West Ham - Newcastle

Svar
chelsea8

West Ham - Newcastle

Legg inn av chelsea8 »




chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

0-1 ⚽️ Pent hodestøt fra Wilson.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Lekestue! 0-2

Everenga

Legg inn av Everenga »

Araberdollar eller ei, sliter virkelig med å mislike Newcastle.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Nesten litt fascinerende hvordan West Ham underpresterer i år.

Pope må muligens gi seg. Stygg tabbe på 1-2.

taknina

Legg inn av taknina »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Ny tabbe. Denne gangen fra West Ham.

Hvordan kan Emerson slippe rødt kort der?

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

West Ham er virkelig søppel i forsvar. Hadde det ikke vært for god målforskjell, hadde jeg trodd dette ville endt med nedrykk.

Og at flere lag også er like ille.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Gigatabbe av Fabianski. 1-4.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Ja Hammers har virkelig tapt seg i år. Merket det når Leeds møtte de i år hvor shaky de var i forsvar mot de siste sesongene som har vært. Hva har skjedd? Har de mistet noen nøkkelspillere i forsvar? Der kom det nok et mål i mot.
De er skikkelig i suppa de også. Heldigvis for laget mitt.
Sist redigert av Fernandovonarb den ons apr 05, 2023 10:47 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

To klovnestreker i West Ham forsvaret. Garderoben er tapt.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Vil gi litt kreds for Howe og hans lag også, selv om det er et møkkaregime bak dem. Fornuftige kjøp og solid grunnspill gir resultater. Genialt å ha en type som Gordon å sette inn.

lsklars

Legg inn av lsklars »

taknina skrev: ons apr 05, 2023 10:08 pm JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Kan du oversette til engelsk Franny

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Der kom 5te. West Ham i oppløsning. Moyes lever litt farlig nå tipper jeg.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Moyes bør vel være ferdig snart

taknina

Legg inn av taknina »

lsklars skrev: ons apr 05, 2023 10:47 pm
taknina skrev: ons apr 05, 2023 10:08 pm JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Kan du oversette til engelsk Franny

Well i woke up this morning it was drizzling rain



TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Tror Tottenham kaprer fjerde plassen.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Everenga skrev: ons apr 05, 2023 9:16 pm Araberdollar eller ei, sliter virkelig med å mislike Newcastle.
Newcastle uten araberdollar hadde vært morsomt å ha i toppen av tabellen. Newcastle med araberdollar kan rykke ned for min del, sammen med City og Chelsea.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

TheRealArt_Verified skrev: ons apr 05, 2023 11:29 pm Tror Tottenham kaprer fjerde plassen.
Men hjelper lite hvis Man Utd ender som nr 5 i PL vinner EL og Chelsea som også havner utenfor topp 4 vinner CL?

taknina

Legg inn av taknina »

Ale skrev: ons apr 05, 2023 11:27 pm Imponerende av Newcastle. Tipper topp fire blir som tabellen ser ut akkurat nå. Enorm arbeidsmoral hos Newcastle og Eddie Howe. Jeg er glad de ikke møtte opp i ligacupfinalen.
Eddie Howe er lite nevnt når en snakker om kandidater til årets manager og får generellt alt for lite skryt for den fantastiske jobben han gjør.

Spessielt dette med å komme så sterkt tilbake etter denne downperioden.

Jeg såg mest kamper av de mens de var inne i denne perioden og selv da eller heller spessielt da kanskje er det en ser managerens klo gjenomsyre laget selv om resultatene ikke står i forhold og da skjønner en at mangerens fingeravtrykk er massivt opp mot laget sitt og at ting mest sannsynlig vil snu og de stesser ikke men durer på med det de\han har trua på.

Andre mangere blir lett stressa da og skal finne opp smarte alternative løsninger.

Everenga

Legg inn av Everenga »

trønderen skrev: ons apr 05, 2023 11:32 pm
Everenga skrev: ons apr 05, 2023 9:16 pm Araberdollar eller ei, sliter virkelig med å mislike Newcastle.
Newcastle uten araberdollar hadde vært morsomt å ha i toppen av tabellen. Newcastle med araberdollar kan rykke ned for min del, sammen med City og Chelsea.
Kjenner jeg sliter med å hisse meg opp over det.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»