Masters 2023

Svar
startelver

Re: Masters 2023

Legg inn av startelver »

-11 Koepka
-9 Rahm
-8 Hovland

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

For en produksjon...

startelver

Legg inn av startelver »

Uflaks nå Hovland , misser birdien på håret hull 3. Dessverre fortsatt -8

startelver

Legg inn av startelver »

Utnyttet ikke sjansen der Hovland, nå er det -10 i teten og -8 på Hovland, det tetter seg til.

startelver

Legg inn av startelver »

Dårlig slag dette, kan bli bogey nå.....

startelver

Legg inn av startelver »

Nydelig reddet par fra 5 meter

daoooo

Legg inn av daoooo »

Fra en kølle for lite til en kølle for mye

startelver

Legg inn av startelver »

Må redde par igjen hull 6

Will.i.Nickersen

Legg inn av Will.i.Nickersen »

Og der var det nesten slutt for i kveld

startelver

Legg inn av startelver »

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIII DOUBLE BOGEY !!!!! Alt gikk til helvete!!!!!

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Ikke dagen idag dessverre.

Worldsport

Legg inn av Worldsport »

Dobbelbogey. Takk og farvel.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Der ble det for mye redding. Double bogey og det er tilnærmet kveld. FAEN!

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Og der var den drømmen borte. Heldig som har holdt par til nå, men slår tilbake med renter der.
Eller det verste er jo at slik de i lederballen spiller så er det langt fra over, men gjør det så unødvendig vanskelig for seg selv.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Real-_- skrev: søn apr 09, 2023 10:01 pm Og der var den drømmen borte. Heldig som har holdt par til nå, men slår tilbake med renter der.
Eller det verste er jo at slik de i lederballen spiller så er det langt fra over, men gjør det så unødvendig vanskelig for seg selv.
Hull 8 åpner potensielt opp for eagle hvis han er ekstremt offensiv? Ikke helt over, men dette er mental kamp. Kan fortsatt fullføre første 9 på E og da er man fortsatt i spill.
Sist redigert av Centrist den søn apr 09, 2023 10:05 pm, redigert 1 gang totalt.

daoooo

Legg inn av daoooo »

Det der sugde og var ikke ideelt, men dette er overhodet ikke over. Om hodet til Hovland er like hett som tempen her inne håper jeg caddyen tar en alvorsprat med han.

Worldsport

Legg inn av Worldsport »

Han har dårlig feeling når det kommer til hva jeg vil kalle langputting og chiping. Der ser man at Rahm og mange andre er mer stabile. Slippet billig unna i dag og satt noen utrolig fine 5-7 fots putter,men ikke kommet til en skikkelig god birdiemulighet til nå i dag. Når han da får en dobbeltbogey i tillegg ser det mørkt ut. Han må på birdietoget veldig fort om han skal bli vinne her i dag.

startelver

Legg inn av startelver »

Problemet med Hovland er ofte det mentale , spesielt på slutten av runden. Får håpe det ikke påvirker noe.

startelver

Legg inn av startelver »

Nå fikk Hovland 5 birdies på rad tidligere i dag så alt er jo mulig.

Worldsport

Legg inn av Worldsport »

Av de 14 første er det bare Viktor og Koepka som er over par. Man har sett det før. Når det knyter seg til på siste runde i de virkelig store turneringene så knyter det seg litt for Hovland. Absolutt ingen grunn til ikke å sette noen birdies,me han har ikke spilt seg til en eneste god mulighet på sisterunden. Ser ikke lovende ut,Men får håpe det kan snu.

daoooo

Legg inn av daoooo »

Worldsport skrev: søn apr 09, 2023 10:19 pm Av de 14 første er det bare Viktor og Koepka som er over par. Man har sett det før. Når det knyter seg til på siste runde i de virkelig store turneringene så knyter det seg litt for Hovland. Absolutt ingen grunn til ikke å sette noen birdies,me han har ikke spilt seg til en eneste god mulighet på sisterunden. Ser ikke lovende ut,Men får håpe det kan snu.

Hvilke turneringer baserer du dette på? Er vel kun British Open i fjor han virkelig har vært og kjempet om seieren?

Worldsport

Legg inn av Worldsport »

daoooo skrev: søn apr 09, 2023 10:23 pm
Worldsport skrev: søn apr 09, 2023 10:19 pm Av de 14 første er det bare Viktor og Koepka som er over par. Man har sett det før. Når det knyter seg til på siste runde i de virkelig store turneringene så knyter det seg litt for Hovland. Absolutt ingen grunn til ikke å sette noen birdies,me han har ikke spilt seg til en eneste god mulighet på sisterunden. Ser ikke lovende ut,Men får håpe det kan snu.

Hvilke turneringer baserer du dette på? Er vel kun British Open i fjor han virkelig har vært og kjempet om seieren?
Nå er det vel ikke bare majors jeg refererer til,men rett meg om jeg tar feil om jeg mener Hovland en del ganger har sviktet litt og spilt sin dårligste runde på sistedagen. Mange birdies utpå her nå og Hovland er ikke en av dem.

daoooo

Legg inn av daoooo »

Worldsport skrev: søn apr 09, 2023 10:26 pm
daoooo skrev: søn apr 09, 2023 10:23 pm
Worldsport skrev: søn apr 09, 2023 10:19 pm Av de 14 første er det bare Viktor og Koepka som er over par. Man har sett det før. Når det knyter seg til på siste runde i de virkelig store turneringene så knyter det seg litt for Hovland. Absolutt ingen grunn til ikke å sette noen birdies,me han har ikke spilt seg til en eneste god mulighet på sisterunden. Ser ikke lovende ut,Men får håpe det kan snu.

Hvilke turneringer baserer du dette på? Er vel kun British Open i fjor han virkelig har vært og kjempet om seieren?
Nå er det vel ikke bare majors jeg refererer til,men rett meg om jeg tar feil om jeg mener Hovland en del ganger har sviktet litt og spilt sin dårligste runde på sistedagen. Mange birdies utpå her nå og Hovland er ikke en av dem.
Ok, deler ikke helt inntrykket ditt generelt sett, men greit nok.

Worldsport

Legg inn av Worldsport »

Nå chocker Hovland. Et elendig bunkerslag av Hovland. Toget går nå og ser ut som Hovland står igjen på perrongen.

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Den der trengte vi nå.

daoooo

Legg inn av daoooo »

Worldsport skrev: søn apr 09, 2023 10:29 pm Nå chocker Hovland. Et elendig bunkerslag av Hovland. Toget går nå og ser ut som Hovland står igjen på perrongen.
Toget er fortsatt -10, men klart, begynner å haste ja.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Den putten til Theegala er kunst.

Klarer Viktor par her, er han absolutt med. Med bogey blir det vanskelig. Vilt at han har birdiemulighet. Følg på!
Koepka med fore til venstre, nå spørs det hva Rahm finner på. Scheffler sine aktiviter er også artig. Mye som skjer nå!

Centrist

Legg inn av Centrist »

Hva er det som skjer utpå der nå? Spieth med birdie og Young eagle, kommer ut av ingenting begge to fra starten på runden.
Sist redigert av Centrist den søn apr 09, 2023 10:35 pm, redigert 1 gang totalt.

Worldsport

Legg inn av Worldsport »

daoooo skrev: søn apr 09, 2023 10:31 pm
Worldsport skrev: søn apr 09, 2023 10:29 pm Nå chocker Hovland. Et elendig bunkerslag av Hovland. Toget går nå og ser ut som Hovland står igjen på perrongen.
Toget er fortsatt -10, men klart, begynner å haste ja.
Han har gjort noen fantastiske slag,men det er stort sett for å redde par. Vi er på hull 8 og har enda ikke klart å spile seg til en god birdiemulighet. Mye feilvurderinger der ute nå og spillet sitter dårlig. Men som du sier. De i toppen spiller heller ikke fantastisk,men må virkelig snu snart. Men skulle han klare topp 10 er det et bra sluttresultatet. Mange bra scorer der ute nå,bare synd Viktor ikke har møtt opp til nå i dag. Men vi får håpe det kan snu.

startelver

Legg inn av startelver »

Burde satt en birdie nå på hull 8 (par 5) , ender bare på par .

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Golf»