Masters 2023

Svar
daoooo

Re: Masters 2023

Legg inn av daoooo »

Worldsport skrev: søn apr 09, 2023 10:19 pm Av de 14 første er det bare Viktor og Koepka som er over par. Man har sett det før. Når det knyter seg til på siste runde i de virkelig store turneringene så knyter det seg litt for Hovland. Absolutt ingen grunn til ikke å sette noen birdies,me han har ikke spilt seg til en eneste god mulighet på sisterunden. Ser ikke lovende ut,Men får håpe det kan snu.

Hvilke turneringer baserer du dette på? Er vel kun British Open i fjor han virkelig har vært og kjempet om seieren?

Worldsport

Legg inn av Worldsport »

daoooo skrev: søn apr 09, 2023 10:23 pm
Worldsport skrev: søn apr 09, 2023 10:19 pm Av de 14 første er det bare Viktor og Koepka som er over par. Man har sett det før. Når det knyter seg til på siste runde i de virkelig store turneringene så knyter det seg litt for Hovland. Absolutt ingen grunn til ikke å sette noen birdies,me han har ikke spilt seg til en eneste god mulighet på sisterunden. Ser ikke lovende ut,Men får håpe det kan snu.

Hvilke turneringer baserer du dette på? Er vel kun British Open i fjor han virkelig har vært og kjempet om seieren?
Nå er det vel ikke bare majors jeg refererer til,men rett meg om jeg tar feil om jeg mener Hovland en del ganger har sviktet litt og spilt sin dårligste runde på sistedagen. Mange birdies utpå her nå og Hovland er ikke en av dem.

daoooo

Legg inn av daoooo »

Worldsport skrev: søn apr 09, 2023 10:26 pm
daoooo skrev: søn apr 09, 2023 10:23 pm
Worldsport skrev: søn apr 09, 2023 10:19 pm Av de 14 første er det bare Viktor og Koepka som er over par. Man har sett det før. Når det knyter seg til på siste runde i de virkelig store turneringene så knyter det seg litt for Hovland. Absolutt ingen grunn til ikke å sette noen birdies,me han har ikke spilt seg til en eneste god mulighet på sisterunden. Ser ikke lovende ut,Men får håpe det kan snu.

Hvilke turneringer baserer du dette på? Er vel kun British Open i fjor han virkelig har vært og kjempet om seieren?
Nå er det vel ikke bare majors jeg refererer til,men rett meg om jeg tar feil om jeg mener Hovland en del ganger har sviktet litt og spilt sin dårligste runde på sistedagen. Mange birdies utpå her nå og Hovland er ikke en av dem.
Ok, deler ikke helt inntrykket ditt generelt sett, men greit nok.

Worldsport

Legg inn av Worldsport »

Nå chocker Hovland. Et elendig bunkerslag av Hovland. Toget går nå og ser ut som Hovland står igjen på perrongen.

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Den der trengte vi nå.

daoooo

Legg inn av daoooo »

Worldsport skrev: søn apr 09, 2023 10:29 pm Nå chocker Hovland. Et elendig bunkerslag av Hovland. Toget går nå og ser ut som Hovland står igjen på perrongen.
Toget er fortsatt -10, men klart, begynner å haste ja.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Den putten til Theegala er kunst.

Klarer Viktor par her, er han absolutt med. Med bogey blir det vanskelig. Vilt at han har birdiemulighet. Følg på!
Koepka med fore til venstre, nå spørs det hva Rahm finner på. Scheffler sine aktiviter er også artig. Mye som skjer nå!

Centrist

Legg inn av Centrist »

Hva er det som skjer utpå der nå? Spieth med birdie og Young eagle, kommer ut av ingenting begge to fra starten på runden.
Sist redigert av Centrist den søn apr 09, 2023 10:35 pm, redigert 1 gang totalt.

Worldsport

Legg inn av Worldsport »

daoooo skrev: søn apr 09, 2023 10:31 pm
Worldsport skrev: søn apr 09, 2023 10:29 pm Nå chocker Hovland. Et elendig bunkerslag av Hovland. Toget går nå og ser ut som Hovland står igjen på perrongen.
Toget er fortsatt -10, men klart, begynner å haste ja.
Han har gjort noen fantastiske slag,men det er stort sett for å redde par. Vi er på hull 8 og har enda ikke klart å spile seg til en god birdiemulighet. Mye feilvurderinger der ute nå og spillet sitter dårlig. Men som du sier. De i toppen spiller heller ikke fantastisk,men må virkelig snu snart. Men skulle han klare topp 10 er det et bra sluttresultatet. Mange bra scorer der ute nå,bare synd Viktor ikke har møtt opp til nå i dag. Men vi får håpe det kan snu.

startelver

Legg inn av startelver »

Burde satt en birdie nå på hull 8 (par 5) , ender bare på par .

Worldsport

Legg inn av Worldsport »

Theegala på tribunen 👍😎

Worldsport

Legg inn av Worldsport »

Det nærspillet til Rahm er fantastisk. Den følelsen skulle jeg gjerne sett oftere hos vår landsman.

Hovland 5 bak Rahm nå. Dagens vinner.

startelver

Legg inn av startelver »

John Rahm er i en klasse for seg selv. Tror han vinner Masters nå.

startelver

Legg inn av startelver »

Hovland i bunkeren, nei og nei .

Worldsport

Legg inn av Worldsport »

Håpløst innspill igjen. Nå skuffer vår mann enormt. I forhold til andre er det kollaps.

Bare 8-9 spillere der ute har en lavere score der ute. Så 43-44 spillere har en bedre runde en Viktor til nå i dag.
Får håpe på en magisk avslutning Så kan det bli topp 2-3 og det er et fantastisk resultat.
Sist redigert av Worldsport den søn apr 09, 2023 10:59 pm, redigert 1 gang totalt.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Nå kan det bli dobbel bogey også. Tror jeg sier god natt når øynene begynner å lukke seg. Rahm vinner dette.

startelver

Legg inn av startelver »

Bogey på hull 8 og -5 nå. Men det er fortsatt 9 hull igjen så kan fortsatt bli en topplassering.

startelver

Legg inn av startelver »

Irriterer meg at LIV-spillerne begynner å våkne. Veteranen Mickelson nå på -7 .

Centrist

Legg inn av Centrist »

Skal Spieth gjøre det samme som bestekompisen sin Thomas i PGA Championship i fjor? Vinne via playoff? Gjør han birdie på siste er det aldeles ikke umulig.

Worldsport

Legg inn av Worldsport »

Spieth er 10 slag bedre enn Hovland til nå i dag for å sette det litt i perspektiv.
Får håpe på en kanonavslutsning.

Worldsport

Legg inn av Worldsport »

En liten åpning når både Rahm og Koepka får Bogey. En birdie eller to hadde smakt nå.

startelver

Legg inn av startelver »

7 meter for birdie nå på hull 10

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

startelver skrev: søn apr 09, 2023 10:47 pm John Rahm er i en klasse for seg selv. Tror han vinner Masters nå.
nå er det igjen :lol:

startelver

Legg inn av startelver »

Par igjen på hull 10.

Men nå kommer vi altså til hull 11 - 16, som Viktor hadde 5 birdies på rad tidligere i dag.

startelver

Legg inn av startelver »

Enzino skrev: søn apr 09, 2023 11:10 pm
startelver skrev: søn apr 09, 2023 10:47 pm John Rahm er i en klasse for seg selv. Tror han vinner Masters nå.
nå er det igjen :lol:
Bookiene er enige med meg 1.28

startelver

Legg inn av startelver »

52-åringen Mickelson avslutter på -8 og T2. Fryktelig irriterende.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

For en søndag av Mickelson.

Jeg holder ham som favoritt i omspill, hvis Rahm roter vekk 2 slag på back nine.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Hovland midt i fairway. Nå må det bli birdie og kjør. Innslaget akkurat kommet, 9 meter til birdie. Dårlig.

Edit: Altså, misforstå meg rett. Det er ett fantastisk slag, men det er for dårlig gitt forutsetningene.
Sist redigert av Centrist den søn apr 09, 2023 11:27 pm, redigert 2 ganger totalt.

startelver

Legg inn av startelver »

Hovland med 9 meter for birdie, gjør det vanskelig for seg selv.

Worldsport

Legg inn av Worldsport »

Gitt opp Hovland i dag. Nyter heller god golf. Er jo absolutt ingenting som stemmer. Ikke klart å spille seg til en eneste god birdiemulighet. Håper Rahm tar dette. Så stabil og komplett spiller.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Golf»