer.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Alpha skrev: søn apr 09, 2023 1:46 pm
Queenie skrev: søn apr 09, 2023 1:04 pm
Knaberaps skrev: lør apr 08, 2023 2:54 pm

For alt du vet, så er du venner med flere av disse. Fullstendig idiotisk å kutte ut en livslang venn av en slik grunn. Det sier mye om den som kutter ut. Selv har jeg prøvd kokain én gang for rundt 15 år siden, og det funket ikke. Merket ingenting. De jeg kjenner som holder på med dette i dag er 100% oppegående i alle sammenhenger.
Det må da være opp til hver enkelt? Jeg har ingen interesser av å henge med mennesker som bruker narkotika.
Selvsagt er det opp til hver enkelt. På samme måte som at andre kan si at de ikke vil henge med mennesker som drikker alkohol, bruker medisin, er under 180 cm, over 80 kg, har blondt hår, lavere utdannelse, lav lønn, spiser kjøtt, drikker melk, tar fly, har bil osv.

Er selvsagt opp til hver enkelt, men det blir en trist verden om alle skal leve på den måten.
Finnes ikke sammenlignbart på noe som helst måte. Bruker man narkotika sier det svært mye om ens person, ikke blir man særlig sjarmerende av kokain heller, heller tvert om.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Alpha skrev: søn apr 09, 2023 2:10 pm
Knaberaps skrev: søn apr 09, 2023 2:01 pm
Queenie skrev: søn apr 09, 2023 1:04 pm Jeg har ingen interesser av å henge med mennesker som bruker narkotika.
Poenget var at du for alt du vet, daglig henger med folk som tar seg en stripe nå og da. Det er kanskje ikke i deres interesse å fortelle deg det.
9,7 prosent av befolkningen mellom 16 og 64 år har prøvd kokain minst én gang, mens tre prosent i samme gruppe har gjort dette det siste året.
Blant unge voksne er tallet høyere.

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/ko ... /15492738/

Cirka 1 av 10 har prøvd det og det finnes kanskje også mørketall? Queenie har garantert venner og bekjente som har prøvd det en eller annen gang. Har dog forståelse for at de ikke er åpen om å ha prøvd, slik holdningene hennes er.
Kjenner folk som har prøvd det ja, men ingen nære venner bruker narkotika i dag nei. At man har prøvd det er ikke det samme som å ha brukt eller bruker det aktivt.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Queenie skrev: søn apr 09, 2023 2:31 pm ingen nære venner bruker narkotika i dag nei.
Som du vet om...

Queenie

Legg inn av Queenie »

Knaberaps skrev: søn apr 09, 2023 2:43 pm
Queenie skrev: søn apr 09, 2023 2:31 pm ingen nære venner bruker narkotika i dag nei.
Som du vet om...
100 % sikker :)

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Queenie skrev: søn apr 09, 2023 5:13 pm 100 % sikker
Også bare noe du tror. Det er litt skummelt med dem som tror de har total innblikk i alle sine bekjenters liv. Enda skumlere om de faktisk hadde det. Snoking er ikke engang dekkende for en slik adferd.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Knaberaps skrev: søn apr 09, 2023 5:28 pm
Queenie skrev: søn apr 09, 2023 5:13 pm 100 % sikker
Også bare noe du tror. Det er litt skummelt med dem som tror de har total innblikk i alle sine bekjenters liv. Enda skumlere om de faktisk hadde det. Snoking er ikke engang dekkende for en slik adferd.
Det har jeg ikke, men jeg velger min omgangskrets som har like verdier og grunnsyn som meg selv.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Queenie skrev: søn apr 09, 2023 5:31 pm Det har jeg ikke, men jeg velger min omgangskrets som har like verdier og grunnsyn som meg selv.
Høres usigelig kjedelig ut. Men det fjerner likevel ikke det faktumet at en eller flere i din omgangskrets fra tid til annen kan gjøre noe som viker fra disse verdiene, og ikke forteller det til deg.

Cochise
Innlegg: 343

Legg inn av Cochise »

Queenie skrev: søn apr 09, 2023 5:31 pm
Knaberaps skrev: søn apr 09, 2023 5:28 pm
Queenie skrev: søn apr 09, 2023 5:13 pm 100 % sikker
Også bare noe du tror. Det er litt skummelt med dem som tror de har total innblikk i alle sine bekjenters liv. Enda skumlere om de faktisk hadde det. Snoking er ikke engang dekkende for en slik adferd.
Det har jeg ikke, men jeg velger min omgangskrets som har like verdier og grunnsyn som meg selv.
Må du ofte fornye denne omgangskretsen? Jeg mener, folk, både du og andre, forandrer seg forhåpentligvis mens tiden går og erfaringene vokser.

cochise-

Queenie

Legg inn av Queenie »

Cochise skrev: søn apr 09, 2023 6:16 pm
Queenie skrev: søn apr 09, 2023 5:31 pm
Knaberaps skrev: søn apr 09, 2023 5:28 pm

Også bare noe du tror. Det er litt skummelt med dem som tror de har total innblikk i alle sine bekjenters liv. Enda skumlere om de faktisk hadde det. Snoking er ikke engang dekkende for en slik adferd.
Det har jeg ikke, men jeg velger min omgangskrets som har like verdier og grunnsyn som meg selv.
Må du ofte fornye denne omgangskretsen? Jeg mener, folk, både du og andre, forandrer seg forhåpentligvis mens tiden går og erfaringene vokser.

cochise-
Nei :)

Jobs
Innlegg: 456

Legg inn av Jobs »

Dette begynner og bli merkelig ? Nye 1000 kg kokain tatt på Bama.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge ... n-hos-bama

Hedning

Legg inn av Hedning »

Disse kokainfolkene virker veldig slumsete om dagen.
Nye 800 kg beslaglagt på Bama

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/3 ... bd314b1d13

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

BAMA. 5 om dagen.

Visa

Legg inn av Visa »

Ikke rart fruktplukkerne for Bama kjører Porsche.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Ingen er mistenkt eller pågrepet i saken. Politi og tolletaten jobbet søndag på Bama-anlegget.

Her er det åpenbart ting allmenheten ikke får vite om.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»